Зарядний пристрій

Автор Damiena, 13 Лютого 2012, 11:36:47

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Игорь

AndreyZp пишет
Цитувати виділенещільність електроліту в банках 1,3. Почав доливати воду - долив повністю до верха, міліметри чотири може не дістає до дна пробки - десь 1,26 щільність. Влітку була при такому рівні 1,20 - 1,21 завжди. Чого це вона піднялася так
Перед тем, как доливать дистил. воду, необходимо было отобрать электролит и в таком же количестве долить. Надо уменьшить уровень тебе, а то при потеплении и зарядке уровень повысится и потечёт с дренажных дырок и облезет краска в нише АКБ.
Королевский синий. 1,2Sі.2008г.

Василь

Цитата: vitos1256.... Я делал сам взял транс от старого лампового телевизора ТС180 с него очень легко делать намотал вторичку с отводами через вольт там всего 20витков +4 диода+амперметр и пару вечеров свободного времени.Зделал не одно такое работают нормально ...
Ось непогана ідея: http://www.emil.matei.ro/1248.php Вторинні обмотки намотані так, що їх вихідна напруга збільшується на кожній наступній в двійковій системі. Тому напругу на виході можна виставити від 0 В і до максимальної, залежно, скільки буде обмоток. А можна першу обмотку намотати одним витком... І так далі...
Авто - ЗАЗ-110307 1,2S 2003 р.. Пробіг - 30 500 км.

Андрій

Igorka
да я вже теж так подумав коли долив :) Потеплішає, зіллю, доллю води :)

В@силь
це самий звичайний простецький радянський способ.
Як казав мій викладач по електроніці: \"Знаєте, чому Американці зараз живуть краще нашогО? Тому що вони коли щось проектували, хотіли краще жити, а наші проектували щоб просто жити\".
цей метод як простий і застарілий застосовується на електровозах змінного струму :) (який в мене на аватарці)
Просто коли наматуєш вторинну (або первинну) обмотку, треба робити відпайки з неї і вивести.
Недолік, якщо не поставити додаткові обмотки (обмежуючі дроселі), то треба спочатку вимкнути, переключити обмотку, і ввімкнути назад. цей геморой замінили вже напівпровідники :)


Взагалі, зараз немає смислу самому щось намотувати, паяти тощо. Це в радянські часи в нас було, що в черговому магазині в депо давали по 300грам ковбаси на людину. зараз аби гроші були :)
Все вже продається на будь який смак, а якщо гроші є, якщо цим \"професійно\" займатися то можна купити дорогий, але хороший автоматичний зарядний пристрій. Там вже напівпровідникове керування, він сам вибере режим зарядки і сам як треба зарядить батарею :)
Я скажу, експлуатація батарей це така річ чорна... Хтось за акумулятором бігає, тріпеще, тряпочкою витирає, заряджає там по годинкам напружкою доля в доля, струм міліампер в міліампер, і вона працює менше ніж у того, хто купив, кинув в машину, і забув про неї що воно там таке стоїть. І таке буває доволі часто (особливо з нашою якістю виробництва).
У мене вот з цим тікі досі не до кінця зрозумію
http://detali.zp.ua/shop/Traktora/ins/ins_67204.html
там світлодіод \"зарядка\". коли клеми зняті горить зеленим, коли ставиш на батарею червоніє. Так вот по мірі зарядки, він зеленішає, стає зеленим, потім через хвилину десь знов червоніє, потім знов зеленіє, і так циклом. Я так здогадуюсь, що воно поступово збільшує напругу.
Коли клеми роз\'єднані на них напруга 10В. А коли з\'єднуєш з батареєю на клемах напруга зроста до 14В.
Я так розумію, вона починає заряджати, коли струм упав до мінімума, додало напругу. Потім підзарядилася, струм знов впав, знов підняло напруги трошки... Чи це воно глючить просто?


[img]http://s

Vishnujana

AndreyZp кожен прагне жити краще, не тільки американці, але вони не сприйняли серйозно ідеї марксизму, ось чому вони і не тільки вони живуть краще.

Евгений

Цитата: AndreyZpЯ себе купил самый простой за 112 грн,  вот тут: http://detali.zp.ua/shop/gaz-cargo/17/17s_67199.html
для самой обычной \"любительской\" зарядки хватает. С утра снял, поставил на зарядку. После обеда снял, напруга на клеммах через минут 20 13,7 В. Заводится на ура машина. Дешево и сердито. Не для проффесионального сверхобслуживания а для обычной \"домашней\" плановой подзарядки, особенно в холодное время года.

pletenets :) Ого яку назву знайшли :) Гистерезис :)

В смысле,в смысле ,какой гистерезис ?????????????????*YAHOO*
1.2 Li  М 10.3 chip ГБО 4 143000км

Віталій

да согласен сейчас есть всё были б деньги но их кк всегда нехватает а деталей и всякого такого хлама совковых времен могу взять совершенно на халяву вот и занимаюсь такой фигнёй :)
славута 1,3LI 08р.в.

Василь

Цитата: AndreyZp...це самий звичайний простецький радянський способ... цей метод як простий і застарілий застосовується на електровозах змінного струму...  
Простий і геніальний. Я, звичайно, не всю літературу по електроніці прочитав. Але в радянських виданнях такого не зустрічав. Оце «надибав» на румунському сайті...
Цитата: AndreyZp... Взагалі, зараз немає смислу самому щось намотувати, паяти тощо. Це в радянські часи в нас було, що в черговому магазині в депо давали по 300грам ковбаси на людину. зараз аби гроші були :) ...  
Сенс самому зробити зарядний пристрій – гроші економиш; знаєш, як він працює і що від нього чекати. І так далі... А елементна база настільки зросла, що можна і автоматичний зробити, і з електронним захистом від короткого замикання на виході, і з блокуванням, коли акумулятор не підключений, і з автоматичним визначенням, на яку напругу акумулятор підключений... Звичайно, коли «шурупаєш» в електроніці і електриці і тримаєш в руках паяльник. А такі не переведуться нікОли...
Цитата: AndreyZp... У мене вот з цим тікі досі не до кінця зрозумію  ...  
От Вам і покупна електроніка. Не завжди правда те, що написав у інструкції виробник. Не завжди слід сподіватися, що заводський ЗП саме так працює, як «глаголить» той документ. У Вашому випадку – якщо заряджає, то не «глючить». Видать, така задумка виробника. Автомат... Можна переробити на свій смак. Але спочатку потрібно схему вивчити...
Авто - ЗАЗ-110307 1,2S 2003 р.. Пробіг - 30 500 км.

Андрій

Василь
Я не думаю що ви багато зекономите на саморобному.
Я кожний раз приходжу на радіоринок і дивуюся, куди можна сильніше знахабніти. А вони кожний раз знаходять куди.
Поштучно навіть купляти світлодіоди дороще, ніж на авторинку купити світлодіодну стрічку с таких самих діодів, вже спаяну та вологозахищену


[img]http://s

Max 55

Цитата: AndreyZpВасиль
Я не думаю що ви багато зекономите на саморобному.
Я кожний раз приходжу на радіоринок і дивуюся, куди можна сильніше знахабніти. А вони кожний раз знаходять куди.
Поштучно навіть купляти світлодіоди дороще, ніж на авторинку купити світлодіодну стрічку с таких самих діодів, вже спаяну та вологозахищену
Правильно, сейчас можно такую зарядку купить со всеми наворотами, на ночь оставлять и без проблем, а не постоянно поглядывать на вольтметр, тем самым лишний раз дышать вредными выделениями из АКБ и теряя своё время

Радиорынок на Анголенко уникальный можно в одном месте радиодеталь за одну цену купить, а на следующем в 2...3 раза дороже, я даже запомнил тех людей кто цены гнёт

Василь

Цитата: AndreyZp...Я не думаю що ви багато зекономите на саморобному...
Справа і в економії. А ще в тому, що є з чого зробити і поняття в цьому. Так що потратитись, крім як на зарядне, в мене є куди. А про ціни... Не мені Вам казати - що має попит, на те й ціни вищі...
Авто - ЗАЗ-110307 1,2S 2003 р.. Пробіг - 30 500 км.

Віталій

Цитата: AndreyZpВасиль
Я не думаю що ви багато зекономите на саморобному.
Я кожний раз приходжу на радіоринок і дивуюся, куди можна сильніше знахабніти. А вони кожний раз знаходять куди.
Поштучно навіть купляти світлодіоди дороще, ніж на авторинку купити світлодіодну стрічку с таких самих діодів, вже спаяну та вологозахищену
У меня экономия получаеться на том что все детали халявные :)
славута 1,3LI 08р.в.

Max 55

Я вас умоляю экономисты вы наши  :)  за 200 гривасей автомат можно взять и не смотреть сто раз на вольтметр и др....ть регулировку тока

Юра

Damiena Нафига вобще зарядка??? АКБ здохший??? Лучше брать Пуско-зарядный, дороже но толку больше... Я брал себе за 400 грн зарядный в Практире на акружной....
Drive2.ru ---- Skorpionchik S-GO
Гарний сток краще поганого т

Андрій

Max 55
тут я тоже согласен. Всетаки когда сам спаял ночью спится плохо. тяжело оставить, мало ли что, ну его...


[img]http://s

Василь

Цитата: AndreyZpMax 55
тут я тоже согласен. Всетаки когда сам спаял ночью спится плохо. тяжело оставить, мало ли что, ну его...
Та ніколи! Поставив перемикач \"Автоматичне керування - ручне керування\" - і у відсутність можу бути спокійний. Нічого мудрого в автоматичному керуванні немає: \"К140УД7 + транзистор + реле\" або \"тиристор + стабілітрон + змінний резистор + лампочка\" або \"LM338 + резистори постійний і змінний\". Прийшов - перемкнув на ручне керування, підняв напругу, вимкнув. \"Проще пареной репы\".
Авто - ЗАЗ-110307 1,2S 2003 р.. Пробіг - 30 500 км.