Sensович Toris'а

Автор Toris, 19 Лютого 2021, 22:25:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Toris від 22 Грудня 2022, 09:28:19Вчора вдень та вночі не було електрики вдома. Зв'язок лежав тотально.
У нас як був перший блекаут, то зв"язок через кілька годин також ліг, але дротовий та оптичний інтернет був, то я знімав з славути акумулятор і через інвертор живив роутера щоби був хоч якийсь зв"язок.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

#871
...Мій ремонтер не дуже мене зрозумів, зробив великі очі, подумав нецензурне слово, проте вголос виголосив невеличку промову про нове авто із конвейєра. :-D Мабуть, тут мене також не усі зрозуміють. Однак шила у мішку не втаїш. Тому - опа! (спойлер відкривається)

Spoiler
Liqui Moli 0W-40 Synthoil Energy.
Купив тут за 2778 грн + доставка 95 грн = 2873 грн або 70,07 USD.

[close]

Замінив моторну олію, олійний фільтр, повітряний моторний фільтр, повітряний салонний фільтр.
Робота з чайовими - 350 грн, курс долара хай 41UAH/USD.

Пробіг 151920 км.



Попередня заміна олії моторної робилась при одометрі 146092 км. Пробіг на попередній олії Liqui Moly MoS2 Leichtlauf 10W-40 5828 км.

Відпрацьовка мала приблизно такі ж оптичні властивості, як і нова (попередня) олія, що не дивно при роботі двигуна переважно на пропані. Але запах бензинового вихлопу був присутній, бо з весни трохи покатав на бензині, коли були перебої з паливом. Попередньої олії з 5-літрової каністри залишилось приблизно 1,3 л, первинна заливка була 2,8 л. Тобто на доливку пішло 0,9 л олії або 0,154 л на 1000 км в основному траси з тапком (по кілька годин оберти 3100-3500, деколи понад 4500).

Информация к продукту Synthoil Energy 0W-40.
Spoiler
Описание
Synthoil Energy 0W-40 современное полностью синтетическое легкотекучее моторное масло для всесезонного применения. Комбинация синтетических базовых масел и присадок, полученных по передовым технологиям, гарантирует низкую вязкость при низких температурах, высокую стабильность масла к сдвигу, надежную защиту от образования отложений, снижение трения в двигателе и его защиту от износа. Масло Synthoil Energy SAE 0W-40 применимо для бензиновых и дизельных двигателей с турбонаддувом и каталитическим нейтрализатором выхлопных газов.

Свойства
- быстрая прокачка при низких температурах
- превосходная чистота двигателя
- высокая надежность смазки
- высокая защита от износа
- высочайшая экономия топлива
- низкие потери на испарение
- проверенно на катализаторах и турбонагнетателях
- Экстремальная высокотемпературная стабильность
- оптимальное давление масла при всех условиях применения

Технические данные:
Класс вязкости согласно SAE (моторные масла) 0W-40 SAE J300
Плотность при 15°C 0,845 g/cm³ DIN 51757
Вязкость при 40°C 83 mm²/s ASTM D 7042-04
Вязкость при 100°C 14,3 mm²/s ASTM D 7042-04
Вязкость при -40 °C (MRV) < 60000 mPas ASTM D4684
Вязкость при -35 °C (CCS) ≤ 6200 mPas ASTM D5293
Индекс вязкости 180 DIN ISO 2909

HTHS при 150 °C ≥ 3,5 mPas ASTM D5481
Температура застывания -48 °C DIN ISO 3016
Потери на испарение (согласно спецификации Noack) 10 % CEC-L-40-A-93
Температура вспышки 230 °C DIN ISO 2592
Общее щёлочное число 10,5 mg KOH/g DIN ISO 3771
Сульфатная зола 1,0 - 1,6 g/100g DIN 51575
Цвет по шкале (ASTM) L3,5 DIN ISO 2049

допуски
ACEA A3 • ACEA B4 • API SN
BMW Longlife-98 • Ford WSS-M2C 937-A • MB 229.3 •
Porsche A40 • VW 502 00 • VW 505 00

Сфера применения
Оптимально подходит для современных бензиновых и дизельных двигателей легковых автомобилей с турбонаддувом и катализатором, а также с интеркулерами. Специально разработано для длительных интервалов смены масла и соответствует высоким требованиям современных двигателей.
[close]

Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

User2108

Що має зробити ця олива?

