image credit: nrcu.gov.ua

Автор Тема: Расход топлива, прямые измерения  (Прочитано 4751 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн ВКБ

  • Злий папа (по ситуації )
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 9090
  • Карма: +757/-1
  • Злий папа (не завжди)
  • Зарегистрирован: 2013-03-09 Откуда: Україна центральна
  • Авто: Slavuta 1.2Li (ГБО-4 Stag Gofast 200)/ 2007 / сіро-голубий
  • Пробег:
    160000 KM
  • По городу (л / 100 км): 9
  • По трассе (л / 100 км): 7
  • Получил спасибо: 438
  • Сказал спасибо: 366
Re: Расход топлива, прямые измерения
« Ответ #15 : 17 Январь 2022, 17:20:05 »
У мене на хх 1л /год приблизно на 930 обертах по бк. Показує 2л коли попарний вприск, але фактично то все одно 1 л/хв.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре, ти жируєш.

Slavuta-club.info

Re: Расход топлива, прямые измерения
« Ответ #15 : 17 Январь 2022, 17:20:05 »

Оффлайн vladishtm

  • Славутолог
  • ****
  • Сообщений: 1785
  • Карма: +316/-0
  • Зарегистрирован: 2018-03-02 Откуда: Очаків
  • Пробег:
    75 KM
  • Получил спасибо: 312
  • Сказал спасибо: 264
Re: Расход топлива, прямые измерения
« Ответ #16 : 17 Январь 2022, 17:29:54 »
У мене на хх 1л /год приблизно на 930 обертах по бк.

Я теж скорегував Т115 і в мене зараз Мікас так= біля 1л/год на ХХ - але так можна підганяти що хочеш, через формули та розрахунки.
Тільки прямий вимір несе достовірність (в межах закладенної похибки). А так да,я придивлюсь ще, прикину палець до носа, , підправлятиму той Т115 помалу, та й буду счасливий  :psih: Але б краще бензин подешевшав  }-)
коли попарний вприск,
В мене ДФ немає, "Option0 Завжди попарний вприск" включена. Не помню точно, можливо я пробував її відключати (а може і ні  :dunno: )та наче це ніяк не впливало на покази на ХХ.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
стояло  MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec27 2007
замена на096  MIKAS11.0.0AEC 02.32.096Apr12 2007
замена на исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Оффлайн ВКБ

  • Злий папа (по ситуації )
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 9090
  • Карма: +757/-1
  • Злий папа (не завжди)
  • Зарегистрирован: 2013-03-09 Откуда: Україна центральна
  • Авто: Slavuta 1.2Li (ГБО-4 Stag Gofast 200)/ 2007 / сіро-голубий
  • Пробег:
    160000 KM
  • По городу (л / 100 км): 9
  • По трассе (л / 100 км): 7
  • Получил спасибо: 438
  • Сказал спасибо: 366
Re: Расход топлива, прямые измерения
« Ответ #17 : 17 Январь 2022, 19:26:36 »
Підігнав, попав і забув. Дивись і насолоджуйся розхід. Не те місце де ідіалізірувати шітішировать і дрочить на цю проблему ))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре, ти жируєш.

Оффлайн vladishtm

  • Славутолог
  • ****
  • Сообщений: 1785
  • Карма: +316/-0
  • Зарегистрирован: 2018-03-02 Откуда: Очаків
  • Пробег:
    75 KM
  • Получил спасибо: 312
  • Сказал спасибо: 264
Re: Расход топлива, прямые измерения
« Ответ #18 : 20 Январь 2022, 14:52:29 »
По конструкції приблуди прямого виміру ....якщо взяти додатковий зворотній клапан,ну і розходомір, закріпити їх на металеву пластину довжиною десь 20см, зняти з рідного клапана всі трубки і заглушити рідний  клапан, та під"єднати всі шаланги до приблуди, а вихід розходоміра до рампи через контрольний штуцер, що стоїть на рампі. Розходомвр ставиться після нового клапана перед рампою. Пластину можна тимчасово фіксувати за болт ьака ОР. Провести таріровку показів паливоподачі і вернути все на місце.
Але... бюджет такої приблуди потягне десь на 700грн. Дорогувато, як для себе,щоб поміряти один раз. Їздити з пластмасовим розходоміром під капотом теж погана ідея. Якби щось подібне було на СТО   для(платної) таріровки показів Мікаса.....  :rolleyes:
 
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
стояло  MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec27 2007
замена на096  MIKAS11.0.0AEC 02.32.096Apr12 2007
замена на исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Оффлайн Володимир

  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 21563
  • Карма: +3528/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    65470 KM
  • Получил спасибо: 1931
  • Сказал спасибо: 356
Re: Расход топлива, прямые измерения
« Ответ #19 : 20 Январь 2022, 15:53:44 »
По конструкції приблуди прямого виміру ....якщо взяти додатковий зворотній клапан,ну і розходомір, закріпити їх на металеву пластину довжиною десь 20см, зняти з рідного клапана всі трубки і заглушити рідний  клапан, та під"єднати всі шаланги до приблуди, а вихід розходоміра до рампи через контрольний штуцер, що стоїть на рампі. Розходомвр ставиться після нового клапана перед рампою. Пластину можна тимчасово фіксувати за болт ьака ОР. Провести таріровку показів паливоподачі і вернути все на місце.
Але... бюджет такої приблуди потягне десь на 700грн. Дорогувато, як для себе,щоб поміряти один раз. Їздити з пластмасовим розходоміром під капотом теж погана ідея. Якби щось подібне було на СТО   для(платної) таріровки показів Мікаса.....  :rolleyes:
 
В мене запитання, інжекторний насос за хвилину гарантовано качає мінімум 1,5 літра палива, форсунки під час роботи будуть забирати 10-300 мл за хвилину, чи вистарчить точності витратормірів щоби порахувати витрату. Ще при витраті 20Л/Год може і вистарчить, але як бути за нормальних умов?

Оффлайн vladishtm

  • Славутолог
  • ****
  • Сообщений: 1785
  • Карма: +316/-0
  • Зарегистрирован: 2018-03-02 Откуда: Очаків
  • Пробег:
    75 KM
  • Получил спасибо: 312
  • Сказал спасибо: 264
Re: Расход топлива, прямые измерения
« Ответ #20 : 20 Январь 2022, 21:23:32 »
В мене запитання, інжекторний насос за хвилину гарантовано качає мінімум 1,5 літра палива, форсунки під час роботи будуть забирати 10-300 мл за хвилину, чи вистарчить точності витратормірів щоби порахувати витрату. Ще при витраті 20Л/Год може і вистарчить, але як бути за нормальних умов?

Я теж не знаю, бо треба пробувати, щоб знати. Той розходомір, що я навів
за хвилину враховує 30-150мл. І видає 12000 імпульсів на 1л (1л це можливо десь 12км?=12000 метрів = імпульс на кожен метр) Дял ХХ -цієї чутливості малувато -але можна вважати відсутність імпульсів на ХХ як не перевищення витрати пального більше норми. Поки що це найчутливійший варіант розходоміра який мені попався. Хоча, може чайне прибре...  :dunno:
(click to show/hide)
Питання - Володимир в программі Мікас онлайн покази витрат пального (часові, та на 100км) беруться з Мікасу готові, чи программа мікасонлайн сама вираховує по часу форсунок?

