Про заряд акумуляторів

Автор Володимир, 16 Грудня 2019, 17:56:05

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

#30
Цитата: Василь1983 від 03 Грудня 2021, 12:01:23
Доброго здоров'я всім .
Зібрав докупи всі свої акумуляторні батареї для передзимової профілактики . Проміряв густину електроліту і в усіх одна і таж картина - 1.23 в найгірших і 1.25 в найкращих банках . Майже тиждень мучив їх довгим зарядом на 16 вольтах з перервами на ніч - підняти густину до 1.27 ніяк не вдається . Куди ділась кислота ? Вранці проміряю напругу після відстоювання 12.9-13.0 вольт . Електроліт в батареях веста(1 рік експлуатації) та формула(3роки) мутний , а в 4-річній бошовській чистий і прозорий . Бошовська останній ктц показала 32а-г із 70 вже дуже помітно важко крутить дизель1.8л . Маю бажання спробувати "святий дистилят" для зняття сульфатації - перша на черзі бошовська батарея . В довбалці розчарувався - спецефектів багато а результату малувато . Хтось може користується зарядками з циклічними десульфатуючими режимами - воно реально діє чи тільки в рекламі ?
Я для своєї вести з 2015 року використовую довбалку по 1-2 рази на рік, знімає з пластин сульфат і піднімає щільність. Єдине що раджу починати процес на сівшому акумуляторі і проводити процес мінімум впродовж трьох тижнів, напруга на клемах під час зарядки має піднятись більше 16-ти вольт. Місяць тому в крайній банці біля мінуса щільність була 1,22 в решти 1,25 (без доливу дестиляту), то піднялась до 1,27 та 1,29 відповідно (з доливанням дестиляту).

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Winnie




уважаемые эксперты
это зарядное применимо к этому аккумулятору ?
https://www.drive2.ru/users/winniewinnie/ инст и телега @vkurnitskiy

Toris

Якщо присягається працювати правильно та не гвалтувати акумулятор великими струмами, то чому би й ні?

Головне - техніка безпеки та правильно вивчити інструкцію, що НЕ можна робити.

vladishtm

Цитата: Winnie від 22 Лютого 2022, 20:58:08это зарядное применимо к этому аккумулятору ?
Якщо робоче -то скоріш за все добра зарядка (правда Китай).
Я б наприклад  спочатку подивився його роботу на старому акумі, чи на якому не жалко.
Користуюсь подібним -процессорним але простішим дешевшим  без індікації та кулера.

Почему зарядное устройство можно назвать "умным"? Потому, что после подключения к аккумулятору оно больше не требует внимания: зарядное устройство протестирует состояние аккумулятора и выберет режим заряда.
Примечание: зарядное устройство не может активировать сильно разряженную батарею или восстановить батарею, которая сильно повреждена, оно, также, не может восстановить аккумулятор до состояния 100% новый.


Подивись інфу, можливо там і опис_інструкцію зустрінеш.
Spoiler

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

#34
Чи дійсно відмінний режим від звичайного влупити 10% від євності (обмеження) струм уступає іншим алгоритмам заряду та розтормошіння АКБ. Я про хитромудрі брендові зарядні пристрої.
У мене два роки пожив АКБ, ну гімнуватий. Думаю 25% ємності і пускового лишилось, не більше.
Раніше струм зарядки був 3А, зараз 1А. При більшому струмі звряду був новий.
Трохм підлив дисцильованої бо вже трохи оголятись пластини почали.
То який алгоритм заряду чи оживлення має бути для АКБ щоб збільшити час служби і не так швидко губив ємність?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 18 Березня 2022, 09:08:41
Чи дійсно відмінний режим від звичайного влупити 10% від євності (обмеження) струм уступає іншим алгоритмам заряду та розтормошіння АКБ
У мене два роки пожив АКБ, ну гімнуватий. Думаю 25% ємності і пускового лишилось, не більше.
Раніше струм зарядки був 3А, зараз 1А. При більшому струмі звряду був новий.
Трохм підлив дисцильованої бо вже трохи оголятись пластини почали.
То який алгоритм заряду чи оживлення має бути для АКБ щоб збільшити час служби і не так швидко губив ємність?
Відкрути пробки і заглянь в середину, якщо там пластини побіліли як на фото, то він засульфатувався, треба проводити десульфацію. Є два способи, або спеціальною зарядкою, або виливаєш весь електроліт, заливаєш дистильовану воду і ставиш на зарядку, як щільність перестала рости, знову виливаєш вміст і заливаєш чисту воду. На ютубі на цьому https://www.youtube.com/channel/UCjB7a1tOCpzIMP0k-RrMT3w каналі є рецепт десульфації дистильованою водою.

Якщо не дуже засульфатувався, то бажано включити нагрузку щоби більше розрядити, а потім дати 0,1С заряду допоки напруга буде рости до 16в для кальцієвих АКБ, щоби трохи збурити та підігріти електроліт. Потім напругу опускаєш до 14,4 в і заряджаєш до кінця.



Зарядка
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Так, білі.
На якому рівні має бути кислота? У мене 5мм десь від прастин в банках. Цей АКБ у мене запасний старий, але ще смикається.
Нещодавно додав у другий свій АКБ робочий по 70г.дисцильованої води, бо була теж 5мм від пластин.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 18 Березня 2022, 13:05:27
Так, білі.
На якому рівні має бути кислота? У мене 5мм десь від прастин в банках.
На корпусі є мітка, я в себе лию на рівень щоби електроліт був вище міліметрів на 3-5 за провідники що з"єднують пласнини. То виходить 1-1,5 см над пласнинами.
Цитата: ВКБ від 18 Березня 2022, 13:05:27Цей АКБ у мене запасний старий, але ще смикається.
Якщо АКБ стоїть і не використовується, то іде розслоєння електроліту, кислота збирається на низ корпусу, потім там ніби йде сульфатація. Потрібно періодично кантувати акумулятор щоби перемішати електоліт, та включати на зарядку до бурного кипіння щоби перемішати електроліт.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Зараз роблю десульфатацію зарядом дисцильованої води. Осаду чорного не багато, прийнятно думаю, тому подивлюсь що вийде.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

За добу мій десцилят при заряді старого АКБ перетворився в кислоту. Роблю другий етап повторно, потім 1,3 щільніссю зал'ю поливимся що станеться

Дисцилят беру після сушіння від прання в сушильній камері BOSH. За дві сушки біля 4..5л. дисцилятв виходе. Віддавав дисцилят в лаборатррію на аналіз - прийнятно.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Пластини повніссю очистились за три етапи перезаправки дисцилятом  і зарядом в 1,5А струмом. Промив
І все одно на третій раз десь сірчана кислота береться і тримає напругу 13В, і світе лампу дальнього світла )) і нижче 11,5 не впала )).
Зараз буду заливати кислоту, цікаво яка ємність буде.
Осаду мало окису свинцю.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 20 Березня 2022, 14:26:52
Пластини повніссю очистились за три етапи перезаправки дисцилятом  і зарядом в 1,5А струмом. Промив
І все одно на третій раз десь сірчана кислота береться і тримає напругу 13В, і світе лампу дальнього світла )) і нижче 11,5 не впала )).
Зараз буду заливати кислоту, цікаво яка ємність буде.
Осаду мало окису свинцю.
Те що сульфату нема зверху, не означає що його нема знизу, там він утворюється швидше.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Забув написати, звичайний електроліт в кальцієві АКБ лити не можна, в кальцієвих якщо не зраджує пам"ять є ще якийсь відсоток фосфорної кислоти.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир від 20 Березня 2022, 16:56:41
Забув написати, звичайний електроліт в кальцієві АКБ лити не можна, в кальцієвих якщо не зраджує пам"ять є ще якийсь відсоток фосфорної кислоти.
Мучаю не кальцієвий. АКБ як АКБ 45А Fireboll
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Після десульфатації зарядом тричі дисцильованою, перезаправив АКБ.
Після 1 год і 48хв розрядки 55wt (струм при 12 Вольт - 4,58А)  лампою ближнього  напруга на клемах АКБ 9,48 Вольт (струм не міряв, але по виду свічіння   потужність тих же 55 Wt). Це норм?
Який критерій розряду, потухаюча лампа напівнакалу чи напруга конкретна на клемах?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.