Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)

Автор Володимир, 07 Квітня 2010, 13:04:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Ivan1988 від 17 Липня 2019, 22:37:59Так а який сенс економити той бензин на прогріві щоб потім ремонтувати завчастно форсунки та й на ресурсі редуктора теж скажиться.
Я бензин заправляю раз в рік 10 літрів, основну частину з цього об"єму зпалює мотоблок і мотокоса. До редуктора ще не заглядав, з форсунками можуть бути проблеми тільки якщо дати двигуну зупинитись, або почати рух коли температура двигуна менша за 25 градусів, інакше грієш двигуна до 25 градусів і вперед. Форсункам нічого б не було, просто розроблялась система, і було багато проб і помилок. А так ремкомплект форсунок 140 грн, якщо пам"ять не зраджує.
Цитата: Ivan1988 від 17 Липня 2019, 22:37:59Якщо відняти різницю ціни бензину та газу для прогріву, а газу потрібно більше по об'єму, то економія сумнівна.
Тут я не згідний, по масі виходить одне і теж.
Цитата: Ivan1988 від 17 Липня 2019, 22:37:59На скільки я пам'ятаю Володимир на Укрнафті заправляється, з властного досвіду газ там середньої якості, буває і на багато гірше, хоча білоруський мені більше подобається.
В мене на укрнафтовському завжди машина їхала краще, тай вибору нема, є ще заправка BVS, але вона мені не подорозі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ivan1988

Цитувати виділенеТут я не згідний, по масі виходить одне і теж.
Ми ж заправляємося не в кілограмах, а в літрах. Коли двигун і редуктор холодний то пропан-бутан з рідкого стану не переходить в газоподібний стан. Суміш виходить збагачена. Так мені розповідали знайомі що встановлюють ГБО.

Володимир

Цитата: Ivan1988 від 18 Липня 2019, 10:52:07
Цитувати виділенеТут я не згідний, по масі виходить одне і теж.
Ми ж заправляємося не в кілограмах, а в літрах. Коли двигун і редуктор холодний то пропан-бутан з рідкого стану не переходить в газоподібний стан. Суміш виходить збагачена. Так мені розповідали знайомі що встановлюють ГБО.
В мене ГБО має графік поправки на температуру газу, форсунки працюють з коефіцієнтом 1,5 щоби була можливість в мороз обмежувати паливоподачу до правильної.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

KOT

Цитата: Володимир від 27 Травня 2019, 16:41:25
50400 км.

Замінив клапана у газових форсунках, після 3-4 зим резинки мають випуклий вигляд. Зазори зменшив до 0,3 мм, по трасі біжить шустріше, коефіцієнт лямбдарегулювання зменшився на 5-10%.



Володя, еще очень важно менять резинки с другой стороны клапанов, они не только для того чтоб не стучать, а еще как немагнитный зазор. Поэтому время закрытия и открытия очень отличается.

Володимир

Так вони міняються разом з штоками.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

VasiliyCosiv


Володимир

52250 км.

Трохи продовжив життя штанам, все ціле, тільки відігнило кріплення на болти, а так як ні бажання ні часу на заміну штанів не було, то використав таку саморобку, яку зробив ще минулого року для підсилення рідного кріплення, але так як рідне кріплення ще тоді зігнило не повністю, то встановити її тоді не получилось.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: Salek від 18 Вересня 2019, 11:07:24
Цитата: Володимир від 18 Вересня 2019, 10:53:51
таку саморобку
Ой-ёй! :facepalm:
Не боишься на ходу резонатором в землю упереться? С соответствующими последствиями.

P.S. Я на "Скорпионе" это "проходил"(резонатором в землю),ну очень неприятно.
З якої радості?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

Цитата: Salek від 18 Вересня 2019, 11:07:24Ой-ёй! :facepalm:
Не боишься на ходу резонатором в землю упереться? С соответствующими последствиями.
Там за резонатором, здається, є кріплення труби до фюзеляжа. В мене так вже обривалось, то ще 100 км гасав з обірваним резонатором вперед. https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=14724.msg524389#msg524389

https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=14724.msg524754#msg524754

Володимир

Цитата: Salek від 18 Вересня 2019, 11:40:18
Цитата: Володимир від 18 Вересня 2019, 11:31:19
З якої радості?
Ну хозяин баран барин.
Не хами, лайків це не додає.
Цитата: Salek від 18 Вересня 2019, 11:40:18Именно из за этой трещины я менял "штаны".
[/quote]Я зрозумів до чого ти клониш, резонато має відірватись від штанів і впасти на землю. Так зразу не впаде, бо тріщини між яблуком і штанами нема, зігнила тільки пластина у вигляді фланця. Резонатор сам ще тримається на глушнику і датчику кисню, тому так миттєво відламатись і впасти не землю не може.
Цитата: Salek від 18 Вересня 2019, 11:40:18
Цитата: Володимир від 18 Вересня 2019, 10:53:51
52250 км.
Чё то рановато.
11 років, зимою на тій пластині осідав пісок з сіллю, тому корозія з"їла метал.
Цитата: Romka від 18 Вересня 2019, 11:55:56
Суть саморобки не розкрито!
З полоси зроблено хомут, який чіпляється за штани перед яблуком, до хомута приварено два вуха для болтів резонатора.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: Salek від 18 Вересня 2019, 12:59:45Да я не намекаю,а пишу,шо ця падлюка отригне в самим несвоєчасном випадку!
Ну поки що мусить бути так, доки в мене не появиться час і бажання для заміни.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Та чего там, на вид нормальная констуксьйон, должно держаться.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

#733
52480 км.

Померло зчеплення. Першим дзвіночком були ривки на педалі щеплення під час нажимання і відпускання педалі, хоча на роботу не вплавало і пробуксовок не було. В якийсь момент при розгоні під горку після переключення на 3-тю, тяга пропала, і я не зміг продовжити рух навіть на першій передачі, педаль зчеплення стала дуже м"якою.

На вигляд корзина в нормі, але в місці де позначено крейдою, відстань між листочками більша, і десь в глибині можна розгледіти тріщину пружинної шайби.


В диску залізяка в ідеальному стані, але накладки стерті в нуль до заклепок, можна сказати що корзина померла вчасно, бо вже почало їсти маховик.





Хто буде міняти щеплення, перед розборкою обов"язково зафіксуйте кронштейн генератора, бо інакше при опусканні двигуна він буде крутитись вперед, коробку в такому положенні ще зняти можна, а от поставити доки не вирівняєш нереально.



На заміну корзину взяв Valeo.


Ведомий диск FSO.


Після заміни з приємного, педаль нажимається дуже легко, стуку на холостому нема скільки раз не нажимай на педаль, на старому можна було тихенький стук зловити. Або дуже якісний диск FSO, або повезло добре відцентрувати коробку відносно двигуна. Перед затягуванням болтів коробка була підвішеня з натягом на тросі так щоби вона не провисала відносно двигуна, а також був під"єднаний трос щеплення і я кілька разів понажимав педаль щоби переконатись що все зібрано правильно, потім затягнув болти.

З неприємного, дуже великий хід педалі, це напевне пояснює чому так легко нажимається педаль, вільний хід педалі довелось зробити мінімальним, при цьму розрив щеплення відбувається в самому низу, коли відпускати педаль, то також бере в самому низу. Раніше було під верхом при більшому вільному ході педалі.

Також замінено штани, перед викручуванням гайок пройшовся по них через довгий вороток перфоратором, відкрутились без зусиль. Розборка виявила такий косяк прокладки, один канал на колекторі має зміщення і не співпадає з отворами прокладки, тому з однієї сторони частина отвору була перекрита самим колектором, а з іншого випуклим кільцем прокладки.



На початку 90-х колетора лили трохи якісніше, канали були чітко по отворам прокладок, і з середини гладкі, зараз шершаві, не завжди співпадають і навіть трохи тоньші ніж отвори в прокладках.




На заміну взяв штани босал, але довелось їх повторно знімати і трохи вирівнювати коліна труб, тому що зазор між резонатором і кузовом був міліметрів 5, резонатор стукав по днищу авто. Яблуко до штанів підійшло добре, після першого запуску трохи сікло, але через 5 хв притерлось і стало тихо.

Протюнінгував подушки, щоби двигун не так сильно літав під капотом і подушки не рвало під нагрузкою. Зазор між подушкою і упором зменшив до 1,5-2 мм, коли поставити на машину, то під вагою двигуна він збільшується до 4 мм.


Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

gray-black

Фсо хороший диск,у мене вже 160 тик ходить :mitsu:
відноситись до оточуючих треба так,як ти хотів би щоб до тебе вони відносились