Romka

Дати масляне глодання двигуну та підвищити шумність роботи із-за великих допусків деталей нашого двигуна  :ok:
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

User2108

Коли планується тюнінг двигуна?
Яка очікувана потужність?
Яку турбіну плануєте ставити? Інтеркулер, впуск/випуск? Об'єм 1,4 буде?

Володимир

Цитата: Romka від 28 Грудня 2022, 10:11:35Дати масляне глодання двигуну та підвищити шумність роботи із-за великих допусків деталей нашого двигуна  :ok:
Звідки маслане голодання, цифра 40 означає вязкість на нагрітому двигуні, а 0W вязкість на холодну, тобто допуск до температури -40.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

User2108

Звідти, що 0в40 більш рідке і для двигуна з пробігом 135к+ воно буде йти на угар і протікання.

Toris

#878
Цитата: Romka від 28 Грудня 2022, 09:07:320w40?  :psih:
Цитата: Romka від 28 Грудня 2022, 10:11:35Дати масляне глодання двигуну та підвищити шумність роботи із-за великих допусків деталей нашого двигуна :ok:
Цитата: User2108 від 28 Грудня 2022, 11:15:51Звідти, що 0в40 більш рідке і для двигуна з пробігом 135к+ воно буде йти на угар і протікання.
То всьо прєдрассудкі! :-D
Дивимось технічні параметри:

1. В'язкість при +100°С:
MoS2 Leichtlauf 10W-40: 14,2 mm²/s ASTM D 7042-04
Synthoil Energy 0W-40: 14,3 mm²/s ASTM D 7042-04
Синтетика навіть на крапельку густіша.

2. В'язкість при +40°С:
MoS2 Leichtlauf 10W-40: 90 mm²/s ASTM D 7042-04
Synthoil Energy 0W-40: 83 mm²/s ASTM D 7042-04
Синтетика температурно повільніше густішає.

3. В'язкість:
MoS2 Leichtlauf 10W-40 при -25 °C (CCS) ≤ 7000 mPas ASTM D5293
Synthoil Energy 0W-40 при -35 °C (CCS) ≤ 6200 mPas ASTM D5293
Синтетика має меншу в'язкість при більшому морозі.

4. Індекс в'язкості:
MoS2 Leichtlauf 10W-40: 160 DIN ISO 2909
Synthoil Energy 0W-40: 180 DIN ISO 2909
Крива температурної залежності в'язкості пологіша.

5. Температура застигання:
MoS2 Leichtlauf 10W-40Ж -36 °C DIN ISO 3016
Synthoil Energy 0W-40: -48 °C DIN ISO 3016
Самі бачите, як усе добре.

З порівняння параметрів бачимо, що робоча в'язкість обох олив однакова, тобто олія стікає по стінках однаково і товщина плівки також однакова чи приблизно однакова. Міфи про "збільшені допуски", "масляне голодання", "шумність", "більш рідке", "угар" та "протікання" розвіяно. ;) До речі, сьогодні на роботу приїхав уже на синтетиці. Ніби навіть тихіше під капотом. До вечора постараюсь знайти адекватний шумомір та заміряти шум по спектрах для контролю.

Цитата: User2108 від 28 Грудня 2022, 09:30:59Що має зробити ця олива?
Тепер про позитивчики синтетики.

