Генератор

Автор Дима, 17 Січня 2009, 21:40:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

adwin

Цитата: Salek від 15 Вересня 2016, 14:25:41
Цитата: adwin від 15 Вересня 2016, 13:17:39
Заменил сегодня регулятор напряжения.  Регулятор на 14 вольт.  Поставил, завел.  Тестер показал 14-14.1 вольт. Проехал 4 км, замерял на клемах акб уже показывает 13.86.
Ну....уже не 13.5 вчерашние, но и не нужные 14В.
Всё хорошо!
Так и должно быть,с прогревом напряжение уменьшается.
НО! Это справедливо если у тебя малосурмянистый АКБ!
Если кальций нужен РН на 14.3-14.4v.
Как оказалось, у меня гибрид (sb/ca)

flatch

Вобщем поставил себе зеркала от ВАЗ люкс с подогревом (кал редкий, но уже поставил, зато подогрев, но это уже другая история..). Зимой завожу Славуту и включаю вентилятор и обогрев зеркал со стеклом и аккум начинает разряжаться. В чем причина? Это так и надо? Типа сильная нагрузка и нельзя всё сразу включать либо это дело в генераторе?
Когда завожу авто стрелка аккума на белом/зеленом, когда начинаю ехать с этими включенными фичами, уже на красном, и на нейтралке машина часто глохнет.

Sergik32

в генераторе. ну на холостих при включених приборах то геник не особо то і видає, поки не газнеш
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ZaVa

Цитата: flatch від 24 Січня 2017, 10:27:35
Вобщем поставил себе зеркала от ВАЗ люкс с подогревом (кал редкий, но уже поставил, зато подогрев, но это уже другая история..). Зимой завожу Славуту и включаю вентилятор и обогрев зеркал со стеклом и аккум начинает разряжаться. В чем причина? Это так и надо? Типа сильная нагрузка и нельзя всё сразу включать либо это дело в генераторе?
Когда завожу авто стрелка аккума на белом/зеленом, когда начинаю ехать с этими включенными фичами, уже на красном, и на нейтралке машина часто глохнет.
Дивися реле регулятор на генераторі. Більш за все - щітки. Який генератор ?
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Алек

Привіт скажіть а потрібноставити додаткову массу з генератора на кузов якщо є масса з кузова на - клему АКБ

Sergik32

можна і поставити, я собі поставив, проводок десь на 10квадратів. лишнім ця маса не буде. я навіть такого провода і від + генератора на АКБ кинув
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Алек

Цитата: Sergik32 від 28 Лютого 2017, 21:48:03
можна і поставити, я собі поставив, проводок десь на 10квадратів. лишнім ця маса не буде. я навіть такого провода і від + генератора на АКБ кинув
а фото можна як поставив?

Sergik32

трошки піздніше зроблю, бо зараз там все розібрав, термостат міняю, точніш намагаюсь поміняти.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Алек

Цитата: Sergik32 від 01 Березня 2017, 21:10:43
трошки піздніше зроблю, бо зараз там все розібрав, термостат міняю, точніш намагаюсь поміняти.
А який ставиш термостат?

ZaVa

\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Алек

Привіт питання таке чи заряжаєца акмклятор якщо встановлена маса виключения акумуляора? На вольтметре при заведеній машині показує 13,5-13,6 а на не заведеній 12,2-12,3

Sergik32

а як вона може заводитися коли маса виключена, якщо включив то працює як штатна мережа, і зарядка і все працює, а виключив то значить ланцюг розірваний.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Василь

Цитата: Алек від 19 Березня 2017, 16:46:11... на не заведеній 12,2-12,3
Підзарядити зарядним пристроєм.
Авто - ЗАЗ-110307 1,2S 2003 р.. Пробіг - 30 500 км.

YUKON

Цитата: Алек від 19 Березня 2017, 16:46:11
Привіт питання таке чи заряжаєца акмклятор якщо встановлена маса виключения акумуляора? На вольтметре при заведеній машині показує 13,5-13,6 а на не заведеній 12,2-12,3
Норм зарядний ток 14 В +/- 0,2 В, в стані покою 12,5 - 12,8. АКБ заряди малим (до 1,5 А) током. Попередньо перевірь рівень електороліту в банках (при обслуговуєму АКБ). Якщо АКБ не обслуговується то просто заряди малим током десь біля 10 годин.

Romka

Цитата: YUKON від 20 Березня 2017, 11:56:26
Цитата: Алек від 19 Березня 2017, 16:46:11
Привіт питання таке чи заряжаєца акмклятор якщо встановлена маса виключения акумуляора? На вольтметре при заведеній машині показує 13,5-13,6 а на не заведеній 12,2-12,3
Норм зарядний ток 14 В +/- 0,2 В, в стані покою 12,5 - 12,8.

Норм зарядна напруга
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4