Регулятор холостого хода (РХХ)

Автор CharllyUA, 09 Жовтня 2008, 10:13:53

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: ВКБ від 28 Травня 2021, 10:14:48
Питання: які параметри в мікас треба змінити, щоб при розгорі різкому на першій передачі при киданні різко педалі газу авто не клбвало носом, тобтотне так виражено було гальмування иотором, коли не переключає водій на вищу передачу.
Особисто мені це не заважає, бо розриваю ці епізоли в тянучці в місті витискуванням  счеплення.
Наразі таке треба для нпвчання новичка їзді і в ожеледицю якщо таки не витиснути щеплення і не дати тимчасово покад до перевключення на вищу передачу.
Попробуй "C53 Мінімальна швидкість виходу привідкривача ((об/хв)/сек)"=500, якщо не допоможе то потрібно буде відключати примусовий холостий.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

almetr

И снова привет любителям  нашего, вечно молодого конструктора!
Этот "клевок" и для меня так и остался не разгаданной тайной. Если бы было так просто как говорит Володимир, то есть захотел - оставил в работе приоткрыватель до самого ХХ, а захотел  - запустил алгоритм расчета шагов по внутреннему расходу воздуха.. но там РХХ живет не ведомой нам жизнью. То что показывает диагностика в ПХХ с приоткрывателем  явно не правда - там на самом деле  на  1800 об минимально возможные шаги .
Я нашел еще три таблицы (калибровки похожи на шаги РХХ) что в оси Х не известно, метод тыка с этими калибровками не дали явного результата. А вот полное отключение режима приоткрывателя, почему то помогло.  Диагностика показывает меньшие шаги в ПХХ, но клевка почти не стало. 

ВКБ

Саробував паливоподачу на хх задрати так як доступ є лише до тих що є в БК Україна. Норм, допомагає. Якщо піднімаю хх паливоподачу і робочу, норм, але кушає. Поки все що можу зробити. Комп до мікаса ще не підключав. Якщо витрата пального сильно не виросте то збагаю щоб клєвок прибрати. На нексії пробував і дачії логан клєвок теж є, алеим'якіше.
За спостереженням на стоковфй прошивці то клює при коеф 1 на хх і в робочому, при 0,85 на хх і 0,94 в робочому м'якіше набагато. Досі  не можу поняти чи це впливає на розхід, бо є відчуття що на багатій ще й менше розхід. Або оямбда бреше.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Anatoliy2209

Цитата: ВКБ від 29 Травня 2021, 18:35:18
Саробував паливоподачу на хх задрати так як доступ є лише до тих що є в БК Україна. Норм, допомагає. Якщо піднімаю хх паливоподачу і робочу, норм, але кушає. Поки все що можу зробити. Комп до мікаса ще не підключав. Якщо витрата пального сильно не виросте то збагаю щоб клєвок прибрати. На нексії пробував і дачії логан клєвок теж є, алеим'якіше.
За спостереженням на стоковфй прошивці то клює при коеф 1 на хх і в робочому, при 0,85 на хх і 0,94 в робочому м'якіше набагато. Досі  не можу поняти чи це впливає на розхід, бо є відчуття що на багатій ще й менше розхід. Або оямбда бреше.
Може заслонка повністю закриває,попробуй чуть винтом приоткрить.

almetr

9большие передвижения РХХ  меняют количество воздуха не хуже чем 4-5% дросселя. Но передвижение дросселя означает работу полож и отриц ус  насоса, а передвижение РХХ ускоритель не запускает. Вот почему при педальке "под верхом" вход в ПХХ и опять нажатие  дают дополнительный стимул клевку - это пропуски воспламенения от неправильной смеси. И вот почему есть яркая реакция на коэфф СО.  Но если успокоить РХХ выключив приоткрыватель нахрен (температура включения приоткрывателя в 110град) то изменится реакция мотора и на СО..
Оочень хочу найти калибровку шагов РХХ от общего  расхода воздуха, уверен она есть, потому что РХХ меняет шаги с оборотами, хотя диагностика показывает одно значение. Просто хочется этим управлять,.

ВКБ

Тобто критерій то є при прогазовці коли стрілка не падає до хх, а плавно опускається і оберти по графіку ідуть плавним спуском тобто по функції негативної напівпораболи, а не волнами та горбами. Тобто збільшення  рхх мінімальних обертів переходу на ХХ, ну і креф лямбли має бути для мотора з найбільшим ккд, а це для хх менше одиниці гарантовано, або одиниця і не вище, бо ккд викорисиання  палива падає на біднуватій.
Ну і графік  функції %рхх (n)=dv/dt  тобто залежність %рхх для витримки обертів  по швидкості, тобто як швидко на хх змінюється % рхх при різних швидкостях?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: almetr від 29 Травня 2021, 10:22:51А вот полное отключение режима приоткрывателя, почему то помогло.  Диагностика показывает меньшие шаги в ПХХ, но клевка почти не стало.
От бачиш, я ж давно писав, що чим менше положення РХХ тим м"якіший перехід, я собі зараз попіднімав графіки РХХ, то маю непоганий такий клювок носом коли відпускаю педаль газу. Те що двигун більше тормозить при більшій подачі повітря, добре замітно на карбовій машині коли на затяжному спуску двигун працює в режимі ПХХ, якщо повільно нажимати на газ, то відчувається як машина спочатку тормозить доки іде заповнення каналу ХХ бензином, а потім іде підхват при відновлення паливоподачі.

Попробуй ще заради експеременту знати фішку з адсорбера, він там також дає додаткове повітря.

