Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.

Автор vladishtm, 05 Червня 2020, 18:05:43

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

vladishtm

#135
Цитата: KOT від 31 Серпня 2020, 22:42:37очень плохо запуск как чуть похолодает.
Цитата: KOT від 31 Серпня 2020, 22:42:37Но это заразе стоит плеснуть бензинчика во впуск, как заводится с пол пинка. Неужели она до прокручивания стартером не льет ничего. В микасе есть первый впрыск до прокрутки стартером?
Похоже в микасе есть.....
Spoiler

[close]
Цитата: KOT від 31 Серпня 2020, 22:42:37У меня на моих самодельных та же история была, пока я не включил подачу топлива (зависимую от температуры двигателя) при включении зажигания.
Отож  :beee: бач який в нас мікас умний!  :thank_you:

И это  наверное, помогло  определиться мне зачем нужна Т36
Она по характеристике повторяет Т130,Т131, и Т30,  которые дают доп обогащение при прогреве. Скорее всего Т36 что бы мягко перейти на ХХ из прогрева, Микас чего то делает с топливоподачей? после окончания времени прогрева (Т31) И делает это Микас за время заложенное в Т36. (осушивает, прокашливается, перекур или чего то еще )? но чего то делает.  Тому вертаю Т36 в майже так  як було -починаючи з +30 до +80 час переходу 0.1 Подивимось.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Для двигуна 1.2 мені здається що крива першого імпульсу трохи занизька, особливо на прогрітому двигуна, бо буває що холодний запускається швидше ніж прогрітий. Також замічено що інколи можна стартером трохи довго крутити і двигун не запускається, але варто зробити повторний пуск через 6 секунд, то запускається з пів оберта.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 02 Вересня 2020, 08:48:54бо буває що холодний запускається швидше ніж прогрітий.
Теж таке помічав. Але в мене діапазон температур вуличних -все ж здвинутий в плюс, тому менше варіантів випробувань. Або ось ще деталь. Недавно зробив ТО для стартера, та заодно промив кісточкою з солярою і бензином шестерню на маховику. І запуск при тому самому старому акумі став без питань -легкий механічно. Хоча просажує до 9,5В.  Раніше стартер міг робити паузу після 1,5 -2 обертів. Можливо грязюка на зубах маховика давала клин-перекос.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: almetr від 31 Серпня 2020, 13:07:06Я, в своих экспериментах, заметил что в прогреве регулятор УОЗа не работает, стоит жестко как в Т33.
Регулятор УОЗ працює під час прогріву по таблиці Т35, коли температура двигуна попадає в діапазон С23-С24, тобто коли іде прогрів нейтралізатора.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vadim_K

Цитата: Володимир від 02 Вересня 2020, 08:48:54
Для двигуна 1.2 мені здається що крива першого імпульсу трохи занизька, особливо на прогрітому двигуна, бо буває що холодний запускається швидше ніж прогрітий. Також замічено що інколи можна стартером трохи довго крутити і двигун не запускається, але варто зробити повторний пуск через 6 секунд, то запускається з пів оберта.
О, то в мене на 1,3 така фігня. На холодну з пів тику запускається. А як постоє трохи після поїздки, то потрібно довгенько крутити стартером і навіть трохи підгазовувати щоб запустився.
Якщо на гарячу(пройшло не більше 10-15 хв. після зупинки двигуна), то запускається теж з пів тику.
Уже і свічки міняв і бензин, а воно діло в прошивці.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

ВКБ

Вадім К то на бензі так чи на газу?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vadim_K

Цитата: ВКБ від 03 Вересня 2020, 10:43:12
Вадім К то на бензі так чи на газу?
Та я ж олігарх  :), на бензині катаюсь.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

vladishtm

Всім привіт. Ну що ж, вважаю (хоча ще подивимось зимою при мінусовій температурі) зараз поборені  }-) всі заглохи які попадалися і качелі.  На https://drive.google.com/drive/folders/1HfvnYRL8SOgESi4HBmBie2_Q8jAYGTn4?usp=sharing  викладена ця (16та) версія - 16D-MIKAS 11.0.0 - AEC 02.33.111  Dec 27 2007.bin. Зараз я на ній. Також в ній посунув ПХХ (в мене склалось враження  він пляше від С106, а саме плюсує С46 і С47 до С106.)
Також вернув С88,С89. на 0,9-1,0  Пробував і 0,5-0,6.... Субъективно то наче краще стоково 0,9-1,0,  якось рівніше переход. Думаю може так (можливо помиляюсь, але іншошго не придумав). Для спрощення  - розглянемо без ПХХ.  Махають  флагом ХХ - якраз С88, С89.  Тобто до них паливоподача по S70 і ++..,  після них по S1 і++.. Якщо занизити  С88, С89 -прохід воздуху буде малий,  а паливоподача вже  робоча S1. Мабуть буде смик.
Також включив "Авторегулювання СО на ХХ (111 версія керуючої програми і вище)" Можливо , після переходу з прогріву на ХХ, воно дає невеликі зараз коливання обертів. Десь до 50- 70 об. в мінус від С110. Тільки якщо стоїш на прогріві (ХХ) . Мабуть це працює автомат, хоче економити - то хай працює, не напрягає.  :download:
Оставив включеним "Option10 Динамічна корекція кута (по dN/dt)"
Що далі? Два питання зацікавили.
Перше простіше  - ота " "Option10 Динамічна корекція кута (по dN/dt)" " фактично ж вона не працює :-D Таблиця Т87, (як єдина де є   :rolleyes: dN/dt ) в нулях що в 096 що в 111тій  :-D :-D :-D :-D Тож треба щось робить  :dunno:
Друге.... оті S1 і S70. По факту це дві однакові таблиці. Тільки різниця в розмірах по осях. Тай зрозуміло. То ж  ХХ, а то ж робочийхід  :gvozd:
Але е зона по тиску (скажимо від 240 до 300) де S1 фактично на полі ХХ (S70) при обертах до 2000..??
Теоретично ці участки на графіках повинні співпадати або бути близькими. А от порівняти їх важко - масштаби різні. Але руки зачесались  :wallbash: :wacko:  :facepalm:  І мабуть це буде перше в тому "що далі".  :thank_you:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

almetr

Цитата: vladishtm від 07 Вересня 2020, 22:09:28ота " "Option10 Динамічна корекція кута (по dN/dt)" " фактично ж вона не працює  Таблиця Т87, (як єдина де є    dN/dt ) в нулях що в 096 що в 111тій      Тож треба щось робить 
На это даже в ХЕЛПе есть ответ:
S63 dQ Динамическая поправка УОЗ при ускорении
Динамическая поправка УОЗ при ускорении

Поверхность введена вместо графика Т80 'Поправка к УОЗ
при ускорении'.
Координаты: обороты(T181) - производная по дросселю(T187).

Поверхность поможет получить примерно одинаковое поведение
УОЗ при ускорении с разных оборотов
.

А последняя строчка намекает на какой то заговор - это что же есть не равеомерное поведение какого то динамичного УОЗа?  :-D  Ну и так далее...  Если открыта Т87 (динамика угла от скорости изменения скорости мотора), то почему бы не существовать динамике от скорости изм давления

vladishtm

Ну, я исходил из четкого указания на dN/dt то такая таблица с поправками УОЗ по dN/dt нашлась только одна в разделе "Зажигание"
Может S63 dQ тоже корректирует, но тогда может в ней ошибка "Вибір ізолінії(прискорення dt/dt). Тогда нужно спросить Владимира.
А что за T181 ?  Я такой в редакторе не нашел? Хотя в справках она есть.
Цитата: almetr
link=topic=17114.msg545704#msg545704 date=1599512425
Ну и так далее...  Если открыта Т87 (динамика угла от скорости изменения скорости мотора), то почему бы не существовать динамике от скорости изм давления
Та разобраться хотя бы с тем, что явно указано  :(
Вопрос по теории УОЗ.
Например в S63 dQ  до 200% ускорения УОЗ плюсуют, а после минусуют. В чем логика? Чего они хотели? Какими критериями нам руководствоваться правя корекцию УОЗ? Может кроме явных признаков увеличения детонации, мы другого ничего и не увидим? Всякие субъективные ощущения -мабуть фигня, ибо в конце концов могут привести к угробе двигла.  :psih:
вот я сейчас просто не вижу для моего авто, явных признаков необходимости править УОЗ.  :dunno:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

KOT

Цитата: vladishtm від 08 Вересня 2020, 21:51:11
вот я сейчас просто не вижу для моего авто, явных признаков необходимости править УОЗ.  :dunno:
УОЗ должен зависить как нагрузки оборотов так и наполнения в цилиндре, т.е бедная/богатая смесь горит по разному.
Но правя это ориентируясь по 5й точке и узкополосному ДК так себе затея. Хотя конечно есть тут форумчане которые любят химию, физику, формулы, я думаю он вам все посчитает и без датчиков))  :-D

vladishtm

Цитата: KOT від 09 Вересня 2020, 12:43:40Но правя это ориентируясь по 5й точке и узкополосному ДК так себе затея
Вооот, и мне чего то не очень. Хотя руки чешутся  }-) :dunno:  :psih:  В детстве частенько доставалось. Игрушки быстро разбирал, ну очень хотелось знать, что там внутри.  :-D  Да и взрослым уже балбесил  в эпоху самодельных "компов". Бл! сколько денег и времени.....  :wallbash: Наверное правильнее при моей чесотке поколупать топливоподачу. Нужно только хороший показометр расхода, что бы сразу видеть результат. Или например прогу на андроид, которая выдает некий коэфициент эфективности - а) как суммарное время открытых форсунок на 1 минуту и б)предполагаемый коэф эфективности на 100км. Ну а тягу двигла - уже субъективно.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

KOT

Диностенд нужен и еще несколько приборов стоимостью в несколько таврий, стоит ли оно того. Не знаю. Я бросил играться, когда оно и так ездит и не доставляет мне дискомфорта. Идеальный расход - та нафиг нинада, мы таврии не производим, а нам оно никогда не окупиться. Для гонок, так нужна максимальная отдача, опять же расход в топку да и ресурс двигателя тоже в топку)).

ВКБ

#148
Іденальний розхід налагодити не складно..одиничка по лямбді і хімії, додетонаційні кути і ступінь стискання  постаратись, але то вже глибоко сильно. Ніяких приборів дорогих не треба. По лямбді настроїти і все і не видумувати нічого.
А от мікас повільний контролер...ледь встигає кумекати. Збагачує черезчур на прискореному насосі перебацує...мляво тягне до одиниці назад, а це перерозхід.
Ккд мемз авто не набагато гірший від сучасних при їзді до 120км.
Ну і звісно кути мабуть не оптимальні. Варіатор на газ і погратись сміливо на збільшення.
Тому інлмарки беруть здебільшого математикою ебу щодо економії.

Що я помітив - перезбагачення на прискореному невиправдане! Але тут оптимально я так поеяв паливоподачею базовою налагодити.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

А вообще то по поводу УОЗ - может не все так плохо  :( Существуют ведь сейчас осцилографы мотор тесты.Типа такого И похоже кое кто тут ими пользуется. https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=17088.msg540578#msg540578
Цена вопроса только велика.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2