Лямбда зонд

Автор doomu, 13 Серпня 2009, 21:37:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergik32

грам силікона убиває ДК, це печалька
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

vladishtm

Цитата: Володимир від 12 Лютого 2020, 15:10:27
Зверни увагу, що до ДК йдуть багатожильні провода, кожна жила кругла, і між жилами залами є простій через який проходить повітря. Колись тут на форумі хтось викладав відео, де беруть прові, до одного кінця приєднують димогенератор, а на іншому кінці виходить дим.
Я спочатку зрозумів як "проходить по проводам!" бо так було написано. А коли в зазорі МІЖ жилами то й ящику понятно. Тоді потік у вихлопній мабуть тягне повітря через зазори у багато\х проводі.  Але  система не захищена від засорювання, та ще й в самому низу.. А поставити десь раніше - :( немає місця. Могли б привести повітря куском пружинної тросикової оболонки в  ізоляції. А коли показують проїзд по воді через брід?  :wacko:  Тому й маємо, що маємо (с)
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

mc_maxim

Ребята чем проверить ДК через ПК  , желательно в графике! Микас 10.3 . Славик 1.3
Либо дайте прошивку что бы отрубить его! Заколибался их брать после каждой зимы!

Romka

Цитата: vladishtm від 12 Лютого 2020, 22:34:45
Цитата: Володимир від 12 Лютого 2020, 15:10:27
Зверни увагу, що до ДК йдуть багатожильні провода, кожна жила кругла, і між жилами залами є простій через який проходить повітря. Колись тут на форумі хтось викладав відео, де беруть прові, до одного кінця приєднують димогенератор, а на іншому кінці виходить дим.
Я спочатку зрозумів як "проходить по проводам!" бо так було написано. А коли в зазорі МІЖ жилами то й ящику понятно. Тоді потік у вихлопній мабуть тягне повітря через зазори у багато\х проводі.  Але  система не захищена від засорювання, та ще й в самому низу.. А поставити десь раніше - :( немає місця. Могли б привести повітря куском пружинної тросикової оболонки в  ізоляції. А коли показують проїзд по воді через брід?  :wacko:  Тому й маємо, що маємо (с)
Хз, два года, пока была гарантия я прям как на внедорожнике месил разные говна и плавал в лужах на удивление окружающих  :-D(Славута - це машина!)!
И проблем с лямдой не было, от слова совсем! (заводской глюк с заглоханием не берем)
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Без лямбди розхід менший на газу. Коеф 1 в стаг стоїть між бензоімпульсом і гащоімпульсом форсунок. Тиск 1 атм.сухого передфорсуночний. Діаметр дюц 2мм. Паливоподача  бензинова 152/72 .

Лямбда зламана..і скоріше на газу мій коеф по кисню 1.15..тобто білна. Динаміка норм..тому мабуть лямбда додавав на робочих ходах до 1 а це для газу багато. На назу треьа 1.1...1.2 коеф..тобто білну лагодити під газ прошивку.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 01 Квітня 2020, 18:44:32Лямбда зламана..і скоріше на газу мій коеф по кисню 1.15..тобто білна. Динаміка норм..тому мабуть лямбда додавав на робочих ходах до 1 а це для газу багато. На назу треьа 1.1...1.2 коеф..тобто білну лагодити під газ прошивку.
Якщо в тебе коефіцієнт 1.15 і лямбди нема, то ти їздиш на бідній суміші, яка горить повільніше і це може привести до прогорання клапанів.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

#756
Бідна дійсно може привести до цього...бо кисень під високою прискорює процес окислення. Але і при стисненеі суміші ло запалення кисень присутній без з.єднання майже 1/4 циклу. Я порахував що спалив на три славути палива. Питання в поршнях і клапанах при 150 тис вже підходять і при богатій. Не 500 де на них їздить. При коеф 1 на гащу розхід майже 10. На бензі паспортний майже.
Клапана зроблені з жароміцної легованої сталі...
Страх і смерть для клапанів вода і тосол. Алюміній і чавун прогорає в рази швидше...поршні і голівка в т.ч...особливо при перегрівах. Тому без перегріву..тобто їзда без тосолу і на бідній чи з водою та капаючим тосолом і є причина прогорання. Навіть на ННО двз хзде довго...а там поняття бідна богота взагалі відсутнє...тупо пара високотемпературна образується.

По літературі ьачив що максимальна потужність з двигуна витягається при співвідношенні  на газу 1:20...(бенз 1:14.7)звісно що молекулярні маси пропана і бензину різні...де не факт що коеф вмісту кисню виходу відпрацьованих газів на пропані для максимальної потужності та дорівнювати 1.Можливо 1.2 відчуваю по динаміці.  Роль лишнього кисню і 80% в частині його складової повітря до того надлишку кисню можливо краще відіграє роль робочого тіла як пружини для роботі на газу. Коеф. правильний і кут запалення очевидно є  самі те...що поставе літрадний роззід ьензину і газу в рівень. Швидкість горіння газу теж ніхто не знає при коеф 1 чи 1.2 чи 0.8. Принаймні факторного експерименту не робив і не бачив пезультатів. Може десь є таблиці в літературі...треба шукати.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Ще раз повторюсь, бідна суміш горить повільніше, якщо не збільшити кут запалювання, то догоряти вона буде коли відкрився клапан, і буде прогорати іменно клапан, бо він відкритий і нікуди відводити тепло, на відміну від сідла клапана і головки блока циліндрів.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

#758
Охолоджується потім у фазі закритій. Різниця між сумішами для деталі  незначеа при тому що час закритого більше  ніж відкритого обтинаючими трохи більшою на пару десятків градусів визлопів. Також бідна не тягне ящика пламені ...лише бенз..десь є вілеоролик

http://gsavto.ru/ustroystvo-lyambda-zonda

Мій відпрацював свій положений ресурс судячи з статті. Була біднувата бензогазосуміш. Прогорання і виїдання клапанів і седел це защар між сілом і клапаном та прорив газів в момент навантаження робочого циклу як афтогенової струї...та ще якшо є тосольнийпідлив через прокладку в циліндр. Не притримуюсь теорії щодо бідної чи багатої суміші як причини прогару.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 02 Квітня 2020, 12:10:51
Охолоджується потім у фазі закритій. Різниця між сумішами для деталі  незначеа при тому що час закритого більше  ніж відкритого обтинаючими трохи більшою на пару десятків градусів визлопів. Також бідна не тягне ящика пламені ...лише бенз..десь є вілеоролик
Ще є відео як розігрівається до червогого коліру колектор на газі якщо не поміняти кут запалювання на раніший.

Чим більше октанове число палива, тим воно повільніше горить, щоби це виправити є два варіанти, або його раніше підпалюють, або зменшують камеру зроряння.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Цитата: Володимир від 02 Квітня 2020, 14:18:45Чим більше октанове число палива, тим воно повільніше горить, щоби це виправити є два варіанти, або його раніше підпалюють, або зменшують камеру зроряння.
...а на сучасних установках при безпосередньому впорскуванні при високих обертах окрім збільшення кута випередження ще й подають одночасно і пропан, і бензин, щоби пропан займався і згорав швидше.

ВКБ

#761
Да...довести мемз до 11 ступіня стискання то супер. Тобто кут....суміш...камера.
Колектор може бути червоним випускний і з нормальною сумішшю кутами і камерою ....тривалі оберти 4....5тис.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Народ таке питання . У випадку відстиковки датчику кисню - яку сіміш на робочому ходу  подає за замовчанням Мікас ? Бідну багату..по коеф...на що схожу. На хх ясно...ту що виставляємо. На прискореному насосі теж ясно...ту що виставляємо. А на робочому ході які виставляє?

Мені здіється що базово ту що встановлюємо і при робочому лямбда регулює з бідної чи багатої через пару секунд і доводе до 1. А при відсутності ДК не регулює і лишає як є від базової яку виставив . Чи це не так? Тупо виймає з таблиці щось середнє.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

almetr

 Ну вас тут и понесло в теорию ДВС :-D
Цитата: ВКБ від 02 Квітня 2020, 21:16:07
Народ таке питання . У випадку відстиковки датчику кисню - яку сіміш на робочому ходу  подає за замовчанням Мікас ? Бідну багату..по коеф...на що схожу. На хх ясно...ту що виставляємо. На прискореному насосі теж ясно...ту що виставляємо. А на робочому ході які виставляє?

Мені здіється що базово ту що встановлюємо і при робочому лямбда регулює з бідної чи багатої через пару секунд і доводе до 1. А при відсутності ДК не регулює і лишає як є від базової яку виставив . Чи це не так? Тупо виймає з таблиці щось середнє.
У Володимира есть MikasOnLine-6, там если покапаться то станет ясно шо выймаеться щось конкретне, а не серене. Кароче пока ДК не готов по условиям, прописанным в прошивке, Коэф регулирования равен 1, и поэтому смесь будет ровно такая какой её сделал настройщик  при настройке мотора, а там обычно без работы ДК всё очень криво.

ВКБ

"Серене "бо пишу зі смартфону на ходу :)).  Все тримається на дрібницях які знати корисно длч розуміння коли двз кашляє. Задавати смішні питання не гріх. Спір породжує істину.  Іноді спєци заграються і ліплять горбатого щодо аналізу дрібниць...або ніколи в них не внікали і обходили стороною.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.