Кунсткамера

Автор drone, 23 Березня 2021, 14:21:21

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

drone

Решил создать отдельную тему для выкладывания "достижений" разнообразных автопроизводителей.
Ауди А6 в 45 кузове. Выпускалась до 97-го года. Немцам тоже не хватило ума разгрузить свет через реле, как сделали на той же 6-ке в 76-м,  и они пускают его напрямую через подрулевые выключатели. Подрулевые плавятся, запчасти покупаются...
https://www.youtube.com/watch?v=GsNZQuUW43I
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

User2108

Зрозуміло, тазовський совкопром ви вважаєте за еталон :applause:

drone

#2
Цитата: User2108 від 23 Березня 2021, 15:06:21
Зрозуміло, тазовський совкопром ви вважаєте за еталон :applause:
То есть вы считаете что это ок когда тускло светит дальний/ближний свет из-за плохого контакта/окисления в подрулевом? При этом неискушенному водителю не разбирающемуся в технике это довольно сложно заметить "на глаз". Это ж никак не влияет на безопасность движения, да?
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

ВКБ

Як так без реле. Це зальот схемотехніків.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Може вони релюшні нутрощі зафігачили прямо у перемикач?

drone

Цитата: Toris від 23 Березня 2021, 15:57:11
Може вони релюшні нутрощі зафігачили прямо у перемикач?
Нет. Тупо напрямую как в ВАЗ-2101.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Toris

Може, то наш місцевий колгоспінг, щоби ремонт дешевше?

Олександр 1968

Ніби в сенсі є реле на лампи- а їх немає!Точніше є одне реле яке подає плюс на підрулювик-а далі напряму на лампи,причому якщо на ближнє світло два запобіжники,то на дальнє-один на обидві фари.Сучасних авто без реле стартера та світла ціла купа,просто Дрон собі пунктик в голові включив відносно деяких авто.А є статистика відказів Ауді та мерсів щодо підрулювиків в першихДЕСЯТЬ років експлуатації,чи вони і через тридцять років повинні працювати як нові?

drone

#8
Цитата: Олександр 1968 від 23 Березня 2021, 16:28:58
Ніби в сенсі є реле на лампи- а їх немає!Точніше є одне реле яке подає плюс на підрулювик-а далі напряму на лампи,причому якщо на ближнє світло два запобіжники,то на дальнє-один на обидві фари.Сучасних авто без реле стартера та світла ціла купа,просто Дрон собі пунктик в голові включив відносно деяких авто.А є статистика відказів Ауді та мерсів щодо підрулювиків в першихДЕСЯТЬ років експлуатації,чи вони і через тридцять років повинні працювати як нові?
Статистики нет, вернее она есть, но не для всех ибо это коммерческая тайна.
ВКБ не даром написал про залет. Тянуть толстые силовые кабеля из-под капота в салон и обратно, ставить мощные контакты, разводить толстые дорожки на текстолите - это дорого. В далекие времена, когда реле стоили не три копейки кучка, это было еще оправдано, но те времена закончились 50 лет назад. Но некоторые продолжили заниматься чепухней при этом рассказывая про "исключительную надежность" нэмецкой/японской/... прочей белокостной конструкторской школы.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Олександр 1968

Останній рік випуску 1997! Двадцять чотири роки тому.Машина випускалась по древній специфікації на налагодженому конвеєрі,економився кожний пфенінг.Переробка завжди дорого-дешевше випустити новішу модель з нуля.Окремі хотєлки клієнтів вирішуються на сервісі.Особисто в мене відсутність реле далеко не на першому місці в списку претензій до німецьких машин в плані конструктиву.Чого вартує розміщення дверних розьємів з тими що на стійках,на одному рівні-постійні переломи проводів.І срати вони хотіли на рекламації що тривали десятиліттями.Відходило срок екплуатації?А більшого вони і не обіцяли.Не те що рідний автопром-вже поламане(криве-горбате) з конвеєра

drone

Цитата: Олександр 1968 від 23 Березня 2021, 21:28:42
Останній рік випуску 1997! Двадцять чотири роки тому.Машина випускалась по древній специфікації на налагодженому конвеєрі,економився кожний пфенінг.Переробка завжди дорого-дешевше випустити новішу модель з нуля.Окремі хотєлки клієнтів вирішуються на сервісі.
Первый год выпуска в этом кузове, даже с учетом ауди 100 - 1990-й.
Жигули встали на конвейер в 1970-м. Уже в 73 допилили реле дальнего на 2103, в 76 - допилили и реле ближнего на 2106.  Немцы же даже в 1990-м спроектировали хрень вместо нормальной схемотехники. А потом еще плюются на французов мол у них электрика слишком умная. Слишком умная по сравнению с немецким кирпичом?  :-D В это же время французы выпускают ситроен ХМ на котором электроника в реальном времени изменяет жесткость подвески для сохранения устойчивости в поворотах и идеально мягкой езды по ухабам.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Олександр 1968


Це моя остання відповідь про дану тему.

Toris

#12
Цитата: drone від 23 Березня 2021, 21:45:25Жигули встали на конвейер в 1970-м. Уже в 73 допилили реле дальнего на 2103, в 76 - допилили и реле ближнего на 2106.
А толку? За 30 років випуску було понад 400 модернізацій, але жигуль все одно залишився жигулем. За той самий час змінилось уже кілька поколінь західних машин і в наших трохи привстає не на жигуль, а на "їхній" автопром:
Цитата: drone від 23 Березня 2021, 21:45:25В это же время французы выпускают ситроен ХМ на котором электроника в реальном времени изменяет жесткость подвески для сохранения устойчивости в поворотах и идеально мягкой езды по ухабам.

І сучасний жигулястий автопром робиться тими самими французами (німцям вдалось відмовитись від месіанства). Так шо нє нада. :-D

P.S. Єслі шо - я за реле! :drinks:

Sergik32

ото бля тему роздули, година роботи з перекурами і стоїть по релюшці на кожне світло і робить аж без проблем той же німець 88-го пасцат В3, і скажу я вам його не зрівняти з совком і з релюшками
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Та да, я собі теж ставлю там де треба щоб кнопочка не парилась.
Сержик, це д треба знати це до поломки де така лажа, бо в основному це відомо як підгорять контакти.
Якщо в дорозі лажа то напряму від АКБ до фари підстикувати до дальнього чи ближнього і доїхати додому.

Я так помню у нас на обігрів щаднього скла і протитуманки немає релюшек?

Щодо школи конструкторської....гм...мабуть менеджмент втрутився .
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.