Лямбда зонд

Автор doomu, 13 Серпня 2009, 21:37:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

"Костя не тупи" :fool: - ооо, тепер поняв!)))   :-D
Тому якщо скореговано я так поняв  :wacko: то це і э факт кисню у вихлопу  :psih:
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 22 Листопада 2021, 19:42:13
"Костя не тупи" :fool: - ооо, тепер поняв!)))   :-D
Тому якщо скореговано я так поняв  :wacko: то це і э факт кисню у вихлопу  :psih:
Вибач за грубість, але сто разів повторюю, і ти сто разів стоїш на своєму.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

#902
То який паметр факту лямбди..стану газів, чи лише напруга є факт, яку самому в бк треба оцифрувати в лямбду?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 23 Листопада 2021, 10:30:33
То єпарпметр факту лямбди, чи лише напруга є факт, яку самому в бк треба оцифрувати в лямбду?
Все робить мікас, БК тільки виводить на екран те що дав йому мікас.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир від 23 Листопада 2021, 10:38:51
Цитата: ВКБ від 23 Листопада 2021, 10:30:33
То єпарпметр факту лямбди, чи лише напруга є факт, яку самому в бк треба оцифрувати в лямбду?
Все робить мікас, БК тільки виводить на екран те що дав йому мікас.
Простіше запитаю, як побачити саме стану вихлопу не після корекції, а факт як є. Параметр є такий в мікасі готовий, чи лише напруга є факт? Напруга датчика? Але вона не наочна.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 23 Листопада 2021, 10:52:16
Цитата: Володимир від 23 Листопада 2021, 10:38:51
Цитата: ВКБ від 23 Листопада 2021, 10:30:33
То єпарпметр факту лямбди, чи лише напруга є факт, яку самому в бк треба оцифрувати в лямбду?
Все робить мікас, БК тільки виводить на екран те що дав йому мікас.
Простіше запитаю, як побачити саме стану вихлопу не після корекції, а факт як є. Параметр є такий в мікасі готовий, чи лише напруга є факт? Напруга датчика? Але вона не наочна.
Так маєш коефцієнт KLZ (чи Kl в БК), від показує на скільки скорегована суміш.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: ВКБ від 23 Листопада 2021, 10:52:16як побачити саме стану вихлопу не після корекції, а факт як є
Якось не зрозуміле питання. Теоретично якщо відключити лямбда зонд то не буде лямбда-регулювання програмою ЄБУ. Але буде братися з графіків та констант закладених в прошивці.. Тоб то все рівно регулювання вихлопу. І по іншому в інжекторі просто не можливо - апріорі. Ви ж без ЕБУ його не запустите. Можливо з використанням інженерного ЕБУ ще щось можна. Або самому лізти і мутити в тих графіках якийсь бред. Питання навіщо?
От на карбовій в якихось розумних пределах можна погратись, і міряти на вихлопі широкополосним лямбда датчиком. Мабуть немає різниці на мотику чи авто. Сказано - є такі то співвідношення палива к кисню в частинах. Іншими вони не будуть. То навіщо ще щось міряти. От наприклад  - лямбда зонд може триндіти -і тоді можна і поміряти вихлоп перевірочним.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

От забудие про ебу. Наприклад дублер стоїть датчик на окремому бк чи банальному оцифрувальнику..тобто АЦП, або взагалі на стрілку вольиметру симетричного через підсилювач, який лише міпяє. Тоді фактом буде напруга датчика, де 0,1Вольт це 1 : 1,25 по повітрю (25% зайвого,бідна), і 0,9Вольт то є багата 1:0,75 повітря від суміші. То вольтаж якщо оцифрувати і оновлення данних 5 раз в секунду зробити ми матимемо картину вихлопу, де 1 це стехеометрія , тобто один для наочності. Тоді і в інж і в карб і в котоі можнсбачити що з в хлопом. Я вірно розумію можливість спостерігання за СО2 + Н2О і О2?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

User2108


ВКБ

Цитата: User2108 від 23 Листопада 2021, 12:36:34
Цитата: ВКБ від 23 Листопада 2021, 12:30:01
От забудие про ебу.
:facepalm:

