тюнинг двигателя

Автор Masyanya, 08 Травня 2013, 23:42:07

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: _Aleksandr_ від 06 Травня 2021, 13:56:23
Ребята, ну человек просто троллит, какие-там водометанолы  :)
Вот тут тоже 9.4 и подробно - https://www.drive2.ru/l/5003271/
Там BOR-MAN каже про якийсь чудапавук і ресивер від борамна, але без будь яких деталей. А з павуками взагалі запутав.

Цитувати виділенеОказывается тюнинг гаджет 4-2-1 паук, дает мизерную прибавку в виде лучшего ускорения на 1 секунду.
В силу конструкции 4-2-1 характеристики в нижнем диапазоне оборотов на пауке
хуже, чем у стандартного паука 4-1 с более короткими рукавами.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Чуваки, я щойно осилив архівну тему про "Борман-тюнінг" в Ланос-клані: https://lanos.com.ua/forum/topic/77145-tyuning-dvs-sens-13uvelichenyy-resiver-borman-boost/

Чуда не буде. Соваємось у правій смузі, рахуємо економію та не вийожуємось. Наші малолітражки прекрасні як малолітражки з усіма відповідними наслідками.
Підтримуємо технічно справний стан, цьомаємо у капотик і радіємо тому, що маємо.

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Toris від 06 Травня 2021, 15:15:50
Чуваки, я щойно осилив архівну тему про "Борман-тюнінг" в Ланос-клані: https://lanos.com.ua/forum/topic/77145-tyuning-dvs-sens-13uvelichenyy-resiver-borman-boost/

Чуда не буде. Соваємось у правій смузі, рахуємо економію та не вийожуємось. Наші малолітражки прекрасні як малолітражки з усіма відповідними наслідками.
Підтримуємо технічно справний стан, цьомаємо у капотик і радіємо тому, що маємо.
То таки лохотрон?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

_Oleksandr_

Цитата: Володимир від 06 Травня 2021, 15:08:28Там BOR-MAN каже про якийсь чудапавук і ресивер від борамна, але без будь яких деталей. А з павуками взагалі запутав.
То ж по сути реклама (с подтекстом "зачем вам детали, приезжай - все сделаем"). По паукам - стандартный выпускной коллектор в городском режиме хуже тюнингового 4-2-1

drone

Цитата: Toris від 06 Травня 2021, 15:15:50
Чуваки, я щойно осилив архівну тему про "Борман-тюнінг" в Ланос-клані: https://lanos.com.ua/forum/topic/77145-tyuning-dvs-sens-13uvelichenyy-resiver-borman-boost/

Чуда не буде. Соваємось у правій смузі, рахуємо економію та не вийожуємось. Наші малолітражки прекрасні як малолітражки з усіма відповідними наслідками.
Підтримуємо технічно справний стан, цьомаємо у капотик і радіємо тому, що маємо.
Цитувати виділенеБорман Харьков 11,8 сек 0-100 км
Ярослав Старый Оскол  12,5 сек 0-100 км
Сан Саныч Николаев 10,6 сек 0-100 км
Зорг Саня Харьков 12,1 сек 0-100 км
Валера Суммы 9,2 сек 0-100 км
Саня Полтава 12,3 сек 0-100 км
Сирена Ровно 11,7 сек 0-100 км
Сергей Луганск (н.д.)
Володя Луганск (н.д.)
Илья Алчевск 11,6 сек 0-100 км
https://lanos.com.ua/forum/topic/77145-tyuning-dvs-sens-13uvelichenyy-resiver-borman-boost/?do=findComment&comment=1687740
И где здесь правая полоса? На славутке это точно будет около 10 сек.
И вообще, правая для тех кто едет медленнее потока. Даже с заводскими настройками какие у вас проблемы с разгоном в потоке? Славута - это ж не сенс.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

User2108

Цитата: drone від 06 Травня 2021, 16:34:34
Цитата: Toris від 06 Травня 2021, 15:15:50
Чуваки, я щойно осилив архівну тему про "Борман-тюнінг" в Ланос-клані: https://lanos.com.ua/forum/topic/77145-tyuning-dvs-sens-13uvelichenyy-resiver-borman-boost/

