тюнинг двигателя

Автор Masyanya, 08 Травня 2013, 23:42:07

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: _Aleksandr_ від 06 Травня 2021, 16:29:36
Цитата: Володимир від 06 Травня 2021, 15:08:28Там BOR-MAN каже про якийсь чудапавук і ресивер від борамна, але без будь яких деталей. А з павуками взагалі запутав.
То ж по сути реклама (с подтекстом "зачем вам детали, приезжай - все сделаем"). По паукам - стандартный выпускной коллектор в городском режиме хуже тюнингового 4-2-1
То що за такий павук тюнінговий?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

_Oleksandr_


Володимир

Та ну його за таку ціну, ще й доварювати треба.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

А що у МЕМЗ не рівнодовгий колектор? І скільки я буду економ ефекту мати?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 07 Травня 2021, 16:45:24
А що у МЕМЗ не рівнодовгий колектор? І скільки я буду економ ефекту мати?
Очевидно що ні,  перший та  четверний циліндр мають довший канал ніж другий та третій, хоча навіть і в парі вони також різної довжини.


Ця різниця повинна компенсуватись різною довжиною труб штанів, як бачимо на малюнку, візуально довжина труби пари другого і третього циліндра довша за довжину труби першого і четвертого.


Доки шукав картинки здається знайшов відповідь чому в мене із штанами босал, двигун починає ривіти в діапазоні 2700-3000 обертів, ну і розхід в цьому діапазоні трохи великий. Якщо глянути на кратинки, то видно що в заводських штанах права труба та що без додаткових вигинів довша за ліву, а в босалі вони однакової довжини, треба ще звичайно переміряти рулеткою, але візуально так. Я ще коли міняв штани, то замітив що босал на трубах трохи економить. Навіть якщо постукати по вланцю лодонею, то звук на виході мав однакову частоту.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Володь, ти думаєш мотив вигину штанів саме такий?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 09 Травня 2021, 15:52:06
Володь, ти думаєш мотив вигину штанів саме такий?
Я не про вигин, а про довжину кожної труби.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Япро зв'язок вигин-довжина каналів.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 09 Травня 2021, 21:19:15
Япро зв'язок вигин-довжина каналів.
Вигин лівої труби зробили бо фланець на коелкторі поеврнутий, а між штанами і двигуном проходить шарнішний вал.

Міряв дожину труб заводських штанів, то пряма труба на 1.5-2 см довша. З каналами в колекторі там взагалі сильний різнобой, між першим і четвертим 5 см різниці а між парами 1-4 та 2-3 5-10 см.

Такий різнобій схоже на всіх радянських авто, на ваз-2108 ще цікавіше.



Довжину труб роблять однаковою.


Тільки на класиці чогось італійці заморочились і спроектували труби різної довжини.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Цитата: Володимир від 11 Травня 2021, 09:42:42Такий різнобій схоже на всіх радянських авто

Ну, схоже тестові випробування показали, що затрати на виготовлення штанів з компенсаторними довжинами труб не співвідносні з отриманим позитивним ефектом, то є не раціонально їх робити.  :dunno:
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

#55
Цитата: drone від 06 Травня 2021, 23:58:00То есть правая полоса - это у вас не про город, а про трассу  :facepalm: И поток у вас оказывается на трассе.  :facepalm:
Так точно, їдеш, як у місті проспектом, але ще швидше... У місті нормально почуваюсь і на стокові, за теслами не гасаю. А на трасі - на швидких смугах прийде срака швиденько, на першому ж світлофорі...

Цитата: drone від 06 Травня 2021, 23:58:00Вы писали, что прочли тему, а сам пишете такую чепухню
<...>
Теперь переходим к нелинейщине. Беда стандартного впуска МеМЗ-а в том, что до 3000 об/мин он вообще не едет. Если вы посмотрите видео разгона на сенсе, то на 2-ю он включается на 50 км/ч, третью - 80 км/ч. Прошивкой убирал ограничение по оборотам и крутит 6000+, ресивером сдвинул резонанс в сторону высоких. В результате нивелировал нижнеоборотную яму откуда и берутся дополнительные секунды.
Шас правєрім. ;) Припустимо, МеМЗ-307 з об'ємом 1.299 л працює на рівні моря при температурі повітря 15°С густиною 1,225 кг/м3. За один оберт колінвала відпрацює два циліндри, тобто 0,6495 л або 0,0006495 м3. Вважаємо, що вхідний опір впуску відсутній.
При 10000 об/хв за 1 секунду буде перекачано 0,0006495*10000/60 = 0,10825 м3 або 0,13260625 кг повітря. Збагачення суміші ігноруємо, враховуємо лише стехіометрію бензину (14,7:1) і корисне споживання бензину за 1 секунду буде 0,13260625/14,7 = 0,0090208(3) кг. Ця кількість бензину дасть нам тепла 0,0090208(3)*44000000 = 396916,(6) Дж. При ККД двигуна 25% ми отримаємо потужність двигуна 396916,(6)*0,25 = 99229,1(6) Дж/с (Вт) або 99229,1(6)/736 = 134,82 к.с.