Сильно бачиш в карбовому що там коїться у вихлопі? ))
Та нахер та широкополосність, якщо самий розповсюдженмй 0,75..1,25 реєструє...що і карб туди має вписуватись..
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: vladishtm від 23 Листопада 2021, 11:46:21
Цитата: ВКБ від 23 Листопада 2021, 10:52:16як побачити саме стану вихлопу не після корекції, а факт як є
Якось не зрозуміле питання. Теоретично якщо відключити лямбда зонд то не буде лямбда-регулювання програмою ЄБУ. Але буде братися з графіків та констант закладених в прошивці..
Вся паливоподача і так берется з графіків, лямбдарегулятор по зворотньому зв"язку з датчиком кисню просто проводить кінцеву настройку суміші.
Цитата: ВКБ від 23 Листопада 2021, 12:30:01
От забудие про ебу. Наприклад дублер стоїть датчик на окремому бк чи банальному оцифрувальнику..тобто АЦП, або взагалі на стрілку вольиметру симетричного через підсилювач, який лише міпяє. Тоді фактом буде напруга датчика, де 0,1Вольт це 1 : 1,25 по повітрю (25% зайвого,бідна), і 0,9Вольт то є багата 1:0,75 повітря від суміші. То вольтаж якщо оцифрувати і оновлення данних 5 раз в секунду зробити ми матимемо картину вихлопу, де 1 це стехеометрія , тобто один для наочності. Тоді і в інж і в карб і в котоі можнсбачити що з в хлопом. Я вірно розумію можливість спостерігання за СО2 + Н2О і О2?
Таке побачити можна тільки на широкопососному датчику кисню, а по штатному датчику ти будеш знати тільки чи суміш багата, чи бідна і без отих 0,75-1,25. Наскільки суміш багата чи бідна була суміш до регулювання, знає тільки лямбдарегулятор після енної підстройки паливоводачі з допомогою KLZ щоб на виході лямбда стала одиницею.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

ВКБ, дивіться, якщо ви хочете відкатати прошивку і алгоритм коригування по Лямді вам не подобається, то прошиваєте ЕБУ без підтримки лямда зонда, але лишаете опцію вимірювання напруги з Лямда. І вуаля - бачите стан вихлопу по напрузі без вмішування Лямда коригування. Проводите ваші махінації з двигуном чи елементами прошивки далі і коли вам все сподобається, заливаете прошивку з підтримкою лямда зонда і алгоритма коригування для подальшої ідеальної роботи двигуна.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Я ж писав і довгі тексти не читаєте бачу. Пишу ж...не наочно скачуча напруга, треба усереднювати по часу і виводини як наочний показник, інформативно, наприклад або 1 це стехеометрія, або нуль і +чи -, або відсотки, пбо аналогово на стрілку з оновленням раз на пару сек чи підібрати оновлення показника. Це те спме що дивитись на пропелер при швидкості в 500 обертів, чи читати написи на вагоні їдучи попутно в іншому. Скаче смикає тією напругою, а картину середню око просе щоб осязать валиш на бідній чи багатій.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

#914
)), нафіга якщо лямбда нова 600грн івольтметр стрілковий  і видно попадаєш в полосу чи ні. І нафіга отой широкополосний, якщо бачиш що або стрілка упала...0,1Вольт то 1: 1,25 чи більше, або взлетіла вижче 0,9Вольт де 1:0,75, або навпаки 0,75:1; 1,25:1. Ітого 2000потолок.
При кисню наближеному вихлопу і атмосфери електрони не рухаються і електроліз сухий припиняється, або при перекосі кисню між вихлопом і повітрям іде перетікання електронів і напруга.

Був в часи УРСР був такий кіножурнал і мультзаставка, де хлопчик бере молот і лупе по волоському горіху і звідти вилітають фрази, "Хочу - все - знать!"
https://aif.by/timefree/cinema/snimut_li_novye_serii_kinozhurnala_hochu_vsyo_znat
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.