Карбюратор ремонт, обслуживание.

Автор Евгений, 18 Січня 2010, 00:23:36

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Алексчук

Цитата: leokl від 28 Квітня 2019, 19:22:40
Может я ошибаюсь, но тогда как заслонки мокрые?
Через диффузоры.

leokl


Алексчук

Цитата: leokl від 28 Квітня 2019, 20:31:21
Понял, спасибо.
Возьми палочку для чистки ушей и прислони на верх заслонки 2й камеры, в районе нижней точки. Через пару минут работы прогретого двигателя на ХХ попробуй поджечь палочку. Пламя покажет, есть подсос или нет, палочка будет в бензине или нет.

Володимир

Цитата: Алексчук від 27 Квітня 2019, 18:59:01
Цитата: Володимир від 27 Квітня 2019, 17:56:56
Цитата: Алексчук від 27 Квітня 2019, 16:40:01
Цитата: leokl від 27 Квітня 2019, 15:04:51
Если поставить с одним носом в одну камеру и оставить зазор на грани закусывания второй камеры, можно так?

Можно, главное, чтобы не было подсоса через закрытую вторую заслонку на холостом ходу. Что касается, так называемого "слоника", то есть нивовоский с одним носиком, но разницы для нашего двигателя нет и при родном. Все равно бензин потянет в двигатель.
Я ставив нивовський, різниця була, пропали провали при натискання на педаль газу.
Провалы идут от того, что "слоник" писяет либо на стенку камеры, либо на заслонку, а должен точно в открывающуюся щель.
З цим було все в порядку, коли два носика, то з другої камери в першу через носики проходить повітря ї осушує їх.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

...Позавчора, ближче до закінчення робочого дня, вайберить мені син колеги, тавровод, і розповідає, що вирішив замінити повітряний фільтр двигуна, а в усіх магазинах міста не знайшлось йому жодного підходящого фільтра, "каструлька" не закривається, двигун не заводиться, "спасіті-памагіті!". Мені аж цікаво стало, як то воно так, щоби на стандартному жигулячому фільтрі та й кришка не закривалась? :)

Після роботи тавровод таврухою під старим фільтром забирає мене з роботи (ходжу пішки), їдемо до найближчого автомагазину. Знімаю фільтра, у магазині просимо дати точнісінько такий щоби був. Дають два різні бренди. Купуємо один, ставимо у каструльку (вона нового типу, пластикова з носиком донизу) - все нормально зайшло та закрилось. Тавровод каже, що краї каструльки не зійшлись. "Авжеш", кажу, "немає сталевих защіпок - то й не сходяться". Але краї фільтра з піни, тому там нормально все прилягло, без підсосів.

Пробуємо заводити двигуна - "а вот хрєн нам"! Ставимо старий фільтр - заводиться. Ставимо новий - не заводиться. Тавровод каже, що вичистить старий і так буде їздити. І тут мені згадується якась форумна суперечка про фільтри нульового опору, розрідження та налаштування карбюратора. Ставлю новий фільтр, перемикач забору ставлю в режим "літо", ставимо кришку, закручуємо гвинти. Перекриваю пальцями отвір забору повітря (носик), командую заводитись. Двигун заводиться, тавровод робить великі очі, виставляє підсосом холостий хід. Прошу прогазуватись, слухаємо мотор. Командую дати спокій педальці - переходимо до холостого ходу. Прибираю пальці зі вхідного отвору - двигун глохне.

Розповідаю тавроводу про вхідний опір старого фільтра та налаштування карбюратора. Попередник "Таврії" (дід тавровода) - жигуліст, який 40 років володів ВАЗ-21063 і звик обслуговувати авто в умовах товарного та фінансового дефіциту. Перший власник "Таврії" - знайомий діда, також у минулому жигуліст. Не знаю, чия була ідея, але той старий фільтр був прим'ятий по піні і там хтось наклеїв додаткові ущільнювачі з обох сторін. Металева сітка в одному місці була вирвана і аж завернута. Фільтроелемент брудний з обох сторін, зовні та всередині. :facepalm: Тавровод каже, що дід хвалився, що гарно відлаштував карбюратор. На старому забитому фільтрі. :facepalm: Тобто новий чистий фільтр у порівнянні зі старим виявився "нульовиком" і налаштування карбюратора вже не годяться.

Отже, розібрались з причинами. Благословив тавровода на візит до карбюраторника, а потім до газовика.

