Sensович Toris'а

Автор Toris, 19 Лютого 2021, 22:25:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Romka

Цитата: Toris від 22 Листопада 2022, 09:51:30Авжеш, нефігове таке тамагочі.
Угу, кіло так 15. :-D
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

#856
Отже з результатів дослідження турецького акумулятора Helden можна зробити висновки про наступне:
1. Після транспортування акумулятора з довготривалого холодного середовища акумулятор має нагрітись до нормальної температури +20°С. Час нагрівання без примусової конвекції та підігріву приблизно 1 доба на кожні 10°С різниці температур.
2. Зарядку холодного акумулятора проводити немає сенсу, то лише втрачений час.

Всьо, знову немає геть ніякої паранаукової діяльності... Ще й ВКБ кудись зник... :(

Toris

#857
Цитата: Toris від 20 Листопада 2022, 18:53:13Та всьо, всьо, не фейспалміть так люто, перевзув я Сенсовича у зимову взувачку.
Ото все походжав пішки, а вчора не витримав - і після роботи трохи поїздив містом, прокатав зимову гуму після літнього відпочинку. Пішоходи - це олені-самовбивці: мало того, що вони не світяться та не відблискують - так ще й переходять будь-де і на менш завантажених вулицях ходять навіть проїжджою частиною, хоча тротуари там прекрасні, я там часто ходжу. Бачив лише одного відповідального пішохода, котрий був весь у стрічці та з ліхтарем на голові; кожна кінцівка відблискувала і тулуб навхрест відблискував спереду та ззаду.