Нажаль igo61 не уточнив який йому попався розходомір, але трубки по 5мм то можливо це самий.  Я бачив ще такий з трубками на 6мм, але він менш чутливий.
https://co-di.com.ua/p941965801-datchik-protoka-hl3012.html
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
стояло  MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec27 2007
замена на096  MIKAS11.0.0AEC 02.32.096Apr12 2007
замена на исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Оффлайн Toris

  • Ordnung muß sein
  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 6016
  • Карма: +1170/-2
  • Зарегистрирован: 2017-12-01 Откуда: UA
  • Авто: ЗАЗ Т13110 Sens 1.3i/LPG-4
  • Получил спасибо: 1126
  • Сказал спасибо: 3646
Re: Расход топлива, прямые измерения
« Ответ #21 : 21 Январь 2022, 08:27:57 »
Зараз потихеньку курю форум SECU-3, там люди тулять ті системи на різні двигуни різними способами (форсунку в пустий карбюратор; бензин карбюраторний + газ інжекторний і т.п.).

Після того форуму про підрахунок палива для себе зробив такий висновок:
1) при наявності працездатного датчика абсолютного тиску,
2) при відомій геометрії камери згорання,
3) при справному датчику кисню,
4) при відсутності перехідних режимів -
покази бортового інжектора мають бути найточнішими та незалежними від вібрацій з температурами. Тому що маса повітря у камерах відома і за правильної стехіометрії маса палива під дану масу повітря також відома.

І якщо треба робити МИКАСу якусь "тарировку", то хіба що встановити, під паливо якої густини видаються дані про об'єм за час, щоби перерахувати під реальне паливо при поточній температурі атмосфери.
Перше авто: ЗАЗ 110307 Славута 1.2L carb./LPG-2
Друге авто: ЗАЗ Т13110 Sens 1.3i/LPG-4

Оффлайн Vitaliy.

  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 5449
  • Карма: +2422/-1389
  • Моя родина там, где я родился. УССР
  • Зарегистрирован: 2011-05-12 Откуда: Город шахтёров Донецк
  • Авто: Славута 1.2 карб. стандарт
  • Пробег:
    383000 KM
  • По городу (л / 100 км): 8
  • Получил спасибо: 1039
  • Сказал спасибо: 745
Re: Расход топлива, прямые измерения
« Ответ #22 : 21 Январь 2022, 10:29:38 »
інжекторний насос за хвилину гарантовано качає мінімум 1,5 літра палива,
Этих 1.5 литра он за несколько секунд выдаст, смотря какая длина трубопровода, его сечение, и величина противодавления.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Оффлайн Володимир

  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 21563
  • Карма: +3528/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    65470 KM
  • Получил спасибо: 1931
  • Сказал спасибо: 356
Re: Расход топлива, прямые измерения
« Ответ #23 : 21 Январь 2022, 11:11:39 »
Питання - Володимир в программі Мікас онлайн покази витрат пального (часові, та на 100км) беруться з Мікасу готові, чи программа мікасонлайн сама вираховує по часу форсунок?
Сама рахує, продуктивність форсунки є в налаштуваннях.
інжекторний насос за хвилину гарантовано качає мінімум 1,5 літра палива,
Этих 1.5 литра он за несколько секунд выдаст, смотря какая длина трубопровода, его сечение, и величина противодавления.
Помиляєшся, штатний має по паспорту продуктивність 110 л/год, це 1,83 л/хв. Я дуже часто зливаю бензин в каністру викручуючи золотник на рампі і під"єднуючи туди шланг, то 5 літрова каністра добго набирається, не за секунди.

Оффлайн vladishtm

  • Славутолог
  • ****
  • Сообщений: 1785
  • Карма: +316/-0
  • Зарегистрирован: 2018-03-02 Откуда: Очаків
  • Пробег:
    75 KM
  • Получил спасибо: 312
  • Сказал спасибо: 264
Re: Расход топлива, прямые измерения
« Ответ #24 : 21 Январь 2022, 12:26:57 »
В теорії все клас, ось тільки розход в одних нормальний у других великий. А ще якість палива. Навіть "таріровка" мікаса не зиоже убрати похибку від засорювання форсунок. Але я теж думаю, що достатньо було б періодичної звірки з прямим розходоморіром, постійно він не потрібен.

В чіпексплорері є крива  залежності продуктивносіті форсунок від бортової напруги ("корекция времени вспрыска от Uбат"), а в мікасонлайн цього не бачив. І навпаки в єксплорері не найшов подібного Т115 як в мікасонлайн -залежності продуктивносіті  від часу відкриття форсунок. БЕз врахування цих факторів похибка тільки збільшуеться. Статична продуктивність є в обох прогах.
Сама рахує, продуктивність форсунки є в налаштуваннях.
Я чому питаю.  Для діагностики використовую АРРшний опендіаг. Моя правка графіку Т115 в прошивках Мікаса змінила покази розходу в опендіазі. Невже опендіаг використовує Т115? Щось не віриться. А от розхід на 100км мабуть вираховують як
(100 / поточн.швидк) * розхід часовий

(click to show/hide)
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
стояло  MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec27 2007
замена на096  MIKAS11.0.0AEC 02.32.096Apr12 2007
замена на исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Оффлайн Toris

  • Ordnung muß sein
  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 6016
  • Карма: +1170/-2
  • Зарегистрирован: 2017-12-01 Откуда: UA
  • Авто: ЗАЗ Т13110 Sens 1.3i/LPG-4
  • Получил спасибо: 1126
  • Сказал спасибо: 3646
Re: Расход топлива, прямые измерения
« Ответ #25 : 21 Январь 2022, 12:57:12 »
А ще якість палива. Навіть "таріровка" мікаса не зиоже убрати похибку від засорювання форсунок.
Тепер зрозумів причину інженерних страждань: перелив бензини при ідеальній стехіометрії по датчиках. Дякую!

У такому разі ідеальним був би лічильник з нагнітачами закритого типу на вхідній та вихідній магістралях з диференеціалом, щоби одразу показував готовий розхід.
Перше авто: ЗАЗ 110307 Славута 1.2L carb./LPG-2
Друге авто: ЗАЗ Т13110 Sens 1.3i/LPG-4

Оффлайн vladishtm

  • Славутолог
  • ****
  • Сообщений: 1785
  • Карма: +316/-0
  • Зарегистрирован: 2018-03-02 Откуда: Очаків
  • Пробег:
    75 KM
  • Получил спасибо: 312
  • Сказал спасибо: 264
Re: Расход топлива, прямые измерения
« Ответ #26 : 21 Январь 2022, 13:13:05 »
Тепер зрозумів причину інженерних страждань: перелив бензини при ідеальній стехіометрії по датчиках. Дякую!
Ну я поки що лямбду також не поміняв. Лежить нова,  чекає пенсії. :lol: Пишу поки логи при не робочій лямбді. Цікаво буде порівняти після заміни.  Також мені б було цікаво побачить який розход показує мікасонлайн, але не можу. В мене всі строки отієї таблиці зліва в програмі налазять більше чим на половину одна на одну. Ніякі зміни "разрешения" єкрана не допомогають.  :(
По чутливому розходоміру (30-150мл/хв) мабуть можлива ще одна проблема не тільки на ХХ, але і в переходних (розгонних) режимах, коли витрати пригають вище за літрів 15ть. Можливо він буде перешкодою, і не зможе пропускати достатньо палива. Можливо Їм можна буде вимірювати тільки на "устаканівшихся" режимах.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
стояло  MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec27 2007
замена на096  MIKAS11.0.0AEC 02.32.096Apr12 2007
замена на исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Оффлайн vladishtm

  • Славутолог
  • ****
  • Сообщений: 1785
  • Карма: +316/-0
  • Зарегистрирован: 2018-03-02 Откуда: Очаків
  • Пробег:
    75 KM
  • Получил спасибо: 312
  • Сказал спасибо: 264
Re: Расход топлива, прямые измерения
« Ответ #27 : 21 Январь 2022, 13:16:09 »
та вихідній магістралях
Якщо розходомір ставити після зворотнього клапану перед рампою - то нащо міряти вихідну? кому вона цікава?. Скільки пішло на форси ото і все. Те що вернулось у бак сгорить іншим разом. Ми ж не роботу насоса перевіряємо. Ідеалу тут не досягнути -багато факторів які важко врахувати.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
стояло  MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec27 2007
замена на096  MIKAS11.0.0AEC 02.32.096Apr12 2007
замена на исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Оффлайн Vitaliy.