User2108

Цитата: Toris від 18 Лютого 2022, 08:57:58
...Позавчора, ближче до закінчення робочого дня, вайберить мені син колеги, тавровод, і розповідає, що вирішив замінити повітряний фільтр двигуна, а в усіх магазинах міста не знайшлось йому жодного підходящого фільтра, "каструлька" не закривається, двигун не заводиться, "спасіті-памагіті!". Мені аж цікаво стало, як то воно так, щоби на стандартному жигулячому фільтрі та й кришка не закривалась? :)

Після роботи тавровод таврухою під старим фільтром забирає мене з роботи (ходжу пішки), їдемо до найближчого автомагазину. Знімаю фільтра, у магазині просимо дати точнісінько такий щоби був. Дають два різні бренди. Купуємо один, ставимо у каструльку (вона нового типу, пластикова з носиком донизу) - все нормально зайшло та закрилось. Тавровод каже, що краї каструльки не зійшлись. "Авжеш", кажу, "немає сталевих защіпок - то й не сходяться". Але краї фільтра з піни, тому там нормально все прилягло, без підсосів.

Пробуємо заводити двигуна - "а вот хрєн нам"! Ставимо старий фільтр - заводиться. Ставимо новий - не заводиться. Тавровод каже, що вичистить старий і так буде їздити. І тут мені згадується якась форумна суперечка про фільтри нульового опору, розрідження та налаштування карбюратора. Ставлю новий фільтр, перемикач забору ставлю в режим "літо", ставимо кришку, закручуємо гвинти. Перекриваю пальцями отвір забору повітря (носик), командую заводитись. Двигун заводиться, тавровод робить великі очі, виставляє підсосом холостий хід. Прошу прогазуватись, слухаємо мотор. Командую дати спокій педальці - переходимо до холостого ходу. Прибираю пальці зі вхідного отвору - двигун глохне.

Розповідаю тавроводу про вхідний опір старого фільтра та налаштування карбюратора. Попередник "Таврії" (дід тавровода) - жигуліст, який 40 років володів ВАЗ-21063 і звик обслуговувати авто в умовах товарного та фінансового дефіциту. Перший власник "Таврії" - знайомий діда, також у минулому жигуліст. Не знаю, чия була ідея, але той старий фільтр був прим'ятий по піні і там хтось наклеїв додаткові ущільнювачі з обох сторін. Металева сітка в одному місці була вирвана і аж завернута. Фільтроелемент брудний з обох сторін, зовні та всередині. :facepalm: Тавровод каже, що дід хвалився, що гарно відлаштував карбюратор. На старому забитому фільтрі. :facepalm: Тобто новий чистий фільтр у порівнянні зі старим виявився "нульовиком" і налаштування карбюратора вже не годяться.

Отже, розібрались з причинами. Благословив тавровода на візит до карбюраторника, а потім до газовика.
:wacko:

igo61

А с нового фильтра упаковочную ленту сняли?  ;)  :-D
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Toris

Аякже! Із захисною стрічкою я прозрів ще при своєму славутку у перший рік. :-D

Vitaliy.

Цитата: Toris від 18 Лютого 2022, 08:57:58Отже, розібрались з причинами. Благословив тавровода на візит до карбюраторника, а потім до газовика.
Я с самого начала истории был уверен в наличии газа, а ти як в стрёмных договорах, в конце, мелким почерком написал то, что именно и было важно.
На работу карбюратора, для бензина, это вообще пофиг. А газовое требует корекции, как для хх так и для работы в нагрузку. Я не первый год замужем, если чё.
Цитата: Toris від 18 Лютого 2022, 10:30:19Із захисною стрічкою я прозрів ще при своєму славутку у перший рік.
То ти ще застав те времена, где фильтрующий элемент разборного масляного фильтра тоже был закрыт снаружи  :-D

А вообще, ту историю нужно было писать в газобалонную тему.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Toris

Цитата: Vitaliy. від 18 Лютого 2022, 10:51:14На работу карбюратора, для бензина, это вообще пофиг. А газовое требует корекции, как для хх так и для работы в нагрузку.
Тавровод випрацював весь бензин з баку і катається строго на пропані, тому не було змоги перевірити з бензином. Я йому постійно товкмачу про сумнівну економію, що треба і бензин часом запускати, і масло в моторі міняти частіше - молодняку не доходить, розумнішають лише після схуднення гаманця... :facepalm:

ali

Славута, карбюратор, 1.1.
Не заводиться після тижневого простою.
Заллєш бензин через фільтр - заводиться з трудом та працює нормально,
навіть на холостих. День їздиш та заводишся нормально.
Через тиждень простою - повторення картини.
В чому може бути причина?

ali

Мається на увазі - через повітряний фільтр - напряму в карбюратор.

Володимир

Цитата: ali від 23 Квітня 2022, 16:37:50
Мається на увазі - через повітряний фільтр - напряму в карбюратор.
Можливо поганий бензин який за тиждень випаровується з карба, треба вручну підкачувати насосом бензин.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ali

В смислі, ручною підкачкою?
Бо я крутив стартером хв.3. Не допомогло.

ali