Цитата: Toris від 20 Листопада 2022, 18:53:13встановив під капот чеську Varta B20 після профілактики
Після двух стартувань після інсталяції 20 листопада, через 9 днів простою, після вечірньої поїздки 28 листопада і температурі у гаражі +1...2°C напруга на клемах 12,40В. Мабуть, непогано. У всякому разі стартує бадьоро.
30 листопада 2022 року, середа, 07:30. Напруга на клемах 12,55 В. Температура у гаражі +2°С. Вчора 5 разів стартував і трохи погасав понад стандартні короткі підскоки. Акумчик прогрівся під капотом і трохи підзарядився.
02 грудня 2022 року, п'ятниця, 07:40. Напруга на клемах 12,50 В. Температура у гаражі 0°С. Щодня гасаю коротко і трохи більше з 29 грудня.
06 грудня 2022 року, вівторок, 07:40. Напруга на клемах 12,28 В. Температура у гаражі -2°С. У п'ятницю стартував двічі: на роботу та з роботи. З роботи авто обмерзло льодом, то, поки прогрівався, на ХХ увімкнув дальнє світло, щоби крига на фарах скресла. Задувся пропаном на супутній заправці, поки в одному місці одночасно були електрика, пропан, заправник, гроші готівкою та я.
08 грудня 2022 року, четвер, 07:30. Напруга на клемах 12,32 В. Температура у гаражі +1°С. Вчора стартував тричі. Показники не записав, бо квапився.
09 грудня 2022 року, п'ятниця, 07:40. Напруга на клемах 12,58 В. Температура у гаражі +1°С. Вчора стартував 4 рази і гасав за місто трасою. Сумарний пробіг 38 км, максимальна швидкість 110 км/год. Трохи відвів душу Сенсович, прогрів та підзарядив акумулятор. Навіть додаткові 30 км позитивно впливають на розряджений короткими поїздками акумулятор.
12 грудня 2022 року, понеділок, 07:40. Напруга на клемах 12,27 В. Температура у гаражі 0°С. У п'ятницю стартував 8 разів, поїздки дуже короткі. Дивлячись на напруги акумулятора, схиляюсь до висновку про "завів автомобіль - їдь далеко". Ще би якось прояснити, на які відстані гасати, щоби акумулятор встигав заряджатись до 100%...
13 грудня 2022 року, вівторок, 07:40. Напруга на клемах 12,30 В. Температура у гаражі -1°С. Вчора 4 рази стартував, поїздки геть короткі, але перемикався пізно, тримав оберти понад 2000 об/хв.
14 грудня 2022 року, середа, 07:40. Напруга на клемах 12,30 В. Температура у гаражі -1,5°С (на свіжому повітрі -6°С). Вчора стартував 6 разів. Виявив корисний вплив високих обертів на заряд акумулятора під час коротких поїздок. Також корисно не вмикати світло, навіть габарити. Катаюсь тепер, як жигуліст. :-D
15 грудня 2022 року, четвер, 07:40. Напруга на клемах 12,28 В. Температура у гаражі +1°С. Вчора 2 рази стартував.
16 грудня 2022 року, п'ятниця, 07:40. Напруга на клемах 12,31 В. Температура у гаражі +1,5°С. Вчора 3 рази стартував.
20 грудня 2022 року, вівторок, 07:35. Напруга на клемах 12,21 В. Температура у гаражі -4°С. Вчора 2 рази стартував. Позавчора також двічі стартував і штатно катався короткими відрізками.
21 грудня 2022 року, середа, 07:35. Напруга на клемах 12,25 В. Температура у гаражі -1°С. Вчора 3 рази стартував.
22 грудня 2022 року, четвер, 07:40. Напруга на клемах 12,25 В. Температура у гаражі 0°С. Вчора 2 рази стартував.
23 грудня 2022 року, п'ятниця, 07:35. Напруга на клемах 12,49 В. Температура у гаражі +1°С. Вчора 4 рази стартував і гасав по заправках у пошуках пропану.
26 грудня 2022 року, понеділок, 07:30. Напруга на клемах 12,25 В. Температура у гаражі +1,5°С. У п'ятницю 2 рази стартував, два дні простою.
27 грудня 2022 року, вівторок, 07:45. Напруга на клемах 12,28 В. Температура у гаражі +3,5°С. Вчора стартував 2-чі.
28 грудня 2022 року, середа, 07:45. Напруга на клемах 12,44 В. Температура у гаражі +2°С. Вчора стартував 5 разів і трохи покатався на заміну олії двигуна.
01 січня 2023 року, неділя, 16:25. Напруга на клемах 12,22 В. Температура у гаражі +10°С. У середу стартував двічі.
04 січня 2023 року, середа, 07:40. Напруга на клемах 12,50 В. Температура у гаражі +1,5°С. 01 січня гасав на дальняк в гості 90 км в обидві сторони. Стартував 5 разів, з них два довгих стартування (продувався після газу). Дальняк позитивно впливає на акумулятор. :rolleyes:
05 січня 2023 року, четвер, 07:40. Напруга на клемах 12,48 В. Температура у гаражі +4°С. Вчора два рази стартував.
06 січня 2023 року, п'ятніццо, 07:40. Напруга на клемах 12,45 В. Температура у гаражі +4°С. Вчора два рази стартував.
08 січня 2023 року, неділя, 16:00. Напруга на клемах 12,41 В. Температура у гаражі -1°С. У п'ятницю стартував 6 разів і гасав на дальняк, разом 86 км.
09 січня 2023 року, понеділок, 07:40. Напруга на клемах 12,60 В. Температура у гаражі -1°С. Вчора гасав на дальняк 86 км. Погодка була вітряна, зовсім нельотна, з туманом та снігом; також до ночі почалась утворюватись крига на поверхні. Їхав з протитуманками.
10 січня 2023 року, вівторок, 07:40. Напруга на клемах 12,45 В. Температура у гаражі +2,5°С. Вчора стартував двічі. Усе розкисло та вітер шарпає...
11 січня 2023 року, середа, 07:40. Напруга на клемах 12,36 В. Температура у гаражі 0°С. Вчора стартував двічі, чистив кузов та просушував салон перед гаражем. Вночі був мороз, поверхня глазурована.
12 січня 2023 року, четвер, 07:35. Напруга на клемах 12,35 В. Температура у гаражі -1,5°С. Вчора стартував двічі. Вночі мороз, поверхня глазурована.
13 січня 2023 року, п'ятничка, 07:40. Напруга на клемах 12,35 В. Температура у гаражі 0°С. Вчора стартував двічі.
16 січня 2023 року, понеділок, 07:35. Напруга на клемах 12,30 В. Температура у гаражі +1°С. У п'ятницю стартував двічі. На вихідних простій.
17 січня 2023 року, вівторок, 07:35. Напруга на клемах 12,32 В. Температура у гаражі +3°С. Вчора стартував двічі.
18 січня 2023 року, середа, 07:40. Напруга на клемах 12,35 В. Температура у гаражі +5°С. Вчора стартував двічі стандартно кОротко та один раз довго продувався, коли заглох на на перехресті, стартуючи на холодному газу. Треба прописати перемикання при температурі газу +40°C, бо зараз стоїть +25°C.
19 січня 2023 року, четвер, 07:45. Напругу на клемах не мав часу міряти. Температура у гаражі +5°С. Вчора стартував двічі стандартно кОротко.
20 січня 2023 року, п'ятниця, 07:45. Напруга на клемах 12,37В. Температура у гаражі +5°С. Вчора стартував двічі.
21 січня 2023 року, субота, 12:00. Напруга на клемах 12,32В. Температура у гаражі +3°С. Вчора стартував тричі.
23 січня 2023 року, понеділок, 07:30. Напруга на клемах 12,29В. Температура у гаражі +2,5°С. У суботу стартував дуже коротко 5 разів. Помив Сенсовича, бо замурзаний геть увесь, навіть дах.
27 січня 2023 року, п'ятниця, 16:00. Напруга на клемах 12,18В. Температура у гаражі +0°С. У понеділок стартував двічі.
30 січня 2023 року, понеділок, 18:00. Напруга на клемах 12,24В. Температура у гаражі +0°С. У п'ятницю стартував двічі.
Зняв чеський акумулятор Varta на обслуговування. Одометр 152310 км.

