Sensович Toris'а

Автор Toris, 19 Лютого 2021, 22:25:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

drone

Цитата: Toris від 14 Листопада 2021, 02:40:38
Стартер маслає штатно, двигун не заводиться на жодному паливі.
Стартер маслает с изменившимся звуком будто вхолостую.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Володимир

Цитата: Ivan1988 від 14 Листопада 2021, 22:01:54
Одно из достоинств двигателей МЕМЗ это сохранность клапанов при обрыве ГРМ. Это зачастую играет злую шутку с владельцем авто. Редко кто его меняет на Тавриях, Славутах и Сенсах по регламенту, а если и меняют то покупают тот что подешевле. Хотя тут нужно смотреть, может ролик или помпа подклинивают, или помпа протекает и антифриз капает на ремень.
Мій до регламанту не дожив, раніше текла помпа і антифриз попадав на ремінь.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka


Цитата: Ivan1988 від 14 Листопада 2021, 22:01:54Редко кто его меняет на Тавриях, Славутах и Сенсах по регламенту
:-D
Гарний жарт.
За 14 років, ні один ремінь не дожив до регламентної заміни. Спочатку стояв завод два рази, потім БРТ.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

#483
Привіт, друзі!
З Сенсовичем вже все добре, я на роботі, життя продовжується. :yahoo:
Дякую усім вам за підтримку та настанову! :drinks:
Доповідаю про ніч несправності ГРМ та день встановлення ременя ГРМ.

2021.11.13.Сб. Приблизно о 23:00 на трасі Житомир-Чуднів приблизно за 10 км після Житомира (перед селом Дениші) під час перемикання передач засвітилась на панелі лампа "акумулятор", стрілка тахометра впала на "0", а фари ледь помітно пригасли. Втикаюсь на заплановану передачу - тахометр показує оберти, лампа "акумулятор" гасне, фари відновлюють яскравість - але немає ніякої реакції на педальку акселератора. Перемикаюсь на бензин - реакція на акселератор також відсутня. Паркуємось на узбіччі. Штурман рахує метри та ставить трикутний знак "Ахтунг! Аварія!". Про всяк випадок вимкнув аварійні блималки, щоби акумулятор не розряджати, бо невідомо, скільки ми тут будемо.

Маленьким мультиметром перевіряю запобіжники обох каналів запалювання. Все добре. Запобіжник газового "мозку" також цілий. Ще якісь побіжники перевірив - усе добре. Викручую свічку 4-го циліндра, надіваю кабель, у тепленькій рукавичці, щоби не влупило напругою, притуляю свічку до двигуна. Штурман крутить стартер - я бачу іскру. Такі ж дії застосовую до 3-го циліндру - також є іскра. Отже, модуль запалювання живий (але варто прикупити запасний та перевірити його працездатність). Запідозрив, що несправний датчик колінвалу, а ремінь ГРМ перевірити не здогадався. Стрес. Вже вночі, коли сон не йшов, дійшло, що якщо є іскра, то датчик колінвалу живий (але треба купити запасний та перевірити працездатність).

Але правильний діагноз був потім, а поки що зрозуміло, що самотужки я не дам ради цьому механізму. Складаю інструмент та йду шукати, де би переночувати.

Запаркувались ми на якомусь виїзді з села. Крізь дерева видно світло з вікна хатини. Йду на світло. А там якась ділянка огорожена, на ділянці будівництво і геть не зрозуміло, як туди втрапити. Потинявся ще кількома вуличками. Схоже на елітні дачі, а не на село. Один паркан взагалі лише з воротами, внизу з обох сторін воріт датчики з червоними діодами, а хвіртки немає на високій огорожі. Ходжу з ліхтариком на лобі, собаки де-не-де гавкають. Бачу великий кількаповерховий будинок з мансардою, вікна якої світяться. У дворі за високою гарною загратованою огорожею вільно та радісно гавкає на мене щось породисте боксероподібне, відблискуючи очиськами світло мого ліхтарика. Переговорний пристрій біля хвіртки відсутній. І там всюди так: або не зайдеш, або будівництво. Маю відчуття, що тут ми сьогодні не ночуватимемо. :-D

