Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.

Автор vladishtm, 05 Червня 2020, 18:05:43

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

vladishtm

#90
Цитата: almetr від 07 Серпня 2020, 01:20:54это выключен ускорительный насос по ускорению дросселя,
Я тот "ускорительный насос" -по моему не трогал не коректировал ни в варианте 096 ни в 1111той - я в том точно ни бум бум  :wallbash:..
Тем более в микас оналйн некоторые графики, там не коректно у меня отображает ( напрТ73) потому не лезу. А чип эксплорер отображает коректно но сохранить изменнения не получается -ошибка.
Сейчас у меня как бы 111тая но значения "ускор насоса" похоже от 096 - в качестве эксперимента  :dunno:  :psih:
А что значит "выключен"? - на графиках же не нулевые значения?
Spoiler
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Skiper від 02 Серпня 2020, 21:43:45а 069 при затяжном спуске при включенной передачи так же через минуту вторую глохнет.
Тут еще может быть и как бы разное заглохание? У меня заглохания были уже тогда, когда спуск закончен пошла горизонталь, мне нужно остановиться и я включаю нейтраль. Вот тогда обороты падают ниже 1000-5000 и далее тишина :o
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 07 Серпня 2020, 14:47:35
Цитата: almetr від 07 Серпня 2020, 01:20:54это выключен ускорительный насос по ускорению дросселя,
Я тот "ускорительный насос" -по моему не трогал не коректировал ни в варианте 096 ни в 1111той - я в том точно ни бум бум  :wallbash:..
Тем более в микас оналйн некоторые графики, там не коректно у меня отображает ( напрТ73)
Поправив, в наступній версії не буде.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Ось такі результати в 111тій по пошуку примусового ХХ. Мені подобається.  Хочу спробовать ще нижче поставить відключення (щоб десь на 1100обертів)
Начебто виходить так (крім звісно інших умов) С110+С46=вкл   С110+С47=вимкн.  Можливо опущу також "C34 Межа примусового ХХ по тиску повітря (мм.рт.ст)" до 160 (зараз 170). Хоча зараз тільки бачу управлінння дросель-оберти. Як би до тиска діло не доходить. Затримка на "флаг блок палива" після "дросель в нуль" десь 2,5-3сек. Де вона задається не бачу.
Spoiler


[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Якісь мислі "крутяться"   :wallbash: біля таблиць Т43, Т44, Т48, Т49  .  Але не складаються в купу.  В тих таблицях осі "Х" створені як "N-Nxx", а от значення від - 750 до + 3400 і у всіх різні. Щоб вийшло "-750"  то треба   мати всього 200 обертів?
Цікава Т49 теоретично нам показує нижню границю по обертам при примусовому ХХ  Напр різниця = 400 то 1350-950  =400
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Ось іще мабуть цікава парочка для примусового ХХ.
В мене в 111тій закладені
C55 Поправка до привідкривача по dN/dt (крок/(1000(об/хв)/с))=7
C57 Вимкнення ЕПХХ при dN/dt меньше(-) ((об/хв)/сек)=2000
Скинути 2000 ( тобто повинно  для цього хоча б іх мати десь 3000) обертів за секунду, мені здається можна тільки врізавшись у стовп. І що після цього добавить всього чотирнадцять шагів РХХ?  Таблиця Т44  при різниці в 700обертів змінює РХХ майже на 100 шагів. Якась дивна логіка. :dunno:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

