Sensович Toris'а

Автор Toris, 19 Лютого 2021, 22:25:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 9 Гостей дивляться цю тему.

Toris

#885
Якщо добре подумати, то на синтетиці їздити дешевше та довше, ніж на мінералці. Довші інтервали заміни, економія на фільтрах, роботі та капіталці, бо двигун взагалі не зношується, термін служби авто обмежується уже кузовом.

Майбутнє - за синтетикою. Go! Go усі на синтетику! :clap:

User2108

Так тоді пробіг між замінами у вас має бути не менше 20к.
А якщо стоїть ГБО, то й взагалі навіть відновлюється.

Toris

Цитата: User2108 від 29 Грудня 2022, 11:36:35А якщо стоїть ГБО, то й взагалі навіть відновлюється.
Ага, спрацьовані зони заростають згідно технологічних креслень. :-D
Цитата: User2108 від 29 Грудня 2022, 11:36:35Так тоді пробіг між замінами у вас має бути не менше 20к.
То також міф. Насправді мінералка/"напівсинтетика" - до 3000...5000 км, синтетика - до 10000 км. Усе, що більше - від лукавого. Робіть поправку на наші бензини/соляри, справність двигуна та режим експлуатації.

drone

Цитата: Toris від 29 Грудня 2022, 14:11:54
Цитата: User2108 від 29 Грудня 2022, 11:36:35Так тоді пробіг між замінами у вас має бути не менше 20к.
То також міф. Насправді мінералка/"напівсинтетика" - до 3000...5000 км, синтетика - до 10000 км. Усе, що більше - від лукавого. Робіть поправку на наші бензини/соляри, справність двигуна та режим експлуатації.
Откуда такие числа? Среднепотолочное значение? Вот реальный тест на грузовиках.  40 000 км на синтетике   - легко.

И да, в  Германии повторно используют ~40% отработки. Как думаете, они пускают его прежде всего на внутренний рынок или на экспорт?
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Toris

#889
Цитата: drone від 29 Грудня 2022, 14:28:01Откуда такие числа? Среднепотолочное значение? Вот реальный тест на грузовиках.  40 000 км на синтетике  - легко.
:)
У системі змащування вантажного автомобіля від 20 до 60 літрів масла. А в наших двигунах менше 3 літрів.

20/3=6,67; 40000км/6,67 = 6000 км.
40/3=13,33; 40000км/13,33 = 3000 км.
60/3=20; 40000км/20 = 2000 км.
І це значення для синтетики. Для мінералок пробіг зменшуйте ще удвічі.

Spoiler
В КамАЗа 5490 з першого теста відео об'єм масла 38 літрів, під час пробігу 61500 км було долито ще 4 літри.
[close]

Зрозуміло, що наші двигуни не мають того навантаження на двигун і не пропускають тієї кількості палива, тому пробіги трохи більші. Однак суть моїх обчислень, думаю, зрозуміла: кількість циклів контакту з вихлопом повного об'єму масла. У нашому картері масла ще менше, ніж у жигулях при такому ж об'ємі двигуна, тому масло треба частіше міняти.

Я взагалі вже роздумував над збільшенням картера для збільшення об'єму олії в системі, щоби деградація відбувалась повільніше та збільшився інтервал між замінами. Щоби залити 10 літрів та кататись 30К як вантажний автомобіль, замінюючи олію разом з паском ГРМ. :-D

Цитата: drone від 29 Грудня 2022, 14:28:01И да, в  Германии повторно используют ~40% отработки. Как думаете, они пускают его прежде всего на внутренний рынок или на экспорт?
А яка різниця, з відпрацьовки чи з сирої нафти? Відпрацьовка після очистки навіть чистіша та стабільніша за нафту буде, бо усе, що мало вигоріти - вже вигоріло.

drone

Масло загрязняется как примесями из топлива, так и продуктами абразивного износа ЦПГ. Исследования еще первых систем ГБО давали +40-50% ресурса того еще старинного советского масла. Нормальные присадки в (полу)синтетике уже больше 20-и лет как даже в украинском масле. Откуда там замена через 2000?  :facepalm:
И да, в современных авто ставят даже теплообменники для подогрева масла до рабочей температуры. Вы в свой 1.3 поставили хоть термостат от 1.4 чтоб блок, а значит и масло прогревался быстрее?
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Володимир

Цитата: drone від 29 Грудня 2022, 14:28:01И да, в  Германии повторно используют ~40% отработки. Как думаете, они пускают его прежде всего на внутренний рынок или на экспорт?
У них там ніби на законодавчому рівні встановлено, що має бути відпрацьовка в маслі, так що додають всюди.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

#892
Подивився відео від drone. На основі даних про тестування масел у КамАЗі вивів емпіричну формулу для синтетики: об'єм масла у системі множимо на 1.6 - це і буде пробіг у тисячах км до заміни.

Для тавродвигунця маємо: 2,75 л * 1,6 = 4400 км. :wacko: А я ж відчував! :psih:
Тепер будемо з цим жити.

Spoiler
( Фсьо, форумці порвуть drone і Toris на шмаття. І побіжать міняти масло. На синтетику! :-D  )
[close]

Цитата: drone від 29 Грудня 2022, 16:15:08Масло загрязняется как примесями из топлива, так и продуктами абразивного износа ЦПГ.
Фільтр для цього є. Ще жодного разу не бачив стружки у моїх відпрацьовках.

