Введут ТО в 2021-м г. Или - слишал звон, да не знаю где он!

Автор VAZ 21053, 18 Лютого 2021, 22:00:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

тема часто засоряется попутной и не всегда сопутствующей информацией?

Я за!!!
Задолбали уже, нафига это делать!!! фу, фу - фу!!!
Нормас - хоть есть про что поговорить.
Надо бы тему пустить в русло електротранспорта и его регистрации(в осн. регистрации)
Свои  предложения напишу прямо в общение темы: "Введут ТО в 2021м......."

vladishtm

Цитата: User2108 від 13 Січня 2022, 14:02:13Світлопропускання вітрового скла має бути не менше 75%, бокових не менше 70%
А ви в курсі який процент пропускає (чи не пропускає) чисте лобове скло? Десь мені попадалоась інфа -там вже не 100% пропуск
Ну і наче ще таке -"Допускается наличие в верхней части ветрового стекла темной полосы шириной до 14 см, "
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris

Цитата: Ivan1988 від 13 Січня 2022, 13:52:54На сколько помню водительское стекло и переднего пассажира можно тонировать не больше чем на 30 % светопропускаемости (не помню как точно термин называется)
У мого колишнього Славутка люксового із заводу тонування, блакитне таке - ото і є максимально допустиме тонування. Знайомий субарист зробив собі дороге зовсім трішечки темніше тонування у дуже схожому до заводу кольорі, то неревірка приладом показала вже неприпустимо низький рівень, близько до дозволеного, однак вже неприпустимий, чітко перевищував похибку прилада. Втім, при перетині кордону, каже, що питань до нього не було; мабуть, прикордонними просто потомились у спеку і вирішили, що хай то буде "завод".

Цитата: _Aleksandr_ від 13 Січня 2022, 14:14:51
Цитата: Toris від 13 Січня 2022, 13:08:16Йооой!.. У мене ж тонування від попередника! І я вже звик до переваг тонованого авто... :hysterics:
Еще, полагаю, ДХО с противотуманками попросят снять.
ДХО для дальніх спіралей ще не робив і не паритимусь, як впихну оту платку кудись.
А от передні ПТФ передбачені конструктивно, включно з перемикачем на важелі фар. У моєму екземплярі Сенса не встановлено заводом, але якщо усе буде з тих же компонентів і так же, як завод - то не бачу проблем, заводська КОНСТРУКЦІЯ без змін, механічні та електричні параметри відповідають моделям з таким встановленим функціоналом. :rolleyes:

А от славутоводам з ПТФ доведеться щось думати... Я би робив знімні ПТФ та готував канали для швидкої прокидки проводки. Врешті решт ПТФ не так часто необхідні насправді, модель використання таврославут усе ж не дальняк і можна поставити ПТФ перед рейсом. Та й на дальняк зупинитись і підкинути знімні ПТФ займатиме не так багато часу.

vladishtm

Цитата: Ivan1988 від 13 Січня 2022, 13:52:54чтобы украинцев "стимулировать"
Ну того хто в змозі купити -"стімуліровать" не потрібно. А інших стимулюй не стимулюй все рівно получиш......
Тоніровка (наклейка на них, покраска...) світлових приладів здається взагалі заборонена. Хтось тут свої фари захищенні викладав.... B)
Цитата: Toris від 13 Січня 2022, 14:54:16У мого колишнього Славутка люксового із заводу тонування, блакитне таке -
То може ж верхня полоса? лобового? - в мене теж так наче допустимо 14см і цікаво що на це не бачив ограніченій по пропуску. На все скло є.=75% На полосі звісно буде менше, тому мабуть на неї немає застережень. Місцеві менти просто менти як завжди
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Toris від 13 Січня 2022, 14:54:16чітко перевищував похибку прилада
Там треба уважно з тими приборами.... атестовані, ...дуже  залежать від напруги живлення (тре 12в стаб)
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris

Цитата: vladishtm від 13 Січня 2022, 15:01:24Там треба уважно з тими приборами.... атестовані, ...дуже  залежать від напруги живлення (тре 12в стаб)
Повірте мені, з тим чуваком було усе повірено, атестовано та сертифіковано, так, як правильно. Там не пункт гопників при дорозі.

Цитата: vladishtm від 13 Січня 2022, 14:57:45То може ж верхня полоса? лобового? - в мене теж так
Нє, не полоса. Ось фото, на якому заводське тонування бокових вікон Славутика:


В іномарках також можна бачити таке заводське тонування.
Оце і є дозволений рівень тонування.

vladishtm

Цитата: Toris від 13 Січня 2022, 15:04:44тонування бокових
Так бокових же (а я про лобове) бокові в мене теж схоже з заводу хоча :dunno:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

_Oleksandr_

Цитата: Toris від 13 Січня 2022, 14:54:16Втім, при перетині кордону, каже, що питань до нього не було; мабуть, прикордонними просто потомились у спеку і вирішили, що хай то буде "завод".
И должно было быть - нормы регулирования международного движения, как правило, не касаются таких вопросов (в каждой стране они свои), по-этому если заехать на тонированной машине в другую страну где тонировка запрещена, Вас по закону ругать не будут (не стоит путать с разводом на деньги) т.к. вы находитесь в международном движении.

Toris

Цитата: vladishtm від 13 Січня 2022, 15:07:15Так бокових же (а я про лобове) бокові в мене теж схоже з заводу хоча :dunno:
З лобовим та заднім та ж історія. Тобто світлопропускання. У світлих іномарках з рідним склом таке тонування дуже добре видно.

vladishtm

Взагалі то, мені здається, тоніровка, ПТФ, шумки, підкрилки,захист двигуна, додатковий стоп-сигнал на задне...т.п не завод ставив, а робили це салони по продажу.  Бо це здається опції вже. З відміткою в сервісній книжці (печатка, дата, підпис) Саме так в мене в сервісній книжці відмічено 2010рік кіровоградське ПАО кіровоград авто. Там же записані данні першого власника -покупця. Можливо тонування люксів було на заводі  :dunno: Додатковий стоп - точно продаван.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

User2108

_Aleksandr_ в міжнародному русі, як раз і є вимоги щодо 75% вітрового і 70 % бокових, тому на іноавто на склі є відповідне маркування щодо світлопропускання

User2108

Цитата: vladishtm від 13 Січня 2022, 15:16:00
Взагалі то, мені здається, тоніровка, ПТФ, шумки, підкрилки,захист двигуна, додатковий стоп-сигнал на задне...т.п не завод ставив, а робили це салони по продажу.  Бо це здається опції вже. З відміткою в сервісній книжці (печатка, дата, підпис) Саме так в мене в сервісній книжці відмічено 2010рік кіровоградське ПАО кіровоград авто. Там же записані данні першого власника -покупця. Можливо тонування люксів було на заводі  :dunno: Додатковий стоп - точно продаван.
Тонування завод робив на люксах, додатковий стоп-сигнал завод ставив на стандарти як карта ляже.

_Oleksandr_

Цитата: User2108 від 13 Січня 2022, 15:18:23_Aleksandr_ в міжнародному русі, як раз і є вимоги щодо 75% вітрового і 70 % бокових, тому на іноавто на склі є відповідне маркування щодо світлопропускання
Думаю там все 90-95% (тонировка передней полусферы почти везде запрещена), но суть в другом - должен ли автомобиль на иностранных номерах следовать местным правилам? И если должен - то каким (понимаем, что могут быть требования не только к тонировке, кто знает - может в Норвегии с фаркопом нельзя ездить)? С этим по каждой стране отдельно.

vladishtm

Цитата: User2108 від 13 Січня 2022, 15:20:35додатковий стоп-сигнал завод ставив на стандарти як карта ляже.
Мабуть і в мене так. Продаван - захист.двигуна , підкрилки, антикор, та сигналізація (я думав що то стопсигнал )

Spoiler
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Обрастаємо подробицями
http://www.niknews.mk.ua/2022/01/13/objazatelnyj-tehosmotr-avtomobilej-v-2022-godu-ckolko-budet-stoit-i-kogo-kosnetsja/

"...Техосмотр автотранспорта, который стартует в Украине с 2022 года, обязателен для всех транспортных средств,
передвигающимися по общим дорогам. Это касается легковых, грузовых автомобилей,
прицепов, мопедов и мотоциклов.

:o і мотики?!  }-) за 1000гривасів ?!  для пенсов  :wallbash:  Десь у індустані гірко заплакав уряд  :hysterics:
а є ще в нас нарід з розкошью! аж по два мопеди :psih:  :dunno:

"Сейчас средняя цена одного техосмотра — 1000 гривен. Есть вероятность, что она возрастет.
Штраф за просроченный техосмотр в размере 3400 гривен. Раньше за такое нарушение платили 340 гривен
.Если водитель еще раз допустит подобное правонарушение, должен будет заплатить 17 тыс. гривен...."

Ну і комент звідти, під яким підпишусь на всі 100
"Для того,чтобы вводить обязательный техосмотр в стране должны быть в достаточном количестве
технически оборудованных и сертифицированных предприятий автосервиса.Каждый,
зарегистрированный в стране автомобиль должен быть в обязательном порядке поставлен на учёт в одной из этих СТО....."

Це до речі дало іще і додатково рабочі місця..... на це псор...ь владі ,а значить  і цілі того ТО відповідні.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: Toris від 13 Січня 2022, 14:54:16У мого колишнього Славутка люксового із заводу тонування, блакитне таке - ото і є максимально допустиме тонування. Знайомий субарист зробив собі дороге зовсім трішечки темніше тонування у дуже схожому до заводу кольорі, то неревірка приладом показала вже неприпустимо низький рівень, близько до дозволеного, однак вже неприпустимий, чітко перевищував похибку прилада. Втім, при перетині кордону, каже, що питань до нього не було; мабуть, прикордонними просто потомились у спеку і вирішили, що хай то буде "завод".
Так прикордонникам має бути пофіг, претензії будуть ставити вже поліцаї.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion