Генератор

Автор Дима, 17 Січня 2009, 21:40:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

ВКБ

Ремінь лузар 713мм. Кронштейн штатний. 15% збільшення обертів. Токовіддача на ХХ 930 - на відчутя - із 73А генератора маю десь 32А-36А вихід. перегородка до розборної крильчатки саморобна. Дує з генератора чудово, відповідно смокче через генератр повітря.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

Костя як себе геник почуває, просадки не дає при падінні обертів. А не затягує мотлоху всякого в генератор, я маю на увазі коли по пилюці їздиш по траві всякій високій і з неї насіння сипеться, а коли в калюжу влетиш  не тягне бризги туди?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

#1742
Пилюка трохи э але не коржами. ПРосадки немає!!! Але при 930 ХХ. При менших не пробував бо порог резонансу у мене 800. А ХХ повинен бути вище порогу резонансної тряски.
Ремень себе почуває нормально, так як по стандарту можна на цю потужність ще трохи менше 53мм (зараз стоїть 63мм, сток 78мм приблизно), але то вже межа 53мм але допустипа. Генератора не чути особо. Літола в підшипнику МІНІМУМ! Доречі, вісь нова самопальна, загаритована ТВЧ на 40 од. Напресований штатний ротор, биття радіального в нормі  - 0,04мм. Вал пропав, як я вже писам , із за надмірного напихання літолу ( от дебіл і знав і пхав - получи за те) і зимою проковзувало нидній обруч - пожрало вал. Різь зробив М12х1 - бо штатна 1,25. Як показала правтика охолодження суперове. Рукою відчутно як дує повітря. Пилюка як до модернізації так і після - непомітно. Я про діодний міст і ротор.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ну то нормально, головне що працюває все. Треба собі чимсь ХХ превірити бо просадка є при скиданні обертів, особливо як прогріється то помітно з фарами.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Нее, не коли мотор загнати на перехідних режимах, і він клює на 600-700 обертів то просаджується на мить, а при прогазовці на ХХ то не, по фарах не видно і при навантаженні.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

а мене напрягає оце блимання, коли розігнався і тикнув нейтралку і тут гоп і просіло, далі світить нормально
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: Sergik32 від 23 Листопада 2015, 09:36:36
а мене напрягає оце блимання, коли розігнався і тикнув нейтралку і тут гоп і просіло, далі світить нормально

От такого якраз немаэ.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

YUKON

Цитата: Sergik32 від 23 Листопада 2015, 09:36:36
а мене напрягає оце блимання, коли розігнався і тикнув нейтралку і тут гоп і просіло, далі світить нормально
То Сержик тре клапанець чистити або програмно "рога їй ламати"! В знайомого коли Секас був таж фігня була! Програмний Секас допоміг!

ВКБ

Хто скаже, який діаметр шківа на генераторах з пластиковою кришкою і малим діаметром колекторних кілець? Там наче вал діаметром 17мм здається і немає шпонкового пазу. Той що без крильчатки зовні. Кажись 65А. Ставили після 2008р.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Григорий

Генератор 65 А  без крильчатки зовні  стоїть  на моїй славкі, хотя вона 2002 року , там крильчатки охолодження всередині.
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

ВКБ

Цитата: Григорий від 25 Листопада 2015, 20:39:34
Генератор 65 А  без крильчатки зовні  стоїть  на моїй славкі, хотя вона 2002 року , там крильчатки охолодження всередині.

Так який там діаметр шківа 65мм чи 78мм?
http://lanosist.com.ua/tavria/generator-tavria-ua-kiev.html
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 25 Листопада 2015, 22:17:58
Цитата: Григорий від 25 Листопада 2015, 20:39:34
Генератор 65 А  без крильчатки зовні  стоїть  на моїй славкі, хотя вона 2002 року , там крильчатки охолодження всередині.

Так який там діаметр шківа 65мм чи 78мм?
http://lanosist.com.ua/tavria/generator-tavria-ua-kiev.html
78, ти вже колись запитував я відписував про діаметр.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Точно, на вид менше наче за старі шківа від копійки та таврії. Ну малувата передатка. Добре що на твоєму генераторі кільця малі і передатка в 2,5 як у всіх іномарок терпе добре із-за окружної швидкості.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vitaliy.

Когда ремень лежит в шкиве 65го генератора, то диаметр наружной стороны ремня 70мм. Опустись примерно на 1/3 высоты ремня, получишь средний диаметр по ремню.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

олег32

Всем доброго времени суток! Кто подскажет как подключить Херсонский генератор на славуте 2004г. карб.