Лямбда зонд

Автор doomu, 13 Серпня 2009, 21:37:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

ВКБ

Кину літературу срср почитаєте  що кути при прискореному насосі (багатій 0.85) і при бідній (1.15) різні пов инні бути бо шв идкість різна горіння. А карбовий двигун і без лямбди суміш місить норм...краще ворог хорошому...купа лишніх датчиків. Розразовпно лише на екологію і щоб не крутили карб та їздили на СТО.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: ВКБ від 05 Квітня 2020, 16:11:41Кину літературу срср почитаєте  що кути при прискореному насосі (багатій 0.85) і при бідній (1.15) різні пов инні бути бо шв идкість різна горіння.
Лише одне запитання: робота якого інжектора описана в книжці?

ВКБ

Не інжектора робота написана, а процес згорання в ДВЗ. Кути повинні також відповідати складу суміші (залежність програмно встановлена у інжекторних), яку задає програма (чи карб у карбових) і моніторе лямбада по вихлопу як по факту. Форум не грузе фото..треба шаманить з розміром...
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

 :popcorm:  :popcorm:  :popcorm: - доїдаю вже третє відро попкорна.  :rofl:
Багато чув, але шоб карб формував кут запалення - це вперше. І це дивує.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

KOT

Цитата: ВКБ від 05 Квітня 2020, 17:54:32
Не інжектора робота написана, а процес згорання в ДВЗ. Кути повинні також відповідати складу суміші (залежність програмно встановлена у інжекторних), яку задає програма (чи карб у карбових) і моніторе лямбада по вихлопу як по факту. Форум не грузе фото..треба шаманить з розміром...
Микас не знает какая смесь в цилиндре, он только пытается ее сделать правильной на основании графиков, которые в него заложили. И лямда служит ему для поправки количество бензина, не более.
Ускорительный насос, что в карбюраторе что в Микасе служит только для только чтоб сделать правильную смесь в цилиндре. Это компенасция на внезапно попавшее большое количество воздуха, но это не попытка сделать смесь богаче. Это попытка сделать ее не бедной. Без алгоритма ускорительного насоса в микасе вы вобще тронутся нормально не сможете.

Я запутался что куда писать, ВКБ советую вам форумы:

https://www.audi-club.ru/threads/ehsud-pod-upravleniem-efi-megasquirtavr-v-avtomobiljax-audi-84-94-godov-vypuska.206086/
www.Rusefi.com
https://secu-3.org
На этих форумах и про алгоритмы и про то как люди откатывают таблицы зажигания, топливоподачи итд. Констуктор сделай сам, очень увлекательно, я потратил пару лет
жизни))
Да если нужно у меня есть мозги MegasquirtAVR еще какой-то блок зажигания, в общем отдам в хорошие руки по цене комплектующих

Toris

#785
Цитата: ВКБ від 05 Квітня 2020, 17:54:32
Цитата: Toris від 05 Квітня 2020, 17:38:03
Цитата: ВКБ від 05 Квітня 2020, 16:11:41Кину літературу срср почитаєте  що кути при прискореному насосі (багатій 0.85) і при бідній (1.15) різні пов инні бути бо шв идкість різна горіння.
Лише одне запитання: робота якого інжектора описана в книжці?
Не інжектора робота написана, а процес згорання в ДВЗ. Кути повинні також відповідати складу суміші (залежність програмно встановлена у інжекторних), яку задає програма (чи карб у карбових) і моніторе лямбада по вихлопу як по факту.
Ось тут ми підійшли до відмінності між карбюратором та інжектором. Ваша чудова книжка описує процеси в карбюраторному двигуні. Дійсно, в багатій суміші молекули палива знаходяться ближче між собою, тому фронт полум'я рухається швидше і паливо згорає швидше, внаслідок чого запалювання має бути пізнішим, щоби максимальний тиск досягався після ВМТ. І навпаки, у бідній суміші молекули палива знаходяться далі між собою, фронт полум'я рухається повільніше і паливо згорає повільніше, тому запалювання має бути більш раннім. Однак це все справедливо для недосконалого карбюратора, в якому за допомогою розрідження регулюють кут.

А в інжекторному двигуні суміш правильна, немає бідної чи багатої суміші. Натиснув педальку - заслонка дала більше повітря - інжектор дав більше палива. При цьому "розумний" інжектор заміряє тиск і температуру повітря, щоби точніше визначити кількість кисню в порції повітря та подати відповідну порцію палива, а по вихлопу ще й підкоригує свої розрахунки і виправить неточності реалій. Тобто суміш завжди стохіометрична, правильна.

За таких умов кут випередження запалювання визначається характеристиками горіння палива, температурою суміші та швидкістю стискування поршня.