Цитата: ВКБ від 29 Травня 2021, 18:35:18
Саробував паливоподачу на хх задрати так як доступ є лише до тих що є в БК Україна. Норм, допомагає. Якщо піднімаю хх паливоподачу і робочу, норм, але кушає. Поки все що можу зробити. Комп до мікаса ще не підключав. Якщо витрата пального сильно не виросте то збагаю щоб клєвок прибрати. На нексії пробував і дачії логан клєвок теж є, алеим'якіше.
За спостереженням на стоковфй прошивці то клює при коеф 1 на хх і в робочому, при 0,85 на хх і 0,94 в робочому м'якіше набагато. Досі  не можу поняти чи це впливає на розхід, бо є відчуття що на багатій ще й менше розхід. Або оямбда бреше.
Коли піднімаєш паливоподачу, то положення РХХ зменшується, можливо тому і м"якіші переходи.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

almetr

Показания в диагностике не означает фактического положения РХХ. И я то же давно говорил, что правда в законах физики. И если мотор в ПХХ тормозит бодрее, то это означает уменьшенное количество воздуха..
На моем софте приоткрыватель слушается таблицы уставки от высоких оборотов и до 2000  об. А от 2000 до ХХ диагностика повторяет таблицу, но в реале  РХХ перепрыгивает в шагов 10,, и тормозящий момент двигателя становится гораздо больше чем на 2200об. К стати есть одно палево у  положения РХХ, которое доказывает мне что с отображением в диагностике и с реальным положением все не однозначно. Это работа с кондиционером - при плавном выходе из ХХ  идет резкое закрытие РХХ аж на 40 шагов!!!! И именно с кондеем эта правда попадает в диагностику.

ВКБ

Мені здається швидкість падіння обертів від початку увімкнення ХХ і рхх має залежати від швидкості авто. Ну звісно що не знає мікас яка пепедача увімкнена, але зорієнтовано по зонам швидкості можливої для першої, другої і третьої пепедачі, бо на інших норм в любих режимах
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: ВКБ від 30 Травня 2021, 14:23:37Мені здається швидкість падіння обертів від початку увімкнення ХХ і рхх має залежати від швидкості авто. Ну звісно що не знає мікас яка пепедача увімкнена, але зорієнтовано по зонам швидкості можливої для першої, другої і третьої пепедачі, бо на інших норм в любих режимах
...Потроху рухаємось у напрямку роботизованої/автоматичної КПП на механічному дроселі. :-D У даному випадку треба якогось пристроя, щоби аналізував швидкість авто та підгазовував. Наступним етапом буде аналізатор прискорення та автоматичне перемикання передачі.

ВКБ

Цитата: Toris від 30 Травня 2021, 19:50:15
Цитата: ВКБ від 30 Травня 2021, 14:23:37Мені здається швидкість падіння обертів від початку увімкнення ХХ і рхх має залежати від швидкості авто. Ну звісно що не знає мікас яка пепедача увімкнена, але зорієнтовано по зонам швидкості можливої для першої, другої і третьої пепедачі, бо на інших норм в любих режимах
...Потроху рухаємось у напрямку роботизованої/автоматичної КПП на механічному дроселі. :-D У даному випадку треба якогось пристроя, щоби аналізував швидкість авто та підгазовував. Наступним етапом буде аналізатор прискорення та автоматичне перемикання передачі.
Та а що дивного, якщо на мікас приходе датчик швидкості, є рхх мікромоторчик , таблиця палипоподач і лямбда. Все і так вже є
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: ВКБ від 30 Травня 2021, 22:01:15Та а що дивного, якщо на мікас приходе датчик швидкості, є рхх мікромоторчик , таблиця палипоподач і лямбда. Все і так вже є
Ще на дросель чи на тросик "газу" треба сервопривід. А також на важіль КПП та зчеплення і датчики на все. МИКАС цього не вміє, він лише двигун обслуговує, щоби не заглох і лямбду тримав у пристойних межах.

ВКБ

Так РХХ і є дросель автоматичеий для хх щоб не клювала після збросу газу, це він і робе. Коли хх вмикаються тобтоті рхх і дію то таблиця. Швидкість по датчику щоб отримувати коеф для дифиренціації. Для цього є все в мікас
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 30 Травня 2021, 14:23:37
Мені здається швидкість падіння обертів від початку увімкнення ХХ і рхх має залежати від швидкості авто. Ну звісно що не знає мікас яка пепедача увімкнена, але зорієнтовано по зонам швидкості можливої для першої, другої і третьої пепедачі, бо на інших норм в любих режимах
Мікас знає яка увімкнена передача, і навіть від цього залежить паливоподача прискорювального насоса.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир від 31 Травня 2021, 08:58:53
Цитата: ВКБ від 30 Травня 2021, 14:23:37
Мені здається швидкість падіння обертів від початку увімкнення ХХ і рхх має залежати від швидкості авто. Ну звісно що не знає мікас яка пепедача увімкнена, але зорієнтовано по зонам швидкості можливої для першої, другої і третьої пепедачі, бо на інших норм в любих режимах
Мікас знає яка увімкнена передача, і навіть від цього залежить паливоподача прискорювального насоса.
Згоден, через швидкість , оберти. Зараз в мене жужа тренувальне авто. Ненарадуюсь досі що інжектор та БК Україна. Суперцяцька для автолюбителя. При лямбді біля 1 розхід літній на зимовій гумі міський цикл я б сказав 1,5 пасажира  9л./100. П/подачі 64/158
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.