Sensович Toris'а

Автор Toris, 19 Лютого 2021, 22:25:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: User2108 від 08 Листопада 2021, 11:36:32
Суба від 6200? Навіщо вам труп? Нормальний, живий субарик, в який не треба сходу вкидать пару штук дулярів, вартує 12к цих дулярів
БУ авто на даний час це лотерея, тому краще збирати гроші на нове.

Цитата: Toris від 08 Листопада 2021, 13:25:41
Хрєна собі субару-ціни... :facepalm:

Цитата: ВКБ від 08 Листопада 2021, 09:57:58Лишній простір лишнє в авто. То чому б не купити автобус лаз чи екарус..
У славутці вранці взимку вдихнув-видихнув двічі - і вже лобовуха запотіває. У сенсі можна видихнути тричі. А у більших авто - навіть до десяти. :-D У більшому салоні якось легше. Багато вільного місця сприяє комфорту на дальняк, ти не піджатий з усіх сторін - і це психологічний комфорт. Коли летиш у славутці швидко - серце калатає і аж прієш. У більшому авто серце просто трохи частіше б'ється. А висока стеля ще більше розвантажує. Ця нинішня мода на високі авто з високою посадкою - не просто так, воно дійсно комфортно.

Славутка - це автомобіль населеного пункту. Для траси воно вже лячно та небезпечно.
Все залежить від якості дороги та технічного стану авто, для мене наприклад на трасі Тернопіль-Львів швидкість 100-110 не відчувається, їдеш собі спокійно тільки є похитування від зустрічних фур.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ivan1988

Цитувати виділенеНу, не знаю... Коли славутку у повороті кренить так, що аж у дверку впираєшся і надієшся, що вона не відкриється і тебе не виплюне, то на цих іноземних "табуретках" чомусь такого ефекту немає. Навіть у сенсі поворот набагато комфортніший.
Да, это огромный минус у Славуты. Я еще по привычке часто перед поворотами сбиваю скорость до минимума))

Цитувати виділенеВсе залежить від якості дороги та технічного стану авто, для мене наприклад на трасі Тернопіль-Львів швидкість 100-110 не відчувається, їдеш собі спокійно тільки є похитування від зустрічних фур.
Но если крутнуть руля для обгона и назад в полосу то машину нехило качает.

Romka

#467
Цитата: Toris від 08 Листопада 2021, 14:17:10Ну, не знаю... Коли славутку у повороті кренить так, що аж у дверку впираєшся і надієшся, що вона не відкриється і тебе не виплюне, то на цих іноземних "табуретках" чомусь такого ефекту немає. Навіть у сенсі поворот набагато комфортніший
То просто треба хорошу гуму  , налаштувати авто і все було б нормального. Керованість в Славути нормальна і підвіска комфортна.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

_Oleksandr_

Цитата: Toris від 08 Листопада 2021, 14:17:10Коли славутку у повороті кренить так, що аж у дверку впираєшся і надієшся, що вона не відкриється і тебе не виплюне
Не уверен, но по-моему жесткие таврические пружины/амморты найти не так сложно.

drone

Цитата: Toris від 08 Листопада 2021, 14:17:10
Цитата: drone від 08 Листопада 2021, 13:31:32Для меня наоборот дико сидеть на бешенной табуретке несущейся вдаль с управляемостью кирпича на колесиках. Наоборот, чем ближе попа к асфальту, тем увереннее  себя чувствуешь ощущая совсем другое физическое поведение машины.
Ну, не знаю... Коли славутку у повороті кренить так, що аж у дверку впираєшся і надієшся, що вона не відкриється і тебе не виплюне, то на цих іноземних "табуретках" чомусь такого ефекту немає. Навіть у сенсі поворот набагато комфортніший.
Во-первых: разговор в принципе о пузортерках vs кроссовер+. При чем здесь конкретно славута?
Во-вторых: О каких поворотах вы пишете? Жесткие крены у меня были на мягкой зиме. После смены резины на всесезонку с жесткой боковиной удивился стабильности машины на трассе. Потихоньку приучаю себя спокойно проходить кривые на скорости 100+  там где раньше притормаживал до 80-и.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Toris

#470
Цитата: _Aleksandr_ від 08 Листопада 2021, 17:59:04Не уверен, но по-моему жесткие таврические пружины/амморты найти не так сложно.
У моєї славутки передні стійки десяточні, там жорстко.
Цитата: Romka від 08 Листопада 2021, 17:54:02То просто треба хорошу гуму  , налаштувати авто було і все було нормального. Керованість в Славути нормальна і підвіска комфортне.
Все добре налаштовано. Гуму і перекачував і недокачував. Все одно хоче викинути крізь дверку.
Цитата: drone від 08 Листопада 2021, 19:04:18Во-первых: разговор в принципе о пузортерках vs кроссовер+. При чем здесь конкретно славута?
Во-вторых: О каких поворотах вы пишете? Жесткие крены у меня были на мягкой зиме. После смены резины на всесезонку с жесткой боковиной удивился стабильности машины на трассе.
Renault Scenic або Sandero - це ще не кросовер. Але не так люто викидає у повороті, як славутка. Не знаю, чи там підвіска, чи сидіння з підтримкою, але водій почувається набагато краще.

