Микас OnLine

Автор Володимир, 23 Березня 2013, 19:02:35

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

vladishtm

Цитата: Володимир від 07 Лютого 2020, 14:11:45
Закинув на сайт свіже поновлення, щось ніхто не замітив що в редакторі прошивок нема таблиці «S1_Gt Базова поверхня паливоподачі».

Я "замітив" ще позавчора, але був занятий другою темою. Та й хрен втелепатити (від слова телепат), шо ті автори думають і по яких папках розсували. Голова ж н мусорний бак, щоб усе напамять.
В тебе по папкам ПАЛИВОПОДАЧА  9+4, а експлорері 8+7.
В тебе  є  позначки   C.. S... T...  в експлорері немає. В тебе S20aK_b1...   ,а в експлорері Km кажись......  :hysterics:  Та ще й перегрузись на ХР.
Правильно казав старшина "може й безобразно ,зато однообразно"
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

#301
https://pandia.ru/text/80/317/10745.php  Базовая поверхность топливоподачи
@table1  = Т1 @surf1 = S1....
Но есть расхождения по номерации и назначению с хелпом микаса.  :sad:  наверное оно написано для Январей и микас до 7.1
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 09 Лютого 2020, 20:00:04
В тебе по папкам ПАЛИВОПОДАЧА  9+4, а експлорері 8+7.
В тебе  є  позначки   C.. S... T...  в експлорері немає. В тебе S20aK_b1...   ,а в експлорері Km кажись......  :hysterics:  Та ще й перегрузись на ХР.
Правильно казав старшина "може й безобразно ,зато однообразно"
Я не робив точну копію чіпексплорера, бо виявив що в ньому є багато помилок, тому коли додавав по черзі калібровки, то читав хелп і складав їх по папкам щоби була логіка по фінкціоналу, тому те що я думав що нема, є в інших розділах.

Що до таблиці "T18 Поправка до Gt по T° охолоджувальної рідини"
Так вона виглядає в чіпексплорері.


А так вона виглядає в МікасОнлайн


По суті в блоці графік правильний, просто в чіпексплорері використали при побудові тип змінної що не передбачає від"ємне значення, тому на від"ємних значеннях графік прямує до зірок.  :-D

Цитата: vladishtm від 09 Лютого 2020, 20:17:23
https://pandia.ru/text/80/317/10745.php  Базовая поверхность топливоподачи
@table1  = Т1 @surf1 = S1....
Но есть расхождения по номерации и назначению с хелпом микаса.  :sad:  наверное оно написано для Январей и микас до 7.1
Це швидше за все файлик з програми АКМ, а АКМ була написана для старих мікасів і январів, там щось співпадає, а щосьні.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

almetr

Цитата: Володимир від 17 Грудня 2019, 10:31:50
Цитата: Romka від 17 Грудня 2019, 10:08:56
Рукопопі писаки ПЗ і ПЗ для МИКАС, от воно так і працює в нас!
Мікас не такий вже і поганий, проблема в тому що автозаз на стенді не доводив прошивки до кінця, я думаю що якщо автозаз на свої машини ставив би бош, то він би працював так само як і мікас. За кородоном простіше, якщо завод дозволив собі випустити авто з косяками, то партія відзивається і косяки усуваються.
А ведь на самом деле АБИТ, для своего времени сделал лучший ЭБУ, взять хотя бы управление ХХодом, и уж тем более канал обратной связи по ДК. Ни Январи ни Боши 7.9.7, при регулировании, не могут  держать стабильно время впрыска, гуляют в диапазоне миллисекунды, а Микасу  достаточно и 0,1-0,2 мс  поэтому АЦП ДК гуляет всего лишь на 0,1-0,2В.  Но такое регулирование, как по широкополоснику,  не уложится в голове большинства диагностов, поэтому заведомо не правильная калибровка циклового наполнения, даёт привычную картину раскачки ДК. И ещё завод этой не правильной регулировкой, как бы гарантирует приемлимую работу с ДК, и отвратительную работу с неисправным ДК.   Вот и получается надо уметь готовить и будет вкусно. Зря гонево на нормальных, трудолюбивых людей.
  Кстати приветствую всех ЛЮБИТЕЛЕЙ ОТЕЧЕСТВЕННОЙ ТЕХНИКИ!

almetr

Цитата: Володимир від 10 Вересня 2019, 12:53:17
Закинув на сторінку http://vlad5229.narod.ru/projects.html  Режим "Розширена діагностика" це старий протокол як в програмі АКМ, даних багато але цей протокол вводить в ступор блоки керування 11.4 з прошивкою 151 і вище. На блоках 11.4 з прошивкою 151 і вище не тестував, так що як будуть працювати режими керування з цими блоками не знаю.