В цілому якось так працює інжектор. Біднити чи збагачувати суміш геть немає сенсу, двигун працює максимально економно.

P.S. Володію карбюраторною славуткою і в пошуках максимальної економії на вартості експлуатаційного кілометра дійшов до висновку, що заморочені купою датчиків інжекторні системи таки найкращі для автоматичного регулювання двигуна в роботі.

KOT

Цитата: Toris від 05 Квітня 2020, 22:17:02
В цілому якось так працює інжектор. Біднити чи збагачувати суміш геть немає сенсу, двигун працює максимально економно.
Максимально эффективно, ну я бы так сказал. Но экономичнее можно, при условии обеднения смеси, выкидывание лямды, плавной езды. Но обязательно должен быть стиль езды и обеднение смеси совмещены.

ВКБ

Кот, і кути задрати на газ до початку детонаціїї...щоб навєрняка. Буде ближче 1:1 бенз газ. Хтось з карбов их плюсував до максимума кут на гузу,  що виходилоя,  як воно?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Торіс..я прекрасно знаю як той інжектор працює, лише уточнення що саме робе мікас та які параметри, яку дурь курив програміст і конструктор та інші інженери заз і мікас при склеюванні алгоритму бо я ж не екстрасенс і алгоритми можуть бути 5 мінімум варіантів. От і вияснили що чудоінжектор не варіює кути з уразуванням додаткових особливостей по  суміші +-1...Виходить тупо залежність кутів від обертів і все!? І це на вумному мікасі? Тюююю

Торечі, хвате попрікати за своболу слова. Я по суті технічного питання а в мене какашки литять. :))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

#789
Цитата: ВКБ від 06 Квітня 2020, 08:58:58
чудоінжектор не варіює кути з уразуванням додаткових особливостей по  суміші +-1...Виходить тупо залежність кутів від обертів і все!? І це на вумному мікасі?
А скажіть тоді дядьку, навіщо в "Мікасі" знаходяться такі датчики, як положення дросельної заслонки, абсолютного тиску у вхідному колекторі, детонації? І навіщо в складі програмного забезпечення ЕБУ цілі набори графіків залежності кутів упередження запалювання від низки чинників?  ;)

Свобода слова - то є велике надбання. Але словом ще треба вміти користуватися. Щоб те слово доходило до читача без спотворення.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Toris

Цитата: ВКБ від 06 Квітня 2020, 08:58:58От і вияснили що чудоінжектор не варіює кути з уразуванням додаткових особливостей по  суміші +-1...Виходить тупо залежність кутів від обертів і все!? І це на вумному мікасі? Тюююю
Якщо суміш завжди стохіометрична, то навіщо кути гвалтувати? Виставили один раз найкращий кут на диностенді, як радить КОТ, та й досить. Далі "штучний інтелект" усе відпрацює без порад збоку. ;)

Цитата: ВКБ від 06 Квітня 2020, 08:58:58Торечі, хвате попрікати за своболу слова. Я по суті технічного питання а в мене какашки литять. :))
Какашками кидатись зараз тут немає кому. Спостерігаю цікаву бесіду, усі стараються внести ясність.

Володимир

Цитата: ВКБ від 05 Квітня 2020, 16:11:41
Кину літературу срср почитаєте  що кути при прискореному насосі (багатій 0.85) і при бідній (1.15) різні пов инні бути бо шв идкість різна горіння. А карбовий двигун і без лямбди суміш місить норм...краще ворог хорошому...купа лишніх датчиків. Розразовпно лише на екологію і щоб не крутили карб та їздили на СТО.
Розробники мікаса про це знають, тому кут запалювння міняється не тільки від обертів, але і від тиску в рессивері, також він міняється і коли працює прискорювальний насос.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Але розробники знаютьдля бензину. І мало ініи який же коеф дає максимаььне для пропана  співвідношення потужеість-розхід.?@
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 06 Квітня 2020, 11:41:07
Але розробники знаютьдля бензину. І мало ініи який же коеф дає максимаььне для пропана  співвідношення потужеість-розхід.?@
Ти в настройках газомозку вказуєш поправки щоби кількість газу по масі була пропорційна масі бензину, тому тут з паливоподачею проблем нема, треба правити тільки кути запалювання щоби добитися максимального ККД.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Я б залюбки покрутив і щроби в би фактррний експеиимент нагромадських засадах, але саме зараз щодо мікасу тезнічно немає можлмвості .Є друг з карбовою і не один..так вони не бачать суміш.
По паливу згоден...якщо не буде портити лямбда. Шукаю літературу з дослідами по газу..десь було..
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.