Підключення електрокрана опалювача

Автор ВКБ, 08 Вересня 2021, 12:59:05

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Є шаровий електрокран 12Вольт два контакти. Бажано включати в 6Вольт щоб крутив повільно
Для реверсу треба пепеполюмовка.
Як підключити і яким тумблером зручним на панелі змінювати полярність на електромоторчик?
Бажано ескізи
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Toris

1. При 6 вольтах може взагалі не крутити, момент впаде у 4 рази.
2. Будь-який підходящий за струмом спарений 2-позиційний тумблер.
3. Але є питання ізоляції маси крана. Може добряче коротнути. Тому краще використовувати спеціальний перетворювач, який дасть від'ємну напругу відносно маси кузова - і вже цю від'ємну напругу подавати на мотор крана.

Як про мене, легше раз на кілька років міняти рідний кран. Заодно ревізія.

Цитата: igo61 від 08 Вересня 2021, 13:08:38Бухой вже?
То козацьке сп'яніння після прикладання до халяви мрачної. Минеться.

ВКБ

Цитата: igo61 від 08 Вересня 2021, 13:08:38
Бухой вже?
Гасподь упасі, ще не п'ятниця
Перевіряв на 6 Вольтах, повче як треба, редукція великаб на 12 Вольтах за секунду закривається, не камєльфо.
Замахався купувати, рідний крвн гафно конструкцяя.
Корпус редукторця пластик, кран сам шаровий з дюймовими різями ДУ 20. Моторчик як в актуаторі там. Фото колись кидав сюди.

Киньте схемку
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

такого плану перемикачі тобі допоможуть. Але ж ще потрібен контроль кінцевих положень. Добре якби такий контакт був на самому клапані (або конроль по струму, теоретично при упорі струм зросте) . Інше морочне і не надійно.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris

Точно-точно, треба ще енкодер і контролер енкодера з індикацією положення крана. :facepalm:

ВКБ

Кінцевіки є крайніх положень. Ой...подивлюсь, може вони і перекомутовують. Там щось є кулачково механічне мініатюрне. Зверху екранчік і полочоска яка крутиться для вказівки перекрито чи відкрито. Як спостерігав 6..8Вольт і знати по секундам скільки утримувати від краю до краю і буде норм.
Або до шарового з легкою ходою прироблю кронштейн і трос до ричага і те саме буде нв тросу  як шаровий. Авто лишається як друге тому підтягую всі поломки ,прироблю фаркоп, люк, капот з обзором оргскло 500×600мм для приколу моторний щоб було видно.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 09 Вересня 2021, 14:43:15капот з обзором оргскло 500×600мм
Така диряха в капоті прогнила?
Цитата: ВКБ від 09 Вересня 2021, 14:43:15Кінцевіки є крайніх положень. Ой...подивлюсь, може вони і перекомутовують. Там щось є кулачково механічне мініатюрне.
- з цього можна було і починать.
Цитата: ВКБ від 09 Вересня 2021, 14:43:15може вони і перекомутовують
Скоріш за все просто рвуть ланцюг живлення.

Цитата: Toris від 09 Вересня 2021, 13:39:32Точно-точно, треба ще енкодер і контролер енкодера з індикацією положення крана.
Ну тоді як виконуючий механізм  наш РХХ, і буде без усякого крана. У мікаса є "реле кондіцвонера",  цікаво як воно керується з салону авто?  Ліпимо Контактний термометр в салон, який буде давати мікасу команду вкл\викл реле кондюка (а воно керуватиме краном обігрівача),  :mitsu: :popcorm: ""..і ніяких тобі ще енкодер і контролер енкодера з індикацією положення крана." (с Toris).
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

igo61

 :-D Грибы нового урожая?
"Бабье лето" в разгаре!  :psih:
:rofl:
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Toris