Упс, а я хотел попробовать на своей Виде, или простое подключение ни чего не считывает из ЕЕПРОМ и можно попробовать.

Володимир

Цитата: almetr від 24 Лютого 2020, 18:07:56
Цитата: Володимир від 10 Вересня 2019, 12:53:17
Закинув на сторінку http://vlad5229.narod.ru/projects.html  Режим "Розширена діагностика" це старий протокол як в програмі АКМ, даних багато але цей протокол вводить в ступор блоки керування 11.4 з прошивкою 151 і вище. На блоках 11.4 з прошивкою 151 і вище не тестував, так що як будуть працювати режими керування з цими блоками не знаю.


Упс, а я хотел попробовать на своей Виде, или простое подключение ни чего не считывает из ЕЕПРОМ и можно попробовать.
Проблема не в ЕЕПРОМ, а в тому що якщо після з"єднання з мікасом, йому подати команду #82#10#F1#21#E1#85 (меню розширена діагностика, такі запити дає програма АКМ), то блок в кращому випадку зависне до моменту відключення акумулятора. Так було напевне на перших версіях мікаса з прошивкою 151, хтось з власників Віди мені описував цей випадок, але потім такий варіант розробників чи то власників АвтоЗАЗу не влаштував, і вони зробили модернізацію, і останні блоки вже виходили з ладу остаточно. Не хочуть вони щоби пересічний користувач лазив до мікаса.

В мікас онлайн на цей випадок є певний захист, після з"єднання з мікасом, програма читає паспорт блока керування, і якщо в назві прошивки знаходить стрічку "11.4", то програма автоматично перемикає меню на роботу з цим блоком. Ніхто цього правда ще не тестував, але мало б працювати.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

VAZ 21053

Цитата: Володимир від 10 Лютого 2020, 09:58:53
Цитата: vladishtm від 09 Лютого 2020, 20:00:04
В тебе по папкам ПАЛИВОПОДАЧА  9+4, а експлорері 8+7.
В тебе  є  позначки   C.. S... T...  в експлорері немає. В тебе S20aK_b1...   ,а в експлорері Km кажись......  :hysterics:  Та ще й перегрузись на ХР.
Правильно казав старшина "може й безобразно ,зато однообразно"
Я не робив точну копію чіпексплорера, бо виявив що в ньому є багато помилок, тому коли додавав по черзі калібровки, то читав хелп і складав їх по папкам щоби була логіка по фінкціоналу, тому те що я думав що нема, є в інших розділах.

Що до таблиці "T18 Поправка до Gt по T° охолоджувальної рідини"
Так вона виглядає в чіпексплорері.


А так вона виглядає в МікасОнлайн


По суті в блоці графік правильний, просто в чіпексплорері використали при побудові тип змінної що не передбачає від"ємне значення, тому на від"ємних значеннях графік прямує до зірок.  :-D

Цитата: vladishtm від 09 Лютого 2020, 20:17:23
https://pandia.ru/text/80/317/10745.php  Базовая поверхность топливоподачи
@table1  = Т1 @surf1 = S1....
Но есть расхождения по номерации и назначению с хелпом микаса.  :sad:  наверное оно написано для Январей и микас до 7.1
Це швидше за все файлик з програми АКМ, а АКМ була написана для старих мікасів і январів, там щось співпадає, а щосьні.
от такі карлякулі як на першому кграфіку мені теж малювала діагоностична програм, але я потім включив галочку на прошивку Микас 113 замість микс 103 і графік став правильним
   до речі а що то воно таке оте - "gt" тіпа від температури, що воно означає?
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

