Машина-пуля ВКБ

Автор ВКБ, 21 Червня 2020, 12:06:55

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Ранок. Передні колеса 1,5атм оба, задні 2атм.
12 км поїздки, переднє праве 1,8атм, ліве 1,7атм, задні 2,2атм.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ти жжош резіну, дайош угла? а в цілому то тра качати 2,0 по всіх балонах і буде все нормально
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 04 Лютого 2021, 08:51:59
ти жжош резіну, дайош угла? а в цілому то тра качати 2,0 по всіх балонах і буде все нормально
Я качаю 2,2-2,3 кг/см.кв, можливо трохи жорсткіше, але колеса цілі і диски не пом"яті.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Аналогічно, тимпаче колись на сайті Тойо на япономовній версії на мої шини вони писали, що норма 2,35.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Тиск підскакує 3 1,5 до 1,8,, нагріваається повітря в шині від чого!? Ладно передні, а то і задні. Але все просто, енергія деформації від кривої дороги перетворюється в тепло.
Раніше думав що ввд напіввісей і гальмів, але ж і задні теж.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Кирдик пробка бачка, не тримає, немає чарівного ПШИИИИК при викручуванні на гарясу. Рівень піднявся. Таке вже літоп роходили тільки навпаки, кипів.. В результаті погано припогано почала гріти пічка. Так що тиск в 1 атм в системі то є обов'язковий параметр для належної роботи.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

100%
Але думаю прокладка головки вже травить в охолодження... :(
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Цитата: Romka від 08 Лютого 2021, 20:06:43
100%
Але думаю прокладка головки вже травить в охолодження... :(

Думаю як травить то тосол дибки і пробка все одно повинна ПШИИИИК при викрутці робить. А тут нема.  Якщо і почала травить то не дивно, 160 тис таки. :facepalm:
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Таки пробка. Вранці відкрутив, промив клапан, запрацювало як часіки з ПШИИИИК.
Ще раз довів сам собі що істина написана в Фучаджи про необхідність тримати завжди незалежно від пори року тиск в системі охолодження 1 атм+-10%
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Коли я проводив експерименти з клапанами і катався взагалі без клапанів у пробці, то не закипав жодного разу. Рівень підіймався незначно.
Зараз у мене ланосячий бачок і пробка з послабленими пружинами - при відкручуванні "пшик" невеличкий (розрахунки на +50кПа), але все одно не закипаю і рівень антифризу при нагріванні підіймається незначно. Пічка гріє нормально. Антифриз з розведеного 1:1 концентрату HEPU G12 (червоний котрий). Експерименти проводив на розведеному 1:1 концентраті Addinol G12+.

ВКБ

Мій тосол середньомагазинний. Все штатне. Експеримент має такі результати як зазначив. Радіатори рідні але чисті, тосол чистий, ну звісно пісок є в картері, треба промити пару раз.
Можливо Торіс не навантажував до критичної. Інструкцію писали інженери з цехом, КБ, ТВ і стендами під рукою. Вірю науці.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Сволочь

У моей и Бузяна пробки "пшшш" не делают априори, и не кипит, и печка норм греет.
"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

ВКБ

Противники Фучаджи - грішники ))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

#88
Цитата: ВКБ від 09 Лютого 2021, 09:07:18Можливо Торіс не навантажував до критичної.
Не навантажував, бо немає у мене такої потреби. Просто катався по справах, як завжди.

Цитата: ВКБ від 09 Лютого 2021, 14:34:36Противники Фучаджи - грішники ))
Грішники нерозкаяні! :-D

Цитата: Сволочь від 09 Лютого 2021, 14:20:32У моей и Бузяна пробки "пшшш" не делают априори, и не кипит, и печка норм греет.
Ви з Бузяном перетворили пробки на сапуни? Для збільшення ресурсу патрубків, для усунення обмерзання клапанів чи з яких міркувань?

Romka

А у мене стоїть фольцовський бачок та кришка і все як треба і соплі тосолу біля бачка зникли  :yahoo:
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4