Рулевая рейка/рулевое управление.

Автор zerber85, 24 Вересня 2008, 16:09:56

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

$lavka

Цитата: JeepKa від 09 Серпня 2017, 00:21:37
Цитата: Володимир від 08 Серпня 2017, 12:26:40
Цитата: JeepKa від 08 Серпня 2017, 09:24:01
Хто ставив: Втулка рулевой рейки БОЧОНКИ Таврия ЗАЗ | полиуретановые поліуретан 1102-3414040-01 в замін звичайних заводських резинок? як враження від керування?
Spoiler
В мене такі стоять .
Як кажуть : " Взула і забула " - краще , ніж на заводських .

Серёга

Цитата: YUKON від 09 Серпня 2017, 17:51:55
Цитата: Серёга від 09 Серпня 2017, 02:54:12
На драйве видел тему вместо родных бочёнков ставили с ваз 2101 нижний переднего аммортизатора, думаю и себе так же сделать.
Ну от кому потрібен тунінг з використанням деталі яка в рульвій і не повинна використовуватись. Один якійсь неврівноважений експерементатор з альтернативною обдарованістю придумав хрінь, а ти її повторюєш. Як працює с/б на амортизаторі в копійці і як працює с/б на рульовій в наших авто? Да зовсім по- різному, зовсім по- різному сприймаються навантаження. Бочьонок постійно ламає, а на аморті тік осьві навантаження. Хочаб фантазію включив би. Такі переробки межують з ДТП. Не тре так радити.

Уже не одна такая переделка. Вот буквально на днях человек сделал но немножко не так   https://www.drive2.ru/l/480047877272371281/

Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Володимир

Цитата: Серёга від 09 Серпня 2017, 23:38:27
Цитата: YUKON від 09 Серпня 2017, 17:51:55
Цитата: Серёга від 09 Серпня 2017, 02:54:12
На драйве видел тему вместо родных бочёнков ставили с ваз 2101 нижний переднего аммортизатора, думаю и себе так же сделать.
Ну от кому потрібен тунінг з використанням деталі яка в рульвій і не повинна використовуватись. Один якійсь неврівноважений експерементатор з альтернативною обдарованістю придумав хрінь, а ти її повторюєш. Як працює с/б на амортизаторі в копійці і як працює с/б на рульовій в наших авто? Да зовсім по- різному, зовсім по- різному сприймаються навантаження. Бочьонок постійно ламає, а на аморті тік осьві навантаження. Хочаб фантазію включив би. Такі переробки межують з ДТП. Не тре так радити.

Уже не одна такая переделка. Вот буквально на днях человек сделал но немножко не так   https://www.drive2.ru/l/480047877272371281/


А смисл, в севі що краща резина, зайди на сайт кременчугрезинотехніка, вони роблять сайлентблоки для таврославут, резина в них непогана.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Серёга

Увидел бы я раньше эти записи когда менял бочёнки то поставил бы жигулёвские однозначно
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Алекс

Итак,запцацки  по рейке на подходе.Подшипники прикупил по 70 uan  :mitsu: -закрытые ипонские NTN ..
Вот думаю теперь -снимать защиту с них или нет ? :wacko:
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

ZaVa

Снять защиту, добавить смазки и установить защиту обратно.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Володимир

Цитата: Алекс від 11 Серпня 2017, 18:59:40
Итак,запцацки  по рейке на подходе.Подшипники прикупил по 70 uan  :mitsu: -закрытые ипонские NTN ..
Вот думаю теперь -снимать защиту с них или нет ? :wacko:
Нічого не знімай, став як є, не думаю що та змазка яку ти напхаш в них, буде краща ніж та що поставив японський завод виробник. Плюс закритий він більше захищений від вологи та мусору.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Алекс

#1343
 Таки да  :facepalm: под защитой некая мазута...менять не стал .
Хотя по крестовинам  грузовым есть мнение шо там консервационная смазка  :beee:

Срезались ушки втулки долбаной  :hysterics:  Так-то она сидит плотно,на движение рейки тудой-сюдой не реагирует ,а вот на проворот -втулка шеволится  :wallbash: чуток  .Метнулся в Кучурган,взял ремнабор  :hysterics:-гуано оно и есть гуано  }-)
  Каким образом можно закрепить втулку ?Прежнюю заводскую я при предущем ремонте выковырял внаглую и потом поставил обратно  :download: потому как ремнаборная гЭ ,а сейчас хорошая заводская безухая  :(
Фиксатор резьбы возьмёт пластик втулки ?
Самоточные втулки кто-то ставил,пару упоминаний нашёл..читаю всю тему  B)
Вот из этого бы выточить ... :heppy_dancing:
http://www.kirelis.ru/catalog/kaprolon/cherniy/

