Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)

Автор Володимир, 07 Квітня 2010, 13:04:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Rotenberg


Sergik32

АКБ у мене ІСТОК рік випуску 08 рік травень місяць, ну я його вже їжжу 6 років
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Toris

Цитата: Sergik32 від 02 Січня 2019, 16:14:06АКБ у мене ІСТОК рік випуску 08 рік травень місяць, ну я його вже їжжу 6 років
Сержик, а де ту дату вичитати? Я на своєму не зміг її знайти.

Володимир

#708
49000 км.

В кінці року машина відмовилась працювати на газі, бортовий показував дуже бідну суміш, після безуспішних пошуків причини в електроніці вирішив що пора чистити форсунки. Були маслянисті відкладення на клапанах зі сторони ресивера нагар на дюзах, також малий хід клапана 0,28 мм на двох форсунках. Після чистки форсунок і встановлення зазору в розмірі 0.4 мм, я знову на газі.

В ході колупання електроніки виявив неправильну розводку плат на датчиках тиску, так як на старих платах добавилось трохи сопель, то вирішив переробити і поставив на з"єднання датчиків герметичні роз"єми.



Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ivan1988

Скільки км пройли Вальтеки до чистки і регулювання?

Володимир

Цитата: Ivan1988 від 28 Січня 2019, 12:11:16
Скільки км пройли Вальтеки до чистки і регулювання?
Тисяч 15, але газ в мене включається і при мінусовій температурі двигуна, я не грію до +30 щоби переключитись на газ.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Алекс

Цитата: Toris від 02 Січня 2019, 11:41:19
В паперових книжках пишуть, що правильно мазати вісь моторним маслом. Я так і вчинив.

А ще водії-старожили на роботі процитували мануал від ГАЗ-51 чи 53, щоби просякнути втулки стартера шляхом щедро просякнутої маслом ганчірки, яку слід залишити на ніч у втулках. Я теж собі таке зробив. :)
Если при сборке \переборке,то Втулки кипятять в масле
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Володимир

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

#713
50400 км.

Замінив клапана у газових форсунках, після 3-4 зим резинки мають випуклий вигляд. Зазори зменшив до 0,3 мм, по трасі біжить шустріше, коефіцієнт лямбдарегулювання зменшився на 5-10%.


Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

50700 км.

Заміна правої шарової, стояла LSA, пройшла 20000 км., пильник цілий, але судячи з зміни кольору змазки, підозрюю що таки в середину попала вода.

Замінив на GRANDAUTO, інших в місцевих магазинах не було, кажуть що Польща, але в неті інфи ніякої про таку фірму, канавка під пильник завузька, набив графітки та поставив від заводської стальні кільця, але підозрюю що від вологи її це не спасе і вона довно не протягне.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

50890 км.

Перед заміною шарової зловив в дощ на трасі хорошу яму, по приїзду до дому довелось рівняти два правих диска.

Праву шарову замінив, але при проїзді нерівностей, залишився стук що відчувався педаллю газу. Діагностика ходової при всіх моїх знущаннях над нею ніяких результатів не давала, тільки коли заїхав на яму, то виявив що якщо праву праву тягу потягнути вниз, то в наконечнику палець трохи втоплюється. Днями зняв тягу і підігнув пробку наконечника зменшивши прогинання пальця до мінімуму, більше не стукає, але чогось підозрюю що треба було підгинати пробку до усунення прогинання пальця повністю.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

51340 км.

Замінив сайлентблоки на рулювих тягах, на цей раз взяв кременчуцькі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Цитата: Володимир від 28 Січня 2019, 11:27:59
49000 км.

В кінці року машина відмовилась працювати на газі, бортовий показував дуже бідну суміш, після безуспішних пошуків причини в електроніці вирішив що пора чистити форсунки. Були маслянисті відкладення на клапанах зі сторони ресивера нагар на дюзах, також малий хід клапана 0,28 мм на двох форсунках. Після чистки форсунок і встановлення зазору в розмірі 0.4 мм, я знову на газі.

В ході колупання електроніки виявив неправильну розводку плат на датчиках тиску, так як на старих платах добавилось трохи сопель, то вирішив переробити і поставив на з"єднання датчиків герметичні роз"єми.






Ну й паршивий газ у вас!....Щоб так забитись за 15 000.
На середньопаршивому газі таке може статись не менше чим на 50 000.

Плати теж варто герметизувати. В нормальних умовах експлуатації їм би прийшла хана за пару місяців!
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: Romka від 17 Липня 2019, 13:46:34
Ну й паршивий газ у вас!....Щоб так забитись за 15 000.
На середньопаршивому газі таке може статись не менше чим на 50 000.
Нормальний у нас газ, просто на газ система переходить після запуску на бензині в будь який мороз, а але якщо провтикати, то двигун може зупинитись, тоді приколи з форсунками кілька кілометрів доки добре не прогріються.
Цитата: Romka від 17 Липня 2019, 13:46:34Плати теж варто герметизувати. В нормальних умовах експлуатації їм би прийшла хана за пару місяців!
Плати лаковані цапон-лаком, за роки експлуатації нічого з ними не стається.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ivan1988

Цитувати виділенеНормальний у нас газ, просто на газ система переходить після запуску на бензині в будь який мороз, а але якщо провтикати, то двигун може зупинитись, тоді приколи з форсунками кілька кілометрів доки добре не прогріються.
Так а який сенс економити той бензин на прогріві щоб потім ремонтувати завчастно форсунки та й на ресурсі редуктора теж скажиться. Якщо відняти різницю ціни бензину та газу для прогріву, а газу потрібно більше по об'єму, то економія сумнівна.

Цитувати виділенеНормальний у нас газ
На скільки я пам'ятаю Володимир на Укрнафті заправляється, з властного досвіду газ там середньої якості, буває і на багато гірше, хоча білоруський мені більше подобається.