ЗАЗ 110307 Славута Люкс 1,2 карб by Labukh

Автор Labukh, 30 Травня 2023, 17:24:32

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

vladishtm

Цитата: Labukh від 23 Січня 2024, 23:40:58Кілька днів тому знімав приборку, щоб поміняти перегорілу лампочку. Приборку від колодок не від'єднував. Але після цього дивним чином запрацював лічильник добового пробігу, нарахував майже 6 км.

З цього виходить ,що панель сама наче жива. Імпульси від дадч.швидкості розходяться паралельно в мікас та панель люкс конт3 білого. Тож датчик як живий.
https://preview.ibb.co/dUQnc7/5.jpg
панель люкс блок схема
Spoiler
https://image.ibb.co/b5PSAS/image.jpg
але одометр він не напряму там, там завязан процесор панелі та пам"ять.

контакти
https://preview.ibb.co/eDyeqS/image.jpg
Теоретично якщо "запрацював" то все ціле. ЗАзвичай частенько допомагає пропай контактів
червоного та білого з"єднувачів ("колодок")на самій платі панелі *а можливо підвожящій хтось добре смикав, але тоді б мабуть спідометр вибрикувавв). Але в тебе можливо на платі десь непропай по елементах на платі. :dunno:
.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Labukh

Я теж схиляюсь, що непропай, бо іноді спідометр показує погоду на Місяці. Я зазвичай орієнтуюсь на покази GPS-спідометра, у мене стоїть 7-дюймова Андроід-магнітола з усіма приблудами (GPS, камера заднього виду і т.п.), то стрілка спідометра рідко показує точну швидкість. Я розбирав панель, оглядав її, але нічого підозрілого не помітив. Можливо, при заміні лампочки десь якийсь контакт хитнувся, і одометр запрацював? Для початку спробую пропаяти контакти, точніше, попрошу спеціаліста, бо з мене паяльщик ще той )))

vladishtm

Як варіант,..спец може дати імпульси 12В десь мабуть 300Гц на третю, а також живлення UCC та мінуси (дивись схему контакти) і шукати де проблема.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Labukh

Сьогодні відбулася вимушена обновка - поставив редукторний стартер АТЕК. Проблеми зі стартером почалися приблизно місяць тому, коли в сильний мороз не відразу зміг завестись. В першу чергу подумав про проблемний акум, тоді він і був придбаний в першу чергу. Але ось уже і морози зійшли, а заводитись вранці все одно важко - трохи крутне і клинить, навіть на новому акумі. Після заміни стартеру всі проблеми щезли, крутить просто супер, заводить з півоберту. Остаточно перевірю вже вранці, коли постоїть хоча б ніч.

vladishtm

Цитата: Labukh від 29 Січня 2024, 15:23:13поставив редукторний стартер АТЕК.
де і який придбав?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Labukh

Стартер такий як за посиланням https://atek-avto.com/ua/produkciya/startery/starter-atek-1102/ Брав у знайомого, у нас на місцевому ринку тримає невеликий магазин автозапчастин. Ціна 2450 грн.

Toris

У моєму Сенсовичі також редукторний з магнітами, то звучить геть істерично. Ваш стартер також видає звуки високої тональності?

Labukh

Цитата: Toris від 31 Січня 2024, 10:44:58У моєму Сенсовичі також редукторний з магнітами, то звучить геть істерично. Ваш стартер також видає звуки високої тональності?
Ні, мій якраз звучить нормально, незручностей не створює ))

Паралельно зайнявся старим акумулятором - знайомий поміряв щільність в акумуляторі, виявилося, що вона недостатня: десь 1,20 при нормі 1:26/1:27. Купив два літри електроліту, злив повністю (грязюки було багато в банках), залив новий електроліт і повністю зарядив аккум. Запрацював не гірше за новий, ще й в парі з новим стартером - просто пісня! Новий аккум буде відпочивати у прохолодному підвалі і чекати свого часу.

Заодно замовив на Аліекспресі зарядне, бо моє 90-х років перестало працювати. Чудова річ як по дизайну, так і по інформативності. Показує температуру аккумулятора, вольтаж, силу струму та ємність. За 10 доларів, я вважаю, чудова річ, до того ж не виглядає по дешманському - гарна якість пластику, коробка з якісного паперу, добра поліграфія. До України доїхало за 10 днів - для мене це майже рекордний час. Кому цікаво - пишіть, дам посилання.






Володимир

Електроліт в акумуляторі міняти не можна, якщо щільність падає, значить утворився сульфат, якщо йому зробити десульфацію, то сульфат розчиняється і електроліт знову набирає щільність. Я в своїй весті по незнанню частково міняв електроліт, то коли потім робив десульфацію, щільність збільшувалась до 1,3.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Якщо вже і міняють електролит то спочатку заряджають на старому до норми, потім зливають старий, промивають дістилятом пару- тройку раз, зливають добре дистилят і заливають новий електролит. Але це не длЯ наших дешманськиз акумів. В наших виборах, якщо акум пропрацював пять років - то вже добре. А далі просто треба бути готовим міняти.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Labukh

Цитата: vladishtm від 09 Лютого 2024, 19:28:20Якщо вже і міняють електролит то спочатку заряджають на старому до норми, потім зливають старий, промивають дістилятом пару- тройку раз, зливають добре дистилят і заливають новий електролит. Але це не длЯ наших дешманськиз акумів. В наших виборах, якщо акум пропрацював пять років - то вже добре. А далі просто треба бути готовим міняти.
В принципі, ми спочатку спробували підняти щільність за допомогою імпульсної зарядки, по приборам наче повністю заряджений, а по факту щільність низька. Тож довелося експериментувати з заміною електроліта. Добре, що є новий аккум, якщо старий не працюватиме - просто поміняю, а той викину. Тут була мета максимально відпрацювати на старому. Я просто не знаю, коли його купував попередній власник, як експлуатував.

romuald

Цитата: Labukh від 09 Лютого 2024, 15:19:31Показує температуру аккумулятора
В якому місці...?...і де той датчик температури?

Labukh

Цитата: romuald від 09 Лютого 2024, 20:13:29
Цитата: Labukh від 09 Лютого 2024, 15:19:31Показує температуру аккумулятора
В якому місці...?...і де той датчик температури?
Я думаю, воно з клем знімає. Бо аккум стояв в прохолодній комірчині, заніс в кімнату, поставив заряджати - на дисплеї було + 10. За півгодини вже показував +27 градусів. А ще за кілька годин, коли інтенсивність зарядки знизилася, стало показувати +25. 

vladishtm

А акум з пробками? Було б цікаво додатково поміряти температуру  електролиту спиртовим вуличним териометром і порівняти покази. Бо мені теж не зрозуміло як вони там виміряють? Зазвичай термопара використовуеться в мультиметрах, а  от як можна поміряти двома проводами розведеними  :dunno:  таких датчиків не знаю.  Може вони в один провід ще один всунули і десь у крокодилі термопара? Ну або косвений якмйсь метод ( зарядне микропроцесорне ) і вираховують якось по струму.Але вряд чи так.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Labukh

Цитата: vladishtm від 09 Лютого 2024, 22:04:07А акум з пробками? Було б цікаво додатково поміряти температуру  електролиту спиртовим вуличним териометром і порівняти покази. Бо мені теж не зрозуміло як вони там виміряють? Зазвичай термопара використовуеться в мультиметрах, а  от як можна поміряти двома проводами розведеними  :dunno:  таких датчиків не знаю.  Може вони в один провід ще один всунули і десь у крокодилі термопара?
На жаль, новий аккум без пробок, все заклеєне.