Володимир

Цитата: VAZ 21053 від 25 Лютого 2020, 11:49:22
   до речі а що то воно таке оте - "gt" тіпа від температури, що воно означає?
В залежності від температури двигуна, паливоподача коригується на величину графіка, тобто +-.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

almetr

Цитата: VAZ 21053 від 25 Лютого 2020, 11:49:22

   до речі а що то воно таке оте - "gt" тіпа від температури, що воно означає?
очень полезная поправка для коррекции топливоподачи разом и на ХХ и на малых дросселях. Это, как сказал Володимир, -/+, то есть аддитив к базовой таблице, поэтому прибавив где хочется пару единиц получаем ощутимое обогащение на разряжении меньше 350мм.рт.ст., а на больших временах впрыска остаётся все как было. Очень полезно после  тёплого (35-55градС) запуска когда все ЗАЗы, без исключения, беднят (не преодолимый недостаток всех старых систем с ДАД).

Володимир

Цитата: almetr від 26 Лютого 2020, 12:04:28
Цитата: VAZ 21053 від 25 Лютого 2020, 11:49:22

   до речі а що то воно таке оте - "gt" тіпа від температури, що воно означає?
очень полезная поправка для коррекции топливоподачи разом и на ХХ и на малых дросселях. Это, как сказал Володимир, -/+, то есть аддитив к базовой таблице, поэтому прибавив где хочется пару единиц получаем ощутимое обогащение на разряжении меньше 350мм.рт.ст., а на больших временах впрыска остаётся все как было. Очень полезно после  тёплого (35-55градС) запуска когда все ЗАЗы, без исключения, беднят (не преодолимый недостаток всех старых систем с ДАД).
На зазах є така штука як прогрів нейтралізатора, на славуті це діапазон 15-30 градусів, збіднення в діапазоні 35-55градС ніколи не замічав.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Apch7771

Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, чому немає редактора прошивок для ЕБУ Мікас 7.6?

Володимир

Цитата: Apch7771 від 27 Лютого 2020, 12:05:55
Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, чому немає редактора прошивок для ЕБУ Мікас 7.6?
Бо в мене нема такого мікаса, відповідно для мене потреби робити редактор для цього мікаса не було.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Apch7771

Цитата: Володимир від 31 Травня 2016, 15:24:45
Для тюнерів і любителів поексперементувати. В програму МікасОнлайн додав функцію що дозволяє математично створити таблицю паливоподачі на ХХ, меню Сервіс->Моделювання таблиць->Поверхня паливоподачі ХХ по тиску PkXX. Ще поглиблено не тестував, але сьогодні зранку залив прошивку в блок, то перше що кинулось в очі/вуха це після закінчення програми прогріву рівний холостий, на діагностиці паливоподача майже стабільно однакова, міняються тільки соті долі мілісекунди.

На цій закладці задаємо параметри, та тиснемо кнопку Старт. (Свою таблицю будував по параметрах на малюнку).


На цій закладці, по правій конопці миші зберігаємо результат у файл, який можна потім втягнути у програму ЧіпЕксплорер.

В версії 6.8 Моделювання таблиць немає? Ком порт в Налаштуваннях можно вибрати лише СОМ1. Якщо потрібно інший, то вручну редагувати .іni файл?

Володимир

Цитата: Apch7771 від 27 Лютого 2020, 12:51:01
Цитата: Володимир від 31 Травня 2016, 15:24:45
Для тюнерів і любителів поексперементувати. В програму МікасОнлайн додав функцію що дозволяє математично створити таблицю паливоподачі на ХХ, меню Сервіс->Моделювання таблиць->Поверхня паливоподачі ХХ по тиску PkXX. Ще поглиблено не тестував, але сьогодні зранку залив прошивку в блок, то перше що кинулось в очі/вуха це після закінчення програми прогріву рівний холостий, на діагностиці паливоподача майже стабільно однакова, міняються тільки соті долі мілісекунди.

На цій закладці задаємо параметри, та тиснемо кнопку Старт. (Свою таблицю будував по параметрах на малюнку).


На цій закладці, по правій конопці миші зберігаємо результат у файл, який можна потім втягнути у програму ЧіпЕксплорер.

В версії 6.8 Моделювання таблиць немає?
Були проблеми з роботою на віндовс 10, тому з програми викинув максимально все щоби вивільнити ресурси.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Apch7771

У мене Win7. Можна десь скачати версію з Моделюванням?