Электроавтомобили

Автор Алла, 07 Серпня 2008, 19:59:05

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Брати від руху авто шківом від напіввісі на малий насос вакуумний  неелектричний. Аідключати при розгонах , вмикати при тормозінні чи покатом.





Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

#736
Цитата: Vitaliy. від 14 Травня 2020, 11:14:45
Цитувати виділенеДобавлять ВУТ не планирую - нарушение ПДД.
По рарастабющей, если нововведение улучшает ситуацию, это хорошо.
И ты туда же? Это что, такой вирус на форуме?  :hysterics:
Цитата: Vitaliy
Другое дело,  что брать вакуум не от куда. Да и вообще, были же жигули и таврии без вакуумника, вроде тормозили.
Вакуум для ВУТ организовать не проблема. Существуют и продаются внешние, независимые, 12-вольтовые вакуумнасосы от ВАГ и аналоги из поднебесной. Которые легко инсталируются в систему.
Вот и мне попался такой донор без ВУТ, с завода.
Цитата: ВКБ
Брати від руху авто шківом від напіввісі на малий насос вакуумний  неелектричний. Аідключати при розгонах , вмикати при тормозінні чи покатом.
Фигня это - вздрючит в самый непоходящий момент. Я бы делал отдельный насос с датчиком разряжения и с электроприводом. Чтоб вакуум был постоянным, как при работе ДВС.
Цитата: ВКБдіаметр мотора не дозволяє ставити більшого діаметру співвісно, оскільки напіввісь не дозволяє.
Чи є ще запас поставити мотор більше за 250мм в діаметрі?
Диаметр мотора - впритык. Первопроходцы с таким мотором подрезали корпус мотора, чтоб внутренний ШРУС вошёл в КПП. Но есть внутренние ШРУСы "старого" и "нового" образцов. Которые отличаются наружными диаметрами ("новый" меньшего диаметра). Так вот, справа я поставил внутренний ШРУС "нового" образца и не пришлось резать корпус мотора.  :P
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

По вакууму електро как бы лучше, но отбор мощиприсутствует..хотя если нетравит и датчик давления, то работать ему не постоянно а по клику датчика. Норм. Согласен.

По КПП что бы ее убрать и оставить только картер часть его под  диференциал  и две ступени с необходимой передаткой, что б токи были не выше чем старт с 3-й кпп.

Момент какой на моторе при номинальних токе и напруге?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

www.youtube.com/watch?v=Y69Eu4UulMk

Схожий на Крамарова..))) розбирає мотлох світових виробників...і трохи чепуху місцями несе
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Karp

Цитата: ВКБ від 14 Травня 2020, 16:29:29
Spoiler

Схожий на Крамарова..))) розбирає мотлох світових виробників...і трохи чепуху місцями несе

https://electroavtosam.com.ua/elektromobili/elektromobili-nashih-uchastnikov/slavuta-e-lektro-kiev-ot-vyacheslav-m/


ВКБ

#740
Цитата: Karp від 14 Травня 2020, 17:50:25
Цитата: ВКБ від 14 Травня 2020, 16:29:29
Spoiler

Схожий на Крамарова..))) розбирає мотлох світових виробників...і трохи чепуху місцями несе

https://electroavtosam.com.ua/elektromobili/elektromobili-nashih-uchastnikov/slavuta-e-lektro-kiev-ot-vyacheslav-m/

Spoiler
[close]

Автор статті красава!!!! Такий треба в вилоювати і зазарплачувати в комплекс бізнеспроектів.

Цікаво який ККД, соs    який штатного та покрвщеного. Масагабарити тут ясно, бля легковика немаловажнийпоказник.

Я теж почітатєль асинхронників контролерів шим. Тут є переваги і мінуси теж. Відсутність магнітів і колектора.
Але показники вентельного мотора постійного струму краще майже в двічі по масагабаритам і потужності і ККД. Проблема падіння індукції в магнітах є недоліком.
Тому і тесла пішла по шляху асинхронного з спецобмоткою як я помітив, оскільки довели його до потрібних параметрів.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.


ВКБ

Чекаємо революції АКБ. Щось шарове тіпа зарядки другого акб при їзді від першого холодною енергією )) З моторами інженерна справа впоралась.

Непогані за характеристиками є тролейбусні 160 кВт асинхронеіки, які живляться трима фазами від контролера від 600В постійного струму.
Спостерігав в кабіні за струмами розгону і рекуперації - 300А макс що розгон що тормозіння.
В місті є з десяток на автономному ході до 20км...руйнують ідею транспорту, "який не возе з собою паливо".

