Настройка ГБО-4

Автор Ivan1988, 05 Жовтня 2018, 21:45:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

ВКБ

На гарячу норм. Завтра на холодну поїду і довго грітиметься то верну еазад редуктор над кпп і до пічки паралельно.
Хто використовував ПВХ трубки армовані  ниткою прозорі? Як вони на циклах нагрів-охолодження для тосолу?
Володя, ти нові трубки купував галтмівні коли рихтував місце під редуктор чи стокові вигинав?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Стартує з 60 градусів при шлангу від розвоздушки .  Раніше сразу як встановлено було. Гірше короче.

Або ставлю вниз, або візьму від колектора злив щоб через редуктор і в бачек
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Тепер ми знаємо, як воно гріється від розвоздушки.
Дякую за експеримент.

ВКБ

Ще від дросельної спробую, треба трійники. Вже видно що при малрму протоку на хх як гріється то тонка трубка і малий переріз тосолу на початковому часі охолоджується швидко.
Але в моменті з розвоздушкою шлях прохоле по верхній частині радіатора, тому саме це є мінус. В дросельному контурі сама верхня точка тепла і не через радіатор.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

drone

Зачем выдумывать велосипед если Владимир уже все решил с малым кругом от термостата 1.4 через редуктор?
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

ВКБ

Пічний контур і дросельної теж короткий. Світ різнобарвний
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ivan1988

Цитата: ВКБ від 28 Вересня 2021, 13:31:54
Пічний контур і дросельної теж короткий. Світ різнобарвний
С блока двигателе выходит штуцер на патрубок радиатора печки. На этом штуцере есть ответвление на обогрев дроссельного узла. Снимаешь этот шланг со стороны дроссельного узла и через переходник 10-16 подключаешь шланг на обогрев редуктора (вход в редуктор снизу). Верхний выход с редуктора также через переходник 16-10 подключаешь к шлангу 10мм и подключаешь на штуцер дроссельного узла. Шланги лучше размещать ниже уровня жидкости в бачке. Мне такой вариант понравился больше всего. И печка жарит и редуктор горячий. Температура антифриза в редукторе и в блоке двигателя не отличается. Зимой может отличаться на 2 градуса из-за потерь в патрубках.

drone

Цитата: ВКБ від 28 Вересня 2021, 13:31:54
Пічний контур і дросельної теж короткий. Світ різнобарвний
А при чем здесь длина контура если греет поток, а не длина?
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Romka

Цитата: Ivan1988 від 28 Вересня 2021, 13:40:46На этом штуцере есть ответвление на обогрев дроссельного узла.

Может у него электроподогрев дросселя.
Цитата: Ivan1988 від 28 Вересня 2021, 13:40:46Шланги лучше размещать ниже уровня жидкости в бачке.
Шланги можно и выше, а редуктор обязательно ниже уровня ОЖ.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Ivan1988

Цитувати виділенеМожет у него электроподогрев дросселя.
Может быть и такое. Но судя из
Цитувати виділенеПічний контур і дросельної теж короткий. Світ різнобарвний
я так понял подогрев ДУ от ОЖ.

Цитувати виділенеШланги можно и выше, а редуктор обязательно ниже уровня ОЖ.
А какая разница где воздуху собираться в редукторе или шланге? Если система охлаждения исправна и работает под давлением то ничего страшного, но лучше когда расширительный бачок выше. Когда-то были проблемы с крышкой и СО работала без избыточного давления, а рукава на редуктор были выше антифриза в бачке, так завоздушивалась система подогрева редуктора, хоть он был и ниже бачка.

Володимир

Цитата: drone від 28 Вересня 2021, 12:40:43
Зачем выдумывать велосипед если Владимир уже все решил с малым кругом от термостата 1.4 через редуктор?
Думаю це самий кращий варіант. В мене газ включається зразу після старту, і їде авто літом зразу після старту на холодну без проблем. Одного разу коли мив систему то їздив із знятим термостатом, то на холодну відчувалось що бракує циркуляції.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: drone від 28 Вересня 2021, 14:21:04
Цитата: ВКБ від 28 Вересня 2021, 13:31:54
Пічний контур і дросельної теж короткий. Світ різнобарвний
А при чем здесь длина контура если греет поток, а не длина?
Тепловтрати в одиницю часу руху рідини по площі трубки.

Цитата: Ivan1988 від 28 Вересня 2021, 13:40:46
Цитата: ВКБ від 28 Вересня 2021, 13:31:54
Пічний контур і дросельної теж короткий. Світ різнобарвний
С блока двигателе выходит штуцер на патрубок радиатора печки. На этом штуцере есть ответвление на обогрев дроссельного узла. Снимаешь этот шланг со стороны дроссельного узла и через переходник 10-16 подключаешь шланг на обогрев редуктора (вход в редуктор снизу). Верхний выход с редуктора также через переходник 16-10 подключаешь к шлангу 10мм и подключаешь на штуцер дроссельного узла. Шланги лучше размещать ниже уровня жидкости в бачке. Мне такой вариант понравился больше всего. И печка жарит и редуктор горячий. Температура антифриза в редукторе и в блоке двигателя не отличается. Зимой может отличаться на 2 градуса из-за потерь в патрубках.
Де редуктор стоїть?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ivan1988

Цитувати виділенеДе редуктор стоїть?


Володимир

Цитата: ВКБ від 28 Вересня 2021, 20:30:58
Цитата: drone від 28 Вересня 2021, 14:21:04
Цитата: ВКБ від 28 Вересня 2021, 13:31:54
Пічний контур і дросельної теж короткий. Світ різнобарвний
А при чем здесь длина контура если греет поток, а не длина?
Тепловтрати в одиницю часу руху рідини по площі трубки.

Цитата: Ivan1988 від 28 Вересня 2021, 13:40:46
Цитата: ВКБ від 28 Вересня 2021, 13:31:54
Пічний контур і дросельної теж короткий. Світ різнобарвний
С блока двигателе выходит штуцер на патрубок радиатора печки. На этом штуцере есть ответвление на обогрев дроссельного узла. Снимаешь этот шланг со стороны дроссельного узла и через переходник 10-16 подключаешь шланг на обогрев редуктора (вход в редуктор снизу). Верхний выход с редуктора также через переходник 16-10 подключаешь к шлангу 10мм и подключаешь на штуцер дроссельного узла. Шланги лучше размещать ниже уровня жидкости в бачке. Мне такой вариант понравился больше всего. И печка жарит и редуктор горячий. Температура антифриза в редукторе и в блоке двигателя не отличается. Зимой может отличаться на 2 градуса из-за потерь в патрубках.
Де редуктор стоїть?
Костя, в тебе є доступ до токарного станка, точиш два перехідника з діаметру 40 на 16 чи 18 мм і підключаєш редуктор в розріз парубка позиція 16 на малюнку. Редуктора ставиш на лівому крилі під запаскою. Тоді в тебе весь малий круг буде іти через редуктор, і не потрібно ставити термостат від ланоса.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 29 Вересня 2021, 09:13:10позиція 16 на малюнку.
вибачаюсь, це де? позиція 16 на малюнку.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2