Володимир

Цитата: Toris від 29 Листопада 2022, 08:17:43Після двух стартувань після інсталяції, через 9 днів простою, після вчорашньої вечірньої поїздки та температурі у гаражі +1...2°C напруга на клемах 12,4 В. Мабуть, непогано. У всякому разі стартує бадьоро.
12,4 в це мало, раджу поставити вимикач маси. В мене зараз машина на дворі, то з відключеною масою напруга на клемах 12,74 в, а як не відключити, то також сідає.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Володимире, мабуть, ти щодня катаєш на пристойні відстані. А я після встановлення двічі завівся під під'їздом, 100 м до гаража приїхав та й заглушився. А потім ще у гаражі завівся, від'їхав пів-метра і знову заглушився. А в гаражі дубак. То воно й не дивно, що напруга така мала. Влітку ще на старому Forse 60 авто заводилось навіть після місяця простою.

Про реле думав, але не знаю, чи воно має сенс... На тривале зберігання клему все одно треба скидати.

Думаю ще винести "турка" до гаража і заміряти його через тиждень холостого простою.

Володимир

Цитата: Toris від 29 Листопада 2022, 16:39:41Володимире, мабуть, ти щодня катаєш на пристойні відстані. А я після встановлення двічі завівся під під'їздом, 100 м до гаража приїхав та й заглушився. А потім ще у гаражі завівся, від'їхав пів-метра і знову заглушився. А в гаражі дубак. То воно й не дивно, що напруга така мала. Влітку ще на старому Forse 60 авто заводилось навіть після місяця простою.

Про реле думав, але не знаю, чи воно має сенс... На тривале зберігання клему все одно треба скидати.

Думаю ще винести "турка" до гаража і заміряти його через тиждень холостого простою.
Та ні, машина тижні два напевне вже не їздила перед тим як я поміряв напругу. Я вже навіть з магнітоли роз"єм витягнув, всерівно при споживанні 0,02А акумулятор садиться до 12,3В, тому вимикаю масу АКБ після того як закрив двері центральним замком.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Отака штука мені подобається. Я би на обидві клеми поставив, щоби ріжковий ключ не використовувати.

vladishtm

Цитата: Toris від 29 Листопада 2022, 08:17:43Напруга на клемах 12,55 В.
Ви якось "однобоко"  напруга та напруга..... Напругу може показати як наче і "пойдеть", але тирк раз, чи два і все -не крутить акум. Потрібно обовязково контролювати також на  рівень емності по аріометру. Коли рівень емності 85-95% то можна і буферним підзарядом  нормально підтримувать (током меншим за 10% емності).  Терпіти можна -це десь до 75%. Нижче -то треба ставити на тренування 10% струмом на 3 години, знову ж таки контролюючи % емності, напругу, температуру. Емність акума - це його сила. Авто можна завести і від 10 вольт. А от якщо впала ємність акума і не вдається пілняти -акум дохляк. Як бути з необслуговуємим? мені здається вони якраз розраховані на довгі поїздки, малий простой і т.п. -коли заряд від генератора мабуть по часу більше 2\3 ніж простой. Я якось не хочу їх.  Як би там не відключати акум -струм при пусках раза в два-три більше ніж (50Ач). Хоч і короткочасно, але ж треба повертати заряд назад.  :(
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris

#863
Цитата: vladishtm від 30 Листопада 2022, 21:27:00Напругу може показати як наче і "пойдеть", але тирк раз, чи два і все -не крутить акум.
У мене так і сталось з червоним гарантійним акумулятором: по напрузі "огого!", а по крутінню - тихенький "пук" в калюжу (здав, доплатив і взяв "турка"). Але поточна Varta при старті просідає несильно, панелька лише трохи тьмяніє - то маю надію, що струмопроводи здорові.

Цитата: vladishtm від 30 Листопада 2022, 21:27:00Потрібно обовязково контролювати також на  рівень емності по аріометру.
На жаль, ніхт: фірмова лейба, гарантія і всьо такоє... Тому й вирішив профілактити акуми зарядкою щомісяця, у всякому разі, хоча би взимку.

vladishtm

Цитата: Toris від 01 Грудня 2022, 11:46:11На жаль, ніхт: фірмова лейба, гарантія і всьо такоє...
Ось з мого досвіду (і навіть свіжого, температура повітря десь 5-7-10град.) Поїздок мало, тому використовую свою інтелектуальну зарядку частенько на ніч. АЛЕ вона дає струм не більше 3А., а також цикл під"йму в неї напруги теж не тривалий. Вже остаточно впевнився - нею тільки підтримувати добре заряджений акум (буферний режим). Вона не робить тренувань Так от. Як мабуть і багато хто, я типу жалію акум, треную тоді коли покаже ємність десь 50-60% і струмом десь 2,5А, збільшуючи час.. Але ж вумні люди сказали давно - треба струм 10% і три години.. Є  в мене самопальна зарядка, дає при струмі 3А напругу десь  15В с копійками (то ж наче як вже забагато напруги). Тож зазвичай беру "ступеньку" понижче ...струм 2,5А напруга десь 14В с копійками. АЛЕ насправді ТО НЕ Є ДОБРЕ. Акм  ТАК НІКОЛИ не набере емність 85% і вище  .
 Ось спеціально недавно пару днів підряд ставив на тренування (вдень). Масса постійно відключена і не підключав. Акум новий.  Зразу по закінченню  тренування - напруга більше 13В, ємність десть під 80%, через часок напруга десь 12,3В, ємність так само десь 80%.  ПОВТОРЮВАВ ЦЕ ДВА дні. Результат однаковий по ємносты заряду - 80 % і не більше. Перед первим разом  (перший день) стартова ємність показувала десь трохи більше 50%, напруга десь 12В с копійками,заводився в принципі нормально. На третій день ДАВ вище "ступеньку" - напругою 15В с копійками струм 4-3А. По закінченню напруга десь 13,3В- 13,6В ємність 90%-95%-100%. Десь через часок напруга десь 12,3, ємність та сама. (массу оставив не підключеною, завтра ще поміряю) Ось так.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris

vladishtm, а як Ви міряли ємність (кількість заряду акумулятора)?