Цитата: drone від 29 Грудня 2022, 16:15:08Исследования еще первых систем ГБО давали +40-50% ресурса того еще старинного советского масла.
Мова про метанове ГБО? Пропан у нас з'явився пізніше метану. В'язкість олії після пропану постійно зростає, також накопичується вода, яка не випаровується навіть на дальняку.

Цитата: drone від 29 Грудня 2022, 16:15:08Нормальные присадки в (полу)синтетике уже больше 20-и лет как даже в украинском масле. Откуда там замена через 2000?  :facepalm:
А є відео інструментальних тестів сучасних українських масел, як ото на каналі Алдара Хосе?

Цитата: drone від 29 Грудня 2022, 16:15:08И да, в современных авто ставят даже теплообменники для подогрева масла до рабочей температуры. Вы в свой 1.3 поставили хоть термостат от 1.4 чтоб блок, а значит и масло прогревался быстрее?
Також встановлюють вебасти різні, особливо на дизелі. А ще елктроспіралі перед дуйчиком та підігрів дупців, щоби споживач відкрив салон - і занурився одразу у комфорт.
Сенсович прогрівається дуже швидко, після славутки я аж прозрів, що таке може бути. Який там термостат стоїть - навіть не цікавився.

drone

Цитата: Toris від 29 Грудня 2022, 16:33:56
Цитата: drone від 29 Грудня 2022, 16:15:08Масло загрязняется как примесями из топлива, так и продуктами абразивного износа ЦПГ.
Фільтр для цього є. Ще жодного разу не бачив стружки у моїх відпрацьовках.
Серьезно? :rofl:  :facepalm: 
Цитувати виділене
Цитата: drone від 29 Грудня 2022, 16:15:08Исследования еще первых систем ГБО давали +40-50% ресурса того еще старинного советского масла.
Мова про метанове ГБО? Пропан у нас з'явився пізніше метану. В'язкість олії після пропану постійно зростає, також накопичується вода, яка не випаровується навіть на дальняку.
Вода в масле после ГБО? Это что-то новое. Может пропан и появился позднее метана, но за давностью под 40 лет - это не имеет никакого практического значения

Цитувати виділене
Цитата: drone від 29 Грудня 2022, 16:15:08Нормальные присадки в (полу)синтетике уже больше 20-и лет как даже в украинском масле. Откуда там замена через 2000?  :facepalm:
А є відео інструментальних тестів сучасних українських масел, як ото на каналі Алдара Хосе?
Проплатите - будут.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Toris

#894
Цитата: drone від 29 Грудня 2022, 18:33:08Проплатите - будут.
Я готовий заплатити за спектрометричний аналіз моїх зразків та відео, аналогічне першому з цього повідомлення. Якщо знаєте, де в Україні такий аналіз з відео роблять - прошу поділитись цим знанням.

User2108


Toris

#896
Цитувати виділенеMSDS Motul 8100 ECO-LITE 5W-30:

CAS: 64742-54-7 GHS08 L 25 <= x % < 50
EC: 265-157-1 Dgr
REACH: 01-119484627-25 Asp. Tox. 1, H304
DISTILLATES (PETROLEUM),
HYDROTREATED HEAVY PARAFFINIC
Жодного граму синтетики. Від 25 до 50 відсотків гідрокряка. Усе інше - мінералки різних сортів.

Навіть у Motul 8100 ECO-LITE 0W-30 лише 10...25% синтетики. Усе інше - гідрокряки та мінералки. Хочете синтетику - дивіться виключно групу 0W-XX. І вже там треба старанно пошукати.

Найкраще - знайти адекватну лабораторію та провести кілька аналізів відпрацьовки конкретно Вашого двигуна. І можна буде кататись хоч на найдешевшій мінералці, бо гарантовано буде відомий термін наступної заміни.

А навіщо Вам 5W-30? Прикупили нишком моднячого форда і нам не хвалитесь? ;)

P.S. Завантажив для Вас офіційний MSDS 8100 ECO-LITE 5W-30. Як заберете - відпишіться, я приберу його, бо не знаю, як там у них з охороною авторських прав.

User2108

#897
Файл завантажив
А де я писав про 0W30? Я написав про 5W30. Якщо Ви лиєте 0W40 в сенса, що мені заважає почати заливать в 2108 5W30?

Toris

Цитата: User2108 від 17 Січня 2023, 15:10:22Файл завантажив
Файл прибрав.
Цитата: User2108 від 17 Січня 2023, 15:10:22А де я писав про 0W30? Я написав про 5W30.
Уважно перечитайте моє повідомлення. Я для Вас відповів саме по 5W-30. А 0W-30 навів як приклад недостатньої кількості синтетики навіть там.
Цитата: User2108 від 17 Січня 2023, 15:10:22Якщо Ви лиєте 0W40 в сенса, що мені заважає почати заливать в 2108 5W30?
Не впевнений, але здається мені, що у двигун 2108 належить лити по заводу в'язкість 40. При робочій температурі в'язкості 30 буде замало, двигуну не сподобається.

Нам усім тут конче необхідно знайти в Україні лабораторію з таким спектрометром та ПЗ, як в Алдара Хосе з Ютубу. Затестимо ходові олійки для наших двигунів і станемо найкрутішим форумом в Україні. B)

_Oleksandr_

Цитата: Toris від 28 Грудня 2022, 15:02:41Рахуйте 1400грн на 5К та 3000 грн на 10К. Приблизно однаково. А з урахуванням удвічі рідшою роботою та фільтром, то навіть дешевше.
Звідки інформація, що синтетика "старіє" повільніше? Якщо є гроші на гарне масло - це чудово, але це не привід збільшувати інтервал заміни у 2 рази. Навіть у 1.5.