...Сьогодні в курилці озвучив водіям та ремонтерам своє бажання про субарину. ЯК вони збудились! :-D :facepalm: Кажуть, що Субару - це з тієї ж опери, що й БМВ, Ауді та Мерседес. Такі авто беруть, щоби навалювати трасою і до нас вони приходять уже без ресурсу. Якщо брати - то виключно нове. :facepalm:
Люблю Сенсовича!
:mitsu:

...Щойно возили мене у KIA Ceed першого покоління (2007 рік), механіка, кузов універсал. Трасою та полем їхали. Нічого так авто... У товариша є такий же, але автомат і хетчбек, то якось трохи не те для мене. А оцей універсальчик цілком може бути.

User2108

Хочете повний привод і універсал - беріть щось із фольців.

drone

Цитата: Toris від 09 Листопада 2021, 12:38:25
Renault Scenic або Sandero - це ще не кросовер. Але не так люто викидає у повороті, як славутка. Не знаю, чи там підвіска, чи сидіння з підтримкою, але водій почувається набагато краще.
Первый сценик - натуральный кроссовер вплоть до наличия полного привода.
У Славуты нет поперечного стабилизатора что добавляет проходимости, но повышает крены.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Toris

Мабуть, то стабілізатор так працює. Сенсович у повороті трохи присідає передком.

Toris

#474
Усім привіт!
Потребую клубної допомоги.
Зараз вже 2 години ночі. Я у Житомирі, у готелі "Релакс".
Сенсович їхав-їхав і через 10 км після Житомира на Чуднів вимкнувся мотор.
Їхав накатом, на нейтралі оберти показують "0" і горить лампа "акумулятор". При вмиканні на передачу лампа "акумулятор" гасне, тахометр показує наявність обертів. Двигун накатом не запускається ні на газу, ні на бензині.
Зупинився. Відкотили авто на узбіччя.
Стартер маслає штатно, двигун не заводиться на жодному паливі.
Модуль запалювання без датчика фаз. Іскра є і на 4-й, і на 3-й свічках. Отже, на 1-й та 2-й свічках іскра також є. Іскру перевіряв на відповідній викрученій свічці, яка притулена різьбою до корпуса.
МИКАС відпрацьовує старт як звичайно: при вмиканні запалювання чути роботу бензонасоса, лампа помилки засвідчується та гасне штатно.
Підозрюю, що датчик положення колінвала здох або щось із керування форсунками.
Ремінь ГРМ перевірити не здогадався, аж зараз допер, що його я не дивився.
Прошу підказки, у яких випадках не заводиться інжекторний двигун і що ще можна глянути.
Вранці буду шукати електрика та/або славутоводів/сенсоводів.

Serg_

Цитата: Toris від 14 Листопада 2021, 02:40:38Ремінь ГРМ перевірити не здогадався, аж зараз допер, що його я не дивився.
Проверить ремень.
Цитата: Toris від 14 Листопада 2021, 02:40:38Іскра є і на 4-й, і на 3-й свічках.
Цитата: Toris від 14 Листопада 2021, 02:40:38Підозрюю, що датчик положення колінвала
Если есть искра ДПКВ исправный.Проверить можно,при включеном зажигании провернуть коленвал(толкнуть машину на скорости),должен запуститься бензонасос.
Цитата: Toris від 14 Листопада 2021, 02:40:38Модуль запалювання без датчика фаз.
:dunno:

Serg_

Подключить штатно(отключить ГБО) бензофорсы.

Toris

#477
Дуже дякую, Serg_! Таки ремінь ГРМ порвався.

Зняв кришку, витяг рваний ремінь, помацав натяг ременя генератора, ослабив генератор. Порадився з ремонтером Сенсовича. Усвідомив, що на стоянці у протягу під голодним вітром та мжичкою немає сенсу соватись під капотом, застуджусь, порушу режимі вакцинації та витрачу купу грошей на ліки. Походив навколо, Господь прислав дановода, вони з дружиною доповіли оперативну обстановку по жигулістах та гаражах. Повернувся до готелю, на рецепції одна з працівниць зателефонувала сину і він погодився зробити цю роботу. Чекаю на нього. Зняв готівку у банкоматі.

Пишу зі смартфона, перепрошую за можливі помилки. Пізніше з компа перевірю та відкоригую.

vladishtm

Цитата: Toris від 14 Листопада 2021, 11:11:33Чекаю на нього.
Сподіваємось  вже  все добре.
Цитата: Toris від 14 Листопада 2021, 11:11:33Таки ремінь ГРМ порвався
Перевірити заодно чи легко крутиться натяжний ролик.  Щоб не він став причиною пориву.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Ivan1988

Одно из достоинств двигателей МЕМЗ это сохранность клапанов при обрыве ГРМ. Это зачастую играет злую шутку с владельцем авто. Редко кто его меняет на Тавриях, Славутах и Сенсах по регламенту, а если и меняют то покупают тот что подешевле. Хотя тут нужно смотреть, может ролик или помпа подклинивают, или помпа протекает и антифриз капает на ремень.