Повертаюсь до авто. Кажу, що Гугл нам у поміч. Гуглимо, телефоную на кілька служб таксі. Служба Opti відправляє до нас буса, який притягне до цивілізації. Диспетчерка повідомляє, що вартість послуги буде розрахована після поїздки. Приходить кілька СМС про прийняття замовлення, про державний номер, модель та колір буса, про орієнтовний час прибуття буса до мене.

Поки чекаємо, ззаду припарковується щось ланосячої зовнішності. Виходить два молодих хлопці та запитують, що трапилось, чи потрібна допомога? Пропонують дотягти до села та прилаштувати нас на ночівлю. Кажу хлопцям данке, що вже викликали та чекаємо. Запитують про проблему, розповідаю, показую підкапотку, що дивився сюди, сюди і сюди. Вони припускають, що може бути ремінь ГРМ, але полюбе треба чекати ранку, щоби нормально стати і все зробити добре. У них Сенс 2003 року, гудить якось геть непристойно, як у голу трубу. Попросив їх показати підкапотку. З бачка тече тосол (саме торгова марка "Тосол"), кажуть, що потроху вихлоп у бачок пре, але презерватив не рве, просто надуває і все (відео показали). Газу немає. VIN-код на кузові заляпаний антикором, тож я його не шкрябав. А VIN-код на табличці починається на Y6DT. Повідомляю хлопцям, що у них так званий "польський" кузов. Вони щиро дивуються, не вірять. Зовні кузов гарненький, не іржавий. Але пацани кажуть, що порогам скоро всьо, там мотлох. І лонжерони також скоро всьо. Тому вони просто "добивають" авто. Наостанок пацани дають номер телефону, якщо потрібна буде допомога. Сказали, що вони обоє полісмени, повертаються з роботи. Кажуть, що самі колись стояли так само на дорозі і завжди допомагають. Душевні хлопці, молодці.

Приїхав бус. Хлопці прощаються та від'їжджають до себе додому. Руками розвертаємо Сенсовича у правильну позицію. Чіпляємо трос, розповідаю, що вже маю досвід їздування на буксирі ззаду, про гальма без вакуумнорго підсилювача знаю з практики. Домовляємось про сигналізацію та рушаємо. Перли швидко, не менше 80 км/год, ПДД відпочиває. Але таксист є таксист, веде дуже гарно та передбачливо, на місцевості орієнтується пречудово, сповільнюється так, що не було потреби тиснути на дубове гальмо щосили.

Приїхали під готель "Релакс". Запаркували Сенсовича рукам на стояночку під паркан готелю, прямо під відеокамеру. Штурман йде до рецепції готелю. Таксист озвучує вартість послуги 857 грн. :wacko: Хапаюсь за серце, потім за гаманець, даю 900 грн. Штурман каже, що для нас трьох номер вартує 950 грн з нормальним сніданком. Таксист запитує, чи давати решту? Садовлю штурмана до таксиста і даю йому команду пошвендяти по найближчих готелях, знайти меншу вартість - і тоді можна решту не повертати. Студентку залишаю на рецепції притримати нам місце, якщо хтось після нас приїде. Сам сиджу у Сенсовичі, фаломорфую від вартості послуги буксирування та неочікуваних витрат. :facepalm: Рахую готівку у гаманці - до ранку вистачить. Балон з газом практично повний, від заправки "Amic" встигли від'їхати лише на 3,4 кілометри до обриву ременя ГРМ.

Повертається штурман. Доповідає, що в одному готелі на рецепції нікого не було, а в іншому дорожче. Відпускаю таксиста, взявши наостанок два номери телефону його автоелектрика та дозволу телефонувати таксисту, якщо мені знадобиться допомога. Усе ж таки після усього, що трапилось, ми вже не зовсім чужі люди. :-D

Заселились до номеру, отримали талони на сніданок, облаштували клімат, промоціонились. Відбій.