#96
Гуру підключайтеся! Я знаю ви тут є. Треба ваша допомога.  :help:
Та от. Підтверджується 100% саме ця проблема і в моїй 111тій. :sad: З одного боку обідно  :hysterics:, а з іншого я навіть добре- бо це вже третій чіткий баг. А не у всіх є можливість його повторювати.  :beee: (качелі і заглохи по прямій вже тьху тьху не приходять)
Цитата: Skiper від 02 Серпня 2020, 21:43:45
Цитувати виділенечерез участок з затяжним спуском
На 069 при затяжном спуске при включенной передачи так же через минуту вторую глохнет. Скорее всего притупляется топливоподача с целью экономии бензина. Прошивка сток. Потому, зная это, когда скользко, перехожу то на нейтралку, за тем на передачу и повторяю телодвижения. Летом спускаюсь обычно на нейтралке.
[/size]  Це режим "торможенія двиглом при спуску з гори". На спуску обмеження до 40км/год. Дросель на спуску закритий.   Причому ухил в кінці гори йде крутіший чим с початку десь в два рази і авто там трохи додає обертів (десь +100). А внизу де горизонт  практично зразу треба зїхати  з дороги і стати. Тоб то внизу перед поворотом роблю переход на нейтралку. І саме це точка глох/неглох.  :wacko:
Мало бензину в баку, не підтвердилося. Бо при тій самій кількості бензину, повторуючи декілька разів підряд проїзд по тому спуску маю заглохи і не заглохи. Час на цій горці теж коротше хвилини. Так що Skiper час спуску схоже не причому.
Зняв логи. І бачу точний взємозвязок. Глохне у випадках коли на початку спуску не включився "блок палива" (ПХХ), тобто почав спуск з обертами не достатьніми для ПХХ.
І паливо продовжує поступати =хоча воно нам там НЕПОТРІбНО? Ось ссилка на логи,прошивку скрини  https://drive.google.com/drive/folders/1HfvnYRL8SOgESi4HBmBie2_Q8jAYGTn4?usp=sharing
В скрінах ліва частина кожної картинки -це типовий для глох, права для неглох. Чотири картинки  -початок спуску торможенієм двиглом на 4тій, максимальний розкрут двиг горкою, момент преходу на нейтраль, і точка заглох незаглох.  :help:
Spoiler



[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Зніми ті самі логи але програмою МікасОнлайн.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 19 Серпня 2020, 08:57:16
Зніми ті самі логи але програмою МікасОнлайн.
Вибач, я б дуже хотів, мати таку можливість, та маю лише планшет. Системник в авто на викат не ризикну.
От якби АРРМікасОнлайн  :sad: хоча б для зняття просто логів..... До речі ті що маю  DiagView v.1.5.8.6  і DiagView v.1.5.8.5 фришні. Так є  обмеження,  але я примудрився навіть зразу два екземпляри запустить  B) другий у віртуальці VMware Workstation 14 Player
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

#99
Додаю виде0 зі звуком :rolleyes:  по двом логам https://drive.google.com/file/d/1zJYLJAi5LV_7l0qmvPIbSov-xhJH1eCM/view?usp=sharing
Краще дивитись на весь екран  :nea:
Із "умних" мІслей  :wacko: Що двигун заливаеться по самое немагу? Якби заставити в такі моменти примусовий ХХ включеним, тобто блок палива...... але їх величність дуже прохана (оберти тиск...) - то ж надії мало. Просто плюєм бензин у повітря (я так розумію ГБОшники-2 газ теж, але він не виходить не "заливає"), короче засираемо... }-) Можливо ссить форсунка, але????... Зостається РХХ. Чому він так упав до 17 на варіанті заглоха? як йго примусити держати вище. Де це в параметрах прошивки?  :dunno:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

almetr

Цитата: vladishtm від 12 Серпня 2020, 20:41:57Таблиця Т44  при різниці в 700обертів змінює РХХ майже на 100 шагів. Якась дивна логіка.
в теме про МикасОнлайн как раз заметил  - цифра 700 является на самом деле как  -  не менее 3000
С57 считаю полезной при условии адекватной S1 и S70 при закрытом дросселе. Если мотор останавливается быстрее чем -2000об за сек, то полезно не отключать топливо, то есть не назначать ПХХ. Но тогда возможен перелив при не откатаных топливоподачах.
С55 надо отключать.
Т71 это включалка ус. нас. Здесь вводит в заблуждение ось У , на ней как следует из ХЕЛПа, надо откладывать скорость перемещения дросселя. Итак чёрненьким это 096я, красным 111я где УН включается на 140% в сек, то есть в спорт режиме :-D

vladishtm

#101
Цитата: almetr від 24 Серпня 2020, 21:59:31в теме про МикасОнлайн как раз заметил  - цифра 700 является на самом деле как  -  не менее 3000
Ну да, возможно по этой причине мне и непонятки. Видел в микасонлайн какие то баги с размерностью по шкалам. Для себя сравниваю тогда с  сhipеxplorer. Но альтернативы редактору микасонлайн не имею (сhipеxplorer ошибка при сохранении файла, возможно потому, что запускаю в виртуалке)
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

#102
Цитата: almetr від 24 Серпня 2020, 21:59:31Т71 это включалка ус. нас. Здесь вводит в заблуждение ось У , на ней как следует из ХЕЛПа,
А откуда хелп на Т71? В хелпе "@table71 Порог положительного ускорительного насоса Если скорость перемещения дроссельной заслонки Vдр выше чем Vпорога, то включается ускорительный насос." Есть еще хелп?

В сhipеxplorer  Т71 выглядит так же (шкала Y "0-1".   Что такое Kf(%)?)
Spoiler
[close]
Странно,я сейчас как бы на 111той, но Т71 поставил почему то с 096? Это я такой вумный?  :psih:
А есть хорошие ссылки почитать про "ускорительный насос."? Я так понимаю его физически нет. Это некоторая подпрограмма, которая вносит коеффициенты топливоподаче как на увеличение так и на уменьшение.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: almetr від 24 Серпня 2020, 21:59:31в теме про МикасОнлайн как раз заметил  - цифра 700 является на самом деле как  -  не менее 3000
Треба ще дивитись яка шкала в ЧіпТюнігПро, там зазвичай правильніше і змалювати звідти.
Цитата: almetr від 24 Серпня 2020, 21:59:31С57 считаю полезной при условии адекватной S1 и S70 при закрытом дросселе. Если мотор останавливается быстрее чем -2000об за сек, то полезно не отключать топливо, то есть не назначать ПХХ. Но тогда возможен перелив при не откатаных топливоподачах.
Зменшенням С57 лікується розкачка обертів двигуна при їзді накатом на нейтралі, перезбагачення палива не замітив, навпаки суміш трохи бідна.
Цитата: almetr від 24 Серпня 2020, 21:59:31С55 надо отключать.
На що впливає?
Цитата: almetr від 24 Серпня 2020, 21:59:31Т71 это включалка ус. нас. Здесь вводит в заблуждение ось У , на ней как следует из ХЕЛПа, надо откладывать скорость перемещения дросселя. Итак чёрненьким это 096я, красным 111я где УН включается на 140% в сек, то есть в спорт режиме :-D
Вісь У змальована з чіпексплорера, як на мене то значення графіка мають бути цілими, а вісь У вимірюватись в %/сек.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

almetr

Цитата: vladishtm від 24 Серпня 2020, 23:14:05А откуда хелп на Т71? В хелпе "@table71 Порог положительного ускорительного насоса Если скорость перемещения дроссельной заслонки Vдр выше чем Vпорога, то включается ускорительный насос." Есть еще хелп?
:-D Оказывается нужен перевод с технического русского: Таблица Т71 представляет собой зависимость порога включения УН от начального положения дросселя. Порог, в свою очередь, представлен как граница скорости перемещения дросселя - если начать перемещать дроссель  с большей скоростью чем отмечено по оси У, то включается УН
Цитата: Володимир від 25 Серпня 2020, 09:20:02С55 надо отключать.
На що впливає?
Не нравится мне лишнее движение РХХ если обороты, на которых резко закрывается дроссель, меньше 2000, да и включение нейтралки на 5000 потом заканчивается резким снятием полученной добавки, и и это резкое уменьшение  добавки от приоткрывателя помогает провалу при возобновлении ХХ