Лямбда зонд

Автор doomu, 13 Серпня 2009, 21:37:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 4 Гостей дивляться цю тему.

ВКБ

)), нафіга якщо лямбда нова 600грн івольтметр стрілковий  і видно попадаєш в полосу чи ні. І нафіга отой широкополосний, якщо бачиш що або стрілка упала...0,1Вольт то 1: 1,25 чи більше, або взлетіла вижче 0,9Вольт де 1:0,75, або навпаки 0,75:1; 1,25:1. Ітого 2000потолок. Інертність стрілки і є фільтр для ока.
При кисню наближеному вихлопу і атмосфери електрони не рухаються і електроліз сухий припиняється, або при перекосі кисню між вихлопом і повітрям іде перетікання електронів і напруга.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Цитата: Romka від 23 Листопада 2021, 13:04:09

:heppy_dancing: :drinks: Я по такому четыре года назад карб откатывал/настраивал в Днепре у мужичка.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Romka

Шановний ВКБ, ви все вже знаєте, гайда до роботи і викладайте фотозвіт!
Мерщій!
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: ВКБ від 23 Листопада 2021, 12:58:21
Я ж писав і довгі тексти не читаєте бачу. Пишу ж...не наочно скачуча напруга, треба усереднювати по часу і виводини як наочний показник, інформативно, наприклад або 1 це стехеометрія, або нуль і +чи -, або відсотки, пбо аналогово на стрілку з оновленням раз на пару сек чи підібрати оновлення показника. Це те спме що дивитись на пропелер при швидкості в 500 обертів, чи читати написи на вагоні їдучи попутно в іншому. Скаче смикає тією напругою, а картину середню око просе щоб осязать валиш на бідній чи багатій.
Тобі ж писали, щоби таке реалізувати, потрібно відключити лямбдарегулювання, тоді напруга на ДК в тебе стабілізується і не буде постійно змінюватись в діапазоні 0,1-0,9в. Після цього орієнтуючись на напругу БК, ти будеш знати три речі Лямбда>1, Лямбда=1 та Лямбда<1.
Цитата: ВКБ від 23 Листопада 2021, 13:13:11
)), нафіга якщо лямбда нова 600грн івольтметр стрілковий  і видно попадаєш в полосу чи ні. І нафіга отой широкополосний, якщо бачиш що або стрілка упала...0,1Вольт то 1: 1,25 чи більше, або взлетіла вижче 0,9Вольт де 1:0,75, або навпаки 0,75:1; 1,25:1. Ітого 2000потолок.
При кисню наближеному вихлопу і атмосфери електрони не рухаються і електроліз сухий припиняється, або при перекосі кисню між вихлопом і повітрям іде перетікання електронів і напруга.
А звідки ти взяв що 0,1=1,25 0,9=0,75? Датчик кисню у нас вузькополосний, і він знає точно тільки чи суміш багата чи бідна, він не знає точного співвідношення палива до кисню.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

