Глюки с электрикой

Автор shap, 05 Листопада 2009, 17:51:44

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Сергей

Цитата: KritikДРАМО!
в мене коли ломається машина такий депресняк починається шо нічо не хочеться, ніби найкращий друг захворів і вот-вот вмре....

хто шо підкаже? :(
Найвірогідніше десь масова клема відійшла, от напруга і йде де може, а не там де треба.:cool:
Славута 1.3L

Kritik

Max 55
ок, спс

Юрій
:)

batya
запобіжник поворотів витягав, він цілий, ставив інший, то саме

Grey
напевно так і є
буду провіряти всі клеми мас...
ті шо пам\"ятаю, так як розбирав машину вже від А до Я, то бачив напевно всі...
1. біля кік панелі водія, біля ніг, біля петлі дверей
2. біля блоку релюшок
3. на кожній фарі
ше десь забув?
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Валерий

Kritik
Почитай внимательней, что я писал это ПРЕДОХРАНИТЕЛЬ! и не обязательно что поворотов!
Уверен на 95%
Если я не прав я тебя шампанского к Новому Году отправлю! как найти виновного  я написал :)
P.S. В стандартом исполнении (без переделок) реле работают через + и масса здесь не причем!
Если жужжит реле плюс вылетел.

Не нервируйте меня, а то мне некуда прятать трупы!

Kritik

ок) передивлюся всі запобіжники)
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

^SERGIK^

А еще необходимо посмотреть массу которая находится рядом с блоком релюшек все может оказаться банально просто.
Движение должно приносить удовольствие а не мучения!

Сергей

Цитувати виділенеЕсли жужжит реле плюс вылетел.
Так то воно так, но тогда глючить будет в одном месте, а целый букет - это результат глюка в одном, но общем для них месте, я знаю только одно такое - там, где сходятся массовые клеммы.
 Критик нас рассудит.:D
Славута 1.3L

Kritik

оце ппц :(
кароче, взяв машину, поїхав до Вадіма в гараж
по дорозі не працювали датчики температури і рівня в баку.... дав газу десь до 3500, запрацювали, але разом з ними включилася і лампочка АКБ....
поміряли АКБ 12,2 чи 12.4 вроді... не пам\"ятаю...
поміряли зарядку - на холодну шось 11.4 вроді було :/ через пару хв стало 13.8
це норм?
відкрутив блок запобіжників, оглянув, всьо ціле, витягнув/візуально оглянув/прозвонив тестером/вставив ВСІ запобіжники, оказався згоріший на праву ближню фару, ту яка і перестала світити... і до речі, чому на праву передню ближню 7.5А а на ліву 10А?
почали розбиратися, зняли приборку, шоб було легше добратися до блоку релюшок, і маси над ними, блок цілий, релюшки цілі, маса на місці
тут я вдруг надумав попробувати включити зажигання без приборки, тишина, релюшка не тріщить, влючаю повороти - тишина, нічо не тріщить...  підключаю приборку, верхній червоний роз\"єм, появляється тріск... подумали шо шось або з релюшкою або з приборкою, зняли релюшку і приборку з машини Вадіма, поставили мені, то саме, з приборкою тріщить, без приборки всьо гуд.... жесть.....
провірив/відкрутив/закрутив/ всі маси які знайшов, на всіх фарах,над релюшками , біля кік панелі... дальше тріщить.....
кароче розчаровані, їдемо додому..... тут внезапно гасне ксенон, і починає працювати як стробоскопи :/ , при цьому перед нами їдуть ДАІ на Пассаті Б5.... добре шо не подумали шо в мене дійсно строби і шо я їх зганяю .... оце була б жесть....
кароче так вони поблимали пару сек... і виключилися взагалі.... приборка майже потухла... тахометр показує десь 400об/хв, при тому шо двигун реально працює на нормальних ХХ оборотах, ЕБН дивно і напряжно гудить.... так доповзли на стоянку..... взяв тестер, міряємо АКБ, і о ппц!!!!! 8.8 :/ ЯК! 2 години назад було 12.2 і зарядка 13.8!!! заглушив машину, почекали пару хвилин, з 8.8 піднялося до 10.2 вроді, плюнули і порулили по домам....

кароче це ппц повне... шо з нею твориться.... куда дивитися? шо шукати? я в шоці.... :(

:unsure:
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

^SERGIK^

Дивится и шукать диодний мост,контакти-обмотка,мост,а також пропайка самих діодів.Сістема не досконала,контролює тількі возбужденіє.
Движение должно приносить удовольствие а не мучения!

Валерий

Не подается напряжения на возбуждения генератора.
Ток для возбуждения генератора при вкл. зажигания подается на клемму D. Работа генератора отслеживается контрольной лампой.
Для начала проверить цепь от замка зажигания контакт 15/1 и клеммой D, если есть разбираться надо с генератором.
Так же посмотреть реле контроля лампы зарядки РС-702 (если оно есть)
Кажется мне КЗ в генераторе на обмотке возбуждения :(

Не нервируйте меня, а то мне некуда прятать трупы!

Kritik

кароче
з машиною поіпатися не получилося, до обіду був на роботі, йшов з роботи зайшов на стоянку, відкрив машину, перевірив всі запобіжники, всі цілі, ну крім одного на передню праву фару... до речі він якраз 1-й але в нижньому ряді... це часом ше раз обдивився гену, всі провода на місці, всьо вроді гуд.

1. ксенон працює добре, ставлю новий запобіжник, світить, але не довго.... перегорає... чому? значить десь замикає.... напевно...
2. АКБ сів хватило його на пів оборота дуже повільних... а цього виявилося мало... в таку погоду...
3. так як сів акум то дальше нічо робити не став.... забив, прийшов знов розчарований додому...

може дійсно гена....
бо чому коли я їду спокійно, датчик топлива і температури не працює, даю газу до 3000+ вони включаються але разом з лампочкою АКБ...
але тоді чому горить запобіжник передньої і іменно правої фари....
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Max 55

Ты хотя бы с вольтметром проедься, чтобы узнать, что с напряжением твориться когда газку даешь

Kritik

вчора міряв в гаражі
на холодну навіть 12 не було... ну тіпа ше не прогрівся....
на гарячу 13,8-13,9 на оборотах 3000+/- майже то саме...
а вот шо сталося на ходу - хз.... і чому так різко за 10 хв розрядився акумулятор.....

проїхатися не получиться вже.. сів акум....
...
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Max 55

Заряжай аккумулятор, ксенон откинь на время, в нём трабл, чувствую, без него прокатись

Kritik

в ксеноні?
та ну.... не може бути...
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Max 55

Может, он ведь у тебя как стробоскоп работал!
Просто прокатись без него и увидишь!