Распорки

Автор Alex Miha, 03 Грудня 2007, 22:13:54

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Саша

Vishnujana Користуйся кнопкою \"Изменить\" , а то отримаєш від модерів чи адмінів попередження за оверпостинг
Tavria 1.4L Ice + LPG2
VAZ 21104 8v 1.6 +LPG4

Володимир

Цитата: VishnujanaА щоб тримати дорогу для цього в машині передбачене кермо водія./quote]Я з вами згоден, але хочется його трохи менше ктутити, а щодо решти я думаю немає смислу вас переконувати, бо ви дуже сильно тримаєтесь за свою думку, ви часом не вчителем працюєте?

Цитата: VishnujanaПане Володимире не вбивайте Ваші гроші поїздками по пагорбам та ямам, краще минайте їх або збавляйте швидкість принаймні. Хоча воля Ваша добродію.
Нехай щастить.
Та я взагалі по трасі їзджу зі швидкістю 80-90, а щоби не вбивати гроші поїздками по горбам то потрібно хіба вчепити крила до машини, бо в нас дороги навіть після суцільного ремонту нерівні.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Сергей

Володимир про так проходит машинка с распорками согласен!  меня тоже убивало когда пригрузил машину и морда начинает бегать по дороге! при этом даже на небольшой скорости!
  Vishnujana  ты извени но про какое самодруство ты говориш! тебе приятно ездит на машине у которой скрипит весь зад на неровностях из-за перекосов кузова! или приятно когда в машине 5 человек и начинают двери отщелкиватся на каждой яме! потому что кузов крутит! я прошол всё это! поэтому и ставлю распорки! тем более я делаю их сам и такой конфигурацыи как мне подходит!  на минутку чтоб ты знал при поднимании обоих передних колёс наши стаканы расходятся на 2-3 мм! а на том же ланосе нет! вот поэтому мы ставим равпорки! на заводе экономят на всём и ссылатся мол завод все предусмотрел глупо!   завод предусмотрел чтоб шаровые ходили по 20 тысяч стаканы вырывало аморты стучали! с твоих слов тогда и эти баги не надо устранять ведь это славута! у тебя то у самого машина какая? если ты не хочеш в неё вкладывать то не надо расказывать что кто то самодур!   шаровые на славуту от олеля стоят 150 грн на даный момент! фирменные на них славута влетела в течени месяца два раза в люк (один раз разрыв рычага почти пополам второй раз погнул) шаровая целая до сих пор! наша родная после первого удара отправилась в мусорку , а если так рассуждать как ты так это тоже самодурство!
сто  ремонт и техническое обслуживание вашего автомобиля любой сложности! 063-44-20-375 Сергей!

Володимир

Підтримую, розпорки це в першу чергу безпека руху, бувають такі ситуації як наприклад ніч плюс дощ, тоді взагалі на дорозу важко щось розгледіти при зустрічних фарах, то хай машина краще незначну пережкоду спокійно проїде без втрати курсу ніж недай боже влетіти під зустрічну фуру.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vishnujana

serdgio

Чесно кажучи, я не знайомий з тим що двері свавільно відкриваються але можу допустити, що таке може статися.
Ну розходяться на вказані Вами міліметри стакани я і не казав, що це цілком позитивно, самодурство --  це вважати що поставивши перекладину вирішаться всі проблеми автомобіля.
Стосовно шарових опор так це достатньо таки розумне рішення. Жодного разу не казав і не давав приводу до того аби думати, що я повністю проти будь-яких покращень автомобіля. З чого Ви таке взяли? Ви зацікавленні розпорками -- дуже чудово, що вони Вам служать але вони не передбачені заводом, тоді як шарові передбачені, виходячи з цього аналогія не зовсім коректна.
До речі від якого Опеля стають деталі на Славуту, скажіть будь-ласка? І чи без будь-яких доробок вони спають на машину?

Славута 1.2L 2006р/в   ~87 000 км, карбюратор

Kritik

Цитувати виділеневони не передбачені заводом
то не завод
то шарашкина кантора :)
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Vishnujana

Володимир

Згоден з Вами сто% дороги ніякі!
Петросян колись казав народну прикмету, що якщо у нас кладуть асфальт, то значить скоро під ним будуть вести труби, отаке!

Щодо вчителювання трохи просвічу.

\"Ви\" --  це однина
\"ви\" -- це множина

Дякую за бесіду.

Kritik

і Вам доброго
я до того веду, шо не треба так сліпо вірити заводу
і не все шо зробив завод - дуже добре

така супер тормозна система і спосіб кріплення колеса де ше зустрічається, в машинах цього тисячоліття? та ніде.... невже ЗАЗ самий геніальний завод і знає шось, чого не знає ніхто в світі....
чому БМВ кріпить колесо на 5 болтів і по середині диска, а ми на 3 і по зовнішній стороні диска? БМВ - тупі, ЗАЗ - супер завод з нано-технологіями

до речі ЗАЗ на скільки мені відомо, проводив випробування Славут з розпорками і десь я бачив графік на скільки міняєтсья жорсткість кузова з розпоркою....
Славута і так жорсткіша за Таврію.... хоча всі думають навпаки, бо таврія 2-х дверна а у всьому світі , 2-х дверна машина жорсткіша за 4-х дверні... але знову ж таки ЗАЗ шось \"знає\" чого не знає ніхто в світі....

і якшо вірити Вашим роздумав, то http://www.cusco.co.jp - взагалі розводить весь світ на бабло....
і випускають нікому не потрібні розпорки на такі машини як Субару, Хонда, і т.д... які знову ж таки, судячи вашим постам, їздять дуже добре і без розпорок....
але все ж таки в світі находиться купа лохів, які викидають сотні баксів, на непотрібні куски труби :)

взяти ті самі Мерседеси, чи БМВ
чому Хамман, і АМГ, і Брабус, досі не збанкрутували? чому за їх машини люди платять в 2 рази більше ніж за такі самі заводські?

весело тут у вас)
читаєм назву розділу \"Технический тюнинг\"
тюнінг - це заміна того шо ставить завод... на шось краще, або вдосконалення заводського
а в нашій машині тюнінгувати можна всьо, кожний болтік і кожну детальку, бо з заводу воно дуже \"надійне, і високотехнологічне\" , я думаю ви зрозуміли чого ці слова в лапках....

кароче цей спор ні до чого не приведе...
хто їздив на стоковй машині і був задоволений на всі 100% той і буде так їздити....
а кому і базарних розпорок мало, і він вварює кусок рельси під панель))))))

ІМХО )
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Анатолий

Предупреждение за флуд. LonelyWolf

Анатолий

Уж извините, уважаемый LonelyWolf, но не могу согласиться с предупреждением. Последним мало-мальским информативным постом в данной теме является мой от 2010-09-17 20:40:40. Все остальное - флудообразные измышления на тему о себе умном и шарашкином ЗАЗе, что с вашей точки зрения флудом не является. Вам виднее. Не хочу вдаваться в дальнейшее обсуждение и ласково предоставляю вам возможность самому осмыслить ход темы. Самобан с приветом на неделю.

Vishnujana

Kritik

Ви сказали майже те саме що і пан serdgio тому не буду повторюватись у відповіді, додам таки що тюнінгові компанії займаються не лише розпорками, інакше як Ви кажете вони б збанкрутіли.

Я бесіду на форумі не сприймаю як суперечку, це бесіда. А у кожного не може бути однакове ставлення до всього.

В даному тисячолітті таких кріплень окрім ЗАЗу може й нема але в XXст. схожі кріплення були на машинах  Porsche та наче ще Citroen, а Таврія яка є основою Славути родом з минулого, це так історія.

Дякую.

Богдан

Например я почувствовал от распорки более комфортную езду, конечно на славуте до комфорта ещё далеко но когда мне пришлось снять роспорку я подумал, как я вообще раньше ездил на этой машине. Надо просто попробовать проехатся с распорками и без них и всё станет ясно.... :cool:

Сергей

парни та что спорить! даже на хонду прелюбе и на многие бехи с завода распорки на заряженые версии ставят! а то что у нас не ставят так это только экономия!
сто  ремонт и техническое обслуживание вашего автомобиля любой сложности! 063-44-20-375 Сергей!

Kritik

вово
навіть говно лансера Х в 2-х літровій і макс.комплектації, мають розпорки

про БМВ М-серії я взагалі мовчу...
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

4izmen

Та тут нема що говорити, кожен при власній думці залишиться,  інакше ніяк. Проте на мене розпорка - річ потрібна для наших машин і це є просто необхідне вдосконалення, для досягнення кращого комфорту їзди і безпеки пасажирів))) :)
Don\'t vorry - be happy