Slavuta 1,2Si 2006г

Автор Sergik32, 22 Січня 2013, 15:06:22

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

ДД. Крутити кути до його спрацювання.
Ну і корекція мікасу програмно повинна бути фугкція по обертам і тиску в впускному та куту (відсотку ) тросельної , останній як опорна величина контрольна. Для руху хх кут рхх.
Якщо цього немає то я розчарований. Ну ДД вже як рятування похибки математики і реалій розботланості контролю та якості бензину.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: Toris від 15 Червня 2020, 16:50:21Лише одне питання: ЧИМ і ЯК вимірятимете навантаження на шатуни-підшипники-колінвал при стисненні суміші, яка вже горить?
Цитата: ВКБ від 15 Червня 2020, 17:06:10ДД. Крутити кути до його спрацювання.
Відсутність детонації не свідчить про нормальне навантаження на шатун і підшипники. При сильно ранньому куті двигун завжди під навантаженням, що скорочує ресурс двигуна.

Якби з дизельного двигуна захімічити щось бензинове, то це одне, а давати бензиновому двигуну майже дизельні навантаження - то від лукавого. Тим більше, що матеріали нашого двигуна такі собі.

ВКБ

Матеріали норм, сапромат і мастило, а от якість розмірів і шорсткість ..то упс...
Шийки і ба бітові підшипники мають трикратний запас по навантаденню 300% , а кути 10% долають..то пшик. Масляний клин присутній, що ще треба.
При піднятті кута менший розхід...і вихлопи менші по температурі, то це означає що енернія пішла в тепло двигуна ..тобто його деталі і на момент. Оберти розиазують вектор тиску на шийки коленвалу і зміщують його лише. Тобто якщо момент виріс то частина на шийку і частина в момент. В даному випадку при піднятиі кутів розкручувати мотор на високі щоб мати масляний клин і підвищити ккд.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

але ви вумні аж страх. я навіть боюся вставити свої 5 копійок. я проверну двигун на подушках на 5 градусів і буде мені щастя.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

#784
Цитата: Sergik32 від 16 Червня 2020, 13:04:15але ви вумні аж страх. я навіть боюся вставити свої 5 копійок. я проверну двигун на подушках на 5 градусів і буде мені щастя.

То ж понти все тіпа )))

Один автолюб тут на своїй мотоколясці  два ДК поставив, один на мікас інший теж на мікас через реле і здвинув там на 20мм засвердлив на виперелдження. Бюджетний тюнінг- варіатор. Фото не бачив але арбайтен буде. Один нса газ інший штатний на бензині. )) чи є там м.ясце в картері...х.з. треба дивитись.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ото тако в теперішній час і шкода тих 1,5 тисячі викинути на той кутоздвиг регульований, може він і не треба для їзди 10 тисяч в рік
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Romka

Газовики, що ставили мені ГБО, при запитанні на потрібність коректора кута запалювання, відповіли, що  спочатку ставили але виявилось, що воно того не коштує і реально нічого крім додаткового секаса не дає. Краще не жатись на форсунках і редукторі, мати чисті бензові форси та робочу лямду, відрегульовані клапана. Тоді програмно в газомозку можна виставити так, що й без коректора буде як зним. Ось.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Цитата: Romka від 17 Червня 2020, 11:31:08
Газовики, що ставили мені ГБО, при запитанні на потрібність коректора кута запалювання, відповіли, що  спочатку ставили але виявилось, що воно того не коштує і реально нічого крім додаткового секаса не дає. Краще не жатись на форсунках і редукторі, мати чисті бензові форси та робочу лямду, відрегульовані клапана. Тоді програмно в газомозку можна виставити так, що й без коректора буде як зним. Ось.
Газовики може і інженери по освіті, але без стенду і протоколу дають свлю думку. Відсутня інформація.
Все те чисте олнозначно і профілактично, плюс 10-15 а то і більше градусів натяжка. Все ж таки час горіння то показник а мотор то крутиться, а несфазовується по піку тиску з бензином як не крути.

Тут керуватись треба бажано цифрами щоб твердо знати. Навіть розхід іноді помилково фіксуєш і висновки невірні виходять.

Неоптимальні бензокути для газу, а це таки розхід. Самий простий сєкас повинен бути в стагу, а вони не встромили в контролер цю мініфункцію.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

СТАГ або щось знає, або жлоб!
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

Думаю, що основним ринком застосування СТАГів є новіші автівки, в яких корекція кута відбувається в штатних мізках. А окремий коректор випустили для геть древніх авто, одним з яких є наше славутко.

Sergik32

ото ви зараз мене прям добиваєте, хоч бери і здавай бутилки і купуй того кутороба
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: Romka від 17 Червня 2020, 11:48:14
СТАГ або щось знає, або жлоб!
Буржуємаркетинг! Я б теж так знущався. Планета нарожала, але й зайняла колупалочкими щоб не бігали за мамонтами.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

#792
Цитата: Toris від 17 Червня 2020, 11:59:12
Думаю, що основним ринком застосування СТАГів є новіші автівки, в яких корекція кута відбувається в штатних мізках. А окремий коректор випустили для геть древніх авто, одним з яких є наше славутко.

Щось не помню регулятора чи тумблера на іномарках свіжих коли газ довішують. Може з заводу шаманять? Але ж повинен хтось дати сигнал в мізки що увімкнувмя газ. Невже від реле чи газомозку є сигнал а в бензомозку опросний вхід на контролер?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: ВКБ від 17 Червня 2020, 13:16:12Щось не помню регулятора чи тумблера на іномарках свіжих коли газ довішують. Може з заводу шаманять? Але ж повинен хтось дати сигнал в мізки що увімкнувмя газ. Невже від реле чи газомозку є сигнал а в бензомозку опросний вхід на контролер?
Можливо, іномарочні мізки коректують кут запалювання під паливо (температуру вихлопу міряють, то, сьо), а МІКАС не коректує? Тому спеціально для мастодонтів придумали кутовий коректор?

Цитата: Sergik32 від 17 Червня 2020, 13:03:15ото ви зараз мене прям добиваєте, хоч бери і здавай бутилки і купуй того кутороба
Та болт на того кутороба. Додавай випередження для газу згідно народних таблиць і не переймайся.

ВКБ

Торіс, в мікасі додавати? Чи вторий ДК ставити і реле від гбо ? Такий собі множник вийде.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.