Чуда не буде. Соваємось у правій смузі, рахуємо економію та не вийожуємось. Наші малолітражки прекрасні як малолітражки з усіма відповідними наслідками.
Підтримуємо технічно справний стан, цьомаємо у капотик і радіємо тому, що маємо.
Цитувати виділенеБорман Харьков 11,8 сек 0-100 км
Ярослав Старый Оскол  12,5 сек 0-100 км
Сан Саныч Николаев 10,6 сек 0-100 км
Зорг Саня Харьков 12,1 сек 0-100 км
Валера Суммы 9,2 сек 0-100 км
Саня Полтава 12,3 сек 0-100 км
Сирена Ровно 11,7 сек 0-100 км
Сергей Луганск (н.д.)
Володя Луганск (н.д.)
Илья Алчевск 11,6 сек 0-100 км
https://lanos.com.ua/forum/topic/77145-tyuning-dvs-sens-13uvelichenyy-resiver-borman-boost/?do=findComment&comment=1687740
И где здесь правая полоса? На славутке это точно будет около 10 сек.
И вообще, правая для тех кто едет медленнее потока. Даже с заводскими настройками какие у вас проблемы с разгоном в потоке? Славута - это ж не сенс.
Що стоїть з словами "На славутке это точно будет около 10 сек."? Розрахунки, випробування?

_Oleksandr_

Цитата: User2108 від 06 Травня 2021, 17:07:52Що стоїть з словами "На славутке это точно будет около 10 сек."? Розрахунки, випробування?
На глаз из расчета, что Сенс как минимум килограмм на 200 тяжелей.

User2108

Цитата: _Aleksandr_ від 06 Травня 2021, 17:50:57
Цитата: User2108 від 06 Травня 2021, 17:07:52Що стоїть з словами "На славутке это точно будет около 10 сек."? Розрахунки, випробування?
На глаз из расчета, что Сенс как минимум килограмм на 200 тяжелей.

Тобто нічого

drone

Цитата: User2108 від 06 Травня 2021, 17:07:52
Цитата: drone від 06 Травня 2021, 16:34:34
Цитата: Toris від 06 Травня 2021, 15:15:50
Чуваки, я щойно осилив архівну тему про "Борман-тюнінг" в Ланос-клані: https://lanos.com.ua/forum/topic/77145-tyuning-dvs-sens-13uvelichenyy-resiver-borman-boost/

Чуда не буде. Соваємось у правій смузі, рахуємо економію та не вийожуємось. Наші малолітражки прекрасні як малолітражки з усіма відповідними наслідками.
Підтримуємо технічно справний стан, цьомаємо у капотик і радіємо тому, що маємо.
Цитувати виділенеБорман Харьков 11,8 сек 0-100 км
Ярослав Старый Оскол  12,5 сек 0-100 км
Сан Саныч Николаев 10,6 сек 0-100 км
Зорг Саня Харьков 12,1 сек 0-100 км
Валера Суммы 9,2 сек 0-100 км
Саня Полтава 12,3 сек 0-100 км
Сирена Ровно 11,7 сек 0-100 км
Сергей Луганск (н.д.)
Володя Луганск (н.д.)
Илья Алчевск 11,6 сек 0-100 км
https://lanos.com.ua/forum/topic/77145-tyuning-dvs-sens-13uvelichenyy-resiver-borman-boost/?do=findComment&comment=1687740
И где здесь правая полоса? На славутке это точно будет около 10 сек.
И вообще, правая для тех кто едет медленнее потока. Даже с заводскими настройками какие у вас проблемы с разгоном в потоке? Славута - это ж не сенс.
Що стоїть з словами "На славутке это точно будет около 10 сек."? Розрахунки, випробування?
До чего ж опустился политехнический, что там уже не умеют в силу и работу
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

User2108

Цитата: drone від 06 Травня 2021, 19:32:26
Цитата: User2108 від 06 Травня 2021, 17:07:52
Цитата: drone від 06 Травня 2021, 16:34:34
Цитата: Toris від 06 Травня 2021, 15:15:50
Чуваки, я щойно осилив архівну тему про "Борман-тюнінг" в Ланос-клані: https://lanos.com.ua/forum/topic/77145-tyuning-dvs-sens-13uvelichenyy-resiver-borman-boost/

Чуда не буде. Соваємось у правій смузі, рахуємо економію та не вийожуємось. Наші малолітражки прекрасні як малолітражки з усіма відповідними наслідками.
Підтримуємо технічно справний стан, цьомаємо у капотик і радіємо тому, що маємо.
Цитувати виділенеБорман Харьков 11,8 сек 0-100 км
Ярослав Старый Оскол  12,5 сек 0-100 км
Сан Саныч Николаев 10,6 сек 0-100 км
Зорг Саня Харьков 12,1 сек 0-100 км
Валера Суммы 9,2 сек 0-100 км
Саня Полтава 12,3 сек 0-100 км
Сирена Ровно 11,7 сек 0-100 км
Сергей Луганск (н.д.)
Володя Луганск (н.д.)
Илья Алчевск 11,6 сек 0-100 км
https://lanos.com.ua/forum/topic/77145-tyuning-dvs-sens-13uvelichenyy-resiver-borman-boost/?do=findComment&comment=1687740
И где здесь правая полоса? На славутке это точно будет около 10 сек.
И вообще, правая для тех кто едет медленнее потока. Даже с заводскими настройками какие у вас проблемы с разгоном в потоке? Славута - это ж не сенс.
Що стоїть з словами "На славутке это точно будет около 10 сек."? Розрахунки, випробування?
До чего ж опустился политехнический, что там уже не умеют в силу и работу

Тобто слова нічим не підтверджені, пустота. Аби бовкнуть

Toris

#41
Цитата: Володимир від 06 Травня 2021, 16:27:34То таки лохотрон?
Зараз порахуємо формулами шкільної фізики.

Отже, з книжки беру інфу про 17 секунд до 100 км/год на Сенсі 1.3і.
З іншої книжки про таврославутки беру інфу про 16,2 та 17,5 до 100 км/год на різних моделях з різними двигунами.

Тепер дві формули:
1) F = ma (сила = маса * прискорення);
2) V = at (швидкість = прискорення * час).

З першої формули ми бачимо лінійну залежність прискорення від сили двигуна та маси авто (a=F/m).
А з другої формули ми бачимо лінійну залежність часу досягнення заданої швидкості від прискорення (t=V/a).
Обидві формули зв'язує прискорення, яке залежить виключно від сили тиску робочого газу на поршні та обертів двигуна.

По умовах задачі двигун не форсувався, турбіна не колгоспилась і паливо не змінювалось. Тобто у нас стандартний двигун і, можливо, покращене наповнення циліндрів робочою сумішшю та покращений випуск.
Однак для резонансних систем характерні великі розміри резонаторів специфічної форми по відношенню до робочого об'єму, а в Бормана якесь трубчасте піцюрко, яке або високодобротне та працює у дуже вузькому діапазоні обертів, або широкосмугове та неефективне.

І навіть якби це все працювало якимось дивом на збільшення порції суміші, то детонацію ніхто не відміняв: якщо ми просто запхали півтори максимальних порції суміші до циліндру, то при стисненні верхня температура суміші підвищується вище температури спалаху.

Бажаючі можуть порахувати адіабатний процес самостійно під геометричне стиснення 9,5; мені вже не цікаво.

Якщо ж оте піцюрко по суті просто "нульовик", а двигун працює на 10000 об/хв - то про що взагалі мова та гроші?

Мій висновок: лохотронище.

Цитата: drone від 06 Травня 2021, 16:34:34И где здесь правая полоса? На славутке это точно будет около 10 сек.
И вообще, правая для тех кто едет медленнее потока. Даже с заводскими настройками какие у вас проблемы с разгоном в потоке? Славута - это ж не сенс.
Як я уже щойно показав, про 10 секунд навіть не мріємо. Але справа не лише в розгоні. Таврославутки мають геть слабкі гальма у порівнянні з сучасними авто. Влітку, коли я трохи на нормальну трасу вирвався і змагався з мерсами за місце під сонцем, то кілька разів ледь не в'їхав комусь у корму. А коли оце на минулих вихідних ми летіли 140-150 між Житомиром та Києвом по трьох смугах з світлофорами та пробками, то постійно повторювались ситуації старт/стоп, в яких стокові таврославутки з сенсами на третій смузі шансів не мають. Необхідні радикальні модернізації двигуна, системи охолодження, гальм, ходової, кузова. Тобто просто інше авто.

