Электроавтомобили

Автор Алла, 07 Серпня 2008, 19:59:05

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

#720
Двигун малий доволі. Підкапотне пусте ))

Вентельний з постійним збудом креслення були здані по договору нерозголошення. По техзавданню прямий і редукторний з одними ттх на валу але різними по роботі обертів струмах і напруг. Результат бімба був. Востановити креслення неважко. Той шо прямий в діаметрі більший, оберти 8000 кажись, момент максимальний 50Н при 7000об.хв. Максимальний момент до 100Н при 1800 обертах. Але проводка крупніша, важчий..кажись 42кг.
А з редуктором понтжуючим легший трохи, моменти і оберти на визоді ті самі , оберти ротора кажись 12000, проводка менше, напруга вище, струми менші.
Втрат немає возбуда на активну і індуктивку...тихо працює. Супер підходе до славути.
Мені краще сподобався редукторний 100В, безредукторний попахував при навантаженнях паленим, кажить 60В. Короче великий веломотор колесо адаптований під конкретні цілі. Незнаю наслідки еаче вже минули, можна перемалювати.
На максимумі короткочасно може видавати норм, а номінально довго десь 30% від потуги як і всі. Довго грались з ротором і фіксацією заливкою в алюміній ніодимів, обточкою , підсиленням чашки ротора від "розкриття", зазори корегували замовники і кількість фаз..місце датчиків хола, геркони, дублери датчиків... і . Кудись на військову техніку в 10му році йшло...прототипи для маніпуляторів чпу роботи в газах чи що.

Чекаємо технічного пепевороту з АКБ..
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

#721
Мотор- колесо на калюжах це їх смерть, врятує лише герметизація конструктивно, тобто ущільнення манжетами в місцях обертання частин.

При використанні мотор-колеса вивільняється купа місця.
Для повнопривідного з 4-ма мотор колесами необхідно підсилити кронштейн сайленблоків задньої балки.
Підключайтесь:
У нас середнє прискорення рівномірне від 0 до 100км/год = 18секунд за паспортом.
100/18=5,56 м/сек.
За законом Ньотона Сила тягова буде 900кг×5.56м/сек=4950Н
На одне колесо тягова сила 4950/4=1237,5Н
При діаметрі колеса 550мм, момент крутний складе 1237*(0,55/2)=340Н*м
Це огроменний момент, який повинен компенсувати відсутність передатки КПП і залишити динаміку бензинового МЕМз.
Його реально всунути в габарити колеса за умови переконструювання гальмів і підшипникових вузлів. Оскільки вал напіввісі не потрібен , то підшипниковий вузол буде менший в діаметрі.
Мотор колесо звердрподібне, бажано безредукторне для надійності на ніодимових магнітах.

От думаю в перекурах зайнятись конструкцією мотор колеса переднього і заднього під тавробублик. Славута ідеальний варіант експериментів.

Тобто маємо варіант електрокар з КПП і мотор колесами, питання що краще в експлуатації і обслуговуванні.попередньо віддаю перевагу КПП і два мотор колеса самість мотора, оскільки по моменту замінять 4 мотр колеса прямого повного приводу.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Мотор-колесо - це збільшення непідресореної маси з  усіма негативними наслідками. Для нашого авто таке не годиться.

Краще проектуйте компактний мотор з рідинним охолодженням у штатне місце.

А колесам дайте спокій.

ВКБ

#723
Торіс, теж згоден про один мотор в штатне місце. Завжли навіть погані ілеї треба спростовувати цифрами. Бачу що непрактично мотор-колеса.
Але мабуть не треба йому те рідинне охолодження.   Найідеальніший на ніодимових магнітах по принципу мотор колеса в штатне місце на кпп та ще й із збереженням щеплення і рушати по принципу двз розкруткою маховика. Ефективність по використанню енергії максимальне.
Можемо сиворити КД мотора, виготовляти хто бажає , бути в долі хто хоче , запатентувати промзразок для славути і інших з тими хто буде приймати участь в розробці. Не рвати жопу, а як додаткове хобі.
Прототип - велоколесо.  Якщо без КПП нашої, то можна переробити і лишити диференційну частину і картер щеплення та само щеплення. Не треба тупо дивитись на ту теслу, у них завдання   своє, у славути своє.
Для мотора збарегти показник моменту від 70 до 100Н і оберти до 10000. То стріляти пппц буде. Дешевше не знайти кузова  та по коеф.обтинанню і супротиву повітря, масі і практичності, ціні запчастин. Згоден навіть вкластись...після взваження проекту.
Чи варто створити окрему тему  для обговорення розрахунків, токів мотору вентельного типу.? Створення драйверу хто крепко волоче в електриці. Рекуперація в т.ч. Креслення,  3Д моделі Компас чи SolidWorks звісно будуть. Доступ договірників через гугл акаунт. Також про АКБ, де розташовувати, зарядне. Кожен може відхватити свою долю по напрямку, укласти між собою договори співпраці.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vitaliy.

Цитувати виділенеце збільшення непідресореної маси з  усіма негативними наслідками.
А какие последствия негативные от большой массы колеса? Да и вообще, так называемые легкосплавные диски чем по сути легче обычных штампованных?
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

drone

Цитата: ВКБ від 13 Травня 2020, 10:19:51
Торіс, теж згоден про один мотор в штатне місце. Завжли навіть погані ілеї треба спростовувати цифрами. Бачу що непрактично мотор-колеса.
Але мабуть не треба йому те рідинне охолодження.   Найідеальніший на ніодимових магнітах по принципу мотор колеса в штатне місце на кпп та ще й із збереженням щеплення і рушати по принципу двз розкруткою маховика. Ефективність по використанню енергії максимальне.
...
Для мотора збарегти показник моменту від 70 до 100Н і оберти до 10000. То стріляти пппц буде. Дешевше не знайти кузова  та по коеф.обтинанню і супротиву повітря, масі і практичності, ціні запчастин. Згоден навіть вкластись...після взваження проекту.
В условиях Украины нужна система термостабилизации батарей и печка салона. Контроллеру термостабилизация тоже не помешает. Потому двигатель с СЖО будет предпочтительнее позволяя повышать КПД в холодный период года и позволяя снизить массогабаритные характеристики самого двигателя. Ни один кг не будет лишним учитывая, что нужны тяжелые батареи.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

ВКБ

#726
Дрон, це питання не вивчав. Підігрів і охолодження як два потрібні процеси коли треба Ви маєте на увазі, чи відаід лише тепла від мотора драйвера і акб?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

drone

Цитата: ВКБ від 13 Травня 2020, 13:25:15
Дрон, це питання не вивчав. Підігрів і охолодження як два потрібні процеси коли треба Ви маєте на увазі, чи відаід лише тепла від мотора драйвера і акб?
Зимой в мороз литий-ионным батареям обязательно нужен подогрев до рабочей температуры во время простоя иначе быстро сдохнут.
Летом охлаждение мотора, драйвера и АКБ позволит смело разряжать их высокими токами не боясь перегреть. Конечно, это актуально прежде всего для любителей езды в "спортивном режиме", но не помешает и при обгонах на трассе. Драйверу же, как и любому полупроводниковому прибору, чем ниже температура эксплуатации (в разумных пределах), тем лучше. За счет высокой теплоемкости жидкости транзисторы будут греться намного меньше чем на воздухе работая в щадящем режиме.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

ВКБ

#728
Цитата: drone від 13 Травня 2020, 15:46:48
Цитата: ВКБ від 13 Травня 2020, 13:25:15
Дрон, це питання не вивчав. Підігрів і охолодження як два потрібні процеси коли треба Ви маєте на увазі, чи відаід лише тепла від мотора драйвера і акб?
Зимой в мороз литий-ионным батареям обязательно нужен подогрев до рабочей температуры во время простоя иначе быстро сдохнут.
Летом охлаждение мотора, драйвера и АКБ позволит смело разряжать их высокими токами не боясь перегреть. Конечно, это актуально прежде всего для любителей езды в "спортивном режиме", но не помешает и при обгонах на трассе. Драйверу же, как и любому полупроводниковому прибору, чем ниже температура эксплуатации (в разумных пределах), тем лучше. За счет высокой теплоемкости жидкости транзисторы будут греться намного меньше чем на воздухе работая в щадящем режиме.
Згоден. Значить мотору і радіатору ключів драйвера, а також корзині АКБ додати рубашки з ОЖ. Циркуляцію можна навішати на вал або мотору, або піввісі, що буде  пропорційно циркулювати руху, тобто навантаженню. Кондиціонер у разі потреби. Кондиціонер в електрокарі  мабуть доцільніше або від валу електродвигуна і на нейтралі можна робити прокачку.(може й зайве) Але найбюджентіший варіант привод від напіввісі при русі, що можна використовувати енергію кочення, а також  це тонування, білий дах. Пасивний перезарядний кондиціонер з акумуляторами холоду та самозапіткою повітря салону з вентиляцією для вивітрення СО2 теж працюватиме на короткі поїздки по місту. Підігрів лизельпічкою звісно.