---------------------------------------------------------------------------------

2021.11.14.Нд. Вранці після сніданку помолився та й вийшов з готельчику "Релакс" знімати кришку шківів та ременя ГРМ. Зняв, побачив, що ремінь аж склався у два шари між верхнім шківом та кришкою. Зателефонував ремонтеру Сенсовича, той детально розповів, куди та як підлізти, щоби зняти захисти моторного відсіку, ослабити генератор, зняти шків колінвалу або датчик колінвалу для витягання ременя генератора та надівання ременя ГРМ (у моїй конфігурації Сенсовича "Ланос 1.4" шків колінвала має зубчики 60-2 для датчика колінвалу). Розмова закінчилась, а я стою і розумію, що під холодним вітром з мінімальним інструментом я навіть генератор не затягну, як годиться. А якщо розберу та складу все це, то не факт, що воно буде працювати. А холодно, протяг між будівлями, вітер та дрібненький дощичок час від часу. Полюбе гарно промерзну. Потім буде лікування. Також порушу графік вакцинування. Можлива затримка по роботі та додаткова відпустка на ремонт авто у чужому місті. Душа каже рішуче "не варто!", я складаю інструмент, закриваю Сенсовича, прошу в Бога підтримки.

Приходить думка погуляти по локації (м. Житомир, вул. Чуднівська, 103-В (маркет "АТБ")) та поспілкуватись з місцевими жителями. Бачу - їде біленьке таврійко. Дивлюсь на водія - а він пасок безпеки чи то натягує, чи то скидає. Дивлюсь на нього, він дивиться на мене - так і роз'їхались. І тут я розумію, що то ж мій тавробрат поїхав! І він має знати усе про місцевих жигулістів, місцеві гаражі, СТО та інші корисні для автовласника штуки. Вмикаю фільтр "отєчєствєнноє авто" у свідомості. Зайшов на парковку перед маткетом "АТБ". Аж тут бачу - вишнева "Таврія Дана" заїжджає та паркується. Я мерщій туди. Водій з дружиною якраз вийшли з авто. Привітався, за скороченою програмою розповів про мою потребу ремонтера. У розмові також повідомив, що я славутовод і в нас однакові двигуни. Дановоди повідомили мені ключові слова у Житомирі: "площа Слави", "вулиці Піонерська", "Мальованка", "гаражі". Також рукою показали орієнтирну десятиповерхівку, як альтернативний гаражний масив, у якому тусуються жигулісти. Але сказали, що краще звернутись у Мальованку (це назва села, яке стало мікрорайоном Житомира). Подякував добрим людям за орієнтири, ще трохи потинявся по локації та й повернувся до готелю.

На рецепції розпитався, де є найближчий банкомат. Сказали, що навпроти готелю Укрпошта і там є банкомат. Задаю друге питання про ремонт авто. Дівчата кличуть третю працівницю, вона телефонує комусь зі свого смартфону, коротко повідомляє про мене і передає мені слухавку. Привітались. Розповідаю про деталі. Чоловічий голос у смартфоні обіцяє приїхати о 12-й годині. Окей, буду чекати. Віддаю слухавку працівниці, яка повідомляє, що це її син, який займається ремонтом автомобілів у Мальованці. У нього є гараж, підйомник і все, що треба. Радію, що так усе гарно зійшлось, дякую Богу. :clap: У цей час молода пара здає люксовий номер та виїжджає. Там скандал: вони у номері геть усе посипали пелюстками троянд і не хочуть прибирати. Я зайшов туди - а там реально усе, ГЕТЬ УСЕ! покрито добрячим шаром уже прив'ялих пелюсток, підлога, ліжко, камін, підвіконня, меблі. Не знаю, як воно звечора виглядало, але вранці геть не романтично. Самий раз граблями збирати.

