Автор Тема: Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.  (Прочитано 4561 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн vladishtm

  • Славутовед
  • ***
  • Сообщений: 499
  • Карма: +86/-0
  • Зарегистрирован: 2018-03-02 Откуда: Очаків
  • Пробег:
    70 KM
  • Получил спасибо: 84
  • Сказал спасибо: 109
Re: Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.
« Ответ #75 : 28 Июль 2020, 23:53:03 »
Проїздив років 5 з пустим баком,
Мо тобі просто ухили затяжні не попадалися? Я ж от у себе знайшов їх, і викатав 111ту. Мабуть не всім так везе  :-D
Я теж вважаю що конструктивно бензобаком , якось це зобовязано  хоч трохи вирішуватись на той же заявлений ухил 20% , а не простим замовчуванням, що залийте пів бака... Бо все ж таки я собі підтвердив залежність - це 100%.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
стояло  MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec27 2007
замена на096  MIKAS11.0.0AEC 02.32.096Apr12 2007
замена на исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Slavuta-club.info

Re: Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.
« Ответ #75 : 28 Июль 2020, 23:53:03 »

Оффлайн vladishtm

  • Славутовед
  • ***
  • Сообщений: 499
  • Карма: +86/-0
  • Зарегистрирован: 2018-03-02 Откуда: Очаків
  • Пробег:
    70 KM
  • Получил спасибо: 84
  • Сказал спасибо: 109
Re: Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.
« Ответ #76 : 28 Июль 2020, 23:59:28 »
То на моїй прошивці без лямди ні на яких гірках\ спусках НІ РАЗУ не глох!!!
...До речі - в тебе лямбда в прошивці відключена. Я ж тільки за включену лямбду.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
стояло  MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec27 2007
замена на096  MIKAS11.0.0AEC 02.32.096Apr12 2007
замена на исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Оффлайн Володимир

  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 19780
  • Карма: +2978/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    55480 KM
  • Получил спасибо: 1387
  • Сказал спасибо: 263
Re: Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.
« Ответ #77 : 29 Июль 2020, 08:41:19 »
Может у вас бак от карбюраторной машины?
Це вже вища математика  :-D для мене? Я не розумію, як так легко може змінювати умови з неповного бензобаку при тих же заявлених 20% ухилу.
Карбовий бак має трохи іншу конструкцію ніж інжекторний, в інжекторному де прийомна трубка по периметру виямки є ще буртик на кілька см, щоби в поворотах і на схилах підйомах там залишався бензин.

Оффлайн ВКБ

  • Злий папа
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 6611
  • Карма: +506/-1
  • Злий папа
  • Зарегистрирован: 2013-03-09 Откуда: Україна центральна
  • Авто: Slavuta 1.2Li (ГБО-4 Stag Gofast 200)/ 2007 / сіро-голубий / 150 тис.км.
  • Пробег:
    155000 KM
  • По городу (л / 100 км): 10
  • По трассе (л / 100 км): 8
  • Получил спасибо: 190
  • Сказал спасибо: 103
Re: Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.
« Ответ #78 : 29 Июль 2020, 08:46:35 »
Да, є таке.
Кожну п'тницю я в гіфно! Кожен понеділок я огірком! Але, незважаючі на змінний настрій, різниця в літр. розході бенз/VS/газ 20% в сторону збільш. газу, а от по енергоємності в Мдж - розхід їх рівний!

Оффлайн vladishtm

  • Славутовед
  • ***
  • Сообщений: 499
  • Карма: +86/-0
  • Зарегистрирован: 2018-03-02 Откуда: Очаків
  • Пробег:
    70 KM
  • Получил спасибо: 84
  • Сказал спасибо: 109
Re: Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.
« Ответ #79 : 29 Июль 2020, 22:41:32 »
Карбовий бак має трохи іншу конструкцію ніж інжекторний,
Блін, треба взяти на замітку і в слідуючий раз коли буду заглядать - роздивиться. Хотілось щоб інжекторний -бо як ні  }-) то потім жити з тим  }-). Наклейка памятка  ж у мене під капотом карбова. :wacko: Авто з останніх випусків 2010 -збирали по сусекам?  :o   :dunno: Виємка то є точно, а от за буртик, та ще декілька см  -якось не роздивився. Точно бачив (при малому наповнені), що на панелі може засвічувати при бокових наклонах, навіть на простих ухилах по лівій стороні смуги доріг. Потім гасне на ровному.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
стояло  MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec27 2007
замена на096  MIKAS11.0.0AEC 02.32.096Apr12 2007
замена на исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Оффлайн ВКБ

