Мегапанель люкс, проблемы и решения

Автор dimas26, 07 Лютого 2011, 00:24:03

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 26 Липня 2020, 18:32:12
У мене таки бачу  "STOP" світився із-за закорочування датчика рівня охолоджуючої рідини мотора. Виявив однозначно. Відпав по ітогу в трубці датчика геркон . Також помічав коли відключас датчик що тух "стоп" попередження.
Наче рівень ОЖ контролюе. Але завтра провірю. І ти скажи який він хитров...мудрий той "стоп"? невже саме так і було задумано?!  :o
Цитата: ВКБ від 26 Липня 2020, 18:32:12коли відключас датчик що тух "стоп" попередження.
Тобто, просто по черзі посмикати датчики. Добре. Мабуть треба робити це ввечері затемно. Бо вдень підсвіт СТОП не видно, а по темному добре вже видно.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Стоп працює паралельно з датчиками ОР, ТР та тиску масла.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир від 27 Липня 2020, 08:34:08
Стоп працює паралельно з датчиками ОР, ТР та тиску масла.
Після заміни маслолатчика припинилось. Але трабл був одночасно з датчиком ОР і мастила. Зараз не турбує. Але й датчик ОР зараз без геркону..висить два кінця в датчику..шукаю геркончик.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Якщо контакти не відіглили, припаяй той самий і після пайка окуни в клей момент чи 88, кілька разів давши час на висихання. Також нутрощі корпуса і геркон з проводом треба добре помити водою, бо залишки солей залишаються, і вони дають корозію.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 27 Липня 2020, 08:34:08ОР, ТР та
..вибачаюсь, ТР це що? В суммі виходить, що  провода датчиків під "стоп" в агресивних сольових умовах і збільшеняя опору в цих колах, можливо, приводить до підсвічування "стоп"?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: vladishtm від 27 Липня 2020, 09:43:20
Цитата: Володимир від 27 Липня 2020, 08:34:08ОР, ТР та
..вибачаюсь, ТР це що? В суммі виходить, що  провода датчиків під "стоп" в агресивних сольових умовах і збільшеняя опору в цих колах, можливо, приводить до підсвічування "стоп"?
Тосольний датчик - геркон в колбі пластиковій...не контактує, але може бути волога там і коротити, тому або герметиком залити або мастилом.
ГР ... гальмівна рідина не контактує і датчик к кришці, але воже бути волога.
Датчик тиску мастила навантажуєттся і мілкий, може десь чіпляти масу, лише один контакт там і вихідною клемою з блоком циліндрів через намокання. Тобто перечистити датчики може щось дасть, принаймні я так робив.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Александр

Всем привет! Может кому пригодится. Прочитал всю тему по мегапанели. Хочу поделиться с тем, что было у меня. Пару лет назад начались чудеса с панелью, то постепенно тухнуть начинала, то обороты на тахометре завышались. Разобрав панель увидел конкретно сухую пайку разъёмов. После пропайки, чудеса закончились. На прошлой неделе решил поменять свечи на NGK BP6ES (без резистора) и то, что началось, словами не описать. Панель начала жить своей жизнью. То внезапно падали стрелки спидометра и тахометра, то на одометре не известные символы начали появляться, то вообще на холостых, стоя на месте приборы попёрли вверх. На выходных снова снял панель на перепайку, но там было всё нормально пропаяно с прошлого раза. Установил панель на своё место, проверил все массы и полюс от замка зажигания ситуация не изменилась, приборы по прежнему время от времени падали (как при КЗ), ещё раз пролистав тему, поменял шоколадку на генераторе, поменял датчик скорости, что тоже ни какого эффекта не дало, думаю всё нужно искать электрика. Покурив и чуть успокоившись, решил вернуть старые свечи DS W20TT . Хотите верьте хотите нет, всё стало на свои места. Приборка заработала как и прежде. Правда за неделю глюков на одометре со 180 тыс стало показывать 213 тыс. но это меня не особо расстраивает, главное что теперь всё работает. Каким образом это связано со свечами не знаю, наверное на наши машины нерезестивные свечи не очень подходят. Да, провода зажигания у меня самопальные с нулевым сопротивлением, работают уже 7 лет без проблем, но это уже совсем другая тема. На этом пожалуй всё. Всем ни гвоздя ни жезла!
??? ??? ????? ???

Александр

Как выглядит сухая пайка мегапанели.
??? ??? ????? ???

ВКБ

Це мегапанель? Люкс? Чи приклад?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

У моїй панельці час від часу оберти скачуть з реальних на +1000. При цьому реальні оберти незмінні. І деколи пропадає блимавка лівого повороту. Мабуть, пора її перепаювати...

ВКБ

Мені не подобається миготіння підсвітки табло одометра при лівому чи правому поовороті або аварійці..таке враження як просадка напруги. Може теж десь непропой.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Александр від 27 Липня 2020, 12:06:27
Как выглядит сухая пайка мегапанели.
Це називається холодна пайка, а не суха.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

drone

Это не холодная пайка так как растрескался припой, а не припой отпал от контактов. Скорее всего это привет от бессвинцового припоя. ROHS слава!
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Александр

Цитата: ВКБ від 27 Липня 2020, 12:15:29
Це мегапанель? Люкс? Чи приклад?
Так, це мегапанель.

Цитата: drone від 27 Липня 2020, 13:45:19
Это не холодная пайка так как растрескался припой, а не припой отпал от контактов. Скорее всего это привет от бессвинцового припоя. ROHS слава!
Перепайка разъёмов была сделана Припоем ПОС-40 и обычной канифолью.
??? ??? ????? ???