Во как люди делают :-)
https://www.drive2.ru/l/67973/
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Володимир

Цитата: Алекс від 13 Серпня 2017, 07:55:15
Таки да  :facepalm: под защитой некая мазута...менять не стал .
Хотя по крестовинам  грузовым есть мнение шо там консервационная смазка  :beee:
Кажуть що автоваз на кробки ставить криті підшипники, а тут рулюве, то з рідною змазкою має бути краще.


Цитата: Алекс від 13 Серпня 2017, 07:55:15
Срезались ушки втулки долбаной  :hysterics:  Так-то она сидит плотно,на движение рейки тудой-сюдой не реагирует ,а вот на проворот -втулка шеволится  :wallbash: чуток  .Метнулся в Кучурган,взял ремнабор  :hysterics:-гуано оно и есть гуано  }-)
  Каким образом можно закрепить втулку ?Прежнюю заводскую я при предущем ремонте выковырял внаглую и потом поставил обратно  :download: потому как ремнаборная гЭ ,а сейчас хорошая заводская безухая  :(
Фиксатор резьбы возьмёт пластик втулки ?
Самоточные втулки кто-то ставил,пару упоминаний нашёл..читаю всю тему  B)
Вот из этого бы выточить ... :heppy_dancing:
http://www.kirelis.ru/catalog/kaprolon/cherniy/

Во как люди делают :-)
https://www.drive2.ru/l/67973/
Я би не точив, заводська втулка має особливу форму, коли вставляєш в корпус, то утворюється 6 точок дотику до рейки, завдяки цьому рейка в втулці завжди знаходиться під натягом. А в звичайній втулці, варто залишити чуть зазор, то її розіб"є. Я думаю що завод не просто так відмовився від металорезинових втулок.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Max 55

Чтобы уши не срезало на втулке, надо обычным хомутом её стягивать при установке, еще немешало бы заход под 45 градусов сделать на ушах

Алекс

 Благодарю за советы :drinks:.Втулку в итоге посадил на клей циакрин-супермомент,карочи
Да,точить самоточку  смысла мало-профиль ещё треба выводить .Не буду.Закажу  втулок штук 6 -на всяк случай
Рейку собрал,установил .Пищит  :facepalm:.Зафтра покатушки  будут
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

ZaVa

Цитувати виділенена клей циакрин-супермомент
Yfljkuj kb &&&&
На долго ли ??? :nea:
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Серёга

Ещё вот немного  про переделку  **родных** бочёнков     https://www.drive2.ru/l/480440128045580627/
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Володимир

Цитата: Серёга від 14 Серпня 2017, 00:55:13
Ещё вот немного  про переделку  **родных** бочёнков     https://www.drive2.ru/l/480440128045580627/
Прокоментую пост з драйва.
Цитувати виділенеНа сток боченках у меня был небольшой люфт руля, и прошу заметить сайленты в хорошем состоянии, не ушатанные. После их замены на ваз боченки люфт ПОЛНОСТЬЮ пропал. Это очень хорошо заметно на трассе, когда отклонив руль даже на 1 градус в сторону машина тут же начинает менять свой курс. Малейшее миллиметровое вращение руля уводит машину в сторону!
В одній розумній крижці про будову автомобіля, читав що люфт в рулювій має бути, бо інакше на трасі постійно потрібно буде підрулювати. І сумніваюсь що в нього сайленти були старі в нормі.

Також ще раз повторюсь, зробиш жорсткими сайлентблоки, почне десь в іншому місці ламатись, і більше шуму в салоні від дороги. А в нашому випадку, сайленти сама дешева деталь і її не важко замінити.

Цитата: Salek від 14 Серпня 2017, 08:04:36
Цитата: Серёга від 14 Серпня 2017, 00:55:13
Ещё вот немного  про переделку  **родных** бочёнков   
Что тебя не устраивает в родных бочёнках?
При твоих пробегах кузов быстрей сгниет.
Мне родных хватает на 100 000км.
Не ищи головняк где не надо.
Мої пройшли всього 30 тисяч, але враховуючи те по яким дорогам доводиться їздити, то норма.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion