Якість реле перериванням вказівника поворотів/аварійки

Автор ВКБ, 29 Липня 2020, 13:31:40

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

igo61

Цитата: ВКБ від 02 Серпня 2020, 15:04:50
У мене стояла в тому ж корпусі..три контакти. Релє вінницьке зараз таке по 30 грн.
Пру-уфы, фо-отки в студию!  :hysterics:  :hysterics:
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Vitaliy.

Цитата: vladishtm від 02 Серпня 2020, 21:17:29Так тільки перевіряються лампочки поворотів. В такому режимі "миготіння" не проходить через перемикач поворотів
Переключатель поворотов это не главное, и схема реле поворотов тоже неважна, в данном случае. Обойти вокруг, визуально проверить все лампы, для этого неважно через что проходит ток.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

ВКБ

Замикається  коло аварійки чи від перемикача поворотів все одно на паралельно заживлені лампочки і по аварійці перевірити меготіння обходом по колу саме то. Я ж не підрульовий перевіряю а лампочки. Коли  глюче він то і не щолкає реле. Якщо перемикач підрульовий  не працює то глюкне весь борт. А якщо реле то і аварійка і повороти бортів глюче.  Те що по схемі лампочки заживлені через кнопку аварійки при аварійкі, а не підрульового то вірно.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 02 Серпня 2020, 12:13:41
Цитата: Володимир від 02 Серпня 2020, 09:35:17
Цитата: ВКБ від 01 Серпня 2020, 14:11:24
Тільки що відстиковував лампочку переднього правого повороту, емітував згорання - частота електронного реле не змінюється. Тобто частіше не блимає. Висновок - з електронним реле не зрозуміти чи згоріла лампочка. Лише з механічним таке можливо. І при встановленні лед лампочок частота не зміниться моргання на електроному реле.
Не полінився піти в гараж і перевірити, із від"єднаною однією лампочкою частота миготіння в 3-4 рази більша.
На моєму релє ні. Можливо 10% ...аое не помітно. Мабуть в тебе механічне з біметалевою пластиною.
Ні, в мене електронне, клацає що аж напрягає, ті що на біметалічній пластині працюють тихо. Механічне релле має ще одну виражену ознаку, коли вмикаєш аварійку, то частота мигань зменшується.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Я вскривав мезанічне, думав електронне )) Вскритіє покаже.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vadim_K

Цитата: Володимир від 03 Серпня 2020, 08:13:59Ні, в мене електронне, клацає що аж напрягає, ті що на біметалічній пластині працюють тихо.
В мене навпаки. Рідне(механічне, більше за розмірами в порівнянні з електронним ще заводське)  клацає набаго голосніше. А от електронне тихіше, інколи навіть забуваю вимкнути поворот і я і дружина, коли музика ввімкнена в машині, або відчинені вікна.

Цитата: Володимир від 03 Серпня 2020, 08:13:59Механічне релле має ще одну виражену ознаку, коли вмикаєш аварійку, то частота мигань зменшується.
Таки так. А при під"єднаному причепі частота мигань ще зменшується.
Саме тому і встановив електронне. Інколи задумуюсь встановити якусь "пілікалку".
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

igo61

Цитата: Vadim_K від 03 Серпня 2020, 11:48:49
Інколи задумуюсь встановити якусь "пілікалку".
Я поставил активный пищик в приборке на 12В с таким расчётом, чтоб он издавал короткий затухающий пик в момент загорания сигнальной лампы поворотов и в момент погасания сигнальной лампы.
Во-первых необычно (сразу понятно, что забыл), во-вторых перебивает и музыку, и шум при открытом окне.
Схема довольно простая. Электролитический конденсатор 100...470мкФх25В "плюсом" подключается на "плюс" сигнальной лампы поворотов, "минусом" - на один вход диодного моста. Второй вход диодного моста - на "минус" той же лампочки. На выход диодного моста - пищик в соответствующей полярности. Принцип работы такой: при загорании лампы заряжается конденсатор и пискает пищик (через него и диодный мост проходит зарядный ток). При погасании лампы конденсатор разряжается через лампу и снова пискает пищик (разрядный уже ток конденсатора проходит через мост и пищик).

Ставил просто пищик параллельно лампочке - не то пальто. Банально и быстро привыкаешь. Честно.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Олександр 1968

Бажано на листочку в клітинку і печатнуплату на міліметровці :heppy_dancing: :rofl:.Посони слізна прозьба викласти фото начиння отогомеханічного релеповоротів.А то ніколи небачив а життя минає

igo61

Цитата: ВКБ від 03 Серпня 2020, 12:43:58
Схемку на папері замігяє десятки описів )))
Схему з трьох деталів? Не позорно?

Дві деталі з двома виводами і одна з чотирма  :wallbash:  :facepalm:
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Sergik32

механічний це отой стоковий що з електромагнітом і двома брязкаючими контактами?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: Sergik32 від 03 Серпня 2020, 16:43:57
механічний це отой стоковий що з електромагнітом і двома брязкаючими контактами?
Да. Але в електроному теж є бряскаючі контакти, але струм не по біметалічній біжить і її як в електрочайнику смикає, а через транзистори, які замикають електрокотушечку контакторика.
Механічне реле блін тонкий приборчик однако. Це ж треба так придумати...
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vitaliy.

Цитата: Vadim_K від 03 Серпня 2020, 11:48:49Рідне(механічне,
А можно фото, внутренностей ?  :-D
Цитата: Vadim_K від 03 Серпня 2020, 11:48:49електронне
И чем же оно отличается от "механического"?  :-D
Цитата: Олександр 1968 від 03 Серпня 2020, 14:59:47фото начиння отогомеханічного релеповоротів
:popcorm:

Я с вас улыбаюсь. Достоверно не знаю, какое реле поворотов было на тавриях советского и до 97-го годов, но думаю что в корпусе квадратного реле. Электронное, с обычным реле внутри (и само собой с несколькими времязадающими деталями, и токовым измерением).
Я знаю только три вида тепловых переключателей на спирали и биметаллической пластине. Это РС 492 (лампа ручника) ; прерывистое реле дворников жигулей; и круглое реле поворотов уазика, ЗиЛа и газона. Ну и москвич скорей всего так же.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

ВКБ

Віталя гугл в допомогу. Електронне моє за 40 грн на фото спочатку посту. Механічне я описав яке купив Савек Вінниця.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Олександр 1968

Цитата: Vitaliy. від 03 Серпня 2020, 19:57:26
Цитата: Vadim_K від 03 Серпня 2020, 11:48:49Рідне(механічне,
А можно фото, внутренностей ?  :-D
Цитата: Vadim_K від 03 Серпня 2020, 11:48:49електронне
И чем же оно отличается от "механического"?  :-D
Цитата: Олександр 1968 від 03 Серпня 2020, 14:59:47фото начиння отогомеханічного релеповоротів
:popcorm:

Я с вас улыбаюсь. Достоверно не знаю, какое реле поворотов было на тавриях советского и до 97-го годов, но думаю что в корпусе квадратного реле. Электронное, с обычным реле внутри (и само собой с несколькими времязадающими деталями, и токовым измерением).
Я знаю только три вида тепловых переключателей на спирали и биметаллической пластине. Это РС 492 (лампа ручника) ; прерывистое реле дворников жигулей; и круглое реле поворотов уазика, ЗиЛа и газона. Ну и москвич скорей всего так же.
А мені цікаве фото отого механічного піаніно,ой реле в КВадратному стандартному корпусі яке стоїть в славуті.І не треба спихати на гугль.Бо я теж знаю тільти ті які  Віталій описав в своєму пості.І до Вінниці мені недалеко,але на нашому автобазарі ніхера таких реле немає.