Цитата: vladishtm від 09 Вересня 2021, 21:21:19
Цитата: Toris від 09 Вересня 2021, 13:39:32Точно-точно, треба ще енкодер і контролер енкодера з індикацією положення крана.
Ну тоді як виконуючий механізм  наш РХХ, і буде без усякого крана.
РХХ - там кроковий двигун (якщо я правильно зрозумів) з контролем струму для визначення крайнього положення руху. Кроковий двигун - це щонайменше дві фази (чотири дроти) та спеціальний контролер, який перемикає фази, варіює швидкість перемикання, контролює струми та спілкується з МИКАСом. А ВКБ роздобув звичайний двигун постійного струму. Тому не вийде так, як з РХХ, треба якогось контролера мутити. І кінцевики ВКБшного двигунця навряд чи розмикають коло, тому що після розмикання двигун уже не запуститься. Знову ж таки, треба контролер обробки кінцевиків. А якщо ВКБ хоче ще й проміжні позиції крана, а не лише "відкрито-закрито", то полюбе треба надавати ВКБ інформацію про положення крана - це також контролер.

Виходячи з мого поверхневого знайомства з кухнею станків з ЧПУ, у яких точність позиціонування - критична ціль, скажу, що звичайний однофазний двигун постійного струму у якості точного приводу - погане рішення. Відкрити-закрити ворота/жалюзі по кінцевиках - без проблем. А от пересунути щось на строго задану величину - тут без енкодера або без проміжних "кінцевиків" ну ніяк. У будь-якому випадку має бути контролер, який буде обробляти проміжні положення автоматично.

Ловити всліпу положення крана в інтервалі 1 секунда - безумство. У мого Сенсовича електросклопідйомники підіймають скло за скількись там доволі нешвидких секунд і я візуально бачу край скла - то не завжди можу виставити вентиляційну щілину в 1 сантиметр (приблизно) з першої спроби. Соваю скло догори-донизу, поки отримаю бажану вентиляцію. А тут всліпу та ще й емоційним оператором, у якого внутрішнє відчуття часу дуже варіативне, тим більше, під час руху... :facepalm:

ВКБ



Ось він який хочу втулити і в меневін вже 5 років лежить.
Розібрався, Там при розриві контактів мотор зупиняється . При зміні полярності іде в зворотку.

По РХХ і кроковим єдва режими їх при спокою, утримання в положенні при малих стумах чи великих, дивлячись як контролер кроковий налаштувати, а є без утримання, якщо механізм не інертний , можна лише комутувати шунтуванням почергово фази і буде крокувати як електрокоректор фар коли крутити ручку яка комутує а кроковив виконує. Саме привід електрокоректора в допомогу, або гідрокоректора )).
А от ричажек задію на зима-літо.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Тю! Та просто використовуйте з тумблерами у режимі "Відкрито-закрито" і не морочіть собі та людям голову. І в такому режимі кран ніколи не закисне.

:drinks:

ВКБ

Цитата: Toris від 10 Вересня 2021, 10:16:11
Тю! Та просто використовуйте з тумблерами у режимі "Відкрито-закрито" і не морочіть собі та людям голову. І в такому режимі кран ніколи не закисне.

:drinks:
Кнопка треба з нормально нейтральним центральним положенням контактів і шунтувати закр-відкр. Як підкоючити?

Перевірю, може він сам і перекомутовує і йому полярність одну подавати треба і він незкінченно закр-відкр крутиться . Або дає переривання для контроллера миттєве і далі собі задивлений в одній полярності без обриву і пепекомутування. Тобто сигнал про крайнє положення це короткочесний обрив і замикання знову, що при шунтуванні і інерційності для ручного кнокового не є вимкненням. Тоді 6..8Вольт не проканає бо зупиниться в розриві.

Розберу перевірю..підключу.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

vladishtm накидав світлин тумблерів. Вам треба двополярний трипозиційний, у якого контакти виглядають так само (6 контактів), але важіль штатно зупиняється у середньому положенні. Один полюс буде роздавати "землю", інший полюс роздаватиме напругу.

Малювати не маю як, та й всеодно треба буде "продзвонювати" перемикач у момент придбання та при розводці.

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.