vladishtm

#866
Цитата: Toris від 01 Грудня 2022, 19:17:30vladishtm, а як Ви міряли ємність (кількість заряду акумулятора)?
Ариометром, мене влаштовує. Є зараз тестери акума (продаван тикав такий в мій акум коли я купував), але дорогі, а дешеві нічим не кращі за  ареометр. Робити нагрузочну не хочу і так зрозуміло коли крутить стартера. В Прикурювачі вольтметр.
З дозволу Toris ще трохи подописую про свої експерименти з акумом.
Сьогодні ранок (простояв ніч на буфері з Підключенною массою) напруга 13,7В ємність та сама -95% (в принципі на зеленій мітці, але я в 100% не вірю). Тоб то добре заряджений на буфері тримає мікаса і охранку не в актіві. Мабуть сьогодні буде коротка поїздка.
Зарядне своє вже описував - 6-12В для всих типів акумів. Макс зарядна напруга бачив була 14,3В. Воно мені не дуже подобається бо со своїми заморочками. Його цикл такий
Spoiler
[close]
Цим зарядним тренування неможливо провести, тільки буфер. Амплітуда отого float як замітив я, залежить від %тів  набраної емності заряда. Чим ниже був процент при старті тим ниже буде та амплітуда.  При чому якщо воно зайшло у float перезапустити цикл можна тільки відкинувши-підключивши акум і протицявши кнопки. Гонконг сер.  :rolleyes:
--03/12 проїхав, генератор 14,3В, приїхав акум 13,6-13,2В,.. зразу приткнув зарядне....воно провело свій цикл десь хвилин за 10 до напруги 13,9-14В  і все - перейшло в той float....оставив в буфері...глянув десь через часок 13,6В, заряд той самий 95% - поки хай стоїть далі у float
--04/12ранок -2, у буфері, 95%, 13,8В (думаю це підтримує зарядне),  стоїть далі у float. Слідучій допис мабуть зроблю, як процент заряду піде вниз, щоб не писати одне і теж.
5го все по старому, але ввечері відрубили світло, ніч простояв з підключеним зарядним але не заряджав зранку
--6/12 -4градуси, 12,3В, емгість ну десь не менше 90% (практично на зеленому)
Потім коротка поїздка, по приїзді зразу без зарядного ---напруга 13,8В... поставив на буфер (але дуже щвидко пройшло цикл до флоат - десь за звилину)..... далі поставив на буферний заряд, але менш ніж за годину вирубили світло.
Ну ітогово імхо = якщо зарядив умовно до 100% по (аріометру) і генератор дає 14,3 то короткі поїздки не страшні, якщо в проміжках тримати на буфері (наприклад ті вумні зарядні)
Поки все, ...гримить....
11/11... з7/12 - стоїть без буфера (причина графік світла) але і без маси... в принципі все по старому, нижче максімум 85% не впало....  вчора був короткий пробіг десь до 10км...зразу після приїзду показало напругу 13,7В.... через час 12,5.....сьогодні 12,2В буду далі чекать без буфера і масси коли впаде до 75% - тоді знову поставлю на 5А та пару годин...
18/12... не витерпів , на всяк випадок ще пару годин підзарядив (хоча аріометр показував не нижче 85% і пару днів перед масса була вкл.) набрав до 100% (можу вважать бо верх зеленої мітки), массу я знову відкл. Напруга зразу після заряду 13,7В  а вже 19/12 (після відстою) напруга 12,3В але аріометр 100%.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris

Вчора вдень та вночі не було електрики вдома. Зв'язок лежав тотально.
Електрику увімкнули вранці. Приніс на роботу усі телефони, зарядки та повербанк. І колеги також позносили. Заряджаємось. Центр масової незламності. П'ємо свіжу каву у піднесеному настрої. :rolleyes:
Це глибокий тил...

Володимир

На фейсбуках зараз пишуть що купити БУ москвича виходить дешевше ніж генератора.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

#869
Цитата: Володимир від 22 Грудня 2022, 11:09:28На фейсбуках зараз пишуть що купити БУ москвича виходить дешевше ніж генератора.
:-D
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4