0 Пользователей и 2 Гостей просматривают эту тему.
Днями в багажнику на обшивці зняв ковпачки амортизаторів, то є трохи різниця у вентиляції, хоча цього дня на дворі температура впала нижче нуля, то вікна запотіли меньше коли виїхав на холодній машині в дорогу, а потом швидше висохли і прочому повністю, до цього за плюсових температур 30 км по трасі не завжди висихали.
проаналізувавши ваші фото, вирішив не дірявити стійки, а війняти штатні динаміки і отримати туж вентиляцію. Як результат - не має різкого підвішення вентиляціїї салона, але при невеликій степені запотівання салону, задне скло сожне трохи швидше, можна навітьне відкривати скла біля водія чи пасажира. Але при великій вологості - цього заммало, і проявляеться посилення вентиляціїї при швидкостях від 40 км/год.
логічні міркування, а простий клапан потрібен - хоча б стрічка зі стороні дверок, буде підніматись потоком з середини та притискать в зворотному напрямку
Я и такие спрашивал. В месаге упомянул. Но цена та же шо и калину. НО Я уже наворотил делов)). Пришлось канеш в багажнике дырявить ковер в местах клапанов, и ставить защитные конструкции, иначе увеличение потока с печки становиться между "без" и "с" клапанами. Теперь двери закрываются легонько и с первого раза))Думал лепить дефлектор под бампер для лучшего отсоса воздуха из зоны клапанов, но не понадобилось. На 40 кмч уже из центрального мордодуя оток воздуха добрячий, даже с открытым поддувалом. При стоячей машине, на 1й скорости печки, поток с мордодуев тоже заметно увеличился. С открытым поддувалом внизу сейчас дует сильнее чем до переделки с закрытым. Даже в боковых рукой очучается ветерок.
Прикольно -- в одних проблема як позаклеювати все в славкі а інші навпаки бажають насверлити отворів.
Для довідки -- в славуті відкриваються аж ЧОТИРИ вікна.
скорей всего сделаю как делают окаводы, просто с противоположной от выхлопной вырез, или что-то подобное https://www.drive2.ru/l/4954746/
тоже над этим задумываюсь ) скорей всего сделаю как делают окаводы, просто с противоположной от выхлопной вырез, или что-то подобное https://www.drive2.ru/l/4954746/
але з середини в ці дирки виходу немає, тільки через перфорацію в обшивці криші, ну і звісно вздовш через всі пороги що також веде до осідання конденсату в порогах.
та добра дуйка-пічка
Автор Toris about 1 year ago в Бортовой журнал « 1 2 3 ... 46 »
Автор Володимир about 12 years ago в Технический тюнинг « 1 2 3 ... 157 »
Автор Алексей about 8 years ago в Бортовой журнал « 1 2 3 ... 8 »
Автор Сергей about 4 months ago в Болталка « 1 2 3 ... 39 »
Автор Skiper about 13 years ago в Бортовой журнал « 1 2 3 ... 16 »