  • Злий папа
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 6611
  • Карма: +506/-1
  • Злий папа
  • Зарегистрирован: 2013-03-09 Откуда: Україна центральна
  • Авто: Slavuta 1.2Li (ГБО-4 Stag Gofast 200)/ 2007 / сіро-голубий / 150 тис.км.
  • Пробег:
    155000 KM
  • По городу (л / 100 км): 10
  • По трассе (л / 100 км): 8
  • Получил спасибо: 190
  • Сказал спасибо: 103
Re: Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.
« Ответ #80 : 29 Июль 2020, 22:52:06 »
Сьогодні здавав увалився баком. Грохот наче дтп. Подивився..нічого..камінець по дотичній чирканув.
Кожну п'тницю я в гіфно! Кожен понеділок я огірком! Але, незважаючі на змінний настрій, різниця в літр. розході бенз/VS/газ 20% в сторону збільш. газу, а от по енергоємності в Мдж - розхід їх рівний!

Оффлайн Володимир

  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 19780
  • Карма: +2978/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    55480 KM
  • Получил спасибо: 1387
  • Сказал спасибо: 263
Re: Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.
« Ответ #81 : 30 Июль 2020, 08:33:07 »
Карбовий бак має трохи іншу конструкцію ніж інжекторний,
Блін, треба взяти на замітку і в слідуючий раз коли буду заглядать - роздивиться. Хотілось щоб інжекторний -бо як ні  }-) то потім жити з тим  }-). Наклейка памятка  ж у мене під капотом карбова. :wacko: Авто з останніх випусків 2010 -збирали по сусекам?  :o   :dunno: Виємка то є точно, а от за буртик, та ще декілька см  -якось не роздивився. Точно бачив (при малому наповнені), що на панелі може засвічувати при бокових наклонах, навіть на простих ухилах по лівій стороні смуги доріг. Потім гасне на ровному.
Якщо рік випуску 2010-ий, то бак інжекторний, був би карбовий то в поворотах би зупинявся двигун. Просто треба трохи більший залишок бензину тримати в баку.

Оффлайн vladishtm

  • Славутовед
  • ***
  • Сообщений: 499
  • Карма: +86/-0
  • Зарегистрирован: 2018-03-02 Откуда: Очаків
  • Пробег:
    70 KM
  • Получил спасибо: 84
  • Сказал спасибо: 109
Re: Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.
« Ответ #82 : 30 Июль 2020, 22:25:48 »
Просто треба трохи більший залишок бензину тримати в баку.
Бензин то не  проблема. Просто тре більший залишок в гаманці. :-D
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
стояло  MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec27 2007
замена на096  MIKAS11.0.0AEC 02.32.096Apr12 2007
замена на исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Оффлайн ВКБ

  • Злий папа
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 6611
  • Карма: +506/-1
  • Злий папа
  • Зарегистрирован: 2013-03-09 Откуда: Україна центральна
  • Авто: Slavuta 1.2Li (ГБО-4 Stag Gofast 200)/ 2007 / сіро-голубий / 150 тис.км.
  • Пробег:
    155000 KM
  • По городу (л / 100 км): 10
  • По трассе (л / 100 км): 8
  • Получил спасибо: 190
  • Сказал спасибо: 103
Re: Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.
« Ответ #83 : 30 Июль 2020, 22:51:25 »
Інжекторний бак норм, досмоктував до кінця насос бензин.. витягує всі з баку поки не заглохне. Там стакан і лирочка для створення інерційності віддоку з стакану.
Кожну п'тницю я в гіфно! Кожен понеділок я огірком! Але, незважаючі на змінний настрій, різниця в літр. розході бенз/VS/газ 20% в сторону збільш. газу, а от по енергоємності в Мдж - розхід їх рівний!

Оффлайн Володимир

  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 19780
  • Карма: +2978/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    55480 KM
  • Получил спасибо: 1387
  • Сказал спасибо: 263
Re: Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.
« Ответ #84 : 31 Июль 2020, 09:06:24 »
Інжекторний бак норм, досмоктував до кінця насос бензин.. витягує всі з баку поки не заглохне. Там стакан і лирочка для створення інерційності віддоку з стакану.
Підтверджую, сам завжди їздив на рівні між червоною зоною і четвертиною, то проблем не було.

Оффлайн Romka

  • Славутолог
  • ****
  • Сообщений: 4976
  • Карма: +402/-2
  • Зарегистрирован: 2009-02-04 Откуда: м. Київ
  • Пробег:
    160000 KM
  • Получил спасибо: 174
  • Сказал спасибо: 791
Re: Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.
« Ответ #85 : 31 Июль 2020, 09:28:58 »
От і я про що, ІМХО глохне не по причині бака. Треба шукати, механічне щось чи прошивка.
Slavuta BRABUS 1.3L гбо 4

Оффлайн vladishtm

  • Славутовед
  • ***
  • Сообщений: 499
  • Карма: +86/-0
  • Зарегистрирован: 2018-03-02 Откуда: Очаків
  • Пробег:
    70 KM
  • Получил спасибо: 84
  • Сказал спасибо: 109
Re: Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.
« Ответ #86 : 31 Июль 2020, 20:22:21 »
От і я про що, ІМХО глохне не по причині бака. Треба шукати, механічне щось чи прошивка.
Рома, я ж спеціально перевіряв  по декілька разів, на одному участку! нічого не міняючи в прошивці.  Бо після змін в прошивці їздила нормально.  Потім почалися поїздки на пляж, через участок з затяжним спуском. Це той що "В". https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=17114.msg542806#msg542806 І от тут почалося, то норма, то заглох.... Коли поняв про рівень пального, - специально експерементував з малим рівнем і рівнем десь наполовину.  І як кажуть - факт на ріло. Причому я  спеціально старався щоб глохла. Така моя доля  B)  -я купляю літрів по 10бензу (до пару раз в місяц), заливаю по 5, ще й ділюсь з пилкою та косою.
 Буває шикану на 15-20 літрів. А зовні  (знизу наприклад) можна розрізнити який тип бака, який стоїть в авто?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
стояло  MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec27 2007
замена на096  MIKAS11.0.0AEC 02.32.096Apr12 2007
замена на исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Оффлайн vladishtm

  • Славутовед
  • ***
  • Сообщений: 499
  • Карма: +86/-0
  • Зарегистрирован: 2018-03-02 Откуда: Очаків
  • Пробег:
    70 KM
  • Получил спасибо: 84
  • Сказал спасибо: 109
Re: Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.
« Ответ #87 : 01 Август 2020, 21:07:42 »
Ще дякую за ссилки на статтю на драйві по налатуванню ХХ без лямди по тиску в колекторі. Не знав такого, як кажуть вік живи - вік вчись.
Подивився коли у мене буде мінімальний тиск на ХХ і виявилось, що при Gхх = 75!
Як і було виставлено при прошивці! От так. Лишив зараз 75 од.
Сьогодня теж попробував цей метод. З планшета опендіагом (в мене до сьогодня стояло 80/150 -як експеремент). По тиску не вийшло. По перше в мене на ХХ він показує десь 250 замість 290 як в статті, та ще й швидко змінюеться туди сюди +-10, до речі як і оберти (тесь +-15 хоча на слух стабільні.) Можливо такі датчики, можливо планшет.
Получилось відслідковуючи зміну положення РХХ.  Він змінювався в декілька одиниць зі зміною СоХХ, але більш наглядно. От він і показав "сідло" (мінімальне значення десь 31-33положення) на 70-75одиницях.
Ну а базову паливоподачу по https://www.drive2.ru/b/462196481361708284/   
   щось я не дуже зміг розрізнити, не особо чув ті провали обертів, тому поставив 140.
(click to show/hide)
Теоретично, якщо вірити цій статті то можна погратися від 140 до 170
Коэффцицент CO GL по умолчанию для серийных прошивок автомобилей ЗАЗ на базе ПО 111, 125, 146 и 151 (кроме прошивок четвёртого экологического класса и прошивок для 1.5 мотора) равен 170 единиц. Именно от этого значения целесообразно "отталкиваться".Для прошивок второго экологического класса 2007 года на базе ПО 092\096, а так же для прошивок четвёртого экологического класса (2012-2014) коэффцицент CO GL по умолчанию равен 140 единиц.  https://www.drive2.ru/b/462196481361708284/
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
стояло  MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec27 2007
замена на096  MIKAS11.0.0AEC 02.32.096Apr12 2007
замена на исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Оффлайн Skiper

