КАТАЛИЗАТОР

Автор Виталя, 24 Грудня 2007, 22:11:34

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

#240
Пропан буде горіти так : С3Н8+5О2+(9N2)=3СО2+4Н2О+ (9N2).


По долях балансу молекулярної маси буде 44+160=132+72  тобто 204=204
Вага кисню для спалювання 1л.пропану (0.500кг) = (0.500×160)/44=1.81кг.
Вага азоту буде при 21% кисню і 79% азоту, то 1.81*79/21= 6.08кг.
Вага повітря О2+N2 для спалення 1л газу 1.81+6.08=7.89кг, шо приблизно 7.9 м.куб.повітря всмоктити двз і спалити.
Маса паливної газової суміші  0.5кг+7.89кг= 8.39кг.
Вода буде якщо вихлопу молекулярна маса .......кг, а Х -.... , то (.....*....)/204=.....кг( л)
СО2 буде з балансу процесу  вихлопу ......кг- ......кг = .......кг.

Приблизно 0.500кг (1л )пропану з глушника дасть ........кг(л) води і .......кг СО2 вуглекислого газу.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: ВКБ від 24 Квітня 2020, 17:17:30Метан книга пише 98.7% , інше срач. То що той пук в 1-2 відсотки вплине на розрахунок? Чи повітря не 1 кг важе куб.
А газова хімлабораторія мені сказала, що у природному газі, який у нас на заправках, буває метану біля 80%. А це вже відчутно інша стехіометрія... І куб повітря має масу відчутно більшу за 1 кг в наших висотах, дивіться"Атмосфера стандартная".

Істинну стехіометрію покаже інжекторний мозок. А розрахунки - лише для визначення порядку величин. Втім, Ви й самі знаєте, що інженерна точність - це +/-100%. ;)

ВКБ

#242
Розрахунки стехерметрії по хімії точні, а маса повітпя береться не з щільності аз молекулярної маси О2 та N2. А от об.єм повітря можна вивести або через щільність, чого я точно не робив а попередньо, або через кількість числа моля 6.028 ×10*22. Тобто моль -22,4л.

Не в тому суть, так як можу помилитись бо пишу з голови і без довідника, підглядаю в інтернет по веоичинам ле яким і менделеєва таблицю, згадую хімію шкільну і універу, але повернусь і виправлю, аое я оперую не ояляля а цифрами і доказами. Похиька розрахунку мінімальна , підтверджено науковою літературою.

Я довів хімічно, що на чистому Етилрвому спирті С2Н5ОН або С2Н6О - їздити неможна, стехеометрія 10:1  і вдвічі менша енергія 27 спирь попри 46 бензпро себе доводе.

Кількість води і СО2 огромна, і перевищує саме паливо.
Якщо є сумніви і для користі розуміння треба чітко вичисоити СО2 і воду.
То не який це не конденсат...а вода від горіння.
Також, я перерахував на чернетці по формулі з інтернету бензмну, яку там побачив на картинці, шо ьензин при 14.7 :1 буде мати лише вигляд С6Н6. Дрведу пізеіше ще раз.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

#243
Цитата: ВКБ від 27 Квітня 2020, 09:52:54Я довів хімічно, що на чистому Етилрвому спирті С2Н5ОН або С2Н6О - їздити неможна, стехеометрія 10:1  і вдвічі менша енергія 27 спирь попри 46 бензпро себе доводе.
Можна. Бразилія їздить на спирту. Так, спеціально налаштовані двигуни і розхід 20л/км, але їздить вся країна.

https://www.magistral116.ru/news/novosti-rynka/spirtovye-azs-kak-v-brazilii-zapravlyayutsya-spirtom-i-benzinom-srazu/

Spoiler
[close]


ВКБ

Їздять...копресію до 14 підтягли. Я до чого висвітлюю, щоб догадки підгрунтувати цифрами які не брешуть. Може у них він як по 3грн...тоді може і можна. Розхід на ту саму потребу в динаміці без доопрацювання я так думаю і бачу в 3.5..4 рази, яко підтягнути ступінь стискування і кути - то 2...2.5 розхід літровий від бензину. Пропан наш це просто шара
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.