Як би у продажу була для МЕМЗ 16-ти клапанна голівка з супутніми деталями

Автор ВКБ, 06 Квітня 2020, 22:12:07

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

_Oleksandr_

Цитата: ВКБ від 16 Квітня 2020, 21:25:08На ютубі є майстер у якого варені гнилі славути зроблені якісно узодять швидше за іномарки
Они ж дешевле иномарок, вот и уходят быстрее. Все вполне логично.

ВКБ

Цитата: _Aleksandr_ від 16 Квітня 2020, 23:02:49
Цитата: ВКБ від 16 Квітня 2020, 21:25:08На ютубі є майстер у якого варені гнилі славути зроблені якісно узодять швидше за іномарки
Они ж дешевле иномарок, вот и уходят быстрее. Все вполне логично.
попит говоре сам за себе. Ціна-якість-практичність - збалансовані і виправдані.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: ВКБ від 17 Квітня 2020, 06:54:15попит говоре сам за себе. Ціна-якість-практичність - збалансовані і виправдані.
То лише за умови заробітку держави на євробляхах.

ВКБ

Тоді і славута має вартувати 300 баксів на ходу. Дешевше не дозволе вартість лому.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

VAZ 21053

Цитата: ВКБ від 17 Квітня 2020, 08:59:11
Тоді і славута має вартувати 300 баксів на ходу. Дешевше не дозволе вартість лому.
:) :) :) :clap: :clap: Алеж, своя сорочка ближче???
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

_Oleksandr_

Цитата: ВКБ від 17 Квітня 2020, 06:54:15Ціна-якість-практичність - збалансовані і виправдані
По моему мнению дело не в практичности/качестве. Жила бы страна побогаче, никто бы в сторону восстановленных/вареных Славут даже не посмотрел.

ВКБ

Зажирел народ. Згоден. Але на чомусь хлам возити треба. Тако ж велосипеди ж в європі і мопеди не зникли. Славута мотоколяска з кришеню та ще й з багажником, та ще й з пасажирами і пічкою
Таи ні кондей ні гідрач не потрібен. В третіх країнах і ржаві забрали б. Питання риторичне :))
Є сегмент і варених старих славут .
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

VAZ 21053

Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

Romka

Ого флуду...
Є байка, що  Китай хотів купити ліцензію на випуск таврославут, коли її зняли з виробництва, але наші сказали - так не діставайся ти нікому!
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

На треті країни клепати байка була.
Висновок ще раз, що при виборі на ринку 8 і 16 клапанної - куплять класику на 8 клапанців. І тим більше Українську тим більше. Буде пилитись як непотріб 16 і виробник помилиться у напрямку.




Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

SWarlock

Цитата: VAZ 21053 від 14 Квітня 2020, 07:35:02
А гидро или електроусилитель, а подстаканники , а фишечки в иде хотябы бортовика например, а нормальный дворник, ну например как на мерсе - один так хоть повторяет форму стекла, а фаркоп, а шумоизоляция достойная, а тонировка, Я могу есче перечислять то что на ниви делают в германии...
ГУР на славуту? неужели тяжело руль крутить? Я не замечал. Не та масса авто.
Подстаканники? Не было никогда необходимости. В машине они есть, но не использовал их я за 12 лет ни разу.
Бортовик? Он и планировался к установке. В приборке люкс даже место было. Но потом что-то пошло не так...
Дворник. Был бы он из нормальных материалов, не было бы проблем. Заводской дворник у меня проработал 2 года отлично.
Фаркоп. Он мало кому нужен, а с такой жесткостью кузова...
Шумоизоляция. Ее нет даже в авто классом выше.
Тонировка. На лксовых славутах была заводская тонировка. Да, небольшая. Но и на других авто она не больше.
На самом деле, это все опции, которые уже пользователь авто может добавить сам при желании.
А основное, как мне кажется, это удобство размещения водителя и пассажиров и безопасность. А этого в славуте я не увидел.
Жизнь - тяжелая штука. Как только у тебя на руках все козыри, она начинает играть с тобой в шахматы.

KOT

Цитата: SWarlock від 19 Квітня 2020, 14:11:33
ГУР на славуту? неужели тяжело руль крутить? Я не замечал. Не та масса авто.
Шумоизоляция. Ее нет даже в авто классом выше.
Одной рукой крутить руль при скорости 10 км в час и вписаться в поворот между гаражей у меня не получается.
Можно и без вакуумника ездить, тоже тормозит, просто сильней жать на педаль.
Количество шума при скорости 100 по трассе доставляет неудобства, нужно разговаривать громко, чтоб собеседник тебя слышал. При 50 с шумоизоляцией по хорошей дороге - вполне нормально. Но конструкция ходовой и толщина кузова оставляет вопрос в целесообразности шумоизоляции.
На дальняк летом оч жарко.
Но все фигня кроме безопасности, хотя опять же последнее относительно. Вопрос кто в тебя мопед или камаз и при какой скорости. Но шансы выжить в крузаке однозначно выше.

ВКБ

Безпеку бачив на багатьох авто нових седанах, загляніть під капот - два швелера як два кулака від моторного щита і з попереду брус поперечний  не менше. Якось нечесно до авто менш жорсткіших при тарані і за рахунок менш жорских гасять імпульс...Пороги широкі, стійки передні кузова широкі. Все це метал та вага кузову. Вище рівень -вище ціна -вище розхід. Але багато водіїв померло з шарабаєк не на дорозі, а природно, питання випадку.
Чи пересідають на безпечніші щоб чхати на пдр? Чи  згрешити колись?
Всі хто на шкарабанах ведуть себе чемніше і "бздять" бдять за кермом і пильніші. І знову ж питання бізнесу і маркетингу- є попит- зробибо купуйте хоч з зенитками.

Рівень безпеки дійсно вище,  в т.ч проти пішохода. Авто купується не для дтп, для їзди. На бмв  z4 з подушками при дип з автобусом 60+60  в 11тон летальність теж, лише, питання з ким буде закон імпульсу, з танком чи мопедом. Шанси збільшаться однозначно у тих хто в броніпоїзд сяде. Мудаків би недопускати з педальнонізмом і недбальством,  більше б шансів було без навішування броні і подушки б ніколи не знадобились.

Таврію та славуту свідомо зробили такою легкою і шкарабаном для балансу ваги і жорсткості. Хочете жорсткіше то купувати звісно іншу. Порівнювати з жорсткісттю варто до 780 кг а це матіз, чері, і всяка мєлоч такого ж типорозміру.

На швидкості не жарко. Кондей в іншій не вмикаю, простуда , і п.т.
Швидкість падіння при землі з 9-го поверху досягає 86 км.год. При жорстких кузовах імпульс гаситься гірше . Що буде з тілом при падінні з 9-го поверху на ремень безпеки вагою 85кг? Лише якщо імпульс погаситься зминанням кузова та предметом попереду.
Тобто славута авто для тихої їзди або для їхди без приколів.
Безпечне на перший погляд авто спонукає побешкетувати на дорозі, понагліти перед братом меншим - а потім шашлик на відбійнику ...

Бережи вас всіх на дорозі власна увага!

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

Не согласен, очень много ваз/таврий летает по городу 100 в час и больше. Все просто потому что это бюджетная машина которую могут себе позволить молодые,  у которых эм..., как это правильно? кровь горячая.
А на счет случая все просто:
Едим по городской дороге и считаем количество легковых авто и количество тяжелых - получаем большую вероятность дтп с кем? Конечно же с космическим кораблем, а вдруг он влетит в вас.
ВКБ вы краш тесты современных жорстких авто и бляшанок аля славута видели? где гнется кузов славуты во время удара? не в месте водителя случайно?

Серёга

Цитата: ВКБ від 19 Квітня 2020, 17:53:16
Безпеку бачив на багатьох авто нових седанах, загляніть під капот - два швелера як два кулака від моторного щита і з попереду брус поперечний  не менше. Якось нечесно до авто менш жорсткіших при тарані і за рахунок менш жорских гасять імпульс...Пороги широкі, стійки передні кузова широкі. Все це метал та вага кузову. Вище рівень -вище ціна -вище розхід. Але багато водіїв померло з шарабаєк не на дорозі, а природно, питання випадку.
Чи пересідають на безпечніші щоб чхати на пдр? Чи  згрешити колись?
Всі хто на шкарабанах ведуть себе чемніше і "бздять" бдять за кермом і пильніші. І знову ж питання бізнесу і маркетингу- є попит- зробибо купуйте хоч з зенитками.

Рівень безпеки дійсно вище,  в т.ч проти пішохода. Авто купується не для дтп, для їзди. На бмв  z4 з подушками при дип з автобусом 60+60  в 11тон летальність теж, лише, питання з ким буде закон імпульсу, з танком чи мопедом. Шанси збільшаться однозначно у тих хто в броніпоїзд сяде. Мудаків би недопускати з педальнонізмом і недбальством,  більше б шансів було без навішування броні і подушки б ніколи не знадобились.

Таврію та славуту свідомо зробили такою легкою і шкарабаном для балансу ваги і жорсткості. Хочете жорсткіше то купувати звісно іншу. Порівнювати з жорсткісттю варто до 780 кг а це матіз, чері, і всяка мєлоч такого ж типорозміру.

На швидкості не жарко. Кондей в іншій не вмикаю, простуда , і п.т.
Швидкість падіння при землі з 9-го поверху досягає 86 км.год. При жорстких кузовах імпульс гаситься гірше . Що буде з тілом при падінні з 9-го поверху на ремень безпеки вагою 85кг? Лише якщо імпульс погаситься зминанням кузова та предметом попереду.
Тобто славута авто для тихої їзди або для їхди без приколів.
Безпечне на перший погляд авто спонукає побешкетувати на дорозі, понагліти перед братом меншим - а потім шашлик на відбійнику ...

Бережи вас всіх на дорозі власна увага!



Матиз весит как таврия, сколько точно я незнаю, но знаю сколько весит черри ку ку 955кг, он тяжелее ставуты и таврии. Матиз консервная банка, ку ку более прочнее потому и тяжелее.
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!