Маю дві години до контакту, тож відправляю моїх студентів прогулятись Житомиром, а сам рушаю до банковату готівку зняти. Дійсно, готель "дивиться" прямісінько на високу будівлю "Укрпошти", але дивиться на бічну стіну, тому не видно, що то "Укрпошта". Обійшов будівлю справа, зайшов по високих сходах до банкомату "Приватбанку". Без проблем зняв готівку.

Повернувся до готелю, зайшов сюди, на форум, вдячно почитав, що Serg_ написав мені на поміч. На серці потепліло. :drinks: Поставив смарт на зарядку та й сам вимкнувся поспати трохи, бо ніч була якоюсь тривожною, а сон нетривалим.

Десь до 12:00 студенти повертаються з прогулянки, принесли мені щось перекусити. Телефонує ремонтер Роман, доповідає, що стоїть біля Сенсовича і чекає на мене. Виходжу знайомимось. Ремонтер роздивився та вислухав мене, подивився підкапотку, на механізм без ременя, пристрілявся поглядом збоку - бачу, знає, що робити. :) Повідомив мені, що береться за роботу, його "німець" має коробку-автомат і він не буде мене тягти, але зараз поїде та повернеться з автомобілем на МКПП. Відїжджає.

Ми вантажимо наші речі до Сенсовича, здаємо номер. Чекаємо.

...Чорний "Авео" затяг Сенсочива з нами в один з гаражів у Мальованці. Гараж високий-здоровезний, без ями, але з гарним червоним підйомником, пічкою з газового балона та кількома робочими місцями слюсара під стінами. Згідно рекомендації ремонтера відправляю студентів гуляти до найближчого лісу на годину, а сам, з дозволу ремонтера, залишаюсь у гаражі. Витягую з багажника запасний ремінь ГРМ Continental, який давно вже збирався поставити, але все якось не на часі було. :facepalm:

На підйомник Сенсовича підняли о 12:45. Вже за 35 хвилин вдалось завести Сенсовича штатно. :clap: Запросили мене на водійське місце завестись та послухати, чи все так, як звичайно. А Сенсович холодний, хрипить трохи. То завів перший раз, послухав, вимкнув. Потім ще раз завів та залишив прогрівати. Через скільки там секунд Сенсович зазвучав нормально. Хлопці знову допитуються, чи все нормально. "Нормально", кажу, "він завжди так на холодний двигун заводиться". Вони такі "хух, ми вже думали, що треба ремінь на зуб кудись переставляти, бо ніби як троїло спочатку". Заспокоїв їх, сказав, що там бензинова система не зовсім адекватна, потребує фахівця та стенду.

Телефоную студентам, запрошую повертатись. О 12:35 Сенсович знову опустився на землю. Ремонтер оголошує вартість 700 гривень з транспортуванням. Даю 800 гривень і та щиро дякую, що допоміг у вихідний день. Студенти знову підкормлюють мене і ми радісно вирушаємо додому.

Про те, як ми вкорочували маршрут і Waze 40 хвилин водив нас партизанськими лісами-полями з гранітною бруківкою, розповідати не буду. Головне, що усі ми вижили і зараз живі та здорові разом із Сенсовичом.

Дякую за увагу і до нових зустрічей в етері!
:drinks:

Toris

Свіженький мемуарчик дописав. Бортовик розблокував. Просю читати.

Ivan1988

Так а причина рваного ремня ГРМ? От старости или ролик/помпа/антифриз? Мастер ничего не говорил?

ВКБ

Да, да, яка , яка причина? Що техекспертиза каже?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Toris від 14 Листопада 2021, 11:11:33
Дуже дякую, Serg_! Таки ремінь ГРМ порвався.

Зняв кришку, витяг рваний ремінь, помацав натяг ременя генератора, ослабив генератор. Порадився з ремонтером Сенсовича. Усвідомив, що на стоянці у протягу під голодним вітром та мжичкою немає сенсу соватись під капотом, застуджусь, порушу режимі вакцинації та витрачу купу грошей на ліки. Походив навколо, Господь прислав дановода, вони з дружиною доповіли оперативну обстановку по жигулістах та гаражах. Повернувся до готелю, на рецепції одна з працівниць зателефонувала сину і він погодився зробити цю роботу. Чекаю на нього. Зняв готівку у банкоматі.

