Карбюратор

Автор Kritik, 15 Лютого 2008, 17:52:01

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

АнтохА

та не я про стоковый солекс, в пежовском совсем все по другому, и принцип совсем другой

Kritik

А нашо ЗАЗ з заводу ставить таку дурацку ходову? :P
Є багато речей яких ми пояснити не можемо.
Може він обслуговував карб в якогось карбюраторщика шо був впевнений шо так правильно.
Я раніше коли часом звертався о карбюраторщиків вони звжди дивувалися нашо я поставив слонік від Ниви, але прослухавши розповідь майже всі погоджувалися шо я все таки добре зробив.
І часто після того ставили такі слоніки людям які приїжжали до них ремонтуватися.
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

АнтохА

понял, пасиба
про ходову +1 =(

XrYsT

Антон А сколько ты по тем временам отдал за Пежоновский карб? Он с автоподсосом или обычный?
Славута 1,2 с Pantera 3300 - ЦЗ - SONY 410U :whistling:


АнтохА

в ноябре стоил 300 гр, с автоподс
у знакомого Пыж, я увидел и офигел что подсоса нету, попросил померять, померял =) , и начал искать такой же! :))

XrYsT

Подскажи его маркировку если знаеш, он как без всяких переделок садится или чето надо переделывать???
Славута 1,2 с Pantera 3300 - ЦЗ - SONY 410U :whistling:


АнтохА

маркировку не знаю. Становится практически сразу, только крепиться он шпильками на 7, а у нас 8. поэтомы в крбе дырки разсверлить и через него тосол пропустить, ну и отрегулировать

XrYsT

а скакого пежо? вообше как его можно идентифицировать!!!!
Славута 1,2 с Pantera 3300 - ЦЗ - SONY 410U :whistling:


АнтохА

пежо 405 GR  88 года, 1580 обьем, передний привод. я уже писал

XrYsT

Оказывается есть родной карбюратор, 21081-1107010-31 он идет с полуавтоматическим пуском, я так понимаю с автоподсосом!!!
Славута 1,2 с Pantera 3300 - ЦЗ - SONY 410U :whistling:


Kritik

xryst
Галімий це карб.
І проблем з ним ше більше ніж з нашим.
І це вроді не авто підсос. =)
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Michurin

Цитата: KritikПро яку економію можна говорити при 2-х трубках слоніка загнутих в 1 камеру.
Невже так важко порахувати. Нижня трубка яка мала йти в 1 камеру 40, 2 яка мала йти в 2 камеру 35. Яка різниця чи вона лиє в 1 чи в 2 камеру. Всьоравно сума 75. І нафіг там треба стільки бензу....
В 2 камеру його взагалі не треба, а в 1 камеру 2 трубки шо в сумі 75 - тоже забагато...
Не хотілось втручатись у вашу змістовну бесіду, та й часу вже пройшло трохи, але все ж не витерпів - хоч і з запізненням, але дозвольте вставить свої 5 коп., бо довелося прочитать чимало речей, що є неправильними. Я ремонтую і регулюю карбюратори більше 10 років (в тяжкі 90-ті, коли був студентом, цим заробляв на чорний хліб без масла, а зараз – хобі, бо робота уж больно творческая. ГГ!)  і сам допускав таку помилку - перегинав трубки в первинну камеру, тільки вкорочував трубку з первинної камери, бо вона частково перекривае великий дифузор - получається, що машина ніби весь час працюї з прикритою повітряною заслонкою, ніби на підсосі. Двигун тягне краще, але і бензин з бака теж тягне нехіло.:P Якщо вкоротити трубку – перекриття дифузора не буде, зате бензин швидше впорскуватиметься в первинну камеру, бо з вторинної через маленьку щілинку він висмоктується з деяким запізненням. З перегнутою і вкороченою трубкою машина краще розганяється. Здавалосяб б - все супер! Але виявляється - ні! Справа в тому, що розпилювач прискорювача на високих обертах працює, як еконостат, тобто при сильному відкриванні дросельної (так, саме дросельної, Kritik!) заслонки  і рівномірному русі без прискорення з нього починає висмоктуватись бензин, збагачуючи суміш і збільшуючи витрату пального. Тому діаметр розпилювачів у всіх карбах калібрується! У більшості карбів розпилювач один, але його «вклад» (десь до 8%) в роботу дозуючих систем враховується при проектуванні і доводці карба. В Солексах пішли іншим шляхом – у вторинну камеру також вивели трубку, яка при відкритій первинній камері і закритій вторинній працює, як повітряний жиклер еконостата, створюючи ефект пневмогальмування , тобто, з вторинної камери підсмоктується повітря і зменшує висмоктування пального з розпилювача первинної камери. Тому треба памятать, що всяка заміна розпилювачів на Нивовські, перегинання трубок, заглушування трубок і т.д. спричиняє збільшення витрати пального, але двигун збільшує тягу, бо в стоці карб відрегульований на збіднену економічну суміш. Це, до речі, відповідь на питання – що дає заміна жиклерів у карбі. Стокові жиклери готують економічну суміш, при якій не одержиш максимальної потужності, тому для збільшення потужності можна збільшувати паливні і зменшувати повітряні жиклери, головне не переборщить, бо занадто збагачена суміш теж погано горить :P Я, наприклад, первинну камеру залишаю сток, а у вторинній ставлю паливний 97,5, а повітряний – 125. Це дає гарний підрив на вторинній камері і економічний режим на первинній. Сам у 2007 році їздив у Крим, проїхав 2,5 тис. км, з них 500 км по горах і мав витрату 5,6 л/ 100 км.
     Твердження про те, що вприск у вторинну камеру «тільки коптить свічки» є абсолютно неправильним. Сам подумай: якщо ти натискаєш на педаль, з камери прискорювача витісниться стільки бензину, на скільки ти перемістив діафрагму кулачком, а через яку завбільшки дірку він витече, для кількості не має значення. З меншого отвору він лише витікатиме повільніше, вприск стане розтягнутим. То ж на економічність це не впливає (якщо ти звичайно всю дорогу не качаєш бензин педаллю газу :P ) Більше того, як я вже пояснював, один розпилювач тільки збільшить витрату пального (не забувайте, він модифікований для Ниви!). Збільшити динаміку розгону можна також, поставивши кулачок №4, але це теж збільшить витрату пального, а бензин, як сказав Kritik, у більшості з нас не казьонний. Я планую зробить саморобний кулачок – ділянка первинної камери – сток, а вторинної – для більшої подачі керасіну, бо їжджу спокійно, але інколи є потреба «рвонуть». Коротше кажучи, парні, перед тим, як щось тюнить – учіть мат.часть!

Kritik

Мені здається, шо для покращення динаміки на сток карбі, хватає простї заміни повітряних жикльорів на менші.
в 1 замість 165 - 155, а в 2 замість 145-135.
Збільшення топливних - веде до збільшення розходу.
Так як в мене дуже часто 2 камера відкрита то 100 в 2 камері в мене хаває прілічно, тому і розхід великий. Буду ставити назад 95.
2 камера на ходу відкривається коли мотор вже набрав обороти і тому він сам втягує суміш і для 2 камери слоніка не треба. А в 1 він потрібний шоб дати збагачену суміш для швидшої розкрутки мотору.
Тому я проти слоніка в 2 камеру... ІМХО.
Цитувати виділенеТвердження про те, що вприск у вторинну камеру «тільки коптить свічки» є абсолютно неправильним. Сам подумай: якщо ти натискаєш на педаль, з камери прискорювача витісниться стільки бензину, на скільки ти перемістив діафрагму кулачком, а через яку завбільшки дірку він витече, для кількості не має значення
Ти правий але чому коли я нажимаю на газ топливо яке б могло повністю йти через слонік в 1 камеру і розкручувати мотор йде частково і в 2 камеру? Хоча вона можливо ше і закрита...
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Василий

Цитата: MichurinЯ планую зробить саморобний кулачок – ділянка первинної камери – сток, а вторинної – для більшої подачі керасіну, бо їжджу спокійно, але інколи є потреба «рвонуть».
Можно немного по подробнее про это. он делается из 4 кулачка?

Добавлено спустя     5 минут   16 секунд:
я хочу делать : 1 камера -95*155
                        2 камера -97,5*135.
Фильтр воздушный с обрезаной кастрюлей по краю. И хочу перетачить 4 кулачек. Только не знаю как?
Слоники стандартные.35*40

АнтохА

Цитата: Michurinїжджу спокійно, але інколи є потреба «рвонуть». Коротше кажучи, парні, перед тим, як щось тюнить – учіть мат.часть!
Я например езжу не спокойно, и рвануть надо всегда, особенно рядом с иномарками и жЫгулями