Генератор

Автор Дима, 17 Січня 2009, 21:40:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

У мене шків на 23% менший за штатний - струм на хх видає до 30А. Гена 72А..оберти хх 930..980.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ярош Алексей

Здравствуйте, помогите определить поломку. Еду значит в пробке - загорелась лампа зарядки. Доехал домой померял нету зарядки  на выходе генератора 11.95в, на аккумуляторе 12.24. Заметил что прогорела изоляция (люлька) что на катушку зажигания одевается. Вчера- позавчера такого не было. Еще... недавно менял регулятор напряжения поставил ВТН с проводком на выход генератора. Что думать? Куда копать сначала?

masster

Регулятори не всі підходять. Коли я собі міняв регулятор, бо на старому вже шітки стерлися, то генератор починав миттєво грітися. Хоча регулятор наче мав підійти.  Що правда регулятор я купував на форумі. типу як новий, що не згодився. Можливо його спалили поставивши на зламаний генератор.
Так я тоді на сайті виробника все уважно перечитав і з"ясував, що регулятори треда уважно вибирати в залежності від типу генератора. Подивись, чи підходить твій.

ВКБ

З новим РН працює нормально? Є заряд 14В.? Той провід з РН виходе чи іде від генератора на АКБ? Краще фото кинуть сюди.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ярош Алексей

#1804
Новий регулятор стоїть зараз. Є ще один який давав напругу низьку десь близько 13.2-13.4. зараз якраз його спробую поставити.

Ось фото всього
Замінив РН на поганенький але завідомо робочий- заряду нема!!

ВКБ

Все зачистити, переобжати, дожати. Зевести, пепевірити, потрогати чи не гріється. Поміряти напругу при холостому і при 3000 обертах. Там буде хоть щось що відбувається.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ярош Алексей

А які симптоми коли горить один діод в мосту або весь міст?
Поставив РН що має давати напругу але нижчу то на 2000 обертів результату нуль. Правда я міряв на акумуляторі, а не на виході генератора.
Порадьте, мені треба завтра поїхати на роботу і назад(100% треба бо в машині інструмен весь) там близько 8-10 км туди і назад. Акума повинно вистачити. Так в мене питання - якщо в генераторі може пробитий діодний міст, то коли їхатиму мені треба від'єднати вихід генератора щоб він акумулятор не садив чи можна і так?

ВКБ

Який це результа нуль? Опишіть який той нуль.

Пробити діод швиряє в мережу змінний струм пробитої фази і порте РН. АКБ траждає від переаряду якщо довго їхать. На короткі пробіги нічого не буде. Пробитий діод і РН дає напругу 15-16В при 3000 обертах мотора, тому їхати треба з увімкненими фарами ближнього чи ще щос увімкнути до ремонта генератора.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ярош Алексей

Дякую за поради. Завтра після роботи почну вирішувати проблему. Відпишу про результат

Kudrik

Цитата: Ярош Алексей від 28 Липня 2020, 21:07:38Акума повинно вистачити. Так в мене питання - якщо в генераторі може пробитий діодний міст, то коли їхатиму мені треба від'єднати вихід генератора щоб він акумулятор не садив чи можна і так?

Да, можно и так. Аккум.должно хватить. Можно взять в багажник маленькое зарядное, на обратный путь
Сам регулятор , на фото....подходит по параметрам на этот ген.
Вот скрин из каталога регуляторов напряжения



masster

Може бути маса причин. Подивись тут, там багато інфи по генераторах у нього. Може щось корисне знайдеш. Як прозвонити, яке має бути...
https://www.youtube.com/watch?v=xq7fk2AJbno&list=PLUCPHwrxMg8KTiFG2mw-BFCkRYvuzwJzX&index=4

Ярош Алексей


Всі діоди що запресовані в пластини радіатора проміняв - всі справні. А от чорні діоди всі пробиті і потріскались. Плюс на фото видно, що великі діоди відпаялись чомусь. Хто знає які діоди поставити на місце т хчорних!?! Чому могли відпаятись основні діоди!?

Sergik32

купи нову підкову, не факт що поміняєш без проблемно.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

От вона і пробоема в илізла з діодами, які живлять збудження генератора тобто якор. В такому випадку буде занижена напруга. І РН може лишитись живий, але 50/50. Купляйте нову і забудете проблему. Буде бажання зайнятись ремонтом, потім. Або ремонтуйте якщо є діоди і бажання. При установці нового зачистити якісно контактні місця.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Kudrik

Цитата: Ярош Алексей від 29 Липня 2020, 11:11:21Чому могли відпаятись основні діоди!?
Обычно плохая затяжка(или ослабление затяжки) гайки крепления клемы.
Далее идет повышение переходного сопротивления
Далее идет повышенный нагрев клеммы и плавление олова. Обычно видно, что болт/гаечка явно перегретый металл...
А Там всего-то надо, для олова.... 260 град..

Согласен с мнением участников, что лучше всего новая подкова в сборе.
Будеш покупать новую, то бери старую на образец. Или фото своей бери.
Там есть в продаже два варианта подков. С доп.проводком и без доп.проводка....