Расход топлива, прямые измерения

Автор vladishtm, 14 Січня 2022, 18:50:53

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Vitaliy. від 21 Січня 2022, 19:41:53
Цитата: Володимир від 21 Січня 2022, 11:11:39Помиляєшся, штатний має по паспорту продуктивність 110 л/год, це 1,83 л/хв.
Ну незнаю незнаю, я ориентируюсь на то, что неоднократно занимаюсь и ремонтирую внешние бензонасосы (которые не в баке, и которые более бОльшего сечения из внешних), то там качае будь здоров, литр за 10 сек примерно и набегает, даже быстрее.
360 літрів на годину, та ну, в мене бош з продуктивністю 130 л/год, то при роботі від акумулятора 4-и літрова каністра з під масла набирається до 5-ти хвилин.
Цитата: Vitaliy. від 21 Січня 2022, 19:41:53
Цитата: Володимир від 21 Січня 2022, 11:11:39Я дуже часто зливаю бензин в каністру викручуючи золотник на рампі
Ага, с казённой таврии сливаешь?  ;)
В мене окрім славути бензин хаває ще мотоблок і мотокоса, якщо в баку менше половини то бензин злити неможливо, тому на рампі викручую золотник і вставляю шланг, після чого витягую релюшку і замикаю контакти. Під час роботи двигуна потік бензину буде ще повільнішим, бо насосу потрібно створувати тиск 3 атм, то крутиться він повільніше.

Romka

Тю, OpenDiagFree хлоп ввімкнення реле БН і нічого сіпать не треба
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

vladishtm

Для справкі
Ось здається так би економили паливо - а хренушкі
"При значительном избытке воздуха большое количество тепла расходуется на нагрев азота и избыточного кислорода.
При этом снижаются скорость и температура сгорания, наблюдается перерасход топлива.

При значительном недостатке воздуха процесс сгорания протекает медленно, температура процесса невысока,
образуются продукты  неполного сгорания топлива, заметно снижается количество выделяемой тепловой энергии."
Так що  0,85-095 і ні шагу в сторону..
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
стояло  MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec27 2007
замена на096  MIKAS11.0.0AEC 02.32.096Apr12 2007
замена на исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris

Цитата: vladishtm від 16 Лютого 2022, 21:31:55"При значительном избытке воздуха большое количество тепла расходуется на нагрев азота и избыточного кислорода.
При этом снижаются скорость и температура сгорания, наблюдается перерасход топлива.
"Пісатєлі" трохи забулись, що у ДВЗ робочим тілом є якраз суміш газів у повітрі, з якого беремо лише кисень для горіння. :facepalm: Тобто якщо буде лише кисень, то матимемо не ДВЗ, а плавильну камеру.

Не беріть до серця оту писанину, там ум за разум зайшов у них. Для заспокоєння ще раз передивіться двигун Стірлінга (двигун зовнішнього згорання). Все буде добре. :drinks:
Перша "ласточка": ЗАЗ 110307 Славута 1.2L carb./LPG-2
Друге авто: ЗАЗ Т13110 Sens 1.3i/LPG-4

vladishtm

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
стояло  MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec27 2007
замена на096  MIKAS11.0.0AEC 02.32.096Apr12 2007
замена на исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Мій мотор інж. по БК Україна і 128мл/хв показує розхід на 35 км по місту 7,1л/100км, бензин А92. Схожа що точність 95..97%. Перейшов на бензин. Два пасажири в основному і хламєц в багажнику , вага авто 880кг на вагах без пасажирів. Тиск в шинах у
2,2 атм.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Вирішив поекономити. Замінив у своїй Славуті двиг 1,3  графік поверхонь паливопочачи зі Славути 1,2. Більше нічого не міняв. Відмінності графиків не великі. Тепер трохи нижче криві. Наприклад

Я не Шумахер. Особливих змін в роботі двигла не помітив. Може який літр і зекономлю. В мене їзда по місту(3-4передача,, 40-50км/час пробіг10-20км за неділю а той менше). Остання перевірка до заміни графиків = 10л на 109км. Проїздив від верхньої відмітки палива і знову долив до верхньої. Так заміряв розход.  Трохи забагато. А по мікасу логи наче і норма 6-7-8 на устоявшомуся відрізку. Але міський варіант їзди мабуть своє бере. Бенз на заправках не появився поки  :(
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
стояло  MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec27 2007
замена на096  MIKAS11.0.0AEC 02.32.096Apr12 2007
замена на исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Нічого не зекономиш, лямбда-регулятор все рівно вирівняє паливоподачу до правильної, тобто до тої що була на попередній прошивці. Розгони будуть тупішими на потужних режимах коли регулятор не працює, то можливо розхід і збільшиться.