_Oleksandr_

Цитата: Toris від 06 Травня 2021, 22:22:46Якщо ж оте піцюрко по суті просто "нульовик"
Судя по фотографиям там обычный воздушный фильтр (по крайней мере я не встречал нулевиков, к примеру - K&N, под таврический типоразмер). Больше интересует почему Вы приписываете свойства воздушного фильтра впускному коллектору?

Toris

Цитата: _Aleksandr_ від 06 Травня 2021, 23:17:15Больше интересует почему Вы приписываете свойства воздушного фильтра впускному коллектору?
Перепрошую за введення в оману, я не спеціально. Мав на увазі зменшення вхідного опору в цілому.

drone

Цитата: Toris від 06 Травня 2021, 22:22:46
По умовах задачі двигун не форсувався, турбіна не колгоспилась і паливо не змінювалось. Тобто у нас стандартний двигун і, можливо, покращене наповнення циліндрів робочою сумішшю та покращений випуск.
...
І навіть якби це все працювало якимось дивом на збільшення порції суміші, то детонацію ніхто не відміняв: якщо ми просто запхали півтори максимальних порції суміші до циліндру, то при стисненні верхня температура суміші підвищується вище температури спалаху.
...
Якщо ж оте піцюрко по суті просто "нульовик", а двигун працює на 10000 об/хв - то про що взагалі мова та гроші?

Мій висновок: лохотронище.


Вы писали, что прочли тему, а сам пишете такую чепухню
Цитувати виділенеНа стенде существует понятие:

Моторные силы (с учетом трансмиссии) - 66. сил было в наших замерах

Колесные силы (без учета потерь трансмиссии) -  53 силы с колес, может выжать здоровый Сенс


В нашем случае стоковый Сенс на Ресивере показал 83 моторные силы и 68,4 сил с колес.
...
На моем Сенсе и Таврии были стандартные валы и работали они до 10 000 оборотов отлично.
О чем свидетельствует БтЦН с 2500 до 9400 оборотов диаграмма практически ровная.
https://lanos.com.ua/forum/topic/77145-tyuning-dvs-sens-13uvelichenyy-resiver-borman-boost/?do=findComment&comment=1687739

По паспорту у 1.3ы Славуты разгон до 100 15.5
https://www.drom.ru/catalog/zaz/slavuta/specs/acceleration_time/
Итого чисто по л/с имеем 15,5*66/83=12,3
Теперь переходим к нелинейщине. Беда стандартного впуска МеМЗ-а в том, что до 3000 об/мин он вообще не едет. Если вы посмотрите видео разгона на сенсе, то на 2-ю он включается на 50 км/ч, третью - 80 км/ч. Прошивкой убирал ограничение по оборотам и крутит 6000+, ресивером сдвинул резонанс в сторону высоких. В результате нивелировал нижнеоборотную яму откуда и берутся дополнительные секунды.

Цитувати виділене
Цитата: drone від 06 Травня 2021, 16:34:34И где здесь правая полоса? На славутке это точно будет около 10 сек.
И вообще, правая для тех кто едет медленнее потока. Даже с заводскими настройками какие у вас проблемы с разгоном в потоке? Славута - это ж не сенс.
Як я уже щойно показав, про 10 секунд навіть не мріємо. Але справа не лише в розгоні. Таврославутки мають геть слабкі гальма у порівнянні з сучасними авто. Влітку, коли я трохи на нормальну трасу вирвався і змагався з мерсами за місце під сонцем, то кілька разів ледь не в'їхав комусь у корму. А коли оце на минулих вихідних ми летіли 140-150 між Житомиром та Києвом по трьох смугах з світлофорами та пробками, то постійно повторювались ситуації старт/стоп, в яких стокові таврославутки з сенсами на третій смузі шансів не мають. Необхідні радикальні модернізації двигуна, системи охолодження, гальм, ходової, кузова. Тобто просто інше авто.
То есть правая полоса - это у вас не про город, а про трассу  :facepalm: И поток у вас оказывается на трассе.  :facepalm:
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"