Датчик скорости (МегаПанель)

Автор Алексей, 25 Березня 2010, 01:05:33

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

screamingman

Цитата: gda_1974
Цитата: screamingmanМоже неправильно виразився. При включеному запалюванні якшо покрутити шток датчика, то спідометр починає відхилятися. Але працював не однозначно,  а тому я заніс на сервіс і провірив там. Вирок - спідометр в повному порядку.
я так понимаю , что на БК идёт электронный сигнал , а спидометр механический.
если так , то меняй трос спидометра
мегапанель, спідометр елетричний

screamingman

Шток на датчику швидкості. Такий цвяшкоподібний стержень. той шо входить в привід спідометра. При включеному запалюванні якшо крутити той цвяшок, то стрілка спідометра починає відхилятися.

screamingman

Тросік накручується на стандарті, а на люксі з мегапанеллю - напручується датчик швидксті з роз\"ємом.


ПС Я скоро сам вже з\"їду з мозгів з тою загадкою.

screamingman

ААААА. Нє на приборці нічого не крутив. Провірив на датчику, а потім саму приборку заніс на оглядини.

screamingman

Цитата: gda_1974
Цитата: screamingmanААААА. Нє на приборці нічого не крутив. Провірив на датчику, а потім саму приборку заніс на оглядини.
блин , ты сам запутался и меня запутал.
возьми прозвонку и прозвони конци от датчика до приборки
Боюсь показатися награмотним, але як це правильно зробити.

screamingman

Маєш на увазі провірити чи до датчика підходять + з -? Я вже думав над цим, але, якшо би до датчика не йшов сигнал, то бортовий би  тоже нічо не показував. чи бортовий бере інформацію тіки з одного інформаційного виходу?

screamingman

Бк я сам підключав. А які мозги можуть бути на карбі? Чи в панельці?

Анатолій

Цитата: MeytaВот и у меня проблемка: ехал я значит ехал, посмотрел раз на спидометр - 45 км/ч, второй  - 0, но при этом еду я значит дальше - дела, подумала моя голова! Одометр тоже остановился...
Начал я разбираться что где и как...
У мну славута 2007 г. с приборкой Люкс, т.е. , как я понимаю, с электронным спидометром и одометром. - поправьте меня, если ошибаюсь...

Значится вопросы (т.к. обобщенной информации на форумах я не нашел, то прошу меня не бить):
1 - чтобы эти приборы начали работать необходимо поменять ДС?
2- чтобы добраться до ДС, надо снять запаску и залезть за вакуумник цилиндра тормозов КПП?
Перевір;
1. чи корпус датчика до упору посаджений на привід;
2. чи є контакт в штекері;
3. чи чистий диск датчика.
Не помогло - не знаю.

screamingman

Не зовсім зрозумів шо за контакт на штекері і де шукати той диск на датчику?

Анатолій

Цитата: screamingmanНе зовсім зрозумів шо за контакт на штекері і де шукати той диск на датчику?
Якщо датчик електронний,
- датчик обертів в корпусі КПП;
- зчитуючий елемент в пластмасовому корпусі, насаджується на сам датчик, подібно як \"люлька\" на свічку. До нього підключається дріт через штекер тато-мама.
Якщо ведений елемент загаджений, або колодка з дротами не контачить то будуть глюки.
Завтра зроблю фото, якщо край.

Власний досвід. До речі, одне на форумі підказали, друге сам знайшов - \"люлька\" веденого елемента була посаджена косо і не до кінця. Видно скопирснув, коли перевіряв рівень масла в КПП. А клініка така: зупинився, 105км на одометрі, заглушив. Через 5-ть хвилин завів, 150км на одометрі і очі квадратні...

screamingman

Може я неправий, але мені здається ти плутаєш датчик з приводом спідометра. Певно скинь фото для точності.

Анатолій

Цитата: screamingmanМоже я неправий, але мені здається ти плутаєш датчик з приводом спідометра. Певно скинь фото для точності.
Ну так. Датчик спідометра/одометра - механічний вузол приводиться від КПП і зв\"язаний з приладовою панеллю:
- СТАНДАРТ - тросовий привід  спідометра/одометра;
- ЛЮКС - електромагнітний, чи магнітоелектричний датчик + дроти до спідометра/одометра.
А що, є інший варіант?

screamingman

Привід спідометра - це така втулочка із пластиковою шестернею,яка приводиться в рух металічною шестернею в кпп.



А датчик спідометра це власне електромагнітний прилад, який накручується на привід спідометра.



Анатолій

Цитата: screamingmanПривід спідометра - це така втулочка із пластиковою шестернею,яка приводиться в рух металічною шестернею в кпп.



А датчик спідометра це власне електромагнітний прилад, який накручується на привід спідометра.


Оце ж я і мав на увазі. Перше - механічний вузол; друге - електромагнітний. Якщо друге погано насаджене на перше - глюки одометра в результаті

screamingman

чисто теоретично розумно. там є такий чотиригранник і якшо його не повністю закрутити, то можуть злизатися грані на шестерні приводу, але я такого ше не зустрічав.
ПС. до речі не пам\"ятаю, чи питав, але хто шо думає, звідки на роз\"ємі датчика може взятися рідина? Масло виключив, датчик знизу, там де стержень сухий. Мокро тільки зверху на роз\"ємах.