Після заміни стартера не заводиться

Автор Андрій, 19 Січня 2018, 13:35:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergik32

ну то так і є, пічка бере гарно на себе, а от коли глушиш з пічкою то ще вона рекуперує в бортовуху і машина глохне з запізданням
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Андрій

Отже.
Вирішили піти РАДИКАЛЬНИМИ МІРАМИ.
Купили дві косички 40см і 60 см (13 і 16 грн відповідно кожна).
клеми всі розкручені, відкручена маса на кузов штатна все почищено.
Одна касичка кинута додатково на кузов на шпильку, одна додатково кинута на двигун прицьому в той самий болт куди кріпиться масса мікаса.
Плюсова клема все розібрано, перечищено
Кинутий додатковий плюсовий кабель мідяшка 10 квадратів від клеми генератора на клему АКБ.
Заводити - рівно те саме, як так і було...
Абсолютно. Ні на секунду краще не стало
Так само лампа АКБ гасне в момент розгону ротора стартера, підсвітка номера світлодіодна теж гасне очі це добре бачать.......
Поїхали, забирати мою машину.
Що стало примітно, дещо яскравіще почала світити панель приладів.
Там масса була на кузов - куплена і влітку замінена мінусова клема з дротом. Дріт, на око, приблизно раза в півтора товстіше ніж ті що в штатній проводці ідуть... Я і не уявляю як там жила масса кузова...!
через той дріт все наванатження йшло.
То
оце поїздили. Приїхали. Заводитися.......................
А вона заводиться з пів тика...................................
Берешся за ключ повернути в стартер, а вона завелася...
Ми спочатку подумали, що то вітер подув і якось може там маховик надув у бік обертання (у нас коллапс. сніг, вітер, машини ледве їздять, повний жах)
Ще заводити - те саме.. З пів тику
Потім оце поїздили, на заправку - заводиться ідеально!!!

У мене на розумі тікі одне - була погана зарядка батареї із за контактів...
І гучніше можна на магнитолі музику доречі накрутити :)
_
Залишилося на холодну перевірити :)




[img]http://s

Sergik32

а ми пр що писали? кантахти і все, наша машина рівно-гівняна як і її контакти. це аксіома.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Андрій

Якщо на холодну все так і буде - вогонь
Ціна питання - 30 грн)
__
Серьога, слухай, я думав у мене у одного коли пічка працює двигун не одразу глохне)) то я не один такий? )))

=========
=========
Завтра відпишуся як на холодну з нічного простою запустилася


[img]http://s

ZaVa

\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Андрій

Я думав це особливість мого автомобіля ;)
Якби цю тему прочитав ВКБ, він би подумва, що якщо поставити славу на розі вітрів, то можна від пічки заряджати АКБ :))))))


__

да, забув ще написати
НА клемах АКБ заміри проводив
Просто на ХХ 13,9
При ввімкнутих фарах, опалювачі на 3й швидкості, магнітолі потужній на 4 хороших динаміка, обігріві заднього скла, на хх = з клем акб (всередині клем) 13,8
по мені так це доволі таки непогано!


[img]http://s

ZaVa

Непогано, але 14,4В краще, тим більше зима, тим більше якщо АКБ "кальцієвий".
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Андрій

У мене теж 14,4
Але у мене 37 генератор
а там 97
на 97 ВТН іде регулятор 14 В
Я тобі доречі скажу, у мене у товарищі шістака, так там 13,5 це норма.
При повному навантаженні, на ХХ 13,8
при врахуванні що магнітола там дійсно потужна,....
генератор своє тягне на повну.
У мене при такому навантаженні 13,4 десь... генератор 37й
На зиму вистачає з головою. Чудити с діодом, чи брати якийсь інший РН смислу немає.
Друг від будинку до роботи живе на достатній відстані, машинка прогрівається, в русі хв 30 - 40
вистачає з головою.


[img]http://s

Sergik32

добре вам, у мене при всіх навантаженнях шо ти описав то 12 з копійками, без нічого то 13.9-14.3
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ZaVa

Цитувати виділеневистачає з головою.
СПоритися не буду, але почитай в інструкції до АКБ чи то в інтернеті, яка має бути напруга для нормальної зарядки кальцієвого ( якщо в тебе такий ) аккумулятора.
Нормальна ця напруга перші 2-3 роки, а за цей час від недозаряду починається процес сульфатації і, як наслідок на 4-5 рік експлуатації при морозах уже не крутить.
А так да, для підтримання АКБ ця напруга ( 13,9В ) " нормальна ".
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Aryan

якщо гроші з надлишком то купуйте "кальцієві" акумулятори, післе гарної розрядки треба бігти в магазин і купувати новий, зате воду не треба доливати! Зекономите на воді! :hysterics:

YUKON

Цитата: Salek від 23 Січня 2018, 16:01:48
Цитата: Aryan від 23 Січня 2018, 15:41:43
якщо гроші з надлишком то купуйте "кальцієві" акумулятори,
А что у нас есть выбор?!
Приведи пример хорошего малосурмянистого АКБ в продаже.
Немає, ISTA і та Са/Са

Володимир

Цитата: Aryan від 23 Січня 2018, 15:41:43
якщо гроші з надлишком то купуйте "кальцієві" акумулятори, післе гарної розрядки треба бігти в магазин і купувати новий, зате воду не треба доливати! Зекономите на воді! :hysterics:
В мене некальцієвий віват прожив 3 роки, кальцієва веста вже 6-ий рік живе.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Цитата: Володимир від 23 Січня 2018, 17:30:05В мене некальцієвий віват прожив 3 роки, кальцієва веста вже 6-ий рік живе.
Акуратно так поцікавлюсь: а шаманили зарядку славутки?

YUKON

Цитата: Toris від 23 Січня 2018, 17:35:22
Цитата: Володимир від 23 Січня 2018, 17:30:05В мене некальцієвий віват прожив 3 роки, кальцієва веста вже 6-ий рік живе.
Акуратно так поцікавлюсь: а шаманили зарядку славутки?
АКБ прожив 9р.4 міс. З "шаманства" тік таблетка з 8-9 ВАЗа. Ще шаманив регулярним наглядом за щільністю АКБ. І взимку, майже завжди, "розігрівав" ЗП за 15-20хв до холодного пуску. Славку запускав в залізному гаражі при навколишній температурі -31. При цьому всьому на борту стояв саб з усем, чим і вкоротив віку батарейці. Всі шаманства скінчились на цьому!