Slavuta 1,2L 2004 by SEMPER FI

Автор SEMPER FI, 27 Квітня 2009, 13:22:30

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

SEMPER FI

Да, именно его и имел в виду. Уже давно качнул. Но еще не осилил все прочитать :blush:

Camel Trophy

Ты встрял так же как и я, пок у меня колёса просели(снег), и я чиркнулся о крышк улюка, короче в бортовике написано, почитай!
1КреплениЯ выхлопной просмотри
2 КУЛИСА ПОЛЮБОМУ,  менять буш, около 200 гр(погнута ноа если нейтралка слева)
3 не волнуйсо  я се даш две падухи абарвал и мотор омывателя разбило, а скорость меньше пешеходной вот так!


кулиса эт то что под мошынкой переключает передачи когда за ручку дёргаеш :whistling:

SEMPER FI

Спасибо, утешили... Но подскажите, где эта кулиса? Не могу в мануале найти :pinch:. Подушки уже нашел...
------------------------------
Ой, огромное спасибо, что обьяснили!
Пока значит ездить не буду (так понимаю, машину сейчас лучше не эксплуатировать). 200 грн. нету :(

4izmen

Блін....ото срака..:unsure: співчуваю..трохи попав ти...голоане добре розібратися, що саме сталося і якнайшвидше реанімувати машинку, щоб літала і далі :)
Don\'t vorry - be happy

SEMPER FI

Дякую за співчуття ;)
Буду сподіватись, що все обійдеться. Хоч би завтра до ями і назад доїхати нормально. Хоча в принципі крім вібрації при переключенні передач змін в їзді не помітив. Але все одно переживаю, щоб по дорозі щось не відпало :unsure:

4izmen

Я думаю, що не повинно, головне зараз на яму чи на естакаду завалитися, щоб розібратися нормально в чому причина, ну а далі ту причину видалити і все буде ок :cool:
Don\'t vorry - be happy

SEMPER FI

Ще раз усім дякую, opti, Camel Trophy (прочитав бортовик - дійсно схожа ситуація), 4izmen, що швидко відгукнулись з порадами!!!
Завтра хоч знатиму на що звертати увагу при перегляді днища.

Camel Trophy

Подухи ты не увидишь, надо быть ,,сукаумным)))),, мне их меняли и я всё равно не высмотрю их никак(
Эт пусть не заинтересованый спец глянет! без предистории заедь к стошникам ,,тип мошынко колбасит, глянь подухи,,
 Если дно поцарапано замаж чем то чтоб не гнило!

4izmen

Та подухи ж видно, тре просто добре глянути де кріпиться двігло до кузова, типу спереду, нижче радіатора, друга трошки нижче карба, типу біля стакана, а решта ше не видивлявся... :whistling:
Don\'t vorry - be happy

Camel Trophy

йих три, а я йих не вижу(((

SEMPER FI

Вичитав, що подушки розміщені на захисному брусі. Тобто спершу кажуть зняти його і тоді буде видно подушки. Так зрозумів, що це якісь резинові прокладки. Гадаю, міняти їх потрібно полюбому, бо попередній власник точно не міняв. А за 4 роки вони вже могли перетворитися на порох.

Олег

У меня, когда оборвало подушку с правой стороны, двигатель приподнимался немножко (стал слева взялся за двигатель справа и потянул на себя).

Цитувати виділенеТак зрозумів, що це якісь резинові прокладки.

Подушка это металлический стакан внутри которого резина с отверстиями под крепление.

SEMPER FI

Був сьогодні на ямі.
Невеличкий звіт після незначного ДТП (наїзд на виступаючий бордюр).
Отже, весь удар на себе прийняла в основному вихлопна, а саме додатковий глушник.
На фото показано напрямок як бордюр пройшов по вихловній (сліди починаються від однієї кромки до другої). Внаслідок удару глушник дещо здевормований (прогнутий).

Також частину удару прийняло на себе днище. Тут вже є дещо позитивне, оскільки точно тепер знаю, що днище не гниле :D. На фото теж показано шлях удару.

В результаті сили удару і нанесених пошкоджень, вихлопна дещо прогнулась наблизившись до днища і вперлась в елемент, призначення якого мені поки не відоме.

Цей елемент розміщений симетрично по обиві сторони канавки для вихлопної на днищі (на фото елементи з вихлопною вже після виправлення).

Оскільки труба пішла в глибину канавки, відповідно вона розмістилась ближче до коробки, що і викликало вібрації при переведені ручки у крайнє ліве положення (включення першої/другої передачі), тому що труба практично дотикалась до КПП.
Отже, середню частину вихлопної було знято і закріплено в лещатах. Доклавши зусиль вихлопну трохи вигнули, щоб вона не торкалась вище зазначеного елемента і КПП.
Після знаяття труби було помічено дефект кріплення вихловної до штанів, а саме - зломане праве вушко :(. Судячи з вигляду і корозії, вушко надламалось не в наслідок удару, а через вік і вплив зовнишніх факторів.

Оскільки вже знайшов час і вибрався на яму, вирішив вияснити, що ж в машині тарахтить під картером на обертах 1200-1300. Зняв фільтровий відсік карбюратора і завів авто. Після довгих пошуків було виявлено, що звук викликає кожух, що накриває штани в місці їх кріплення. Було знято піддон і виявлено, що одна частина цього кожуха закріплена, а друга втратила своє кріплення і просто висіла у повітрі коливаючись під час роботи двигуна і при обертах 1200-1300 торкалась штанів.

Відкрутити повністю цей кожух не ризикнув, бо зробив припущення, що він служить ніби радіатором, щоб перегрів штанів не впливав на карбюратор.
Вихлопну поставили на місце. Кожух над штанами відігнули. Але коли ставили назад піддон, то помітили, що лівий болт, який кріпить сам піддон та ліве колесо (що більше занепокоїло) має повністю зірвану різьбу.

Проте, з горем-навпіл на нього все ж вдалось накрутити шайбу, але цей болт тепер перший на заміну.
Вирішив це діло довго не відкладати і одразу на базар. Потрібного болта не знайшов, але придбав ще деякі корисні речі:
1.Фольгу захист від сонця на лобове скло на присосках - 18 грн.
2.Маннол (антифріз) 4 л. - 65 грн.
3.Гальмівна рідина Дот-4 0,5л. - 25 грн.
4.Рідина для омивання шкла 5л. - 25 грн.
За допомогу в ремонті велика подяка моєму батькові та моїй дівчині!!! Сам би не впорався :blush:
Також дякую усім, хто підказував моживі наслідки такого ДТП.
Дві подушки здається намацав на захисному брусі - прямокутні резинки, які вже зовсім на дотик не нагадують резину (лише краї м\'які ще трохи).

Роман

Невідомий елемент. це кріплення куліси...
______________________________________________________
Первый из Закарпатья... :)

SEMPER FI

Подскажите пожалуйста, а этот кожух над штанами... Какая его роль? Можно его вообще снять? Дело в том что он теперь издает другой звук, другого тембра на оборотах уже 600-700.