Знайду ттх мотора і порівняння з іншими вентельний з оптичним комутатором з обмоточним збудженням і гладкими колекторними...щось середнє між з постійними магнітами та звичайним колектрпним, але з контролером. Масагабаритеі і потужнісні вище, колектор широкий і потужний великого ресурсу і площі контакту, витримує по зносу реверс.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Ігорь, таке питання: знос колектора і ресурс як на відчуття? Шум. Я то сого питаю, полистав літературу, пригадав де які моменти і бачу що простіше колекторного постійного то і немає )))
Хтось на сайтах викладав Соболя з мотором від ЧПУ колекторний з незалежним возбудом (теж питання ресурсу магнітів, не можна перевантажувати в пік довго і охолодження треба, ефективно з недогрузом і розкруткою та редукцією потресурсу, ) тотвони взагалі без контроллера зробили релейним ступінчатим перемиканням живлення АКБ послідовно піднімая напругу, як в контакторних старих тролейбусаз, натискаючи педаль газу я так поняв було 6 режимів напруги, що вистачає для плавної їзди. )))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

#744
Цитата: ВКБзнос колектора і ресурс як на відчуття? Шум.
По ресурсу и износу не могу сказать - пробег пока очень мал. За почти 1000км по крайней мере и угольной пыли не сильно заметил.
Сам мотор шумит очень слабо. КПП громче жужжит.
Цитата: ВКБбез контроллера зробили релейним ступінчатим перемиканням живлення АКБ послідовно піднімая напругу, як в контакторних старих тролейбусаз, натискаючи педаль газу я так поняв було 6 режимів напруги, що вистачає для плавної їзди.
У меня так сначала был "пробник" сделан. Командо-контроллер (тросиком завязанный на педаль газа) на переключателях, несколько контакторов, 2-ступенчатое переключение щелочных батарей и двойное балластное сопротивление. Да, 6 ступеней, плавность хода - так себе, переключения были заметны. Но, с..ка, балластник грелся немилосердно. И это просто катался по заводу, для попробовать силовой агрегат. В "люди" так нельзя было.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Vitaliy.

Цитувати виділенеКомандо-контроллер (тросиком завязанный на педаль газа) на переключателях, несколько контакторов, 2-ступенчатое переключение щелочных батарей и двойное балластное сопротивление
Это как на троллейбусах ЗиУ, щёлкание контакторов, переключение реле, звуки разрыва дуги?  :-D
Spoiler
[close]
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

ВКБ

Читав статтю в інтернеті пілітожуючу про боротьбу за ефективнісь електродвигунів на електровози та монтаж їх у вісі без редуктора. Але там по струмам наче норм бо є 27кВт, а раніше було постійна 3кВ. Але суть не в релукторі та моторколесах.
Суть в тому, що практика каже найкращий тип двигуна, де не потрібно точності позиціювання, малі масогабарити - саме не асинхронний з супернамотками з частотником, а вентельний з фазним ротором і гладким колектором.
Автомобіль по суті малий електровозик. Верстатні для ЧПК шагові і вентильні які працюють в комплексі з датчиками щворотного зв.язку не потрібні. Точність не потрібна.
Тому лишаються два варіанти надійні - асинхронники і синхронні з залежним возбудом.
Ніхто не хоче авто з розмагніченими магнітами  отримати.))
Тесла не ризикнула робить колекторні з гладким чи сектопним бо отримає відрижку.
Синхронник з залежним возбудом з чашечним ротором масивним і маючи роль мазовика має великі моменти, але втрати на активку компенсують проблему розмагнічення.
Не знайомий я з дослідденнями служби ніодимів якисних, але чкщо їх установка намагнічує, то і розмагніте їз впертий динамічний їздець.
По приклалу наших генераторів то гладкий підсилений колектор є безшумний. Для КПП мотор треба з внутрішнім ротором.
В електрокар для динамічної їзти таки підходе асинхроник супернавивочний і синхронник вентелтний безкооекторрий. На магнітах під питаням. Якщо є максимальновічні...моживо.

У мене питання до знатоків глубоких електрики про баланс мотора, а саме: наскільки
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

#748
https://www.m.eprussia.ru/epr/59/3935.htm

Нижче посилання  пише таке :
https://studfile.net/preview/5809754/page:63/

Мощность, затрачиваемая на возбуждение, обычно составляет от 0,2 до 5% полезной мощности машины (меньшее значение от­носится к машинам большой мощности).

Якщо струми колектора невеликі навіть секторного, і його ресурс  та удобство заміни в нормі, то простіше коли він є  колекторного синхронного не знайти та контролер до нього.

Ознайомившись глибше з варіантами моторів....то наука і інженерне діло напрактикувала купу варіантів...і реактивні вентельні, і з незалежним возбудом, і з залежним колекторний , і вони ж в змінний струм..десть. Для легковика як і для тролейбуса масогабарити і ккд та не лазити до нього довго важливо, особливо першому
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

#749
Тролейбусний як і для авто

http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/24724/1/14-77-82.pdf
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.