  • Глобальный модератор
  • Славутолог
  • *****
  • Сообщений: 4624
  • Карма: +331/-2
  • Комплекс Экзюпери
  • Зарегистрирован: 2009-05-17 Откуда: Киев, Боярка
  • Авто: Slavuta 1,2SI
  • Получил спасибо: 105
  • Сказал спасибо: 26
Re: Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.
« Ответ #88 : 02 Август 2020, 21:43:45 »
Цитировать (выделенное)
через участок з затяжним спуском
На 069 при затяжном спуске при включенной передачи так же через минуту вторую глохнет. Скорее всего притупляется топливоподача с целью экономии бензина. Прошивка сток. Потому, зная это, когда скользко, перехожу то на нейтралку, за тем на передачу и повторяю телодвижения. Летом спускаюсь обычно на нейтралке.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали               

Оффлайн vladishtm

  • Славутовед
  • ***
  • Сообщений: 499
  • Карма: +86/-0
  • Зарегистрирован: 2018-03-02 Откуда: Очаків
  • Пробег:
    70 KM
  • Получил спасибо: 84
  • Сказал спасибо: 109
Re: Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.
« Ответ #89 : 04 Август 2020, 01:03:25 »
На 069 при затяжном спуске при включенной передачи так же через минуту вторую глохнет
Ну.... у меня негде такой спуск попробовать.   До минуты где то. Но вроде заглохи и качели на 096 и 111 ( вернулся на нее) больше не беспокоят.  Было через некоторое время, когда решил, что поборол -но как разобрался, это  уже было связано с малым уровнем топлива в баке. Сейчас есть  (то что не нравиться) маленькие посмыкивания (не плавная работа, скачечки)  при начале движения разгоне при малых углах дросселя и они же при резком отпускании дроселя на низких оборотах (не точно но где то ниже 1200 ??)
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
стояло  MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec27 2007
замена на096  MIKAS11.0.0AEC 02.32.096Apr12 2007
замена на исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Slavuta-club.info

Re: Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.
« Ответ #89 : 04 Август 2020, 01:03:25 »

 

Related Topics

  Тема / Автор Ответов Последний ответ
12 Ответов
2416 Просмотров
Последний ответ 18 Апрель 2011, 22:59:07
от Slavik
30 Ответов
6800 Просмотров
Последний ответ 09 Август 2012, 22:52:25
от arhangel
47 Ответов
8555 Просмотров
Последний ответ 06 Октябрь 2013, 21:45:06
от Виталик
17 Ответов
3095 Просмотров
Последний ответ 02 Май 2015, 19:40:14
от dj_doom
151 Ответов
19720 Просмотров
Последний ответ 25 Май 2016, 15:29:16
от Жулик


*Последние сообщения

    Тема / Автор / Раздел Последний ответ
    First PostRe: Цікаве відео

    Автор Володимир about 9 years ago в Болталка « 1 2 3 ... 164 »

    2449 Ответов
    226789 Просмотров
    Последний ответот Алекс
    about 6 hours ago
    First PostRe: Настройка ГБО-4

    Автор Ivan1988 about 1 year ago в ГБО « 1 2 3 ... 17 »

    250 Ответов
    9418 Просмотров
    Последний ответот Алекс
    about 6 hours ago
    First PostRe: Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.

    Автор vladishtm about 2 months ago в Технический тюнинг « 1 2 3 ... 7 »

    96 Ответов
    4560 Просмотров
    Последний ответот vladishtm
    about 8 hours ago
    First PostRe: Мотоцикл или Славута

    Автор Момент about 17 hours ago в Не Славута

    13 Ответов
    156 Просмотров
    Последний ответот vladishtm
    about 9 hours ago
    First PostRe: Клубная наклейка

    Автор Саша about 9 years ago в Жизнь сайта и форума « 1 2 3 »

    36 Ответов
    7539 Просмотров
    Последний ответот Toris
    about 9 hours ago

    • Обычная тема
    • Hot Topic
    • Very Hot Topic
    • Заблокированная тема
    • Прикрепленная тема
    • Голосование