igo61

Я, кажется, начинаю понимать, чего хочет пан инженер-конструктор. Приняв, что напряжение "голого" ДК ступенчато принимает значения либо 0,1В, либо 0,9В в зависимости от содержания выхлопных газов и эти изменения происходят по аналогии с ШИМ/ЧИМ-модуляцией импульсной последовательности. ВКБ предлагает подать напряжение с ДК на усилитель-интегратор, выравнивающий пульсации и выводящий на стрелочный (или циферной) прибор усреднённое напряжение, пропорциональное коэффициенту заполнения вышеуказанной импульсной последовательности.
Не?
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: igo61 від 23 Листопада 2021, 14:10:40
Я, кажется, начинаю понимать, чего хочет пан инженер-конструктор. Приняв, что напряжение "голого" ДК ступенчато принимает значения либо 0,1В, либо 0,9В в зависимости от содержания выхлопных газов и эти изменения происходят по аналогии с ШИМ/ЧИМ-модуляцией импульсной последовательности. ВКБ предлагает подать напряжение с ДК на усилитель-интегратор, выравнивающий пульсации и выводящий на стрелочный (или циферной) прибор усреднённое напряжение, пропорциональное коэффициенту заполнения вышеуказанной импульсной последовательности.
Не?
Забігаючи на перед, додам таку картинку, на холостому в мене регулятор відключено, тому на графіках можна спостерігати як себе веде ДК при працюючому регуляторі і ні.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Так. Володя, це каже про те що суміш 0,75 ..при напрузі 0,9В..ьагата і мікас її поки не контролює вона багата. Є відеоролик , і я так балувався, коли пальрик відводиш в сторону то суміш бідніє, тобто датчик відображає фактаж О2 до СО2+ Н2О
Картина до цього - мікас бігав за сумішшю. Потім відпустимюв, лети птічка . По інерції в цей час попливна багата з запасом щоб не заглохла.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 23 Листопада 2021, 14:40:41
Так. Володя, це каже про те що суміш 0,75 ..при напрузі 0,9В..ьагата і мікас її поки не контролює вона багата. Є відеоролик , і я так балувався, коли пальрик відводиш в сторону то суміш бідніє, тобто датчик відображає фактаж О2 до СО2+ Н2О
Картина до цього - мікас бігав за сумішшю. Потім відпустимюв, лети птічка . По інерції в цей час попливна багата з запасом щоб не заглохла.
Цікаво яка на твою думку суміш на цій картинці, де напруга на ДК рівна 1,0 в та більше?

Також зверни увагу на графік напруги на ДК, та коефіцієнт лямбдарегулювання, коефіцієнт міняється від 0,87 до 0,99, тобто лямбдарегулятор в першому випадку ріже 13% паливоподачі, а в кінцевому 1% щоби привести суміш до стану лямбда=1, але незважаючи на такі великі корекції напруга на ДК всерівно міняється в діапазоні 0,1-0,9 в.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

То все багата. Трохи багата.
Я думаю ці зальоти інерційні, і має значення середнє в одиницю часу по факту як вкладається в теоретичний графік мікасу.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Все, більше я з тобою про лямбдареголювання не дискутую.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

#926
Я про відмітку 193 і далі нижнього графіку. Ти думаєш я не розумію як він регулює..та ясно мені було і давно вже, я тобі про момент відлючення регулювання і вольтаж 0,9В.
Середне в верх поповзло значення.
І оберти почали падати, от мікас і пілняв паливоподачу без регулятора і збагатив по таблиці.
На холостому збагачена після 193
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 23 Листопада 2021, 13:13:11або стрілка упала..., або взлетіла
Ага ну прямо так і будє. Ну хіба що окремо установлений двигун на стенді. А в дорозі, куди дінуться всі проміжні результати між упала та взлетіла? А якщо зафільтрувати, то нафіг взагалі це кому надо? У нас же розход не тонами в час. Якщо не єкономити в кожному циклі -то не буде єкономії і через 1000км.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Цитата: vladishtm від 23 Листопада 2021, 17:29:55
Цитата: ВКБ від 23 Листопада 2021, 13:13:11або стрілка упала..., або взлетіла
Ага ну прямо так і будє. Ну хіба що окремо установлений двигун на стенді. А в дорозі, куди дінуться всі проміжні результати між упала та взлетіла? А якщо зафільтрувати, то нафіг взагалі це кому надо? У нас же розход не тонами в час. Якщо не єкономити в кожному циклі -то не буде єкономії і через 1000км.
Ок, а в якому діапазоні карбовийдвигун працює. Бо в иходп що лямбди немає, смердить пихтить а розхід той самий.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

ВКБ, а нахіба Вам тая лямбда? Ви ж все одно не зміните алгоритм МИКАСа, і змінними теж не накохаєте його.

Для цікавих дослідів Вам треба врізати поруч рідного ще один такий самий лямбда-зонд, обидва зонди повірити метрологічно, експериментальний лямбда-зонд завести на високоточний інструментальний АЦП з усіма стабілізаціями - і вже тоді щось там вишукувати.

До речі, а ЩО саме Ви шукаєте? Ради чого такі страждання? Воно того варте?