1. Як ми бачимо з параметрів температурних в'язкостей, індексу в'язкості та температури застигання, холодна синтетика у порівнянні з холодною мінералкою поводиться так, як ніби вона тепліша мінералки на 10-20 градусів. При геть холодному старті масляний насос при синтетиці одразу прокручується легше, ніж при мінералці. А також якісь вкладиші краще почуваються. Синтетика виходить раніше на робочий режим і розподільчий вал вже на старті краще змащується лише за рахунок кращої роботи бензонасоса. Тобто при морозі -10°С олія поводиться, як ніби при 0...+5°С. Масляного голодування менше.

2. Масляна плівка синтетики сама по собі у 20 (двадцять!) разів міцніша, ніж плівка мінералки. Тобто при сухому терті двигунцю не так зле, як при мінералці. А ще оця олія окрім 1-децена у своєму складі містить молібденову добавку, як і попередня олія - тобто масло наше тепер ще більше масляне та заточене на сухе тертя. :rolleyes:

3. Синтетика більш липуча до металу, ніж мінералка.

4. 40...60% чистої синтетики - це геть не 5...15% присадок у мінералці. Тобто синтетика вже сама по собі є суцільною присадкою, окрім обов'язкового пакету присадок. Це означає довший час спрацювання синтетики та присадок у порівнянні з нашими "любими" мінералками. Що для коротких холодних поїздок є гут.

Romka

Переконливо.

Тепер практичне випробування. Чекаємо. :popcorm:
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

drone

Исходя из имеющегося опыта даже украинского 10в40 с импортными присадками было достаточно чтоб через >100к распредвалы были в идеале. Смысл переплачивать в 2 раза за морозную вязкость при +5 на НГ и заменой масла на газу через 5к?  :psih:
Возьмем среднестатистическую замену раз в 10к масла по 1400грн (пусть$35) против раз в 6к pза 2800 ($70) у вас. За 100к  получится $350 против $1150. Итого $800 разницы. Этого хватит на капиталку мотора. Нереально отбить эти расходы при продаже на вторичке.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Володимир

Цитата: Romka від 28 Грудня 2022, 12:14:40Переконливо.

Тепер практичне випробування. Чекаємо. :popcorm:
Якби він залив 0w-30, то двигунцю було б погано.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

User2108

І який пробіг планується між замінами?

Toris

#883
Цитата: drone від 28 Грудня 2022, 12:36:02Исходя из имеющегося опыта даже украинского 10в40 с импортными присадками было достаточно чтоб через >100к распредвалы были в идеале.
Якби ж то після 100К наші двигуни йшли на переплавку, то таки да. Но нєт. Якби застосовували виключно синтетику, то вони ходили би 1М. Або навіть 2М.

Цитата: drone від 28 Грудня 2022, 12:36:02Смысл переплачивать в 2 раза за морозную вязкость при +5 на НГ и заменой масла на газу через 5к?  :psih:
"Напівсинтетику", тобто насправді мінералку, при моїх коротких поїздках слід міняти вже через 3-5К км незалежно від виду палива. Я замінив через 13 місяців після майже 6К км. Вже їздив і прямо відчував, як кислотна олія розчиняє люміній та чугуній двигуна.

Цитата: drone від 28 Грудня 2022, 12:36:02Возьмем среднестатистическую замену раз в 10к масла по 1400грн (пусть$35) против раз в 6к pза 2800 ($70) у вас. За 100к  получится $350 против $1150. Итого $800 разницы. Этого хватит на капиталку мотора. Нереально отбить эти расходы при продаже на вторичке.
Рахуйте 1400грн на 5К та 3000 грн на 10К. Приблизно однаково. А з урахуванням удвічі рідшою роботою та фільтром, то навіть дешевше.

Toris

Цитата: User2108 від 28 Грудня 2022, 14:23:51І який пробіг планується між замінами?
Нафантазував собі 10К км, але спробую знайти лабораторію та зробити аналізи чистого та відпрацьовки. Насправді одне і те ж саме мастило у різних двигунах, паливах та режимах експлуатації буде мати дуже різні прогнози.

Треба знайти в Україні лабораторію, які мають ось такий прилад (спектрометр) та ПЗ: