Настройка ГБО-4

Автор Ivan1988, 05 Жовтня 2018, 21:45:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

ВКБ

Сержик хід штоку треба пепевірити.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ну буває і  нижче 0,5. це так вловило значення, в основному 3-7-3,8 а газові 6,79-6,8-7 ну як коли. ну в район 1,2-1,4 щоб загнати множитєль то треба крутити редуктор да 1,8-1,9, а це вже не заводські для редуктора умови
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Хід штока форсунки в студію. Інакше вперлись у стіну.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

чому ти думаєш шо хід штока там поганий, може просто форсунка розрахована на крепший двигун. у мене коллєга такіж поставив у пасцат 1,8 тільки редуктор був томасеттттто і каже все в нормі
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

То в тебе завищений хід чи малий? нехватка подачі чи пепебор? Оямбна на ХХ =1?, тюююю, тоді прикрутити. Я теж так грався, поки все не зважив. Аое розсвердлив потім щоб зментити тиск в рампі і урівняти час бензо і газо імпульсу, тобто множник. Лумаю упрешся саме в хід штоку. Вони ж не святі ті форси, крути собі.
Фото скинь що за форси.
Я вважаю бажано множник до 1 докрутити середній і тиск біля 1 атм, і якщо неможливо відрерулювати, тоді крути хід клапана.  Якщо хід завеликий, вернути на оптимус і розсвердлити жиклер. Навколо цього все крутиться. Хід, жиклер, тиск, множник. Починай з множника 1 і тиск 1.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

сьогодні ще свято але мене вже отой гбо затрахкав, ну в усіх все добре у мене срака, ну напевно це кредо по життю. пішов і зкинув тиск в редукторі до 1,25 відповідно множник ушов за 1,6, проїхавса і криві бенз/газ вашпє не в дугу. так як поміряти хід штоку немає чим, то розсвердлю я поки диклери на 1,7
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Можна і так. Потім на 1.9...2мм. Теж пойдєт. Якщо хід штоку не лімітує, тоді  розсвердлювання вирішить. )))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

реально, немає чим поміряти
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

#98
Якщо вжариш 2мм, це норм. Множник буде близький. Можливо під 0.8 л. мотор хід. Тиск бажано 1 атм став.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Кажу ж у мене 2мм, їздить з 15-го ))). Може й багато,  то в іншому місці трохи менше. Зміст то той самий.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ivan1988

Stagовские форсунки на заводе калибруются, винт для калибровки заливают пломбой, я думаю с ходом штока там все в порядке.
Sergik32, так а как машина себя ведёт при езде на газу? Если хорошо, то лучше может и не трогать те жиклёры. Я когда-то свои рассверливал до 1.6 мм, так начальный множитель упал с 1.65 на 1.35. Но потом купил новые жиклёры 1.5 мм, множитель стал 1.4. Я вот думаю а точно ли те жиклёры что в комплекте шли были диаметром 1.5 мм, я не перепроверял.

ВКБ

А який множник рекомендують?
Якщо ці форсунки запломбовані, тоді діаметром жиклера, тиском і множником лишається.
А що лямбда показує? Не відповів ти Сержик.. Всі налагодження все одно зводяться до коеф. лямдли 1, тобто все паливо повинно згоріти і неважно що там цьому передує.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ivan1988

Рекомендуют 1.2 - 1.4. Судя по скрину с программы то лямбда выдает 0.65 В. Но лучше конечно посмотреть через ОперДиаг коррекцию.

ВКБ

Який коеф. регулювання при напрузі в 0.65 Вольт?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.