Пишу зі смартфона, перепрошую за можливі помилки. Пізніше з компа перевірю та відкоригую.
Мій перший ремінь порвався зимою в мороз вночі біля самого цвинтаря. Двигун був гарячим то не замерз доки міняв, правда колупав години дві, з фонариком в зубах, бо вночі на славуті обмежений огляд його дуже важко засунути під шків. Другий раз міняв літом вдень, то за хвилин 20 справився.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Romka від 15 Листопада 2021, 11:07:07За 14 років, ні один ремінь не дожив до регламентної заміни
Так їздити треба менше  :-D  Страшно не те що вони рвуться ( в багажнику старі запасні  :P) - страшно серед поля та самому перший раз міняти. Торіс тепер мабуть сам може таке зробити, а мені треба мабуть поїхати на СТО і поміняти та повчитись.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Toris від 15 Листопада 2021, 11:11:59Втикаюсь на заплановану передачу - тахометр показує оберти, лампа "акумулятор" гасне, фари відновлюють яскравість - але немає ніякої реакції на педальку акселератора. Перемикаюсь на бензин
От якби в цей момент  (при накаті) звернув увагу чи працює паливний насос то ......
Цитата: Serg_ від 14 Листопада 2021, 06:18:31Если есть искра ДПКВ исправный.Проверить можно,при включеном зажигании провернуть коленвал(толкнуть машину на скорости),должен запуститься бензонасос
.... то мабуть би в першу чергу на ремень.
До речі, можна дійсно на ВВ провід (чи від НВ провода) катушки приколгоспити який то світлодіодний індікатор (приглушене світло) на торпедо і мати постійний контроль наявність іскри.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Володимир від 15 Листопада 2021, 16:41:39Мій перший ремінь порвався зимою в мороз вночі біля самого цвинтаря.
Да уж,  ти везунчик  :lol: Зато "все що нас не вбиває -робить сильнішими!"
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

_Oleksandr_

Цитата: Ivan1988 від 14 Листопада 2021, 22:01:54Редко кто его меняет на Тавриях, Славутах и Сенсах по регламенту, а если и меняют то покупают тот что подешевле
Странные у нас люди, на чем экономить то - запчать же не самая дорогая, меняй хоть каждый год.

Romka

Цитата: Toris від 15 Листопада 2021, 11:11:59Доповідаю про ніч несправності ГРМ та день встановлення ременя ГРМ.
......................

Якийсь ремінь ГРМ, а скільки емоцій!

Бажаю не ламатись так більше, але якщо заради нових вражень, то не забороняю  :lol:
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

vladishtm

Цитата: Romka від 16 Листопада 2021, 11:02:28але якщо заради нових вражень, то не забороняю 
В тому селі ще міг http://wikimapia.org/#lang=ru&lat=50.247274&lon=28.652902&z=18&m=bs&search=%D0%BC%D0%B8%D0%B3 на пєдесталі, і озеро в гранітному карєрі - та схоже Торісу не було цікаво :rolleyes: Та й взагалі Мальованка на карті ліс, , та жіночий монастир (ніяких гаражів?) -може Торіс хитренько  легендою прикрився  :-D http://wikimapia.org/#lang=uk&lat=50.263119&lon=28.601875&z=14&m=bs&search=%D0%9C%D0%B0%D0%BB
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Перший - помпа заклинила і порвала, другий -  різке кидання зчеплення на першій передачі при швидкості як на третю, третій - клин ролика грм. На всіх ресурс був приблизно 2/3 вичерпаний. Буксирувався лмше по першому ремені і то 0,5км від гаражу і не знав що трапилось.. Все інше - ремінь був з собою і заміна на місці.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.