Нефігові такі перспективи... А яке випередження запалювання буде при таких обертах? Мій Сенсович на холостих обертах (940-960 об/хв) показує +9°. Стартове випередження +5° від ВМТ. Тобто +4° на кожну тисячу обертів за хвилину. Я так розумію, що при 10000 об/хв випередження має бути +45°? Чи ще більше? Суміш встигне догоріти до відкриття випускних клапанів?

UPD: А тепер увага! Беремо характеристики Сенса з https://www.drom.ru/catalog/zaz/sens/197147/ "Максимальная мощность, л.с. (кВт) при об./мин.: 70 (51) / 5400" і виконуємо прості арифметичні дії з нашим результатом: 99,2291(6) кВт * (5400/10000) = 53.584 кВт. Наш ідеальний результат перевищує паспортні дані двигуна на 5,1%.

Ризикну припустити, що у порівнянні з параметрами повітропроводу перед ресивером отой борманівський тюнінг ресивера... такий собі, більше значення має співпраця з "мозком" авто.

UPD2: Мінімальна питома потреба повітря за 1 секунду = 108,25 л / 99,2291(6) кВт = 1,091 л/(с*кВт).

ВКБ

Цифри- оце наш підхід.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

drone

Цитата: Toris від 11 Травня 2021, 12:13:25
UPD: А тепер увага! Беремо характеристики Сенса з https://www.drom.ru/catalog/zaz/sens/197147/ "Максимальная мощность, л.с. (кВт) при об./мин.: 70 (51) / 5400" і виконуємо прості арифметичні дії з нашим результатом: 99,2291(6) кВт * (5400/10000) = 53.584 кВт. Наш ідеальний результат перевищує паспортні дані двигуна на 5,1%.

Ризикну припустити, що у порівнянні з параметрами повітропроводу перед ресивером отой борманівський тюнінг ресивера... такий собі, більше значення має співпраця з "мозком" авто.
Берем паспортный разгон сенса в 17 сек, домножаем на коэф увеличения л.с. 70/83 =14 сек. Итого либо там в топике все врут про результаты 12 и ниже сек, или все не так просто с продувкой цилиндров на высоких оборотах.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

ВКБ

Продувка залежить від швидкості заповнення вакууму повітря і інерції маси повітря. Тобто питання в перехідному періоді півсекунди. Судячи по потужності і розходу палива графіків і коеф збагачення то продувка без турбіни не менше 0,9 від об.єму перекачки
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

#59
У сенсах перед ресивером є труба, перед трубою повітряний фільтр, перед фільтром є лабіринт в районі правого крила, разом щонайменше 1 метр загальної довжини - дідька лисого воно там буде так просто продуватись. :nea: Труба грубенька, але ж 1 метр, звернутий буквою "зю". І перпендикулярні потоку вхідні канали. :facepalm: Там лише буферний об'єм ресивера нарощувати, інші пасивні припарки ефективно не працюватимуть.

Вчора знайшов на роботі лачетовода. Каже, що у них така ж схема. І коли він зняв лабіринт (ДТП) і вмантулив туди пилососну трубу, яку вивів перед радіатором - то, каже, що машина ожила. Він же розповідав про чипованого ланоса, в якому вони з Києва до Житомира прилетіли за 45 хвилин (середня швидкість 200 км/год). Також розповідав про автомобіль місцевого гаражного таланту "Москвич-2141", в якого встановили двигун від чогось і втулили туди турбіну. Прогрітий "Москвич" шліфував асфальт по 4 передачу включно. Але двигуни обох цих автомобілів довго не прожили, не допомогли ні спецпоршні, ні інші припарки. Зійшлись на думці, що для високих обертів треба тулити високообертовий двигун від супермото Yamaha або Honda та вважати масложор адекватною платнею за компактну потужність.

Я чому задумався про форсаж? А тому, що катаю на пропані, а в пропана октанове число близько 105. А в двигуні геометричне стиснення 9,5 замість пропанового 12. От і задумався, що ресурс якось треба утилізувати. Якось би тиск вхідний підняти, але навіть 20 літрів повітря за секунду без компресії - це щось. Не дарма конструктори монтують додатковий 5-й циліндр для продувки, ох, не дарма... Це простіше турбінного чи гвинтового компресора.