  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 5449
  • Карма: +2422/-1389
  • Моя родина там, где я родился. УССР
  • Зарегистрирован: 2011-05-12 Откуда: Город шахтёров Донецк
  • Авто: Славута 1.2 карб. стандарт
  • Пробег:
    383000 KM
  • По городу (л / 100 км): 8
  • Получил спасибо: 1039
  • Сказал спасибо: 745
Re: Расход топлива, прямые измерения
« Ответ #28 : 21 Январь 2022, 19:41:53 »
Помиляєшся, штатний має по паспорту продуктивність 110 л/год, це 1,83 л/хв.
Ну незнаю незнаю, я ориентируюсь на то, что неоднократно занимаюсь и ремонтирую внешние бензонасосы (которые не в баке, и которые более бОльшего сечения из внешних), то там качае будь здоров, литр за 10 сек примерно и набегает, даже быстрее.
Так же не утверждаю что Ваш насос так и качает, но даже ориентируясь на обычный диафрагменный, который в час может накачать 60 литров, то электрический в несколько раз быстрее должен.
Я дуже часто зливаю бензин в каністру викручуючи золотник на рампі
Ага, с казённой таврии сливаешь?  ;)
то 5 літрова каністра добго набирається, не за секунди.
Слова так и останутся словами, без цифр они не актуальны.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Оффлайн Romka

  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 5626
  • Карма: +600/-2
  • Зарегистрирован: 2009-02-04 Откуда: м. Київ
  • Пробег:
    181000 KM
  • Получил спасибо: 356
  • Сказал спасибо: 1133
Re: Расход топлива, прямые измерения
« Ответ #29 : 21 Январь 2022, 22:02:15 »
От що можу сказати, сама точна витрата, це кількість залитого палива на кілометри. Так довго, але точно.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Slavuta-club.info

Re: Расход топлива, прямые измерения
« Ответ #29 : 21 Январь 2022, 22:02:15 »

 


*Последние сообщения

    Тема / Автор / Раздел Последний ответ
    First PostRe: Расход топлива, прямые измерения

    Автор vladishtm about 4 months ago в Инжектор « 1 2 3 »

    36 Ответов
    4750 Просмотров
    Последний ответот vladishtm
    about 12 hours ago
    First PostRe: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)

    Автор Володимир about 12 years ago в Бортовой журнал « 1 2 3 ... 74 »

    1101 Ответов
    270323 Просмотров
    Последний ответот vladishtm
    about 12 hours ago
    First PostRe: Сифонит выхлоп из содинения штаны - резонатор

    Автор Avtolord about 1 week ago в Вопросы и ответы « 1 2 »

    19 Ответов
    611 Просмотров
    Последний ответот vladishtm
    about 12 hours ago
    First PostRe: Re: роSSія - агресор

    Автор Сергей about 2 months ago в Болталка « 1 2 3 ... 37 »

    540 Ответов
    23163 Просмотров
    Последний ответот vladishtm
    about 13 hours ago
    First PostRe: Втягивающее реле. Подойдет такое?

    Автор Avtolord about 2 days ago в Электрооборудование

    5 Ответов
    172 Просмотров
    Последний ответот Avtolord
    about 1 day ago

    • Обычная тема
    • Hot Topic
    • Very Hot Topic
    • Заблокированная тема
    • Прикрепленная тема
    • Голосование