Генератор

Автор Дима, 17 Січня 2009, 21:40:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 4 Гостей дивляться цю тему.

Space

Разбирал, смотрел... Перед разборкой взял подшипники 6203, оказались большие... (
Теперь, вот пытаюсь понять какие должны быть.

Sergik32

поміряй, що ж там гадати, штангель колумбікович покаже все що тра d=D=H ну а тип підшипника закритий
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Space

Ну не у одного меня такое генератор стоит! Снять, разобрать, померить, собрать, поставить - потом поехать купить - а потом опять заново все делать?
Вот я и спрашиваю, кто знает какие подшипники в таком генераторе?

ВКБ

Цитата: Space від 30 Червня 2015, 13:30:58
Ну не у одного меня такое генератор стоит! Снять, разобрать, померить, собрать, поставить - потом поехать купить - а потом опять заново все делать?
Вот я и спрашиваю, кто знает какие подшипники в таком генераторе?

Я знаю, записуй: передний 6-180302  - У1С9 (диаметром 15-42), задний (меньший) 180201  - У1С9 (диаметром 12-32). Оба закрітого типа. Добрий гена , в мене такий на 73А. Розганяю для високої токовіддачі на ХХ меншим шківом і ременем 715мм.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Space

Цитата: Костянтин від 30 Червня 2015, 14:13:28
Цитата: Space від 30 Червня 2015, 13:30:58
Ну не у одного меня такое генератор стоит! Снять, разобрать, померить, собрать, поставить - потом поехать купить - а потом опять заново все делать?
Вот я и спрашиваю, кто знает какие подшипники в таком генераторе?

Я знаю, записуй: передний 6-180302  - У1С9 (диаметром 15-42), задний (меньший) 180201  - У1С9 (диаметром 12-32). Оба закрітого типа. Добрий гена , в мене такий на 73А. Розганяю для високої токовіддачі на ХХ меншим шківом і ременем 715мм.

ОООчень благодарен. Я правильно понял 180201 аналог 6201 и 180302 аналог 6302  ?

ВКБ

Да.

ТАм в благодарочку можно плюсик под моей аватаркой нажать.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ну аватарка то в тебе небачіма, там під кормою є значки
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: Sergik32 від 30 Червня 2015, 15:54:11
ну аватарка то в тебе небачіма, там під кормою є значки
Хтось зламав  ;D
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Роздивлявся новенький  сиат 1,4 люфтбек з пробігом 1500км. Діаметр поліклінового шківа на коленвалу - 135мм, діаметр на генераторі - 54мм. Передаточне відношення 135/54=2,5. У славути 2. От вам і токовіддача на ХХ прекрасна. Майже 60% від заявленої. То що заважає на славуті встановити передатку хоча б 2,2.
Тобто у сиату на хх-900 оберти генератора 900*2,5=2250об. У славути 900*2=1800об. Тобто на 25% більша, або на 20% менша Ніж у Славути. Звідси і токовіддача 35-40А при ХХ.
Клиновий ремінь дозволяє нінімально зробити 55мм шків. Зараз він 70 приблизно.
Тим самим пояснюється відсутність миготіння фар при увімкнениму підігріву сидінь, обігріву дзеркал, живлення муфти кондиціонеру та увімкненому ближньому.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Виктор

Ежели расстояние между шкивом коленвала и лонжероном позволяет - сделай.

Володимир

Цитата: ВКБ від 23 Серпня 2015, 17:59:23
Роздивлявся новенький  сиат 1,4 люфтбек з пробігом 1500км. Діаметр поліклінового шківа на коленвалу - 135мм, діаметр на генераторі - 54мм. Передаточне відношення 135/54=2,5. У славути 2. От вам і токовіддача на ХХ прекрасна. Майже 60% від заявленої. То що заважає на славуті встановити передатку хоча б 2,2.
Тобто у сиату на хх-900 оберти генератора 900*2,5=2250об. У славути 900*2=1800об. Тобто на 25% більша, або на 20% менша Ніж у Славути. Звідси і токовіддача 35-40А при ХХ.
Клиновий ремінь дозволяє нінімально зробити 55мм шків. Зараз він 70 приблизно.
Тим самим пояснюється відсутність миготіння фар при увімкнениму підігріву сидінь, обігріву дзеркал, живлення муфти кондиціонеру та увімкненому ближньому.
Питання в тому чи генератор витримає такі оберти.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Шкыв такий в мене є вже стояв. Ставлю на зиму знову і назавжди. Все спокійно стає. Генератор на вигляд у сеата такй як звичайний, товстий провод статора і діаметр ротора не малий, тобто інерційні  маси більші. Підшипники приблизно такі самі. Запас п обертах у наших авто є. В основному більше  4000 тищ і не піднімаю ні на якій передачі, бо на 5-й це за 120км/год і то не довго так їдиш. Дорога не дозволяє.. 4000*2,5=10тис. генератора. Ліміт підшипників короткочасний (10-15 хв.) це 14000 обертів.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Фото дослідного авто
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Владимир

Добрый вечер! Прошу помощи в решении проблемки - скачет напруга 13,5 - 13,9 В, пофиг какие обороты и нагрузка.
Замена щеколадки и чистка "массы" результата не дала. Напрямую с гены имею 14,1 В на ХХ.

Andrew1.2Li

Попробуй с гены на аккум кинь толстый "+"



[url=http: