Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

User2108

Або лузар, або АТ

Vitaliy.

або розибратись з причиною чому их разривае
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Володимир

Цитата: Sergik32 від 08 Червня 2021, 07:30:46
Коллєги, підкажіть, якого основного радіатора можна взяти на даний час щоб був хвайний і не тік. Вже та утєчка набридла, другий радіатор і той тече.
А не пробував трохи порошку абро всипати?

Походу і в мене запитання. Якими гайками краще прикрутити штани, латунними чи рідними стальними?

Латунь.


Рідні завод.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

згорять усі і латунні і стальні. ну зазвичай то ставлять латунні. Вовчик, а той абро порошок не засипе соти радіатора. походу там соплить прокладка під бачками, вона всихається з часом.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

User2108

З особистого досвіду порошок не рекомендував би, він підзасирає систему.
Кажуть, що краще латунні, легше потім відкручувати. Стальні можуть викрутитись разом із шпилькою.

Sergik32

воно і латунні гарно припалює, ну в мене вдома на трахторі стоїть з газельки мотор, а до цього були нісовські мотори то на всіх ставили латунні, воно якось латінніше від сталі виглядає. Головне гарно графіткою помастити
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 08 Червня 2021, 09:42:14
згорять усі і латунні і стальні. ну зазвичай то ставлять латунні. Вовчик, а той абро порошок не засипе соти радіатора. походу там соплить прокладка під бачками, вона всихається з часом.
Я сиплю 1-2 куб.см., така кількість в мене поки що нічого не забивала, але всюди сухо і тосол чистий.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

1-2 куб см на всю систему? а в яких ємкостях воно продається
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Toris

#8528
Цитата: Sergik32 від 08 Червня 2021, 07:30:46Коллєги, підкажіть, якого основного радіатора можна взяти на даний час щоб був хвайний і не тік. Вже та утєчка набридла, другий радіатор і той тече.
Цитата: Vitaliy. від 08 Червня 2021, 09:30:14або розибратись з причиною чому их разривае
Я би порадив спочатку розібрати і почистити кришку бачка, а також зрізати 2-3 витка пружини випускного клапану.

У мого Сенсовича теж радіатор підтікав, я вже навіть прикупив каністерку концентрату антифризу на долив. Але творча думка спокою рукам не дала і я відкусив шматок випускної пружини пробки, десь 2+ витки, здається. Пружину встановив так, щоби на клапан тиснули витки, які НЕ різались. Якщо на клапан буде тиснути обрізаний кінець, то клапан може перекосити. Можна провести антиперекошувальні заходи: обрізати на 1 виток менше, але вигнути так, щоби виток мав нульовий кут і всією довжиною кола прилягав до клапана. Але я не парився, обрізаний кінець впирається у пробку і нічого не перекошує. Десь у бортовику мого Славутки я вирахував достатність тиску клапану 50 кПа навіть в умовах високогір'я України. Еквівалентний тиск я вимірював грузиками на висоті стисненої пружини (16 мм, здається). У стандартній лузарівській кришці на 120 кПа спокійно можна відрізати 3 витки (зменшити висоту пружини на 3 міжвиткові відстані).

Тепер радіатор практично не підтікає. У всякому разі за 1000+ км рівень у бачку зменшився незначно або взагалі не зменшився. Після активного їздування антифриз у відомих точках протікання не показується, запах гарячої підкапотки має менше антифризних ноток.

...А до мене попередник і мив систему, і антифриз міняв, і клею засипав - усе до сраки, з часом клей вимивало і клаптями розносило по системі. Виявилось достатнім ослабити пружину клапану пробки...

P.S. Місяць тому колега скаржився, що протікають патрубки його "дев'ятки". Ну шо, відкрили капот, відкрутили пробку. У системі чорна жижа, пробку заклинило і аж заварило тим болотом. Поржав. Пояснив колезі принципи і показав свою правильну обрізану пробку. Назавтра він похвалився, що купив нову пробку і патрубки тепер не протікають. Жижу міняти відмовився, каже, що не варто заважати автомобілю їздити. :facepalm: З цікавістю чекаю наступного клина пробки і протікання/розриву патрубків. :-D

Romka

Або ВАГ бачок, можна не оригінал - все прекрасно працює. Дас авто! Що сказати.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: Sergik32 від 08 Червня 2021, 11:57:31
1-2 куб см на всю систему? а в яких ємкостях воно продається
20 грам.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ivan1988

Цитувати виділенеПоходу і в мене запитання. Якими гайками краще прикрутити штани, латунними чи рідними стальними?
Когда менял штаны то пришлось откручивать стальные гайки, намечался. Две выкрутились вместе со шпильками. Новые закрутил латунными (или омедненными точно не помню), все хорошо. Пока откручивать их не приходилось.
Цитувати виділенеА не пробував трохи порошку абро всипати?
Всегда с недоверием и опаской относился к таким методам. Нужно разобраться с причиной.  Больше склонен к тому что советует Торис. Было бы не плохо, если б на приборе был манометр давления в системе охлаждения для контроля.

Володимир

Цитата: Ivan1988 від 08 Червня 2021, 22:11:02
Цитувати виділенеПоходу і в мене запитання. Якими гайками краще прикрутити штани, латунними чи рідними стальними?
Когда менял штаны то пришлось откручивать стальные гайки, намечался. Две выкрутились вместе со шпильками. Новые закрутил латунными (или омедненными точно не помню), все хорошо. Пока откручивать их не приходилось.
В мене заводські відкрутились без проблем, але перед відкручуванням я пройшовся по ним перфоратором, мабудь я їх таки і залишу, вони високі, то хоч можна через вороток пройтись перфоратором, а з латунними так не вийде.
Цитата: Ivan1988 від 08 Червня 2021, 22:11:02
Цитувати виділенеА не пробував трохи порошку абро всипати?
Всегда с недоверием и опаской относился к таким методам. Нужно разобраться с причиной.  Больше склонен к тому что советует Торис. Было бы не плохо, если б на приборе был манометр давления в системе охлаждения для контроля.
Я той порошок в свою машину сиплю другий раз, перший раз після того як долив в систему тосолу аляска, і надругий день в мене він поліз із всіх прокладок, і другий раз після заміни тосолу, якийсь час було сухо, але потім знову почали мокріти прокладки. Третій рік пішов, політ нормальний, головне без фанатизму 1-2 кубіка на 6 літрів тосолу погоди не зроблять.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

у мене бачок ВАГ і кришка там працюває, соплить коли все холодне на гарячу сухо і чисто, це по прокладці пластикових бачків радіатора. Тра сьоня засарєть той порошок і попробувати, і ще купити охлаждайки бо вже на долив все потратив. Дивився радіатора ЛУЗАР, пишуть шо він паяний, а от яка там пайка і як той китай ходить то не знаю.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Romka

У мене стоїть радіатор АТ вже 8 років чи 120 т км. Все добре. Рекомендую.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4