Щоби економити, потрібно просто їздити на повишених передачах, плавні розгони, і на педаль газу тиснути по мінімуму.

ВКБ

Цитата: Володимир від 23 Травня 2022, 10:20:50
Нічого не зекономиш, лямбда-регулятор все рівно вирівняє паливоподачу до правильної, тобто до тої що була на попередній прошивці. Розгони будуть тупішими на потужних режимах коли регулятор не працює, то можливо розхід і збільшиться.

Щоби економити, потрібно просто їздити на повишених передачах, плавні розгони, і на педаль газу тиснути по мінімуму.
А бк навпаки показує в певних моментах коли мотор давити то розхід менший, саме коли по прямій.

Тут фізика чистої води, щоб рухатись треба певна кількість МДж/год потужності, і ККД мотора та процесу ДВЗ, по ітогу необхідні Мдж  ділимо на ККД і ділемо на енергію літру от і маємо. Або ККД міняти, або дешеве паливо, або інший принцип, або по реікам їздити і відкачувати попереду повітря щоб опору не було, або ще авто аеродинамічніше, або легше. Вагомим є таки параметр, вартість палива, ККД мотора, сам принцип ДВЗ, вага авто, шини, вага грузу. Славута в даному випадку хоч багатопаливна, бензин, пропан, метан, спирт, або електрика. Мала, зуда, легка, шини вузькі, спеціально спроектована для мінімального розходу коли сам матаєшся. Ну ще лед фари поставити.

Як не крути, а F=ma * на опір кочення * опір повітря. А те що рухає , хоч на вітрилі і повітрі.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: Володимир від 23 Травня 2022, 10:20:50Нічого не зекономиш, лямбда-регулятор все рівно вирівняє паливоподачу до правильної, тобто до тої що була на попередній прошивці. Розгони будуть тупішими на потужних режимах коли регулятор не працює, то можливо розхід і збільшиться.
Ну в мене тут, а тим більш зараз немає де ті розгони, та й ті оберти вище  :( Мені 5ту ніде ввімкнути, та й 4та на десяток секунд містами.
По лямдбді -мабуть, але е ще цікавий параметр "C60 Диапазон регулювання Gt (%) Определяет пределы в которых может изменяться коэффициент
регулятора топливоподачи любого типа. "

Але тут мені пішла як то кажуть "п....да на пропасть" Наприклад...Вчора потік сзаду бензин  :psih:, але легко  "отделался". Розмочалилась трубка між насосом і фільтромю Мабуть вже давно сочило, а вчора вже поперло. Замінив ту трубочку, завожу перевіряю - попер тиск в рампі 6-7атм при пуску, і при роботі десь 5+,6,0.  :dunno: :psih: Ну все думаю клапан - а це зараз під 3000грн. - бо в мене пластик рампа. Сьогдні зняв обратку під капотом ( Шланг прикіпів до магістралі. ), дунув насосом в рампу - норма 3,5атм продуває. Значить магістраль під кузовом. Продув магістраль насосом -теж булькотить, норма  :dunno: Зібрав до купи перевірив при запуску 5атм, без насоса падає 3-2,5. В работі держить 4,5 -5,0. Тобто стало норма.  :dunno: Що було  :dunno:  Манометр наче достатньо точний.  Раніше  знаю було в роботі 3-3,5атм. Тепер Стало вище після наче заміни тої змочаленої тубочки між насосом та фільтром.  Перед цим буквально, в мене пішло 10л на 108км. Проїду знову сотню і подивлюсь.
А взагалі с обр.клапаном рампи - жопа. Теоретично може б можна було щось приманстрячити через тестовий штуцер рампи, або якось оці
https://detali.zp.ua/catalog/18535-reguljator_davlenija_topliva_11182110_i_mod_dv_16_ooo_vije/
https://detali.zp.ua/catalog/90388-reguljator_davlenija_topliva_11182110_i_mod_dv_16/#incats
Тільки чи підходять вони по посадочному, ну і в нас там з дрос вузла пиптик на клапані а тут дірочка (але це мабуть найпростіше, головне по посадочним діаметрам) Може хто має можливість переміряти клапани з пластм рампи і ці що навів? Бо буде жопа. Як би ще хоч насос не більше 4атм дув. А то він може і 7давать.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
стояло  MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec27 2007
замена на096  MIKAS11.0.0AEC 02.32.096Apr12 2007
замена на исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

4,5 -5,0 на працюючому двигуні забагато, має бути при не працюючому двигуні 3.0, а після запуску впасти до 2,5-2,7. Швидше за все частково забита магістраль обратки, насос має продуктивність 110-130 л/год, то забита обратка збільшує тиск в рампі.

ВКБ

Цитата: Володимир від 23 Травня 2022, 15:45:27
4,5 -5,0 на працюючому двигуні забагато, має бути при не працюючому двигуні 3.0, а після запуску впасти до 2,5-2,7. Швидше за все частково забита магістраль обратки, насос має продуктивність 110-130 л/год, то забита обратка збільшує тиск в рампі.
Або защімлена
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: Володимир від 23 Травня 2022, 15:45:27забита обратка збільшує тиск в рампі
Можливо, підзабита, бо причину я так і не виявив. Але велонасосом прокачувалось не важко (магистраль) Клапан теж спрацьовував на 3,5 автонасосом з манометром.
Потім перевірку в зборі робив іншим манометром вже в пиптику рампи, можливо він трохи бре, треба впихнути його в автонасос  і порівняти.
Цитата: ВКБ від 23 Травня 2022, 15:59:04Або защімлена
Та хрен його знає, я спецом прокачував її дитячим велонасосом - ну наче проходило без зусиль
Самого вражає що могло бути  :dunno:  -не розумію. Бо бенз в рампу попадає вже після 3хсіток  :dunno:
Ще одна мисля, якби під капотом на стику шланга і магістралі надійний додаток з троничком та краніком - вийшло б гарне місце для викачки насосом бензу з бака, та й манометр можна б було в кабіну, чи якийсь електро датчик тиску ( достатньо менше=норма=більше)
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
стояло  MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec27 2007
замена на096  MIKAS11.0.0AEC 02.32.096Apr12 2007
замена на исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Звірив обидва манометри - то той, яким перевіряв на рампі навіть занижує десь на 0,5-0,3атм від того що в насосі вмонтований (а я його завжди вважаю за основний, робочій і вірний)
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
стояло  MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec27 2007
замена на096  MIKAS11.0.0AEC 02.32.096Apr12 2007
замена на исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 23 Травня 2022, 16:53:38
Цитата: Володимир від 23 Травня 2022, 15:45:27забита обратка збільшує тиск в рампі
Можливо, підзабита, бо причину я так і не виявив. Але велонасосом прокачувалось не важко (магистраль) Клапан теж спрацьовував на 3,5 автонасосом з манометром.
Потім перевірку в зборі робив іншим манометром вже в пиптику рампи, можливо він трохи бре, треба впихнути його в автонасос  і порівняти.
Цитата: ВКБ від 23 Травня 2022, 15:59:04Або защімлена
Та хрен його знає, я спецом прокачував її дитячим велонасосом - ну наче проходило без зусиль
Самого вражає що могло бути  :dunno:  -не розумію. Бо бенз в рампу попадає вже після 3хсіток  :dunno:
Ще одна мисля, якби під капотом на стику шланга і магістралі надійний додаток з троничком та краніком - вийшло б гарне місце для викачки насосом бензу з бака, та й манометр можна б було в кабіну, чи якийсь електро датчик тиску ( достатньо менше=норма=більше)
Треба було в насос бензин набирати, щоби прокачувати бензин, а не повітря, бо якщо там в магістралі отвір 1 мм, то 15-20 кубиків повітря при тиску 3,5 атм через нього пробіжить, навіть не відчуєш.