На форумі пасивний кондиціонер хтось опрацьовував, ніяких радіаторів. Лише морозилка і корзина для ємності утепленої. Дує собі холодом по гофрі в вентилятор пару годин самообдувом або легким вентилятором коли простой. Вікна закрити і норм. На роботі приїзав в морозилку вкинув. І додому. Економія енергії. Закольцовувати салон.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

drone

Цитата: ВКБ від 13 Травня 2020, 15:59:37
Згоден. Значить мотору і радіатору ключів драйвера, а також корзині АКБ додати рубашки з ОЖ. Циркуляцію можна навішати на вал або мотору, або піввісі, що буде  пропорційно циркулювати руху, тобто навантаженню. Кондиціонер у разі потреби. Кондиціонер в електрокарі  мабуть доцільніше або від валу електродвигуна і на нейтралі можна робити прокачку.(може й зайве) Але найбюджентіший варіант привод від напіввісі при русі, що можна використовувати енергію кочення, а також  це тонування, білий дах. Пасивний перезарядний кондиціонер з акумуляторами холоду та самозапіткою повітря салону з вентиляцією для вивітрення СО2 теж працюватиме на короткі поїздки по місту. Підігрів лизельпічкою звісно.
Так не пойдет. У вас разные устройства с разными задачами. Печке нужен максимальный поток ГВ.  Драйверу нужен максимальный поток ХВ. АКБ летом нужно охлаждать, а зимой - нагревать. Потому АКБ нужно вообще два круга: для подогрева и охлаждения. Значит в машине должны быть два контура СЖО/Н с термостатами на печке, АКБ. В нагревательном нужна электропомпа работающая даже во время стоянки исходя из показаний датчиков. В охлаждающем электропомпа тоже не помешает, например, охлаждать аккумулятор во время зарядки от сети.
Радиатор драйвера не нужен. Сразу водоблок, вроде такого
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

ВКБ

Згоден з контурами ОЖ різнофазними, воно покаже коли класти на папері проект і не є проблемою.
Все що залежить від руху авто - відбирати потужність  від привода напіввісі. Інше відбором потужності від АКБ лише за потребою і підконтрольно бортовому сец ПК.
Є ще вакуумний підсилювач який теж треба дивити від окремого агрегату - насосу. Тут теж можна від привода напіввісі, так як рух і гальмування послідовно залежні.
Невеликий на 0.1л. бензоагрегат в бензині бачек не завадило б лишити у вільному місці як допмодуль на КПП накидувати чи вал мотору для руху аварійного.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

#731
Іго 61, Ви точно знаєте геометрію посадочного місця на картер сщеплення, тобто є ескіз. Є на папері ескіз з розмірами і розташування посадочних отворів?
Доречі мотор в таврокарі на штатних подушках закріплений ?
Як гальмує  без вакуумного підсилення?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

#732
В сети встречал несколько вариантов "чертежей" переходной плиты между КПП и двигателем. С "заводскими" размерами и не очень. Но полностью всех стыковочных размеров так и не нашёл. Поэтому снял с КПП по месту шаблон со всеми установочными и крепёжными отверстиями, разметил центр первичного вала. От него определил положение центрального выреза под муфту между КПП и движком. Плиту КПП и опорный "бублик" двигателя мне резали в конторе на плазморезе, дистанционные втулки двигателя точил токарь на заводе.
Муфта на двигателе балансировалась и центровалась. Стыковка производилась тоже "по месту", так чтоб между торцами валов двигателя и КПП был зазор в 5мм.



Да, силовой агрегат установлен на штатные подушки, немного сместил отверстия подушек в лыже. Боковое крепление пришлось изменять под новый двигатель.
Тормозит для безвакуумной системы нормально. Добавлять ВУТ не планирую - нарушение ПДД.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

В ній ВУТ не було з заводу в цій таврії?

Бачу що діаметр мотора не дозволяє ставити більшого діаметру співвісно, оскільки напіввісь не дозволяє.
Чи є ще запас поставити мотор більше за 250мм в діаметрі?



З цього приводу бачу що , додати мотору ступінь редукції, можливо зі стандартного ряду щось через плиту перехідну. Редуктор з передаткою 2 чи 3 не більше, косозубу з масляним картером, або свій для мотора, щоб змістити вище вісь мотора, що зменше масу мотора.
Але проканає варіант безколектороного і такого як у Вас стоїть і подовжити роторну (якорну) і статорну частину для забезпечення великого моменту.
При великій редукції маємо менші токи , але зі збільшенням частоти на ключі комутації і шим, зато невеликий переріз проводки і менший нагрів, великі моменти за рахунок редуктора. Але вимагає напруги побільше.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vitaliy.

Цитувати виділенеДобавлять ВУТ не планирую - нарушение ПДД.
Почему нарушение? По рарастабющей, если нововведение улучшает ситуацию, это хорошо. Например, в старых машинах небыло ремней безопасности, ты их поставил, это нарушение, или улучшение?
Другое дело,  что брать вакуум не от куда. Да и вообще, были же жигули и таврии без вакуумника, вроде тормозили.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх